Hilarischquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:03 schreef Charmian het volgende:
Huh, heb ik in ene een andere zender.
Dit is volgens mij trouwens het youtubefilmpje van die belster van daarnet.
lekker boeiend type die bobbyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:05 schreef agter het volgende:
Ah...Bobby aan de lijn.
Bobby wil alle chatters de groeten doen.
Maar wil verders niets vertellen.
Los van het feit dat ik Huub nog steeds een etterzakje van het hoogste niveau vind, heb ik ook respect voor jou hoe je je puntjes hebt uitgesproken op die radio. Het gemanipuleer door dat hok is wat mij het meeste tegenstaat. Maar ik blijf erbij dat zowel Huub als Brian voor mij beide even walgelijk zijn "in het spelen van hun rol".quote:
Op Fok heb je meer (agressiever) gal gespuwd dan op de radio.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Iedereen bedankt... ik had nooit gedacht dat ik zo zou hyperen...
Je hebt gewoon helemaal zelf het goede station uitgekozen voor je hype. Alle lof voor jouquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Je hebt het toppie gedaan, ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:10 schreef akveor het volgende:
Daar zijn er toch twee van . Dat houdt het spannend ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:14 schreef Py het volgende:
Ik was het eens met: de meest agressieve speler heeft de meest agressieve fans
Het is écht spannend he? (serieus, ik vind het best spannend)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zijn er toch twee van . Dat houdt het spannend ?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Daar is Irea weer die in de villa was. Of de presentator het filmpje heeft ontvangen.
Pffffffffffffff wanneer houdt dit op?
Was zij in de villa?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Daar is Irea weer die in de villa was. Of de presentator het filmpje heeft ontvangen.
't Is niet van haar, maar ze wil het inderdaad wel voorgelezen hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Kinga het volgende:
[..]Komt ff checken of haar mailtje wel wordt voorgelezen.
Af en toe heb ik met de reacties associaties met "Groeten uit de Rimboe"quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Disana het volgende:
Ja he. Beetje veel wel, al die uren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef Py het volgende:
Ah popipoll op de streams, hoor ik op de radio. Ff switchen![]()
Wel lekker multimediaal zo
Ik heb genoeg gehoord. Misschien wil iemand anders het verder verslaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:35 schreef Py het volgende:
Moet er nog een deel 2 komen?
Ik heb weer wat verplichtingen morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehoord. Misschien wil iemand anders het verder verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |