Huubfanquote:Op zondag 4 mei 2008 20:18 schreef Kinga het volgende:
ene snuffel belt nu
Kunnen ze daar de COS niet overnemen?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:19 schreef Py het volgende:
Huub moet tegen Marco Polo en Debora Flens opnemen omdat Brian het moet winnen van de regie, volgens Snuffel
Je bent beroemd manquote:Op zondag 4 mei 2008 20:21 schreef akveor het volgende:
Owww we hebben een Nowlive radio topic...
Ze hebben eerder mijn post voorgelezen....
Ik ben een fanatieke poster op FOK.
Vele van ons zien jullie als een leuke DGK site.
De meesten genieten ervan wanneer jullie weer eens een leuke aktie heb bedacht.
Daarvoor respect. Laten de fora elkaar niet afmaken. Maar laten we de waarheid poven tafel krijgen. Ik ben al weken bezig het verschil tussen streams en TV duidelijk te maken. Want wat er op TV komt is niet zoals de bewoners echt zijn. En dat altijd ten voordele van bepaalde personen. En ten nadele van 1 iemand. Huub is de drager van DGK en wordt kapot gemaakt door de febo.
Jullie mening wordt gedeeld door veel mensen en ook gebruikers van Fok.
Nogmaals Fok Users en Nowlivers zijn liefhebbers van DGK. En willen gewoon op TV zien wat er ook op de streams te zien is en niet dat gemanipuleer van de Febo.[
Misschien mag ik nu wel mijn voor de-10-dagen-lang-gratis VIP-status-aangeboden-door-Sly-naar-aanleiding-van-zijn-verjaardag wel mijn hele leven lang voor gratis en voor niets behouden.....quote:
Maar het zijn wel liefhebbers van het programmaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef Kinga het volgende:
oh god, wordt dgk met hitler vergeleken nu
Laten we het hopenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien mag ik nu wel mijn voor de-10-dagen-lang-gratis VIP-status-aangeboden-door-Sly-naar-aanleiding-van-zijn-verjaardag wel mijn hele leven lang voor gratis en voor niets behouden.....
Heb je het nu over dat hitler gedeelte?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Vrouw overdrijft een beetje... maar over dat haatzaaien geef ik haar volledig gelijk....
+1quote:Op zondag 4 mei 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Vrouw overdrijft een beetje... maar over dat haatzaaien geef ik haar volledig gelijk....
Misschien...quote:
Jaquote:Op zondag 4 mei 2008 20:45 schreef Kinga het volgende:
zo zo brian fan is bekeerd?
Oh sorryquote:Op zondag 4 mei 2008 20:49 schreef Kinga het volgende:
ik had het over die michael..
Geen buffers hier.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef Varen het volgende:
Buffert de autzending bij jullie ook zo? Mevrouw was voor Huub en weg was ze
Het is een complotquote:Op zondag 4 mei 2008 20:57 schreef Varen het volgende:
Buffert de radio uittzending bij jullie ook zo? Mevrouw was voor Huub en weg was ze
Vorige beller had het er over, dat B en A elke dag haat zaaien t.o.v. Huubquote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Lady-night het volgende:
Zijn er nu veel feiten genoemd op de radio van de ongelijke behandeling?? Ik heb het grootste gedeelte gemist??
Hij drukt op afstand op SL knopquote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een complot
ST (?) heeft veel invloed in de media
Ze zijn denk ik even vergeten dat het huubs tactiek was, die was met die ongein begonnenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Varen het volgende:
[..]
Vorige beller had het er over, dat B en A elke dag haat zaaien t.o.v. Huub
hier ookquote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef Kinga het volgende:
fok doet kut hier
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef akveor het volgende:
Irek die strontemmer mar open.... dar sluit die ex moderator mee af.
Hij heet geen Ronny, maar Pokerfacequote:Op zondag 4 mei 2008 21:08 schreef Lady-night het volgende:
Ronnie is dus geband om dat hij gestopt is met medewerking aan het forum van tien nadat de halve aanranding van Lieke
volgens mij heb ik ook wat engelstaligs langs horen komen. eye of the tiger of zo, van rambo.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
draaien ze eigenlijk alleen maar nederlands product? krijg wel dat idee namelijk
Ze draaide RATM toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
draaien ze eigenlijk alleen maar nederlands product? krijg wel dat idee namelijk
Ik heb even een verzoekplaatje aangevraagd, voor huub dus dat zit wel snorquote:Op zondag 4 mei 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
0031508550507?
ooohquote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb even een verzoekplaatje aangevraagd, voor huub dus dat zit wel snor
'Gooi je schoonmoeder uit het raam'
Nou, ben benieuwd of ze m draaienquote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb even een verzoekplaatje aangevraagd, voor huub dus dat zit wel snor
'Gooi je schoonmoeder uit het raam'
Ze is ff een paar uur weggeweestquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
Deze lijkt knetterstoned.
Ik wou dat ik kon blijven luisterenquote:
Waarom zeg je dat niet lekker, spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... in de cosquote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Schandalig toch gewoon. De presentator was tot vandaag Brian fan omdat hij alleen naar de uitzendingen keek.
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef akveor het volgende:
Ach een Brian fan met oogkleppen.
Die begint bij mij nu pas, volgens mij loop ik wel een minuut achter bij jouquote:Op zondag 4 mei 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
Wahoo de plaat van Brian... die vind ik dan wel weer leuk....
Had ik ook. Als je de speler stopt en weer start, ben je weer bij de tijd volgens mij.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Die begint bij mij nu pas, volgens mij loop ik wel een minuut achter bij jou
Da's nog maar de vraag....quote:Op zondag 4 mei 2008 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik ook. Als je de speler stopt en weer start, ben je weer bij de tijd volgens mij.
Heet dat een aandoening als je begint met een engels accent dat dan ineens overgaatquote:Op zondag 4 mei 2008 21:41 schreef Varen het volgende:
Beller heeft een aandoening. Op de bruiloft van Huub en Claire mocht er geen terror. Ha het ketchup verhaal
Ik zit nu bij de broer van Ricardo die een ban kreeg. En of de vorige belster met piemeltjes van honden speelt.quote:
Of ie dan weer bij de tijd is bedoel ik...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit nu bij de broer van Ricardo die een ban kreeg. En of de vorige belster met piemeltjes van honden speelt.
Hoe kenmerkend.... altijd discussies uit de weggaan...quote:
Zie je, je kan best scherp zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Zo Sly is waarschijnlijk Huubfan.
Mmm eens kijken of ik nog van die VIP status kan afkomen.quote:
Niets... buiten het ophitsen van de Huubfans.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:08 schreef Py het volgende:
Maarreuh, wat is er nu aangetoond in de uitzending? Welk punt is er überhaubt gemaakt?
Mijn conclusie ookquote:Op zondag 4 mei 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets... buiten het ophitsen van de Huubfans.
Vond het wel leuk al die bellers. En zeker het verschil tussen TV en streams ben ik het mee eens. En ook dat achterbakse zwartmaken van B en A.
Op Nolifequote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Vinamp het volgende:
Nog ergens terug te luisteren?
Ik heb alleen de audio van het laatste uur, heb de muziek er tussen uit gefilterd enquote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Vinamp het volgende:
Nog ergens terug te luisteren?
Kingjaap. Mr.D heeft daar enige tijd geleden iets uitgevroten tegen Slym geloof ikquote:Op zondag 4 mei 2008 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
'Een niet nader te noemen site' waar ze binnenkort apart aandacht aan gaan besteden
En mevrouw heeft helemaal gelijk. Wat een debielen bij de FEBO.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Het zou belster en Mark niet verbazen als het vrijdag uit de hand gaat lopen.
Maar er bestaat dus nauwelijks nog twijfel over dat er vrijdag echt een gevecht gaat plaatsvinden. Ik had nog gehoopt dat we het verkeerd hadden begrepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En mevrouw heeft helemaal gelijk. Wat een debielen bij de FEBO.
Dezelfde Hans Nijman die het wel aardig leek om Huub in elkaar te trappen tijdens zogenaamd een trainingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er bestaat dus nauwelijks nog twijfel over dat er vrijdag echt een gevecht gaat plaatsvinden. Ik had nog gehoopt dat we het verkeerd hadden begrepen.
En dat Hans Nijman hieraan meedoet is bijna net zo schandalig.
Ik weet niet of Hans ook aanwezig is. Als dat wel zo is gaat hij echt voor joker. En mevrouw beller refereerde ook aan vrijdag, vrijdag. Mooi om te zien dat veel mensen zich zorgen maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er bestaat dus nauwelijks nog twijfel over dat er vrijdag echt een gevecht gaat plaatsvinden. Ik had nog gehoopt dat we het verkeerd hadden begrepen.
En dat Hans Nijman hieraan meedoet is bijna net zo schandalig.
Nee, sorry. Zou het niet op Nowlive staan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
heeft iemand dsat e-mail adres verstaan?
Willen pakken? Die hondenkop heeft hem grappenderwijs een gekneusde rib bezorgd. Het is net zo'n grapjas als zijn mattie Brian. Die schoft kun je zelfs terugvinden op de Enstra-tapes.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:05 schreef Disana het volgende:
Zeker is het inderdaad nog niet dat Nijman erbij zal zijn, maar ik neem aan dat hij wel degene is die Huub morgen les geeft. En inderdaad, dezelfde Nijman die Huub destijds ook wel eens aan had willen pakken.
Nolifers die het hokje beschuldigen van een hetze creërenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit nu naar die radiozender te luisteren en ik moet zeggen dat ik het bijzonder lachwekkend vind, om je te bescheuren.
Allereerst is het kwalitatief van een tenenkrommend slecht niveau en de belsters zijn stuk voor stuk van het ganzenbord gelopen. De meeste ontberen echt een leven en hebben 0,0 relativeringsvermogen.
OMG, wat een verzameling simpele zielen, dat dat anno 2008 nog in het wild rondloopt.
Dit is trouwens wel het dieptepunt:
![]()
![]()
Je bent nog de enige die het volhoudt te luisteren?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Beschuldigingen over en weer, en Jacqueline wordt weggedrukt.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef Py het volgende:
[..]
Je bent nog de enige die het volhoudt te luisteren?
Yeps.. People's Temple-taferelen, met Sly als Jim Jones.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef Py het volgende:
[..]
Nolifers die het hokje beschuldigen van een hetze creëren![]()
Waar zijn ze zelf mee bezig met die in scène gezette propaganda-uitzendingen? Veeg mij maar op
![]()
![]()
Zo is Hitler ook begonnen zegt ze nog![]()
Die Sly is wel duvels slim geweest om (bijna) alle Huubgroupies naar zijn site te lokken en er goed munt uit te slaan.
Ja groupies, allemaal 50 eurietjes overmaken naar Sly voor een kaartje aan Huub.![]()
Maar ik reken nog wel op je, Sly. Een beetje sekteleider laat ze 22 mei collectief zelfmoord plegen.
Het is inderdaad wel tenenkrommend, wat een amateursquote:
Ow. Dat wordt vast rellenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
Hey die mrD is er nu, das toch dezelfde als Lekkersimpel?
Ik ben overgestapt naar winamp, buffert iets minder.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Via wat luister je?
En Fok is ook al traag
Kun je hier nog iets meequote:
Jij was geband hier volgens Slyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat was ik
Aandachtsziek zijn is iets anders dan een discussie op punten voeren. De aandacht wordt nu weer hier gevraagd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Py het volgende:
Zou Mr.D echt opgehangen hebben of zou die weggedrukt zijn?
Top! Tis alleen afgelopen nuquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je hier nog iets mee
Ref1= http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Ref2= http://88.198.48.180:80/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Aandachtsziek zijn wij forumposters in zekere zin allemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Aandachtsziek zijn is iets anders dan een discussie op punten voeren. De aandacht wordt nu weer hier gevraagd...
Als het programma stop, dan stopt deze mevrouw haar leven ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit nu naar die radiozender te luisteren en ik moet zeggen dat ik het bijzonder lachwekkend vind, om je te bescheuren.
Allereerst is het kwalitatief van een tenenkrommend slecht niveau en de belsters zijn stuk voor stuk van het ganzenbord gelopen. De meeste ontberen echt een leven en hebben 0,0 relativeringsvermogen.
OMG, wat een verzameling simpele zielen, dat dat anno 2008 nog in het wild rondloopt.
Dit is trouwens wel het dieptepunt:
![]()
![]()
Ik had ineens geen verbinding meerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Py het volgende:
Zou Mr.D echt opgehangen hebben of zou die weggedrukt zijn?
Voor mij is het kijken en COSsen gewoon een hobby. Net zoiets als een boek lezen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:15 schreef Py het volgende:
[..]
Aandachtsziek zijn wij forumposters in zekere zin allemaal
Is het nog bezig? Ik dacht dat ze net zeiden dat het afgelopen was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
Meneer Timmermans is een regelmatig bezoeker van NowLive. Hij vindt de sfeer de laatste tijd veel agressiever geworden. Sly gaat nogal agressief tekeer en maakt nogal wat vijanden. NowLive was eerst leuk en sympathiek en gemoedelijk. De sfeer is grimmiger geworden.
NowLive loopt over van kritiek op RTL maar is zelf overgevoelig voor kritiek. Sly met name reageert dan op een onbehouwen manier.
Ik vond deze meneer een erg realitische kijk op DGK hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
Meneer Timmermans vindt niet dat DGK eerlijk verloopt. Er komen steeds mensen binnen om de kachel met Huub aan te maken. Hijzelf is overigens geen Huub fan.
Nee hoor... en een erg leuke discussie... waar Sly het niet wint.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef Py het volgende:
[..]
Is het nog bezig? Ik dacht dat ze net zeiden dat het afgelopen was.
Linkje maar weer aangekliktquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor... en een erg leuke discussie... waar Sly het niet wint.
Hoorde je net hoe hij het op zn Huub's probeerde goed te lullenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:26 schreef cindy10 het volgende:
ken heel die sly niet...maar hij klinkt inderdaad erg agressief
hahahah de hulptroepen voor slyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:30 schreef Py het volgende:
[..]
Hoorde je net hoe hij het op zn Huub's probeerde goed te lullen![]()
Ah, een modje van Huubsoppersforum komt ook nog even zeggen dat Sly niet agressief is.
-troepen. Meervoud idd. De volgende belster had dezelfde mededeling: Sly is tegen haar nog nóóit agressief geweestquote:
Nou, als ik die stemmen hoor op de radio is het eerde LowLive.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat éénig, een kijkje in de gedachtes van de No(w)Livers![]()
Geluid staat bij mij nu even uit ja...even naar de streams luisteren...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dit nummer lijkt me goed aansluiten op het publiek van de radiozender
Niet alleen de djquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Liess het volgende:
Omg wat is die 'dj' vreselijk.
Dat er(maffe) Bellers bellen (+ niet uit hun woorden komen etc ) okay... maar die DJ is echt rampzalig.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Mail over maffiose praktijken en corruptie in DGK. Maar daar is de volgende beller alweer.
Roevka!!!
quote:
Hilarischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:03 schreef Charmian het volgende:
Huh, heb ik in ene een andere zender.
Dit is volgens mij trouwens het youtubefilmpje van die belster van daarnet.
lekker boeiend type die bobbyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
Ah...Bobby aan de lijn.
Bobby wil alle chatters de groeten doen.
Maar wil verders niets vertellen.
Los van het feit dat ik Huub nog steeds een etterzakje van het hoogste niveau vind, heb ik ook respect voor jou hoe je je puntjes hebt uitgesproken op die radio. Het gemanipuleer door dat hok is wat mij het meeste tegenstaat. Maar ik blijf erbij dat zowel Huub als Brian voor mij beide even walgelijk zijn "in het spelen van hun rol".quote:
Op Fok heb je meer (agressiever) gal gespuwd dan op de radio.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Iedereen bedankt... ik had nooit gedacht dat ik zo zou hyperen...
Je hebt gewoon helemaal zelf het goede station uitgekozen voor je hype. Alle lof voor jouquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Je hebt het toppie gedaan, ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Daar zijn er toch twee van . Dat houdt het spannend ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:14 schreef Py het volgende:
Ik was het eens met: de meest agressieve speler heeft de meest agressieve fans
Het is écht spannend he? (serieus, ik vind het best spannend)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zijn er toch twee van . Dat houdt het spannend ?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Daar is Irea weer die in de villa was. Of de presentator het filmpje heeft ontvangen.
Pffffffffffffff wanneer houdt dit op?
Was zij in de villa?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Daar is Irea weer die in de villa was. Of de presentator het filmpje heeft ontvangen.
't Is niet van haar, maar ze wil het inderdaad wel voorgelezen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Kinga het volgende:
[..]Komt ff checken of haar mailtje wel wordt voorgelezen.
Af en toe heb ik met de reacties associaties met "Groeten uit de Rimboe"quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Ja he. Beetje veel wel, al die uren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef Py het volgende:
Ah popipoll op de streams, hoor ik op de radio. Ff switchen![]()
Wel lekker multimediaal zo
Ik heb genoeg gehoord. Misschien wil iemand anders het verder verslaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:35 schreef Py het volgende:
Moet er nog een deel 2 komen?
Ik heb weer wat verplichtingen morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehoord. Misschien wil iemand anders het verder verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |