aight mi badman!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Comet is zeer nice om meer te racen, you know star
one love bredren
Hier had je al maanden geleden geld voor klaar moeten leggenquote:
Ja lol, arme student. Ik ga na de vakantie een baantje zoeken (quote:Op zondag 4 mei 2008 12:14 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hier had je al maanden geleden geld voor klaar moeten leggen![]()
Zo, nog eens Snow Storm proberen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Die missie is simpel, maar het afschudden
Maar dan toch gehaald hier net, in totaal 3e of 4e keer.
Mijn plan van aanpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owja, nog over playboy X,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was nacht, dus ik p zoek naar hoeren om het te vieren, maar ik zag er geen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--modedit--
Gebruik de spoiler tags. Helemaal voor belangrijke plottwists als dit!!
[ Bericht 2% gewijzigd door merino op 04-05-2008 18:48:10 ]![]()
Gebruik spoiler tags manquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Je moest kiezen tussen Playboy X en Dwayne. Ik heb Playboy X vermoord. Ik denk wel dat ik er goed aan gedaan heb.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
Ja lekker dan, teringdebiel...denk ff na man
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Snever het volgende:
[..]En bedankt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snow Storm was net zó makkelijk, 3 sterren in nieteens een minuut weggehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het komen omdat ik even was eten en mijn Xbox een half uur niet gebruikt heb? Lijkt me niet toch...?
Oh en voor de mensen die dat willen weten/nog niet wisten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.================Hahahaha, ik had je!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Gamer_V het volgende:
Bastard met je rickroll in het vorige topic.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Simsfan88 op 04-05-2008 13:40:38 ]![]()
tvp.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Help mij !!!!
Ik ben bij een ongeloflijk moeilijke mission , waar ik achter Dimitri zit.
Progress : 65%
Time Played : 26 Hours
!!SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
WEER FAILED FAILED FAILED FAILED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WORD KEI GEK HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door Discovered op 04-05-2008 13:53:31 ]The Way The World Ends...![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef Discovered het volgende:
Help mij !!!!
!!SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
IK WORD KEI GEK HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Maar ik kom nu niet meer eens in de pijltje onder heli van LJ. What the fuck is er met de spel. En als je de mission failed , komt er een sms van dat je try again moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
plaats nou eens spoilers manquote:Op zondag 4 mei 2008 14:04 schreef Discovered het volgende:
[..]
Maar ik kom nu niet meer eens in de pijltje onder heli van LJ. What the fuck is er met de spel. En als je de mission failed , komt er een sms van dat je try again moet doen.![]()
Stelletje mongolen die geen spoilertags gebruiken! Pas je even aan aub.
Dat mensen moeite hebben met Snow Storm ?![]()
![]()
Snow Storm is tres makkelijk.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Zit nu op 55%.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Waar zit precies de moeilijkheid in Snow Storm, vraag ik me af? Gewoon iedereen dood maken, politieauto pakken en wegwezen.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:18 schreef TC03 het volgende:
Gewoon iedereen dood maken, politieauto turismo pakken en wegwezen.![]()
Heel gek, als je bij stats kijkt, en dan naar 'vehicles' gaat, dan zie je dat er bij 'miles travelled' staat 'Liberty City to Las Venturas'. Beetje mal.Zou de downloadable content misschien Las Venturas zijn?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Of je hebt gewoon al een heel eind gereden in je wagentje.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:40 schreef TC03 het volgende:
Heel gek, als je bij stats kijkt, en dan naar 'vehicles' gaat, dan zie je dat er bij 'miles travelled' staat 'Liberty City to Las Venturas'. Beetje mal.Zou de downloadable content misschien Las Venturas zijn?
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)![]()
Weet iemand wat je met die garage in Bohan kan? Er staat zo'n icoontje bij op de map, maar als ik er heen ga gaat die garagedeur nooit open.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Ik gok dat dat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je kan er niks blijkbaar. Die taxi missies lukken sowieso niet meer daarna, hopen dat het een bug is of niet nodig voor de 100%.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Ben er net achter gekomen dat er een achievement bestaat die je krijgt wanneer je alle missies binnen 30 uur hebt gehaald. Ik heb nu 22 uur gespeeld en zit op 40% van het spel (voornamelijk behaald uit missies), iemand een idee of ik deze achievement dan nog kan halen?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
Volgens mij heb ik nu trouwens iets van 50 missies gehaald, hoeveel zijn er?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
misschien zou deze deur origineel open moeten gaan maar hebben ze besloten om dit om de een of andere reden uit te schakelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand wat je met die garage in Bohan kan? Er staat zo'n icoontje bij op de map, maar als ik er heen ga gaat die garagedeur nooit open.
Zo zijn er diverse gebouwen in de stad waar ik het idee heb dat ik er naar binnen zou moeten kunnen maar dit is niet mogelijk. Bv alle raamen zijn ondoorzichtig maar een klein raam niet en als ik daar doorheen kijk zie ik binnen in een ruimte etc.
Dus ik neem aan dat er diverse ruimtes zijn waar je naar binnen kon in een vroegere versie van de game etc maar dat Rockstar heeft besloten deze te sluiten.
heb de game btw al sinds launch dag en gister bleef hij voor de 1e keer vast hanger :/ 5x in 1 uur tijd en daarna heb ik de hele dag gegamed zonder een probleem :/ . Snelste oplossing is de disc eruit te halen en er opnieuw in te doen.
Tijdens het opnieuw opstarten dacht ik na over waanneer de patch zou komen en toen kwam me het idee hoe mensen met een 360 zonder hardeschijf deze patch willen instaleren?
Of heeft de xbox soms extra intern geheugen ofzo voor patches?![]()
Ik vond dit op een ander forum:edit: confirmed fakequote:The DLC for the 360 has been announced.
Rockstar has announced that all-new Grand Theft Auto 4 content will be available via Xbox Live
downloadables, called the Seven Star Pack, the Fashion Pack, and the Bike Pack. Each pack will be
available for 800 Microsoft Points.
According to Rockstar, each of the three packs will focus on a different aspect of next gen
immersion. The Seven Star Pack will allow players to access a new wanted level that features the full
resources of the Liberty City National Guard. Players will be challenged to escape from tanks,
assault vehicles, and military troops. Players who manage to steal a tank will be able to utilize its
destructive power in the streets of Liberty City!
The Fashion Pack focuses on the player's attire. Several new clothing stores will be available for
the player to browse and they will be able to customize their look will fresh and familiar attire.
Track suits, camoflage gear, and many more options are available.
Finally, the Bike Pack will allow for the appearance and usage of bicycles. As a taste of things to
come, Niko will be able to improve his skill level in bike riding, allowing him to jump higher and
endure more damage. The bike physics are drastically improved and there are different models, each
with its own unique handling.
The three content packs will become available for purchase on Xbox Live Marketplace August 1, 2008,
and Rockstar says that more downloadables will follow in Spring 2008. There is still no word as to
the possibility of additional content for the Playstation 3 version.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sackboy op 04-05-2008 17:48:09 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Sowieso kloppen de data in de laatste alinea niet. En die Fashion Pack
Sowieso klinkt 'fashion pack' al erg fout![]()
Ik zie het al voor me, Niko schreeuwend op het scherm:
'Dude, why am I dressed in a white skirt, yellow top and wearing red lipstick?'![]()
Ik zit vast op ong. 27% van het spel. Ik wacht (al meer dan een week in het spel) op een reactie van dat advocatenkantoor. Dus ik loop al een hele tijd keurig in pak. Ik heb vanalles met brucie gedaan (heli, powerboats) en ook met Roman en Michelle. De rest neemt zijn telefoon niet op en ik wordt niet gebeld. Ik heb alle auto's genikked voor Brucie. Ik heb geen icoontjes om naar toe te rijden van Playboy X, Elizabeta of Francis. Er gebeurt gewoon niks. Wat nu?I got soul, but I'm not a soldier![]()
Bij mij staat er Liberty City to Canada. Geen DC dus denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:40 schreef TC03 het volgende:
I got soul, but I'm not a soldier![]()
duur ? das goedkoop denk eerder aan 2100 punten ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 17:57 schreef Static-NL het volgende:
DLC zou sowieso pas ergens in Augustus komen en 800 point nklnikt tevens een beetje duur.![]()
Help mij !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:20 schreef Caas het volgende:
Volgens mij heb ik nu trouwens iets van 50 missies gehaald, hoeveel zijn er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit zelf al bijna op 70% en heb als record bijna 9 uur achter elkaar gegamed.
Nog NOOIT door mij behaald.
Deze game is oh zo verslavend.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.
had een missie op 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.
had een missie op 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Pas 26%![]()
Net een bug ontdekt. Als het regent en je staat in een winkel, dan zie je het niet regenen door de deur/raam. Als je dan buiten komt zie je het pas...
* Simsfan88 vliegt even enorm hard het water in terwijl hij probeerde onder een brug door te vliegen.![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Simsfan88 op 04-05-2008 21:42:39 ]![]()
Hebben meer mensen dat gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop nu dus rond zonder dat ik een missie kan doen. Ik kan alleen maar afspreken met vrienden om dingen te doen en de rest alleen voicemail. Ik krijg dus gewoon geen missie.
[ Bericht 8% gewijzigd door ThatsMeThatsRight op 04-05-2008 22:10:21 ]I got soul, but I'm not a soldier![]()
ik kan Waste Not Want Knots niet halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je veel mission failed hebt, krijg je dan ook een mindere game percentage? Of hoe zit dat precies?![]()
Aangepast, nagenoeg niets verklapt volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
@ ThatsMeThatsRight spoilers
leren jullie het nooit
fijn dat ik het weetquote:Op zondag 4 mei 2008 22:11 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Aangepast, nagenoeg niets verklapt volgens mij
lutser![]()
er staat geen enkel belangrijk missiedetail in die post. Ga lekker huilen, dan krijg je een blokkendoosquote:
Zeik niet zo. Fouten maken is menselijk.
Sommigen mensen zijn nou eenmaal een fout.
uh.. weet je ik stort me wel op een ander topic.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Help mij !!!!
!!SPOILER!!LOL, die missie heb ik in 1 keer gehaalt zonder al te veel geraakt te worden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edwink89.hyves.nl![]()
Dat is trouwens zo tof, dat helikopters hun kop en staart los van elkaar kunnen kwijtraken. Vliegen en landen zonder staart is een uitdaging.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
je geeft al weer wat weg van het verhaalquote:Op zondag 4 mei 2008 22:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
er staat geen enkel belangrijk missiedetail in die post. Ga lekker huilen, dan krijg je een blokkendoos
is al de 36e keer in dit topic
dat iemand vergeet zn spoiler te gebruiken![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door jorienvdherik op 04-05-2008 23:11:49 ]![]()
nou er staat 800 punten per pack en dan vind ik 800 punten best wel duur.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
duur ? das goedkoop denk eerder aan 2100 punten ofzo
@ThatsMeThatsRight
heb je ingame je mail al gechecked?![]()
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is trouwens zo tof, dat helikopters hun kop en staart los van elkaar kunnen kwijtraken. Vliegen en landen zonder staart is een uitdaging.
![]()
![]()
28 Weeks Laterquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.
Oké, maar dat kon ook al in vice city. Of San Andreas multiplayer.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
In vice city wel. Als je een npc iemand vind.
das waar, maar nu ziet het er veel vetter uit.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oké, maar dat kon ook al in vice city. Of San Andreas multiplayer.
![]()
![]()
Die is zo simpel, was maar een kwart van me body armor kwijtquote:Op zondag 4 mei 2008 23:01 schreef davey579 het volgende:
Ik ga maar eens even beginnen aan de beruchte Snow Storm missie
Xbox Live: Anormius![]()
Zag hem vanmiddag alquote:
Zijn we lache ja![]()
![]()
Hebben jullie vaak van die random encounters?
Ik las gister pas voor het eerst dat ze bestonden (was ze ook nog niet tegen gekomen) en geheel toevalig kwam ik een uur later een blauwe stip tegen toen ik rondliep.
Vind dat echt enorm tof gedaan al zouden ze er wat meer in moeten gooien. Nu moet je er echt naar opzoek gaan zowat en dan is het niet echt random meer.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
I....... love...... SPRINGTIME!quote:![]()
![]()
![]()
Mooie filmpjes, hopelijk komen er meer![]()
![]()
Jep! Ben er zelf twee tegen gekomen voordat ik wist dat ze uberhaupt er waren.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef merino het volgende:
Ik las gister pas voor het eerst dat ze bestonden (was ze ook nog niet tegen gekomen) en geheel toevalig kwam ik een uur later een blauwe stip tegen toen ik rondliep.
Vind dat echt enorm tof gedaan al zouden ze er wat meer in moeten gooien. Nu moet je er echt naar opzoek gaan zowat en dan is het niet echt random meer.
Een andere immigrant die me 100 dollar gaf omdat ie me zielig vond.![]()
En ik kwam die vriend van Little Jacob tegen, Badman. Met hem heb ik wat Russische gangsters afgeknald.![]()
Die blauwe poppetjes op de map bedoel je? Ik kom ze echt heel zelden tegen. Ik zit op 55%, maar heb ze pas twee of drie keer gehad. Wel grappige dingen die je moet doenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef merino het volgende:
Vind dat echt enorm tof gedaan al zouden ze er wat meer in moeten gooien. Nu moet je er echt naar opzoek gaan zowat en dan is het niet echt random meer.
Ik ben bij de laatste mission van de game. Terwijl ik op 65% zit. Hoe kan dat eigenlijk ?The Way The World Ends...![]()
side missions? assasin missions? Autos jatten en racenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:02 schreef Discovered het volgende:
Ik ben bij de laatste mission van de game. Terwijl ik op 65% zit. Hoe kan dat eigenlijk ?
![]()
Ja, die zijn best grappig om te doen. Ik ben er een stuk of 5 tegengekomen tot nu toe. Samen met de ''flying rats'' en de ''stunt jumps'' kunnen deze kleine missies ook tot de collectibles worden gerekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef merino het volgende:
Als je bij TW@ de site www.whattheydonotwantyoutoknow.com bezoekt kun je een kaart vinden met alle locaties van de ''random encounters''. Maar ik zoek ze natuurlijk liever zelf.![]()
![]()
Autoraces, collectibles (''flying rats'', ''stunt jumps'', ''random encounters''), Roman's taximissies, Little Jacob's pakjesmissies, etc., etc. Nog een hoop te doen dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:02 schreef Discovered het volgende:
Ik ben bij de laatste mission van de game. Terwijl ik op 65% zit. Hoe kan dat eigenlijk ?
![]()
![]()
Heb er nu een stuk of 5 gedaan, meeste zijn alleen 's avonds beschikbaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die blauwe poppetjes op de map bedoel je? Ik kom ze echt heel zelden tegen. Ik zit op 55%, maar heb ze pas twee of drie keer gehad. Wel grappige dingen die je moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Roman's taxi missies tellen overigens niet mee voor de 100%. Die kan je ook niet meer doen nadat je de 10% gepaseerd bent.
Van de rest is er geloof ik van elk 10 te doen. Die stunt jumps kunnen me verder echt niets boeien.
Daarnet wel iets grappigs. Was aan het vluchten voor een 1 ster rij ik per ongeluk in het water. Ik naar de kant zwemmen zit ik plots op het 3de eiland met 6 sterren achter me aan. Heb het niet lang overleeft
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Is die idioot voor de safehouse in Bohan jullie ook opgevallen die iedere ochtend een preek (monoloog) staat te houden? Wat die allemaal loopt te lullen joh.Na een tijdje wordt ie behoorlijk irritant, maar gelukkig heb ik mijn safehouse nu in Algonquin staan.
[ Bericht 16% gewijzigd door TheMagnificent op 05-05-2008 00:35:26 ]![]()
Dat ook nog....quote:Op maandag 5 mei 2008 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die zijn best grappig om te doen. Ik ben er een stuk of 5 tegengekomen tot nu toe. Samen met de ''flying rats'' en de ''stunt jumps'' kunnen deze kleine missies ook tot de collectibles worden gerekend.
Als je bij TW@ de site www.whattheydonotwantyoutoknow.com bezoekt kun je een kaart vinden met alle locaties van de ''random encounters''. Maar ik zoek ze natuurlijk liever zelf.Dacht dat die blauwe mannetjes agenten waren.
En ja mij was die gek voor je crib al opgevallen.![]()
Gewoon achter hem komen staan. Pistool pakken en BLAM. Door zijn hoofd knallen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Je kunt overigens ook nog politiemissies doen. De meest gezochte criminelen opsporen via de politiecomputer om ze vervolgens te elimineren.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Autoraces, collectibles (''flying rats'', ''stunt jumps'', ''random encounters''), Roman's taximissies, Little Jacob's pakjesmissies, etc., etc. Nog een hoop te doen dus.
![]()
ja meteen dood geslagenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Is die idioot voor de safehouse in Bohan jullie ook opgevallen? Hij staat iedere ochtend een preek (monoloog) te houden? Wat die allemaal loopt te lullen joh.Na een tijdje wordt ie behoorlijk irritant. Maar gelukkig heb ik mijn safehouse nu in Algonquin staan.
![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik dus al. Had vanmiddag nog 6 man opgehaald en gebracht maar had ook niet echt het idee dat ik progressie boekte.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:16 schreef merino het volgende:
Roman's taxi missies tellen overigens niet mee voor de 100%. Die kan je ook niet meer doen nadat je de 10% gepaseerd bent.![]()
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik dus al. Had vanmiddag nog 6 man opgehaald en gebracht maar had ook niet echt het idee dat ik progressie boekte.
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:Is niet random, gebeurde bij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meest gezochte heb ik alquote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt overigens ook nog politiemissies doen. De meest gezochte criminelen opsporen via de politiecomputer om ze vervolgens te elimineren.. Ben vandaag eindelijk eens een lange tijd met het spel bezig geweest, uurtje of 4 geloof ik
. Vanaf de release tot nu maar erg weinig wegens omstandigheden
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Op wat voor activiteiten doel je nu? En die 100% is een vereiste omdat?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.![]()
100% van de game gehaald.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op wat voor activiteiten doel je nu? En die 100% is een vereiste omdat?
En schijnbaar is het daarvoor ook belangrijk dat je regelmatig met Brucie wat doet.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
ok er gebeurd nu echt wat ruks waarvan ik even echt niet weet wat ik moet doen.
Voor de mensen die nog niet hun safehouse hebben op Algonguin niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door merino op 05-05-2008 01:50:24 ]I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
btw als algemene vraag. Hoe kan je het snelst geld verdienen buiten alle missies en races om (aangezien die allemaal een beperkt aantal keer gedaan kunnen worden). Ik zoek dus naar iets waar me je unlimited geld kan verdienen. Hoeren buurt opzoeken en hoertjes neerknallen?
en tevens voor degene die het spel uitgespeeld heeft, krijg je ooit nog je allereerste safehouse terug?
Ik vind maar te weinig safeplekken momenteel.
en ik jatte net een taxi met een dode taxi chaffeur erin(zonder schotwonden)
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
geld transport opblazen brengt tussen de 5 en 10k op.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:20 schreef merino het volgende:
btw als algemene vraag. Hoe kan je het snelst geld verdienen buiten alle missies en races om (aangezien die allemaal een beperkt aantal keer gedaan kunnen worden). Ik zoek dus naar iets waar me je unlimited geld kan verdienen. Hoeren buurt opzoeken en hoertjes neerknallen?
Nadeel is dat je direct de politie op je dak krijgt als je hem tot ontploffing brengt.
Plek waar je ze vaak vind is industriele gebieden. Zie z zelf vaak bij die strip club Hookers of hoe hij ook heet.
1 handgranaat is genoeg en dan vlug geld op pakke en de politie dumpen.
btw weet iemand waar je allemaal helicopters kunt vinden?
Dus waar kan ik een politie heli vinden? heb al wat rond gevlogen maar kan niets vinden. Of waar kan ik die grote blauwe heli vinden die je soms ziet rond vliegen (heeft kleine vleugeltjes).
Tevens weet iemand een politie buro waar je naarbinnen kunt? Want heb er nog geen gevonden waar de deur werkt.![]()
Morgen weer spelen,
Voor 100 procent dus relaties onderhouden, vind ik echt minder![]()
op zo vage brug ergens staat een vak van pionnen en staat er vaak een politie auto in, eerst hield die ook iemand aan daar, zeker een flitser![]()
Minpunten -
1. Waarom kunnen bushokjes niet kapot![]()
2. geen minpunt, maar waarom gaat de sirene van een politie auto heel even af, als je langs rijd,![]()
![]()
aaargh waarom verdwijnt steeds mijn auto als ik met Brucie een helicopter ride doe
omdat je te hard rijdt/door het rode licht gaatquote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef jorienvdherik het volgende:
2. geen minpunt, maar waarom gaat de sirene van een politie auto heel even af, als je langs rijd,
Net uitgespeeld, 40 uur totale speeltijd. Langste speelsessie: 9 uur.
Erg mooi spel, maar volgens mij was er in de wereld van San Andreas toch wat meer te beleven. Nu maar eens kijken wat de multiplayer allemaal te bieden heeft.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
argh.
Ging effe ingame mijn e-mail checken en een van de meiden wou met me uitgaan.
Staat er in de mail dat ze met me uit wil op zaterdag 12:00.
is het dus op het moment dat ik de mail check zaterdag vlak na 1 uur :/
De date is dus gecancelled door haar omdat ik te laat was, mag ik weer een paar dagen wachten.
wou eigenlijk met ze allemaal uit gaan om te kijken of ze allemaal special abilities hebben maar heb het gevoeld at je slechts op 1 advertentie per keer kunt reageren.
[ Bericht 9% gewijzigd door Static-NL op 05-05-2008 02:30:45 ]![]()
waarom staat er bij de enige ingame autodealer alleen maar Turismo's. Die rijden overal al rond
Ik stoor me er zo aan als ik een story mission wil gaan doen en er vervolgens een date of activity tussen komt.![]()
![]()
overal zou ik niet willen zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef merino het volgende:
waarom staat er bij de enige ingame autodealer alleen maar Turismo's. Die rijden overal al rond
Er is ook nog ergens een andere auto dealer welke allenmaar motoren heeft staan.
En dan is er nog een 2e hands auto dealer welke een paar best lekkere bakken heeft staan soms.![]()
ik zoek een Banshee. Mijne kwijt geraakt ivm heli ride met Brucie
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:59 schreef merino het volgende:
[..]
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zo ik heb alweer 3 reeksen van dit topic gemist.
Ik vind de graphics wel mooi maar die blur wel tegenvallen. Tegen een hoofdpijn aan.
En die auto's rijden stuk voor stuk zwaar KUTHet gaat allemaal niet meer zo lekker snel, GTA-style.
Verder is het een topspel. Dat geluid van bijv. die wapens. Als je een uzi leegt op de smeris![]()
Het verhaal vind ik ook heel interessant dat ik het blijf spelen.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:06 schreef PirE het volgende:
[..]Dat is ook gewoon scripted, en dergelijke dingen komen in meerdere missies voor, lijkt me duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Bernie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg de neiging na het spelen van GTA om met mijn eigen auto ook slippend door de bochten te gaan
The truth was in here.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 08:06 schreef PirE het volgende:
[..]ik had dat toen ik in een heli vloog, en toen ik met een vrachtwagen vol explosieven reed. Belde roman mij op om te gaan drinken, niko zei dat het op dit moment niet zo verstandig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar kan ik die ongeveer vinden, heb al lopen zoeken, maar waarschijnlijk kijk ik er overheen en Liberty City is best groot als je iets zoektquote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef merino het volgende:
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Waarom heb ik de <30 uur achievement niet terwijl ik voor de laatste missie 28 uur en 40 minuten op de teller had staan? Misschien komt 'ie nog na de aftiteling.
2000 light years from home![]()
Inderdaad, was makkelijker dan ik had gedachtquote:Op zondag 4 mei 2008 23:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die is zo simpel, was maar een kwart van me body armor kwijt
![]()
![]()
Wat me wel opvalt is dat er vaak heel toevallig politie aankomt gereden als ik een auto probeer te jatten![]()
![]()
Wat ik dan wel erg spijtig vind is dat ze aan keuze erg beperkt zijn gebleven bij deze GTA. Geen bloemen meer om iemand neer te knuppelen, geen dildo's, alleen een knuppel en een mes heb ik nog kunnen vinden. Wapenkeuze is dus al erg beperkt, savehouses zijn er niet veel van. (Ook al heb ik wel genoeg aan het aantal dat er nu is), en ook de auto's en motoren vallen mij erg tegen, ze hadden er best wel wat meer in mogen steken.
Toch jammer, maar het maakt de game zeker niet minder.PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)![]()
De besturing van de wagens ben ik ondertussen wel al gewend en die bevalt me goed.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:31 schreef DSS24 het volgende:
En die auto's rijden stuk voor stuk zwaar KUTHet gaat allemaal niet meer zo lekker snel, GTA-style.
De grootste nadelen in het spel tot nu toe vind ik dat ik soms gewoon teveel telefoontjes en berichten krijg. En ik heb al redelijk wat geld, maar ik heb niet echt het idee dat je er veel mee kunt doen...
Gisteren trouwens de Snow Storm missie in 1 keer gehaaldIk vond m wel meevallen eigenlijk..
PSN id: NL_SToRM![]()
Even een samenvatting:quote:Op maandag 5 mei 2008 11:54 schreef Survivalism het volgende:
Wat ik dan wel erg spijtig vind is dat ze aan keuze erg beperkt zijn gebleven bij deze GTA. Geen bloemen meer om iemand neer te knuppelen, geen dildo's, alleen een knuppel en een mes heb ik nog kunnen vinden. Wapenkeuze is dus al erg beperkt, savehouses zijn er niet veel van. (Ook al heb ik wel genoeg aan het aantal dat er nu is), en ook de auto's en motoren vallen mij erg tegen, ze hadden er best wel wat meer in mogen steken.
Toch jammer, maar het maakt de game zeker niet minder.
"GTA IV valt een beetje tegen omdat je geen mensen kan neer knuppelen met dildo's en bloemen en je geen breed scala aan auto's hebt waarmee je rond kan rijden......"
![]()
Ik vind de dingen die jij opnoemt alleen maar een toegevoegde waarde aan het realisme...[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Is dat alleen aan story missions?quote:Op maandag 5 mei 2008 02:16 schreef Myers het volgende:
Net uitgespeeld, 40 uur totale speeltijd.![]()
dit spel heeft dus echt veel waarde voor z'n geld
al bijna 30 uur mee bezig en bijna de single player uitgespeeld, daarna ga ik 'm zeker nog eens uitspelen voor de 100% en dan nog multiplayer
dat is zeker waar voor je $$![]()
Leuk dat de auto's nu richtingaanwijzers hebben bij de stoplichten, maar laat ze die dan ook gebruiken bij het wisselen van rijbaan op de snelwegHoogstirritant als je een rijtje auto's voorbij wilt sjezen en er duikt er ineens eentje voor je. Waar ik uiteraard noodgedwongen met hoge snelheid achterop klap..
Ik las trouwens net dat GTA IV je PS3 kan slopen tijdens het spelen, je DVD-laser kop zou dan kapot gaan....
Echte bullshit als je het mij vraagt.....hardware kunnen slopen door een beetje buggy game....
Iemand al een rokende Ps3 Nico?Viel me ook al op idd, auto's maken echt de meest abrupte beslissingen op de snelweg wat mij meestal mijn vers gespoten lak kostquote:Op maandag 5 mei 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:
Leuk dat de auto's nu richtingaanwijzers hebben bij de stoplichten, maar laat ze die dan ook gebruiken bij het wisselen van rijbaan op de snelwegHoogstirritant als je een rijtje auto's voorbij wilt sjezen en er duikt er ineens eentje voor je. Waar ik uiteraard noodgedwongen met hoge snelheid achterop klap..
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ga het 2e einde proberen, voor de 5e keer al. Steeds gaat er wat doms fout. De vierde keer was er een gekke bug waardoor ik in de lucht stil hing en vervolgens mijn Xbox vastliep
.
2000 light years from home![]()
De top 10 moeilijkste missies:
http://www.gamesradar.com(...)20080502142613814080
Pas op voor spoilers!![]()
Caps en video van de eerste 48 hidden packages:quote:Op maandag 5 mei 2008 13:18 schreef Cyberia18 het volgende:
De top 10 moeilijkste missies:
http://www.gamesradar.com(...)20080502142613814080
Pas op voor spoilers!
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002
De overige 152 volgen nog.
Gamesradar![]()
![]()
Even een vraagje; wat doen jullie als je een missie verneukt, gewoon weer de vorige savegame loaden en het opnieuw proberen? Of ga je gewoon netjes afwachten tot de contactpersoon weer opbelt?
Doen jullie ditzelfde als je dood gaat? Of ga je vanuit het ziekenhuis weer terug naar huis? (en wat euro's lichter?)[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Net begonnen met spelen. Is er ergens in het begin een helikopter te vinden ofzo? Ik wil heel graag vliegen.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Wat vreemd, ik heb er 40 uur opzitten en die achievement heb ik ook niet gekregen?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom heb ik de <30 uur achievement niet terwijl ik voor de laatste missie 28 uur en 40 minuten op de teller had staan? Misschien komt 'ie nog na de aftiteling.
Ik ben ook wel regelmatig gaan daten of met m'n homies iets doen. Doelloos door de stad lopen om te verkennen heb ik echter niet gedaan. Ik heb wel de tijd genomen voor veel missies omdat ik er echt niet tegen kan als ik iets opnieuw moet doen, de replay functie is in veel gevallen vrij waardeloos omdat je je bodyarmor en kogels kwijt bent, moet je dus weer eerst op zoek naar een wapenwinkeltje.quote:Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Die <30 uur achievement krijg je als je de story missions binnen 30 uur uitspeelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik heb er 40 uur opzitten en die achievement heb ik ook niet gekregen?
[..]
Ik ben ook wel regelmatig gaan daten of met m'n homies iets doen. Doelloos door de stad lopen om te verkennen heb ik echter niet gedaan. Ik heb wel de tijd genomen voor veel missies omdat ik er echt niet tegen kan als ik iets opnieuw moet doen, de replay functie is in veel gevallen vrij waardeloos omdat je je bodyarmor en kogels kwijt bent, moet je dus weer eerst op zoek naar een wapenwinkeltje.2000 light years from home![]()
Oh, ik dacht als je er 30 uur op had zitten, net zoals die DOA4 achievements.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Ik heb nooit gemerkt dat mijn kogels kwijt waren, dacht dat dat hersteld werdquote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat vreemd, ik heb er 40 uur opzitten en die achievement heb ik ook niet gekregen?
[..]
Ik ben ook wel regelmatig gaan daten of met m'n homies iets doen. Doelloos door de stad lopen om te verkennen heb ik echter niet gedaan. Ik heb wel de tijd genomen voor veel missies omdat ik er echt niet tegen kan als ik iets opnieuw moet doen, de replay functie is in veel gevallen vrij waardeloos omdat je je bodyarmor en kogels kwijt bent, moet je dus weer eerst op zoek naar een wapenwinkeltje.
![]()
Op GTA WIKI staat dat er ook K9 units met politiehonden zijn. Dat is toch onzin?![]()
Nee, ik werd weleens in het heetst van de strijd gegooid terwijl ik alleen voor m'n pistool nog wat kogels had. Maar zonder bodyarmor hoef je het sowieso niet te proberen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:14 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat mijn kogels kwijt waren, dacht dat dat hersteld werd
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?
En waar ergens kan ik de derde autodealer vinden? Grotti (in Liberty City) en Auto Eroticar (in Alderney City) heb ik al gevonden.
Wat ik jammer vind aan deze GTA is dat ze een hoop auto's uit de vorige delen eruit hebben gehaald. Bijvoorbeeld: Club, Buffalo, Phoenix, Elegy, Flash, Jester, Uranus, Bullet, Cheetah, Euros, Super GT, etc. Dit waren toch wel vette auto's.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 05-05-2008 15:24:55 ]![]()
Ik vind zelf de Fenster (ofzo) het fijnste rijden, die Mercedes SL Cabrio zeg maar.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik vind die Banshee echt bruut, met die vlammen uit de pijp.
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?
En waar ergens kan ik de derde autodealer vinden? Grotti (in Liberty City) en Auto Eroticar (in Alderney City) heb ik al gevonden.
Wat ik jammer vind aan deze GTA is dat ze een hoop auto's uit de vorige delen eruit hebben gehaald. Bijvoorbeeld: Club, Buffalo, Phoenix, Elegy, Flash, Jester, Uranus, Bullet, Cheetah, Euros, Super GT, etc. Dit waren toch wel vette auto's.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 05-05-2008 15:25:32 ]![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb Alderney City vrijgespeeld, maar tot nu toe ben ik nog geen één Infernus tegengekomen, wat ik nogal vreemd vind. Komt die pas na een bepaalde missie vrij ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."![]()
Ik heb er 1 bij de buurman gestolen van F, dure buurt, dure auto'squote:Op maandag 5 mei 2008 03:09 schreef merino het volgende:
ik zoek een Banshee. Mijne kwijt geraakt ivm heli ride met Brucie
Had pas geleden tijdens het cruisen een vrouw aangereden, dus ik denk laat ik de paramedics maar eens bellen voor de aardigheid.
5 sec later komen die knurften er met een rotvaart aanrijden en parkeren hun ambulance boven op die vrouw, stappen uit kijken rond en gaan rijden vervolgens weer weg.
De vrouw ligt inmiddels dood in een bloedvlek.....:{
Lees ik later in het boekje dat ze alleen voor Nico komen als hij gewond is, en niet voor andere mensen.
Beetje jammer...
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
Húh, ik ben zo vaak tegen gekomen dat de Ambulance ook gewone mensen helpen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:40 schreef Wootism het volgende:
Had pas geleden tijdens het cruisen een vrouw aangereden, dus ik denk laat ik de paramedics maar eens bellen voor de aardigheid.
5 sec later komen die knurften er met een rotvaart aanrijden en parkeren hun ambulance boven op die vrouw, stappen uit kijken rond en gaan rijden vervolgens weer weg.
De vrouw ligt inmiddels dood in een bloedvlek.....:{
Lees ik later in het boekje dat ze alleen voor Nico komen als hij gewond is, en niet voor andere mensen.
Beetje jammer...
The Way The World Ends...![]()
De meeste autos zijn er wel. Cheetah heeft een andere naam. SuperGT heb je ook. Comet is een auto die lijkt op een Porsche. Er zijn er zoveel. Je moet alle 3 de steden unlocken en dan veel missions doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Snelste motor = NRG-900, maar die moet je vinden in de stad. In de 2e stad heb er veel van.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:55 schreef DSS24 het volgende:
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?
Ah daar ben ik net beland dus zal even rondkijken!quote:Op maandag 5 mei 2008 16:08 schreef Discovered het volgende:
[..]
Snelste motor = NRG-900, maar die moet je vinden in de stad. In de 2e stad heb er veel van.
Thnx![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:56 schreef Discovered het volgende:
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!
!!! HULP AUB !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home![]()
foutje[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
dubbel.........[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Niet als je ze zelf belt...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:03 schreef Discovered het volgende:
[..]
Húh, ik ben zo vaak tegen gekomen dat de Ambulance ook gewone mensen helpen.
ik heb daar een heeeel mooi boek voor gekocht. 20 pleuro en je hebt alles handig in 1 boek staanquote:Op maandag 5 mei 2008 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Caps en video van de eerste 48 hidden packages:
http://www.gamesradar.com(...)-2008050210174578002
De overige 152 volgen nog.
Gamesradar![]()
![]()
Die Banshee is wel heel bruut jaquote:Op maandag 5 mei 2008 14:55 schreef DSS24 het volgende:
Weet iemand waar ik de snelste motor kan halen?
Wat ik ook wel mooi vind zijn die wagens die er enorm afgeleefd uitzien. Als je daarmee gas geeft, dan kun je hebben dat er af en toe een knal en zwarte rook uit de uitlaat komt
Wel jammer dat je de auto's niet verder kunt personaliseren...Dat vond ik bij Saint's Row wel erg goed gedaan.PSN id: NL_SToRM![]()
uranus zit er wel in.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
En veel van die namen zitten er niet in maar wel vergelijkbare autos met nieuwe namen.
spoiler van een beslissing tegen het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Static-NL het volgende:
[..]
uranus zit er wel in.
En veel van die namen zitten er niet in maar wel vergelijkbare autos met nieuwe namen.
spoiler van een beslissing tegen het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Weet iemand een politie buro waar je naar binnen kunt gaan?
trouwens de beveiliging in de gevangenis is echt wel prut.
Ik pak een helicopter en land in de gevangenis op het dak van een van de gebouwen en niemand doet iets, geen sterren ofzo tot ik een van de bewakers doodschoot.![]()
waar kan je die auto van de feds vinden
een dodge charger leek hij wel heel veel op ( nieuwe dodge charger )![]()
hoeveel missies moet je trouwens hebben voor 100% completion te kunnen krijgen
heb het spel net uitgespeeld en 94 missies gehaald staat er nu
dat vind ik raar wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef warchaser44 het volgende:
dat vind ik raar wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Wat zijn die random encounters dan? Dat je gewoon rondloopt en ineens iemand tegen het lijf loopt die je iets te doen geeft? Ik heb dat in 40 uur tijd nog geen één keer meegemaakt.
een random encounter is een blauw mannetje op je radar. als je daar naar toe gaat en tegen hem praat dan vraagt hij je of je iets voor hem kunt doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:49 schreef Myers het volgende:
Wat zijn die random encounters dan? Dat je gewoon rondloopt en ineens iemand tegen het lijf loopt die je iets te doen geeft? Ik heb dat in 40 uur tijd nog geen één keer meegemaakt.
![]()
Uitgespeeld![]()
Na 33 uur, 62%.
Alleen die scene uit een van die eerste gameplayfilmpjes, waar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehad
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Uitgespeeld![]()
Na 33 uur, 62%.
Alleen die scene uit een van die eerste gameplayfilmpjes, waar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home![]()
Wel?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:23 schreef davey579 het volgende:
Kun je trouwens ergens Armor kopen? In de gunshops is het niet te vinden?![]()
het ligt gewoon vlak naast die gast die het verkoopt. tegenover de sniper rifles.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:23 schreef davey579 het volgende:
Kun je trouwens ergens Armor kopen? In de gunshops is het niet te vinden?
![]()
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohquote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef Static-NL het volgende:
[..]
het ligt gewoon vlak naast die gast die het verkoopt. tegenover de sniper rifles.
dan moet ik voortaan maar eens beter kijken.
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:26 schreef Def1987 het volgende:
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:26 schreef Def1987 het volgende:
Voor de mensen die gta4 al hebben uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik jammer vind, maar misschien komt het nog... dat er geen garage is.. dat vond ik in SaintsRow super, deur open en auto kiezen.. heb nu 2 parkeerplekken in de stad waar ik 4 auto's op kwijt kan. Wil een auto kunnen kiezen voor een missie .The truth was in here.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:36 schreef warchaser44 het volgende:
dat vind ik raar wantMaakt niet uit, of je hem redt of niet, de game compenseert daarvoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders zou je hem opnieuw moeten uitspelen
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Helaas, heb je dat niet meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:11 schreef Bastard het volgende:
Wat ik jammer vind, maar misschien komt het nog... dat er geen garage is.. dat vond ik in SaintsRow super, deur open en auto kiezen.. heb nu 2 parkeerplekken in de stad waar ik 4 auto's op kwijt kan. Wil een auto kunnen kiezen voor een missie .
Hoe zit dat precies met je eigen mp3's luisteren? (360) Ik moet het nog proberen, maar als het goed is moet ik toch gewoon streamen via m'n laptop. Maar krijg ik dan een extra 'mp3 radiostation' of kan ik het alleen luisteren via de telefoon?When all else fails, you always have delusion.![]()
Wanneer gaat het 2e eiland open ("Manhattan" zegmaar)?
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet![]()
![]()
Bij mij was het toen ik playboy leerde kennen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef don_marco het volgende:
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet
rond 20 procentquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:26 schreef don_marco het volgende:
Ben er nog niet zo heel lang mee bezig, maar ik vraag het me wel af, dat eiland lijkt me echt gruwelijk vet![]()
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik heb daar een heeeel mooi boek voor gekocht. 20 pleuro en je hebt alles handig in 1 boek staanYou're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..![]()
YEY !!
X360
Ik heb alle Story Mission gehaald.
Totale Tijd : 26:01:40 Uurtjes.
Heb ook de achievement gehaald "Liberty City Minute" = Alle Story Missions in 30 Uur halen.The Way The World Ends...![]()
Ik wil je eventueel wel pijpen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef DSS24 het volgende:
Het is te ver, anders had ik je mijn huissleutel gegeven.![]()
netjes, het kostte mij zo'n 35 uurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef Discovered het volgende:
YEY !!
X360
Ik heb alle Story Mission gehaald.
Totale Tijd : 26:01:40 Uurtjes.
Heb ook de achievement gehaald "Liberty City Minute" = Alle Story Missions in 30 Uur halen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Sackboy het volgende:
Uitgespeeld![]()
Na 33 uur, 62%.
Alleen die scene uit een van die eerste gameplayfilmpjes, waar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik nooit gehad
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:15 schreef R_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
En dan te bedenken dat het allemaal gratis op de IGN map staat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?
ff oftopic:
Weet iemand wat over onderstaande te vertellen?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:54 schreef Snever het volgende:
Ik heb een serieuze vraag
Ik heb dus sinds vandaag xbox live silver + gold
Nu zat ik net vrolijk gta4 te spelen maar toen zag ik ineens dat iemand wat tegen me zei op msn. Dus ik ga naar het dashboard. Nu blijkt dat mijn msn naam op de xbox360 anders is dan gewoon msn op mijn pc. In dit geval is het op de xbox360 een naam van een maand geleden
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen???
Danku
![]()
bij de smart bit?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Is er iemand in de buurt van regio 030 waar ik GTA IV mag spelen?You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..![]()
alles staat erin. Tot elk detail.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Heb je serieus 20 euro uitgegeven aan een boek met verborgen ongein?
Ik heb niet elke keer zin om achter mijn computer te kruipen, het is gewoon beter om dat boek naast je te hebben.
En wat is 20 euro nou?![]()
![]()
btw weet iemand wat je met pin automaten kunt?
Ik had voor de release eens ergens gelezen dat je je geld op de bank kunt zetten ofzo maar heb nog niet gezien hoe dat zou moeten.![]()
quote:
Nice. Maar daar gooien ze zeker je savegames weg nadat je gespeeld hebt? En kun je dan een eigen Xbox Live / PSN account aanmaken? Hoe doe je het met de headset?quote:![]()
Ja, dan moet je ook niet gaan huilen en gewoon een console kopen met GTA IV erbijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice. Maar daar gooien ze zeker je savegames weg nadat je gespeeld hebt? En kun je dan een eigen Xbox Live / PSN account aanmaken? Hoe doe je het met de headset?
¤¤¤ !quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ook niet gaan huilen en gewoon een console kopen met GTA IV erbij
Ik hoef het maar een paar uurtjes per dag te spelen.![]()
Btw is er iets als een Playstation Gamer Card? Net zoals ze die bij de Xdoos hebben?
Ik heb al verschillende sites gevonden die een gamercard aanbieden...maar niet officieel.
Bestaat het?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ja maar nog in niet Europa. Toevallig....![]()
Kan ik trouwens de delivery jobs van Jacob ook na de story missions alsnog oppakken?![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja maar nog in niet Europa. Toevallig....![]()
Kan ik trouwens de delivery jobs van Jacob ook na de story missions alsnog oppakken?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Zijn er eigenlijk nog meer tussentijdse awards te krijgen voor het vinden van alle 200 "flying rats"? Als je ze alle 200 hebt gevonden krijg je iets, maar of je per 20 stuks oid ook iets krijgt (zoals vroeger met de special packages) kan ik nergens vinden. Zoniet, dan vind ik het niet echt de moeite waard om ze alle 200 te gaan zoeken...![]()
Wat denk je van ons danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
¤¤¤ !
Ik hoef het maar een paar uurtjes per dag te spelen.![]()
![]()
Nee sorry, ik pas toch maarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar eh, ik kan het dus bij niemand even komen spelen?
![]()
![]()
ik heb problemen met Waste Not Want Knots. Als ik de tas heb gepakt, dan komen er alleen maar meer gangsters. En na een tijde gaat er altijd een van mijn buddys dood. Wat kan ik het beste doen?![]()
Ga je een middagje in de Bart Smit staan, achter de console...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Balen, ik moet deze game echt spelen!![]()
![]()
Ja maar ik ben bang dat ze mijn savegame verwijderen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ga je een middagje in de Bart Smit staan, achter de console...![]()
verras onsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
O my god jullie begrijpen het echt niet he...
gewoon zo snel mogelijk naar de uitgang gaan. Die gangsters blijven maar komen als je blijft zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:33 schreef KarnSuk het volgende:
ik heb problemen met Waste Not Want Knots. Als ik de tas heb gepakt, dan komen er alleen maar meer gangsters. En na een tijde gaat er altijd een van mijn buddys dood. Wat kan ik het beste doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Dit was de laatste post in het vorige topique waar ik wou checken waar de nieuwe was, nu heb ik een speciaal bericht voor simsfan88:quote:Op zondag 4 mei 2008 11:36 schreef Simsfan88 het volgende:
Hier verder: GTA IV #40 Waar Snow Storm niet wil lukken
Sterf
tevens tvp![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:04 schreef PirE het volgende:
[..]
gewoon zo snel mogelijk naar de uitgang gaan. Die gangsters blijven maar komen als je blijft zitten.Gelukt! Maar nu heb ik problemen met de bankoverval!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bel limboland noobiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:34 schreef Snever het volgende:
ff oftopic:
Weet iemand wat over onderstaande te vertellen?
[..]![]()
Wat ik me afvroeg he, zouden er ook vrouwen zijn die GTA4 spelen?
Misschien 1% van alle GTA gamers is vrouw ofzo?![]()
![]()
Ik denk dat ijsmeis wel gta 4 speeltquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef keijz het volgende:
Misschien 1% van alle GTA gamers is vrouw ofzo?![]()
![]()
Sinds wanneer is iets van iemand waar men nog niet voor betaald heeft?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:47 schreef Geqxon het volgende:
O my god jullie begrijpen het echt niet he...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
je wilt het ''maar'' een paar uur per dag spelen dus ziet het nut niet in het kopen van het spel?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
¤¤¤ !
Ik hoef het maar een paar uurtjes per dag te spelen.
JE wilt dus dat ze in de winkel je savegames enzo bewaren en je ook nog effe een headset mag probere etc en dat een par uur elke dag? moeten ze je ook nog voeren?
Sorry maar ik vind zulke dingen echt gaar. Als je het zo nodig wilt hebben koop het dan en als geld het probleem is zoek een bijbaantje of kijk waar je geld kunt besparen.![]()
Ik weet dat Jorien het wel speelt maar verder geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:58 schreef keijz het volgende:
Misschien 1% van alle GTA gamers is vrouw ofzo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Waarom zie ik dit topic nu pasdacht dat die 10en onterecht de nieuwe was
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Heb een nieuw savehouse in middle park east
nadat er dit gebeurd was met romanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neh niet echt, is gewoon side missions zoals lil jacob.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Dragen de opsporings missies van Brucie ook mee aan de story?
Vind een vriendschap met hem niet echt nuttig tevens.
Packie, lil Jacob, dwayne en carmen zijn handiger.
Merkte gisteren tevens dat telkens als ik sterf het me ongeveer 10k kost :/ dus zit nu uit te zoeken welke vriendin als perk heeft dat ze geen geld van me jatten in het ziekenhuis.![]()
Nou en, bij de lokale Bart Smit heb ik vroeger voor tientallen guldens Lego gekocht, ze moeten niet zeiken!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
je wilt het ''maar'' een paar uur per dag spelen dus ziet het nut niet in het kopen van het spel?
JE wilt dus dat ze in de winkel je savegames enzo bewaren en je ook nog effe een headset mag probere etc en dat een par uur elke dag? moeten ze je ook nog voeren?
Sorry maar ik vind zulke dingen echt gaar. Als je het zo nodig wilt hebben koop het dan en als geld het probleem is zoek een bijbaantje of kijk waar je geld kunt besparen.
Wat het eten betreft neem ik dan gewoon een kleine salade mee.![]()
Het is geen vast bedrag maar een percentage van wat je hebt, je kan dus beter zo veel mogelijk geld uitgeven (alle wapens met volle ammo kopen) en dan boeit het toch niet meer wat je daarna nog verliest...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Merkte gisteren tevens dat telkens als ik sterf het me ongeveer 10k kost :/ dus zit nu uit te zoeken welke vriendin als perk heeft dat ze geen geld van me jatten in het ziekenhuis.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
Ik zou wel zoen plastic dekseltje meenemen anders komen er zoe allemaal wespen enzo!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou en, bij de lokale Bart Smit heb ik vroeger voor tientallen guldens Lego gekocht, ze moeten niet zeiken!
Wat het eten betreft neem ik dan gewoon een kleine salade mee.![]()
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Het is geen vast bedrag maar een percentage van wat je hebt, je kan dus beter zo veel mogelijk geld uitgeven (alle wapens met volle ammo kopen) en dan boeit het toch niet meer wat je daarna nog verliest...![]()
Hier ook maar dan:
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
Als het zou kunnen wel ja...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?![]()
BTW ik wil ook een stragety guide, ik weet dat het allemaal online staat, maar ik wil het ook gewoon hebben zonder de pc aan. Welke is nou goed? is er een officiele? en hoe duur zijn ze? en waar kan je ze kopen?
[ Bericht 19% gewijzigd door ryangozer op 06-05-2008 19:17:51 ]Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?
Bij pinautomate krijg je een interactie bericht maar dat is het dan ook. En ik heb nog geen bank gezien waar ik naar binnen kan. Wel is bij previews gezegd dat je geld op de bank kunt gooien maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. Ben het ook nog nergens tegen gekomen![]()
Zoals ik 1 post boven jou ook al zei, het kan niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Static-NL het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
Bij pinautomate krijg je een interactie bericht maar dat is het dan ook. En ik heb nog geen bank gezien waar ik naar binnen kan. Wel is bij previews gezegd dat je geld op de bank kunt gooien maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. Ben het ook nog nergens tegen gekomen
Net als in telefoonpalen klimmen, en dingen in je achterbak vervoeren.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
Bankoverval is gewoon een kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:39 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Gelukt! Maar nu heb ik problemen met de bankoverval!
Net een missie van die politiebaas gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag de officiële voor 16 euro bij de media markt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als het zou kunnen wel ja...![]()
BTW ik wil ook een stragety guide, ik weet dat het allemaal online staat, maar ik wil het ook gewoon hebben zonder de pc aan. Welke is nou goed? is er een officiele? en hoe duur zijn ze? en waar kan je ze kopen?Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
engels zekerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zag de officiële voor 16 euro bij de media markt.![]()
Waarschijnlijk. Niet op gelet, zal binnenkort eens kijken.quote:Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Ik ga morge ook halenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
kan je geen engels?
Boek is fucking handig mensen. Heb em ook.
maar aangezien vantevoren beweerd werd dat het wel kon en aangezien de interactie met de pin automaten nog steeds aanwezig is betekend dit dus dat Rockstar het eruit gehaald heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Zoals ik 1 post boven jou ook al zei, het kan niet.
Net als in telefoonpalen klimmen, en dingen in je achterbak vervoeren.
Dit zelfde heb ik ook met gebouwen en andere dingen alsof Rockstar iets heeft weg gehaald.
Ik vraag me af wat ze er nog meer uit gehaald hebben en of we die dingen nog gaan zien of niet.
GTA4 is een leuke game maar toch ontbreekt het an dingen die wel in de voorlopers (VC en SA) gezeten hebben en dingen die beloofd waren maar er niet zijn bv dat men in meer gebouwen naar binnen zou kunnen. Zelf heb ik het idee dat in GTA4 je in evenveel gebouwen naar binnen kunt als in SA..![]()
jawel, wil boek ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
kan je geen engels?
Boek is fucking handig mensen. Heb em ook.![]()
![]()
Lekker misleidend danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Static-NL het volgende:
[..]
neh niet echt, is gewoon side missions zoals lil jacob.aangezien hij wel op de map gemarkeerd staat. Ik bedoel als ik side missies wil doen dan bel ik toch wel? Bovendien heb ik er al een gedaan en kreeg ik wel een korte cutscene te zien. Vaaag....
![]()
welke missies van hem bedoel je nu precies? de eerste paar behoren denk ik wel tot de storyline maar de missies van hem waar je moet racen of autos moet stelen zijn puur side missionquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker misleidend danaangezien hij wel op de map gemarkeerd staat. Ik bedoel als ik side missies wil doen dan bel ik toch wel? Bovendien heb ik er al een gedaan en kreeg ik wel een korte cutscene te zien. Vaaag....
![]()
Zit er eigenlijk ook een ondergrondse metro die in de trailer te zien was, en als die er is zit die ook al op het eerste eiland?![]()
jup zit erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zit er eigenlijk ook een ondergrondse metro die in de trailer te zien was, en als die er is zit die ook al op het eerste eiland?![]()
De missies waarbij je de criminelen via de computer moet oppakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:11 schreef Static-NL het volgende:
[..]
welke missies van hem bedoel je nu precies? de eerste paar behoren denk ik wel tot de storyline maar de missies van hem waar je moet racen of autos moet stelen zijn puur side mission![]()
ja is nog deel van de main storyline min of meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De missies waarbij je de criminelen via de computer moet oppakken.
Het is nodig om verder te komen in de game![]()
2e eilandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?![]()
ja als je geen tijd verspilt met andere dingen (daten en side missions)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Blinker het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?
![]()
Had het boek ook gekocht, speciaal voor de maps met items
koste me maar 11 euro (gratis verzending) vanaf Play.com. Zal vast hoger liggen als het naar Nederland verzonden moet worden.
http://www.play.com/Books/Books/3-/139022/2-/Promo.htmlI have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Doordat de game veel vrijer is qua missievolgorde, kan je die missie bij wijzer van spreken op 1/3e of 2/3e van de totale storyline doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Blinker het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?
Dan kan je beter naar het percentage bij je stats kijken, de laatste missie zit op ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. procent.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Ja, maar dan kan je nooit meer een gun kopen bij die winkel, want als je terugkomt..dan begint die gast gelijk op je te schieten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef ryangozer het volgende:
Hier ook maar dan:
Mocht iemand geintresseerd zijn in de desert eagle (veel beter pistool), moet je even naar de wapenwinkel gaan, heel veel kogels halen voor je normale pistool, (maximale is maar voor $2000,- ofzo) en dan vervolgens de verkoper 1x schieten zodat hij nog wel leeft, dan gaat hij op je schieten met de desert eagle, waarna je hem vermoord en het wapen afpakt, al je pistool kogels zullen gewoon mee gaan en zo kan je bijna het hele spel met de desert eagle doen, tegen de tijd dat je kogels op zijn kan je hem wel gewoon kopen. (wat trouwens wel vrij laat in het spel is)
![]()
Daarom kan je beter een kop doodschieten inplaats die wapenwinkel gast.
Of heeft die geen Eagle?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
nee die hebben gewone pistolen, maar het is niet waar dat hij gelijk begint te schieten want ik was er zojuist en hij deed niksquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Daarom kan je beter een kop doodschieten inplaats die wapenwinkel gast.
Of heeft die geen Eagle?Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
Misschien een bugje.
Ach je kan ook eerst saven, dan dat doen en als hij iedere keert gaat schieten dan je weer laden en wat anders proberen.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
En dan nog je kan ook kopen als hij dood is dus stel dat hij je beschiet vermoord je hem gewoon met je mes of knuppel (geen politie) en ga je daarna shoppen, of je belt Lj gewoonquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Misschien een bugje.
Ach je kan ook eerst saven, dan dat doen en als hij iedere keert gaat schieten dan je weer laden en wat anders proberen.
Damn wat er net gebeurde, daar had ik echt een filmpje van willen hebben!![]()
Ik had wat politie missie's gedaan. 2 Most wanted gedoodt en nog wat "gewone" missie's van de politie, maar toen begon mijn politiewagen te roken. Ik had dus een nieuwe nodig en belde 911. De politie kwam aan rijden en ik nam gelijk hun auto. Meteen 3 sterren achter me aan. Deze probeerde ik dus te ontvluchten, en net aan het einde van zo'n grote brug stond een politieblokkade. Ik reed daar met volle snelheid door en vloog echt enorm hoog, maakte een paar koprollen, kwam precies op de banden terecht en reed gewoon weer door! Was echt té mooi!!
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Doordat de game veel vrijer is qua missievolgorde, kan je die missie bij wijzer van spreken op 1/3e of 2/3e van de totale storyline doen.Dan kan je beter naar het percentage bij je stats kijken, de laatste missie zit op ongeveer
Zit zelf op zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. procent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en mag nu de laatste missie beginnen dit terwijl ik al heelveel side missies en easter eggs gedaan heb
al stuk of 20 duiven stuk of 15 jumps en zeer veel side missions. Deze tellen ook allen tot het percentage dus als je niets doet wat niet nodig is voor de main storyline dan zou je de laatste missie zelfs al kunnen doen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt.
@Simsfan88
is dat niet gewoon die brug die nog in aanbouw is en waar aan het beginv an de brug een versperring is zodat je niet per ongeluk erop rijd?
Deze heeft namelijk 2 schansen aan het einde met een echte uber jump![]()
ik koop me guns wel eerlijk :p en daarbij schiet ik niet echt veel!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ik heb ook het pistool eerlijk gekocht met keiveul geld aan ammo! dat ik vervolgens de verkoper een headshot geef en zijn DE afpak is toch niet zo ergquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
ik koop me guns wel eerlijk :p en daarbij schiet ik niet echt veel!
Dat zou een leuke competitie zijn, GTA IV zo vriendelijk als mogelijk uitspelen.
In San Andreas vermoorde ik mensen nog wel eens met een graffiti-bus of een brandblusser, dat leek meer humaan dan een pistool.![]()
![]()
Nee, ik mag er al door. Had die brug helemaal tot het einde afgereden tot er een politieblokkade stond. Maar die was er gewoon omdat ik een 3 sterren wanted level hadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef Static-NL het volgende:
@Simsfan88
is dat niet gewoon die brug die nog in aanbouw is en waar aan het beginv an de brug een versperring is zodat je niet per ongeluk erop rijd?
Deze heeft namelijk 2 schansen aan het einde met een echte uber jump![]()
![]()
kogel door de kop is sneller en minder pijn, stikken aan verf of dat stof uit een brandblusser doet meer pijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Dat zou een leuke competitie zijn, GTA IV zo vriendelijk als mogelijk uitspelen.
In San Andreas vermoorde ik mensen nog wel eens met een graffiti-bus of een brandblusser, dat leek meer humaan dan een pistool.
Had toen net iets erg gaafs.
had 4 sterren en de wouten wilden me dolgraag wat metalen armbandjes geven maar zo goedkoop ben ik niet en ik ga meer voor vrouwelijk schoon.
om van hun weg te komen rende in een steeg.
jammer genoeg liep die steeg dus dooddus ik draaide om en schoot op de politie die reeds uit hun auto gestapt waren.
op een moment stonden 3 agenten achter 1 auto in dekking dus ik dacht ik schiet de wagen kapot tot hij ontploft en die 3 agenten sterven.
Prachtige explosie en alle 3 de agenten waren dood maar na de explosie lag daar alleen een auto band met 3 lijkenDus ik dacht wtf is dit voor billige zooi waar is het wrak.
een seconde of 2 later toen ik net een nieuw vervoers middel spotte viel er plots een grote brandende wagen op mehij schampte me maar een beetje maar wel genoeg om me in brand te zetten waardoor ik een paar momenten later stierf.
Ik wou dat ik het gefilmd had want eht was echt wel een gave manier om te sterven![]()
Wel geinig, die Desert Eaglequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:21 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb ook het pistool eerlijk gekocht met keiveul geld aan ammo! dat ik vervolgens de verkoper een headshot geef en zijn DE afpak is toch niet zo erg
PSN id: NL_SToRM![]()
Zo...terug van vakantie, Morgen ook maar eens de PS3-versie halen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
zeker, 2 kogels in iemand buik is al een kill, veel beter dan normaal pistool.quote:Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
Lukt zeker niet? Je kan ook niet meer op de daken van auto's meeliften, wel jammer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:56 schreef jmac het volgende:
Net met een helikopter op een vliegend vliegtuig proberen te landen en mee te vliegen
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game.quote:
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Waarom moet er een einde aan GTA IV komenvan mij part mag de verhaallijn zeker 2 jaar doorgaan
Zeg gewoon dat je het geld er niet voor (over) hebt, wat GTA IV is een must voor elke game liefhebber.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game. [ afbeelding ]
Nu ze stats bijhouden van het aantal mensen dat de game uitspeelt zullen ze waarschijnlijk zien dat er relatief weinig mensen de storyline uitspelen, en zal de storyline nog korter zijn bij de volgende GTA.
Rampscenario.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Nee, idd wacht ik nu liever op de pc-versie ipv 300 euro's neer te lappen voor 40 uur speelplezier ( wat ik vrij kort vind voor deze opgehypte game, uitgaande van forumreacties).quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je het geld er niet voor (over) hebt, wat GTA IV is een must voor elke game liefhebber.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
Dan koop je voor die prijs maar mooi 2 kistjes rosbief.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game. [ afbeelding ]![]()
Dan mag je wachten tot je een ons weegt want de PC versie komt niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, idd wacht ik nu liever op de pc-versie ipv 300 euro's neer te lappen voor 40 uur speelplezier ( wat ik vrij kort vind voor deze opgehypte game).
En je noemt het een overhypte game dus waar maak je je dan nog druk om? Oh wacht je koopt het spel natuurlijk niet. Dan is het natuurlijk wel een topper.![]()
GTA4 voldoet ook niet aan mijn verwachtingen alhoewel mijn verwachtingen toch wel redelijk zijn (vind ik zelf) en de dingen die ik mis zijn dingen waarvan het me verrast dat ze er niet zijn.Soms voelt het ook aana lsof andere mensen deze game gemaakt hebben in plaats van de mensen die de voorgaande GTAs gemaakt hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, idd wacht ik nu liever op de pc-versie ipv 300 euro's neer te lappen voor 40 uur speelplezier ( wat ik vrij kort vind voor deze opgehypte game, uitgaande van forumreacties).
maar toch is de game zeer vermakkelijk, die onzin van de game binnen 30 uur uitspelen boeit me niet en ik zit reeds op 37 uur.
Heb mijn PS3 ook niet alleen voor GTA4 gekocht maar voor GTA4 en diverse andere games die nog komen zoals MGS4![]()
Always a pleasure.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:15 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt me overgehaald om geen 360 aan te schaffen voor deze game. [ afbeelding ]2000 light years from home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: