hier ookquote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef Kinga het volgende:
fok doet kut hier
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef akveor het volgende:
Irek die strontemmer mar open.... dar sluit die ex moderator mee af.
Hij heet geen Ronny, maar Pokerfacequote:Op zondag 4 mei 2008 21:08 schreef Lady-night het volgende:
Ronnie is dus geband om dat hij gestopt is met medewerking aan het forum van tien nadat de halve aanranding van Lieke
volgens mij heb ik ook wat engelstaligs langs horen komen. eye of the tiger of zo, van rambo.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
draaien ze eigenlijk alleen maar nederlands product? krijg wel dat idee namelijk
Ze draaide RATM toch?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
draaien ze eigenlijk alleen maar nederlands product? krijg wel dat idee namelijk
Ik heb even een verzoekplaatje aangevraagd, voor huub dus dat zit wel snorquote:Op zondag 4 mei 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
0031508550507?
ooohquote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb even een verzoekplaatje aangevraagd, voor huub dus dat zit wel snor
'Gooi je schoonmoeder uit het raam'
Nou, ben benieuwd of ze m draaienquote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb even een verzoekplaatje aangevraagd, voor huub dus dat zit wel snor
'Gooi je schoonmoeder uit het raam'
Ze is ff een paar uur weggeweestquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef tipsch het volgende:
Deze lijkt knetterstoned.
Ik wou dat ik kon blijven luisterenquote:
Waarom zeg je dat niet lekker, spontaan openstaan voor iets bijzonders, nieuws, verbroederends... in de cosquote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
Schandalig toch gewoon. De presentator was tot vandaag Brian fan omdat hij alleen naar de uitzendingen keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |