Willen pakken? Die hondenkop heeft hem grappenderwijs een gekneusde rib bezorgd. Het is net zo'n grapjas als zijn mattie Brian. Die schoft kun je zelfs terugvinden op de Enstra-tapes.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:05 schreef Disana het volgende:
Zeker is het inderdaad nog niet dat Nijman erbij zal zijn, maar ik neem aan dat hij wel degene is die Huub morgen les geeft. En inderdaad, dezelfde Nijman die Huub destijds ook wel eens aan had willen pakken.
Nolifers die het hokje beschuldigen van een hetze creërenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit nu naar die radiozender te luisteren en ik moet zeggen dat ik het bijzonder lachwekkend vind, om je te bescheuren.
Allereerst is het kwalitatief van een tenenkrommend slecht niveau en de belsters zijn stuk voor stuk van het ganzenbord gelopen. De meeste ontberen echt een leven en hebben 0,0 relativeringsvermogen.
OMG, wat een verzameling simpele zielen, dat dat anno 2008 nog in het wild rondloopt.
Dit is trouwens wel het dieptepunt:
![]()
![]()
Je bent nog de enige die het volhoudt te luisteren?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Beschuldigingen over en weer, en Jacqueline wordt weggedrukt.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:48 schreef Py het volgende:
[..]
Je bent nog de enige die het volhoudt te luisteren?
Yeps.. People's Temple-taferelen, met Sly als Jim Jones.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:38 schreef Py het volgende:
[..]
Nolifers die het hokje beschuldigen van een hetze creëren![]()
Waar zijn ze zelf mee bezig met die in scène gezette propaganda-uitzendingen? Veeg mij maar op
![]()
![]()
Zo is Hitler ook begonnen zegt ze nog![]()
Die Sly is wel duvels slim geweest om (bijna) alle Huubgroupies naar zijn site te lokken en er goed munt uit te slaan.
Ja groupies, allemaal 50 eurietjes overmaken naar Sly voor een kaartje aan Huub.![]()
Maar ik reken nog wel op je, Sly. Een beetje sekteleider laat ze 22 mei collectief zelfmoord plegen.
Het is inderdaad wel tenenkrommend, wat een amateursquote:
Ow. Dat wordt vast rellenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
Hey die mrD is er nu, das toch dezelfde als Lekkersimpel?
Ik ben overgestapt naar winamp, buffert iets minder.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Via wat luister je?
En Fok is ook al traag
Kun je hier nog iets meequote:
Jij was geband hier volgens Slyquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat was ik
Aandachtsziek zijn is iets anders dan een discussie op punten voeren. De aandacht wordt nu weer hier gevraagd...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Py het volgende:
Zou Mr.D echt opgehangen hebben of zou die weggedrukt zijn?
Top! Tis alleen afgelopen nuquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je hier nog iets mee
Ref1= http://windowsmedia.x-hosted.nl/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Ref2= http://88.198.48.180:80/rfrmobile?MSWMExt=.asf
Aandachtsziek zijn wij forumposters in zekere zin allemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Aandachtsziek zijn is iets anders dan een discussie op punten voeren. De aandacht wordt nu weer hier gevraagd...
Als het programma stop, dan stopt deze mevrouw haar leven ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit nu naar die radiozender te luisteren en ik moet zeggen dat ik het bijzonder lachwekkend vind, om je te bescheuren.
Allereerst is het kwalitatief van een tenenkrommend slecht niveau en de belsters zijn stuk voor stuk van het ganzenbord gelopen. De meeste ontberen echt een leven en hebben 0,0 relativeringsvermogen.
OMG, wat een verzameling simpele zielen, dat dat anno 2008 nog in het wild rondloopt.
Dit is trouwens wel het dieptepunt:
![]()
![]()
Ik had ineens geen verbinding meerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Py het volgende:
Zou Mr.D echt opgehangen hebben of zou die weggedrukt zijn?
Voor mij is het kijken en COSsen gewoon een hobby. Net zoiets als een boek lezen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:15 schreef Py het volgende:
[..]
Aandachtsziek zijn wij forumposters in zekere zin allemaal
Is het nog bezig? Ik dacht dat ze net zeiden dat het afgelopen was.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
Meneer Timmermans is een regelmatig bezoeker van NowLive. Hij vindt de sfeer de laatste tijd veel agressiever geworden. Sly gaat nogal agressief tekeer en maakt nogal wat vijanden. NowLive was eerst leuk en sympathiek en gemoedelijk. De sfeer is grimmiger geworden.
NowLive loopt over van kritiek op RTL maar is zelf overgevoelig voor kritiek. Sly met name reageert dan op een onbehouwen manier.
Ik vond deze meneer een erg realitische kijk op DGK hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
Meneer Timmermans vindt niet dat DGK eerlijk verloopt. Er komen steeds mensen binnen om de kachel met Huub aan te maken. Hijzelf is overigens geen Huub fan.
Nee hoor... en een erg leuke discussie... waar Sly het niet wint.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef Py het volgende:
[..]
Is het nog bezig? Ik dacht dat ze net zeiden dat het afgelopen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |