Zie je, je kan best scherp zijnquote:Op zondag 4 mei 2008 21:51 schreef akveor het volgende:
Zo Sly is waarschijnlijk Huubfan.
Mmm eens kijken of ik nog van die VIP status kan afkomen.quote:
Niets... buiten het ophitsen van de Huubfans.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:08 schreef Py het volgende:
Maarreuh, wat is er nu aangetoond in de uitzending? Welk punt is er überhaubt gemaakt?
Mijn conclusie ookquote:Op zondag 4 mei 2008 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Niets... buiten het ophitsen van de Huubfans.
Vond het wel leuk al die bellers. En zeker het verschil tussen TV en streams ben ik het mee eens. En ook dat achterbakse zwartmaken van B en A.
Op Nolifequote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Vinamp het volgende:
Nog ergens terug te luisteren?
Ik heb alleen de audio van het laatste uur, heb de muziek er tussen uit gefilterd enquote:Op zondag 4 mei 2008 23:14 schreef Vinamp het volgende:
Nog ergens terug te luisteren?
Kingjaap. Mr.D heeft daar enige tijd geleden iets uitgevroten tegen Slym geloof ikquote:Op zondag 4 mei 2008 22:06 schreef Py het volgende:
[..]
'Een niet nader te noemen site' waar ze binnenkort apart aandacht aan gaan besteden
En mevrouw heeft helemaal gelijk. Wat een debielen bij de FEBO.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Het zou belster en Mark niet verbazen als het vrijdag uit de hand gaat lopen.
Maar er bestaat dus nauwelijks nog twijfel over dat er vrijdag echt een gevecht gaat plaatsvinden. Ik had nog gehoopt dat we het verkeerd hadden begrepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En mevrouw heeft helemaal gelijk. Wat een debielen bij de FEBO.
Dezelfde Hans Nijman die het wel aardig leek om Huub in elkaar te trappen tijdens zogenaamd een trainingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er bestaat dus nauwelijks nog twijfel over dat er vrijdag echt een gevecht gaat plaatsvinden. Ik had nog gehoopt dat we het verkeerd hadden begrepen.
En dat Hans Nijman hieraan meedoet is bijna net zo schandalig.
Ik weet niet of Hans ook aanwezig is. Als dat wel zo is gaat hij echt voor joker. En mevrouw beller refereerde ook aan vrijdag, vrijdag. Mooi om te zien dat veel mensen zich zorgen maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er bestaat dus nauwelijks nog twijfel over dat er vrijdag echt een gevecht gaat plaatsvinden. Ik had nog gehoopt dat we het verkeerd hadden begrepen.
En dat Hans Nijman hieraan meedoet is bijna net zo schandalig.
Nee, sorry. Zou het niet op Nowlive staan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
heeft iemand dsat e-mail adres verstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |