Zwaai maar dag met je handjequote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Grote kans, aangezien R* al problemen scheen te krijgen met het duiven kunnen doodschieten in GTAIV...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Farcry 2 was niet mijn GOTU kandidaat! Dat is nog altijd Fallout 3quote:Op maandag 28 juli 2008 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zwaai maar dag met je handje
LBP GOTU kom er maar in
Inderdaad. Ik zat er zo naar uit te kijken om te pronen tussen de struiken, en zo te snipen op afstand.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig.Een beetje shooter heeft toch wel prone tegenwoordig.
Welke achterlijke gladiool haalt dit uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Dat is crouchquote:Op maandag 28 juli 2008 18:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je in Bad Company wel prone. Gewoon op R3 drukken.
Daar denk ik dus net aan. Je bent me weer es te snel afquote:
Klopt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hadden wel gezegd dat je ze neer kon schieten hoop dat het zo blijft
quote:"You can [kill animals]. We don't offer any reward, because we don't want to encourage people to kill wildlife. We stayed away from any species that was even remotely considered endangered. We really didn't want to go there."
Ik vond hem echt te goedquote:
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
Deel 2 van dat Q&A filmpje
- Je wapen heeft stats, dus die kan je laten upgraden zodat je een uberweapon hebt
- Je kan zwemmen
- Je kan doodgaan (dan moet je dus weer bij je laatste safehouse beginnen)
Zou tof zijn als je na een tijdje ook skills krijgt om je wapen zelf te kunnen reparerenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijn
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |