ArenaNet heeft er het hele jaar nog geen ene ruk over bekend gemaaktquote:
Als het maar een beetje opschiet, het wordt tijd voor wat nieuwsquote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Ulreazj het volgende:
Ja midden 2009 lijkt me een goeie datum.
Nee hier heb je geen threat, gewoon aggro.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:33 schreef sanakthe het volgende:
Hoe ging het ook alweer in Dungeons etc? Moest een tank ook threat opbouwen net als in WoW etc?
Shit, ik weet het echt niet meer haha.
quote:
Gisteren weer geprobeerd, kwam niet verder dan 5 consecutive wins... Achja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik verlies alleen maar, dankzij leavers, afkers of mensen die pas na 2 minuten connecten :S
Nee ik ga maar gewoon Charr Carvings farmen
Je hoeft niets te farmen hoor, het spel normaal volgen is veel leuker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef sanakthe het volgende:
Ha, daarom was ik gestopt met Guildwars. Je blijft maar farmen en farmen en farmen en farmen.
Vrijdags tickets kopen en het hele weekend 9rings doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
Canthan Newyear
Alleen kan ik er niet veel van mee krijgen.ben het hele weekend dan niet thuis.
http://fokguildwars.nl/ForumsPro/viewtopic/t=222.htmlquote:
hoeveel ben je dan kwijt voor tickets??quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:15 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
Je hoeft niets te farmen hoor, het spel normaal volgen is veel leuker.
[..]
Vrijdags tickets kopen en het hele weekend 9rings doen
[..]
http://fokguildwars.nl/ForumsPro/viewtopic/t=222.html
een heel weekend er blijven staan kost denk ik 200-400k aan ticketsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
hoeveel ben je dan kwijt voor tickets??
lijkt me serieus grappig om dat te doen.
200kquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
een heel weekend er blijven staan kost denk ik 200-400k aan tickets
Ennuh best vreemd je naam niet in het blauw te zien...![]()
1 ticket kost 15 gold, 37,50k voor 250 stuks.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
200kIk heb net 11,5% van dat
ik moet meer gaan farmen
Enne ja, ik weet Blauw af... Maar Nu wel een levenEn tijd voor GW en
Ja, het lijkt wel account gebonden te zijn inderdaad. Toen ik het met mijn tigste char deed waren de drops ook maar matigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef DarkY.NL het volgende:
hoe vaker je ze doet, hoe slechter de drops worden.
Ik kreeg in december dus maar 3x gold, 1 ruby, 2 diamonds. Rest was paars. Ook dropt er steeds minder geld.
Ik krijg dus ongeveer de helft geld van wat je zou krijgen als je het nog nooit gedaan hebt.
Ik weet niet...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pizzahut het volgende:
Ik denk dat veel guilds uit elkaar zijn in afwachting op GW2.
Ik hoop dat ze in april, als GW 4 jaar is, ze wat info vrijgeven.
ja dat is wel jammer. Maar niet veel aan te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef HMaster-II het volgende:Eigenlijk erg jammer dat de FOK! Guild uit elkaar is gedonderd. Niet dat ik er inzat.... Heb mijn eigen microguildje, maar goed.
Gw2 wordt denk ik uitgesteld.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Pizzahut het volgende:
Ik denk dat veel guilds uit elkaar zijn in afwachting op GW2.
Ik hoop dat ze in april, als GW 4 jaar is, ze wat info vrijgeven.
Ze hebben al gezegd dat er nog geen beta komt omdat ze alles eerst echt "perfect" willen hebben om de speler echt een wauw gevoel te geven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer. Maar niet veel aan te doen.
[..]
Gw2 wordt denk ik uitgesteld.
Niets voor niets is er nog geen beta. ALs je op de officiele guild wars site kijkt, zie je ook een leuk stukje tekst staan http://www.guildwars.com/(...)ming_attractions.php.
Wat mij betreft schrappen ze heel dat GW2 en voegen ze dat maar lekker bij GW toe.
volgens mij zijn ze nog niet eens begonnen (zie link).quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat er nog geen beta komt omdat ze alles eerst echt "perfect" willen hebben om de speler echt een wauw gevoel te geven.
quote:Increases to account-based storage
Improvements to character-based storage
Account-based changes to the Hall of Monuments
of ze luisteren naar de community, of deze wijziging komt goed uit voor GW2.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Elegy het volgende:
Ik als pakrat ben hier toch wel blij mee:
[..]
Hoedan ook kan ik het goed gebruiken. Is eigenlijk niet meer dan redelijk, het spel is al drie jaar uit en er komen steeds items bij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:29 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
of ze luisteren naar de community, of deze wijziging komt goed uit voor GW2.
Die leegloop in de EU districten is inderdaad goed merkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef DarkY.NL het volgende:
EN waarom er zo'n leegloop is in de huidige GW wereld.
quote:A Letter to Our Fans
To our fans,
There have been some published rumors over the past few days about Guild Wars 2 delays, and I'm writing you today to set the record straight.
You've all seen announcements about restructuring at NCsoft West, and it's natural to wonder whether that restructuring impacts ArenaNet's Guild Wars 2 development. In fact, the reason NCsoft West is restructuring itself is so that the company can put all of its focus into its top-tier games like Guild Wars 2. Our team continues to grow, and has the strong support and financial backing we need to achieve our goal of making Guild Wars 2 the best online role-playing game ever created.
On Friday, NCsoft released investor materials that showed a very broad release window for Guild Wars 2, with the explanation that release timing is still "to be announced." ArenaNet has never given a release date for Guild Wars 2 other than "when it's done." NCsoft's investor materials are a reflection of that philosophy.
I know some fans had hoped for a smaller gap between the launch of Guild Wars: Eye of the North and the start of beta testing for Guild Wars 2, but we communicated last summer that it would be some time before we could commit to any beta or launch dates. Guild Wars 2 is a large and ambitious game, and we're going to take the time to do it right.
I'm immensely proud of what our team has accomplished and continues to accomplish with the development of Guild Wars 2. We'll have a lot more to say when we're closer to release. Until then, we thank you for your continued interest and ask you to stay tuned.
Mike O'Brien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |