Alleen maar om me te kunnen ergeren en er een topic over te schrijven. En omdat ik wacht tot het 11 uur is om de comedy train te kijken.quote:
Dat bedoel ik. Dat is werkelijk te erg voor woorden. Hoe kan iemand zo weinig weten? Hoe overleef je dan de dag??quote:Op maandag 5 mei 2008 22:54 schreef Sanderrrr het volgende:
Sorry cdneger ik snap nu wat je bedoelt. "Gepassioneerd, wat is dat?"
en ze weet niet wat part en fulltime betekent.
Sanderrrr kijkt naar TSquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:29 schreef DjinN het volgende:
MIJN GOD! Wat zijn hun ontzettend stompzinnig dom![]()
![]()
quote:
Waarom zitten mensen steeds te vertellen hoe stom andere mensen zijn terwijl ze zelf niet eens een beetje fatsoenlijk Nederlands kunnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:58 schreef Prego het volgende:
dus als ik het goed begrijp zijn die hoeren net wat slimmer (= minder dom) als Jensen zelf
niet eens een beetje?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen steeds te vertellen hoe stom andere mensen zijn terwijl ze zelf niet eens een beetje fatsoenlijk Nederlands kunnen
Mja iedere mongool weet ook hoeveel eieren er in een dozijn zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:49 schreef zeemonster het volgende:
Dat ze zo weinig wisten over dodenherdenking, bevrijdingsdag en de tweede wereldoorlog verbaasde mij enorm. Dit hoort toch wel een beetje bij je algemene ontwikkeling? Ik bedoel , ik kreeg al verhalen over de 2e wereldoorlog te horen op de lagere school .
Die Sharon reed overigens wel in een heel mooie auto (vind ik).
hehe ik lig hier ook in een deuk om de taalfouten in dit topicquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen steeds te vertellen hoe stom andere mensen zijn terwijl ze zelf niet eens een beetje fatsoenlijk Nederlands kunnen
Dat was ook tof, Jensen sprak haar naam op zijn engels uit. Zegt zij: "Nee het is sjaaaaron"quote:
Jamaar... 2 kleine doosjes is 12, en dat klopt niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja iedere mongool weet ook hoeveel eieren er in een dozijn zitten
Die vraagt zich niet af waarom het een stomme vraag is omdat je pakjes hebt waar 6 eieren inzitten en pakjes met 10 eieren dus dat je niet kan weten over welke hij het heeft
En dat zo'n andere vervolgens opmerkt dat je ook dozen van 20 eieren hebt
en als ze dan ook nog een ingefluisterd krijgt dat het er 12 zijn en ze zegt heel opgewekt!
OH IK WEET HET !!!!
TWEE KLEINE DOOSJES!!!!
tsja
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:58 schreef MaJo het volgende:
Maar die meiden zijn wel heel erg inderdaad. Michella die dacht dat de Tweede Wereldoorlog omstreeks 1910 plaatsvond en Nancy die dacht dat het rond 1970 was"In ieder geval voor mijn tijd."
En die onverschilligheid van Sharon betreffende dodenherdenking was wel heel erg zeg
Dus?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 04:14 schreef zeemonster het volgende:
Zaadjes in je mond zijn vies in welke vorm dan ook![]()
Misschien lief, maar neit goed voor de potentie. Wat een griezel!quote:
quote:
oh joh..mierenneuk toch niet zo..om 00:29 heb ik vrij weinig zin om aan me spelling te denkenquote:
Wel een grappig programma, vind ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:05 schreef Karina het volgende:
Ik zag een voorstukje, wat een domme wijven inderdaad. Wie waren dat eigenlijk? Okay, van dames in de dop, nooit gezien.
Ik kwam Kimmieieieie (zoals Jensen dat uitspreekt) laatst tegen in de Hema.. ze botste bijna tegen me op... tering zeg dat wijf is echt lelijk gewoon!quote:
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:20 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die op Fok! stoer doen dat ze nooit jensen kijken, en nooit sbs6 kijken, en ook nooit naar tv kijken
Royal
M.A.W ( Nee niet Men At Work ) Maikuuul wil jij met mij gaan ?quote:
Pas maar op, dalijk gaat iedereen op Fok! je bashen.quote:
Is niet stoer. Is zaak van leven en dood, Maikuuul. Je weet zelluf.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:20 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die op Fok! stoer doen dat ze nooit jensen kijken, en nooit sbs6 kijken, en ook nooit naar tv kijken
Royal
Fotogeniekquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto's van die Nancy de haagse
En die ander vanwege haar nagelsquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Die ene die ging huilen vanwege haar haar![]()
![]()
Ja, gewoon kijken bij de gemiste uitzendingen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:01 schreef Revenge2005 het volgende:
staat dat 2de deel al online ?
die wil ik ook wel ff zien namelijk
het vervolg dus
Ja die ja!quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:38 schreef GasTurbine het volgende:
Was dat niet met die ene die niet wist wat gepassioneerd is en die het verschil tussen parttime en fulltime niet weet?
gekekenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, gewoon kijken bij de gemiste uitzendingen.
Oh, shit ja, merk het nu ook. Godver. Heb ik een hele aflevering Jensen zitten kijken zonder die wijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:40 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
gekeken
maar kan het niet vinden
iemand die me kan linken ?
ik zoek niet het eerste stuk , maar het stuk na die eieren dus
Wat een vieze hoerquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Foto's van die Nancy de haagse
En dan je bruine zwabber aan haar gezicht afvegen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat een vieze hoerdie moet je keihard in haar kont neuken
idd, nog een paar keer keihard in haar buik stompen en dan de auto uitgooien terwijl je 80 boekt door de stad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan je bruine zwabber aan haar gezicht afvegen.
Idd, veruit de domste en asociaalste. En vatsig dat ze isquote:
Meteen wat ik dacht toen ik het zag en dat programma kijk ik nooitquote:
Nee joh,quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:43 schreef deepart het volgende:
Hoeveel provincies hebben wij?
uuhm
-utrecht
-drente
-amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|