abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58477407

Platform(en): Xbox 360, Playstation 3, PC
Releasedatum: 29 April
Ontwikkelaar: Rockstar North
Uitgever: Rockstar Games and Take Two
Downloadable Content: Xbox 360 (2 exclusieve episodes), Playstation 3 (voorlopig geen)
Game modes: Single player and multiplayer (16 players maximum)
Physics Engine: Euphoria
Game Engine: RAGE

Rockstar Games
GTA Wiki
Planet GTA

- Phuctivity
- SuperFruitig
- Derium
- MedicJune
- FrenkyV
- Cidolfas
- EvEs0r
- MindstateNL
- GamerV
- DaggerNL
- RekiOnline
- glennz_
- donkehkong
- RobbelBobbel
- JJH1985
- Deviant1nl
- Bladespark

Bespreek hier alles en alleen omtrent de PS3 versie. Hulp nodig bij het behalen van een achievement, het organiseren van matches en uitleg met betrekking tot de PS3 controls behoren hier o.a. toe.

Meer overzicht en duidelijkheid, minder slow-chat.

TT Sucks hard maar goed ..., verder is de openingspost schaamteloos gejat van de Xbox 360 topique en waar nodig aangepast/ingekort.

Vorige topics:
[PS3] GTA IV #1 'Freeze or not to freeze'
[PS3] GTA IV #2 Waar we er lustig op los freezen

Fok! Wiki met de openingspost...
pi_58477478
Lapo van vorige:
quote:
Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef JK het volgende:

[..]

Zeker nog nooit gehoord dat bijv. 'foute' firmware upgrades hardware kunnen 'slopen'?
Het is dus echt wel mogelijk om met software hardware kapot te maken. Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan.

GTA4 bugt inderdaad, maar in het nieuwsbericht hadden ze het er over dat de laser niets meer wou lezen... dat verhaal hadden we anders allang op diverse fora kunnen lezen, dus waar het ANP dat vandaan haalt....
Weer last van je PMS huilie?

GTA IV is een software, een game, dat is ganz anders dan een fucking firmware die rechtstreeks in bios en flash schrijft ed.

Er is echt geen enkele GAME die je hardware naar zn grootje helpt, denk eens na wat voor schadeclaims dat alleen al van sony zou opleveren Het enige wat een software kan doen is eventuele reeds brakke hardware over de rand duwen, that's all. En het is al redelijk bekend dat sommige ps3's het begeven op het lezen van discs, maar dat kan net zo goed door elke willekeurige andere game komen. GTA IV is buggy, maar geen tijdbom
  zondag 4 mei 2008 @ 20:11:11 #3
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_58477671
Superfruitig, wat ben jij een irritant k*tjong zeg. Een game is wat anders dan een firmware, maar wie zegt dat er op een bluray disc geen software kan staan met een bestand wat dus wel eeproms kan overschrijven ? Tuurlijk de kans is zeer klein, bijna niet bestaand, maar niet onmogelijk.

Ik zeg ook niet dat het de laser naar de haaien helpt, daar komt het ANP mee.
Wat ik alleen zeg is dat software wel hardware om zeep kan helpen, maar was dat het geval dan had 100% van de spelers hier last van.

Maargoed laat maar zitten, met jou een gesprek voeren schiet totaal niet op.
Gelukkig ken ik je niet IRL want je haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan.
pi_58477722
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef JK het volgende:
Superfruitig, wat ben jij een irritant k*tjong zeg. Een game is wat anders dan een firmware, maar wie zegt dat er op een bluray disc geen software kan staan met een bestand wat dus wel eeproms kan overschrijven ? Tuurlijk de kans is zeer klein, bijna niet bestaand, maar niet onmogelijk.

Ik zeg ook niet dat het de laser naar de haaien helpt, daar komt het ANP mee.
Wat ik alleen zeg is dat software wel hardware om zeep kan helpen, maar was dat het geval dan had 100% van de spelers hier last van.

Maargoed laat maar zitten, met jou een gesprek voeren schiet totaal niet op.
Gelukkig ken ik je niet IRL want je haalt me echt het bloed onder de nagels vandaan.
!
  zondag 4 mei 2008 @ 20:14:58 #5
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58477764
De liefde hier.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58477889
Gezellgheid ten top !

Oh ja mijn psn naam is; Alias_20

Dus die kan ook in OP.

Correct en tevens juist...
pi_58477947
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

!
Ach ja als je geen normaal antwoord kan verzinnen dan maar een smilie he, grote jongen hoor
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58478025
gezelligheid kent geen tijd
pi_58478043
Ach ja, Superfruity kan er meestal niet tegen als je iets negatiefs over de PS3 zegt. De PS3 is 'heilig'.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58478114
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:22 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Ach ja als je geen normaal antwoord kan verzinnen dan maar een smilie he, grote jongen hoor
Kom jij ook nog ff een blik open trekken anders

JK ligt gewoon te zeiken om niks, ik heb hem nergens aangevallen en eigenlijk alleen maar bevestigd wat hij zei in het vorige topic Ik reageer in eerste instantie met een reply op zijn post over dat bericht van ANP, met daarin een BEVESTIGING van zijn post en verwijs naar de post van ANP ("wat denken zij wel niet...") als ik commentaar lever.

Nu is het alleen nog wachtten tot SackBoy een 'gevatte' opmerking plaatst

edit:
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
Ach ja, Superfruity kan er meestal niet tegen als je iets negatiefs over de PS3 zegt. De PS3 is 'heilig'.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2008 20:29:11 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 20:29:26 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58478132
Wat een wederzijdse liefdesverklaring hier
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58478193
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Nu is het alleen nog wachtten tot SackBoy een 'gevatte' opmerking plaatst

edit:
[..]

Shit je hebt me door

zondag 4 mei 2008 @ 20:35:46 #13
4259 JK
pi_58478294
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Kom jij ook nog ff een blik open trekken anders

JK ligt gewoon te zeiken om niks, ik heb hem nergens aangevallen
'Weer last van je PMS, huilie?'
Dat is gewoon vragen om gezeur.
pi_58478326
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:35 schreef JK het volgende:

[..]

'Weer last van je PMS, huilie?'
Dat is gewoon vragen om gezeur.
"Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan."

Gaan we moddergooien?

En nu ga ik mn tijd zinvoller besteden, de groeten

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2008 20:38:04 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 20:39:19 #15
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58478392
Love is in the air

TVP, nog geen freezes gehad, alles werkt, online werkt ook dus ik heb weinig klagen.
Maar kan nog komen hé.

Mensen join de chat : http://www.derium-online.com/chat/chat.html
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zondag 4 mei 2008 @ 20:42:17 #16
4259 JK
pi_58478454
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

"Maar als jij met je grote smoel meteen weer bijdehand moet doen en het beter weet, vooral zo doorgaan."

Gaan we moddergooien?

En nu ga ik mn tijd zinvoller besteden, de groeten
Komt omdat je wel vaker bijdehand bezig bent. Destijds ook al toen ik zat te twijfelen tussen x360 en ps3 was je ook al zo bijdehand bezig. Zoiets vergeet ik gewoon niet snel en als je dan een loze opmerking plaatst of bijdehand gaat lopen doen over dat er geen dvd-laser in een ps3 zit (hoe leest ie dan dvd's? dan zit er op z'n minst een dvd compatible laser in) dan is het voor mij een keertje klaar... en dat was dus vandaag.

En nou weer lekker verder spelen.
pi_58478741
wat ik opzich wel jammer vind is dat je je spel niet helemaal persoonlijk kan maken. In (volgens mij) GTA 3 kon je zelf MP3tjes naar een map kopieeren en dat kon je dan als radiostation luisteren. Dat zou op de PS3 ook makkelijk moeten kunnen. Ik vond dat toen wel cool, Volgas met Andre Hazes door de straten blazen.
Of de foto's die op je PS3 staan als achtergrond voor je telefoon gebruiken. Dat soort dingetjes.
I got soul, but I'm not a soldier
  zondag 4 mei 2008 @ 20:56:44 #18
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_58478822
SuperFruitig heeft de klok wel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Of hij heeft teveel drugs op en is nog steeds in "bat country", natuurlijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58479002
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
wat ik opzich wel jammer vind is dat je je spel niet helemaal persoonlijk kan maken. In (volgens mij) GTA 3 kon je zelf MP3tjes naar een map kopieeren en dat kon je dan als radiostation luisteren. Dat zou op de PS3 ook makkelijk moeten kunnen. Ik vond dat toen wel cool, Volgas met Andre Hazes door de straten blazen.
Of de foto's die op je PS3 staan als achtergrond voor je telefoon gebruiken. Dat soort dingetjes.
Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58480150
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:14 schreef Gamer_V het volgende:
De liefde hier.
One love me breda
pi_58480375
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:52 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

zondag 4 mei 2008 @ 22:02:09 #22
14827 Kogando
Modelprutser
pi_58480492
Het zal wellicht al voorbij gekomen zijn. Maar mijn ervaring is dat een paar vette vingers op de schijf al voor vastlopers kunnen zorgen. En zolang die schoon is loopt het als een trein.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_58480611
Tinuzzz
  zondag 4 mei 2008 @ 22:14:21 #24
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_58480762
TVP

PSN: Guuszel
Tics van je petten.
pi_58480894
quote:
Op zondag 4 mei 2008 21:03 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Dat kan in nog geen enkel PS3 spel, maar waarschijnlijk krijgen we deze zomer ingame XBM waardoor het wel kan, zoiezo dit jaar wel.
tof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')