aight mi badman!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Comet is zeer nice om meer te racen, you know star
one love bredren
Hier had je al maanden geleden geld voor klaar moeten leggenquote:
Ja lol, arme student. Ik ga na de vakantie een baantje zoeken (quote:Op zondag 4 mei 2008 12:14 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hier had je al maanden geleden geld voor klaar moeten leggen![]()
Zo, nog eens Snow Storm proberen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 01:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Die missie is simpel, maar het afschudden
Maar dan toch gehaald hier net, in totaal 3e of 4e keer.
Mijn plan van aanpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.owja, nog over playboy X,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was nacht, dus ik p zoek naar hoeren om het te vieren, maar ik zag er geen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--modedit--
Gebruik de spoiler tags. Helemaal voor belangrijke plottwists als dit!!
[ Bericht 2% gewijzigd door merino op 04-05-2008 18:48:10 ]![]()
Gebruik spoiler tags manquote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Snever het volgende:
[..]
Je moest kiezen tussen Playboy X en Dwayne. Ik heb Playboy X vermoord. Ik denk wel dat ik er goed aan gedaan heb.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
Ja lekker dan, teringdebiel...denk ff na man
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 12:36 schreef Snever het volgende:
[..]En bedankt he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snow Storm was net zó makkelijk, 3 sterren in nieteens een minuut weggehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het komen omdat ik even was eten en mijn Xbox een half uur niet gebruikt heb? Lijkt me niet toch...?
Oh en voor de mensen die dat willen weten/nog niet wisten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.================Hahahaha, ik had je!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:24 schreef Gamer_V het volgende:
Bastard met je rickroll in het vorige topic.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Simsfan88 op 04-05-2008 13:40:38 ]![]()
tvp.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Help mij !!!!
Ik ben bij een ongeloflijk moeilijke mission , waar ik achter Dimitri zit.
Progress : 65%
Time Played : 26 Hours
!!SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
WEER FAILED FAILED FAILED FAILED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WORD KEI GEK HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Bericht 2% gewijzigd door Discovered op 04-05-2008 13:53:31 ]The Way The World Ends...![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:46 schreef Discovered het volgende:
Help mij !!!!
!!SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
IK WORD KEI GEK HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Maar ik kom nu niet meer eens in de pijltje onder heli van LJ. What the fuck is er met de spel. En als je de mission failed , komt er een sms van dat je try again moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
plaats nou eens spoilers manquote:Op zondag 4 mei 2008 14:04 schreef Discovered het volgende:
[..]
Maar ik kom nu niet meer eens in de pijltje onder heli van LJ. What the fuck is er met de spel. En als je de mission failed , komt er een sms van dat je try again moet doen.![]()
Stelletje mongolen die geen spoilertags gebruiken! Pas je even aan aub.
Dat mensen moeite hebben met Snow Storm ?![]()
![]()
Snow Storm is tres makkelijk.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Zit nu op 55%.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Waar zit precies de moeilijkheid in Snow Storm, vraag ik me af? Gewoon iedereen dood maken, politieauto pakken en wegwezen.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:18 schreef TC03 het volgende:
Gewoon iedereen dood maken, politieauto turismo pakken en wegwezen.![]()
Heel gek, als je bij stats kijkt, en dan naar 'vehicles' gaat, dan zie je dat er bij 'miles travelled' staat 'Liberty City to Las Venturas'. Beetje mal.Zou de downloadable content misschien Las Venturas zijn?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Of je hebt gewoon al een heel eind gereden in je wagentje.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:40 schreef TC03 het volgende:
Heel gek, als je bij stats kijkt, en dan naar 'vehicles' gaat, dan zie je dat er bij 'miles travelled' staat 'Liberty City to Las Venturas'. Beetje mal.Zou de downloadable content misschien Las Venturas zijn?
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)![]()
Weet iemand wat je met die garage in Bohan kan? Er staat zo'n icoontje bij op de map, maar als ik er heen ga gaat die garagedeur nooit open.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Ik gok dat dat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar je kan er niks blijkbaar. Die taxi missies lukken sowieso niet meer daarna, hopen dat het een bug is of niet nodig voor de 100%.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Ben er net achter gekomen dat er een achievement bestaat die je krijgt wanneer je alle missies binnen 30 uur hebt gehaald. Ik heb nu 22 uur gespeeld en zit op 40% van het spel (voornamelijk behaald uit missies), iemand een idee of ik deze achievement dan nog kan halen?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
Volgens mij heb ik nu trouwens iets van 50 missies gehaald, hoeveel zijn er?"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69![]()
misschien zou deze deur origineel open moeten gaan maar hebben ze besloten om dit om de een of andere reden uit te schakelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:18 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand wat je met die garage in Bohan kan? Er staat zo'n icoontje bij op de map, maar als ik er heen ga gaat die garagedeur nooit open.
Zo zijn er diverse gebouwen in de stad waar ik het idee heb dat ik er naar binnen zou moeten kunnen maar dit is niet mogelijk. Bv alle raamen zijn ondoorzichtig maar een klein raam niet en als ik daar doorheen kijk zie ik binnen in een ruimte etc.
Dus ik neem aan dat er diverse ruimtes zijn waar je naar binnen kon in een vroegere versie van de game etc maar dat Rockstar heeft besloten deze te sluiten.
heb de game btw al sinds launch dag en gister bleef hij voor de 1e keer vast hanger :/ 5x in 1 uur tijd en daarna heb ik de hele dag gegamed zonder een probleem :/ . Snelste oplossing is de disc eruit te halen en er opnieuw in te doen.
Tijdens het opnieuw opstarten dacht ik na over waanneer de patch zou komen en toen kwam me het idee hoe mensen met een 360 zonder hardeschijf deze patch willen instaleren?
Of heeft de xbox soms extra intern geheugen ofzo voor patches?![]()
Ik vond dit op een ander forum:edit: confirmed fakequote:The DLC for the 360 has been announced.
Rockstar has announced that all-new Grand Theft Auto 4 content will be available via Xbox Live
downloadables, called the Seven Star Pack, the Fashion Pack, and the Bike Pack. Each pack will be
available for 800 Microsoft Points.
According to Rockstar, each of the three packs will focus on a different aspect of next gen
immersion. The Seven Star Pack will allow players to access a new wanted level that features the full
resources of the Liberty City National Guard. Players will be challenged to escape from tanks,
assault vehicles, and military troops. Players who manage to steal a tank will be able to utilize its
destructive power in the streets of Liberty City!
The Fashion Pack focuses on the player's attire. Several new clothing stores will be available for
the player to browse and they will be able to customize their look will fresh and familiar attire.
Track suits, camoflage gear, and many more options are available.
Finally, the Bike Pack will allow for the appearance and usage of bicycles. As a taste of things to
come, Niko will be able to improve his skill level in bike riding, allowing him to jump higher and
endure more damage. The bike physics are drastically improved and there are different models, each
with its own unique handling.
The three content packs will become available for purchase on Xbox Live Marketplace August 1, 2008,
and Rockstar says that more downloadables will follow in Spring 2008. There is still no word as to
the possibility of additional content for the Playstation 3 version.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sackboy op 04-05-2008 17:48:09 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Sowieso kloppen de data in de laatste alinea niet. En die Fashion Pack
Sowieso klinkt 'fashion pack' al erg fout![]()
Ik zie het al voor me, Niko schreeuwend op het scherm:
'Dude, why am I dressed in a white skirt, yellow top and wearing red lipstick?'![]()
Ik zit vast op ong. 27% van het spel. Ik wacht (al meer dan een week in het spel) op een reactie van dat advocatenkantoor. Dus ik loop al een hele tijd keurig in pak. Ik heb vanalles met brucie gedaan (heli, powerboats) en ook met Roman en Michelle. De rest neemt zijn telefoon niet op en ik wordt niet gebeld. Ik heb alle auto's genikked voor Brucie. Ik heb geen icoontjes om naar toe te rijden van Playboy X, Elizabeta of Francis. Er gebeurt gewoon niks. Wat nu?I got soul, but I'm not a soldier![]()
Bij mij staat er Liberty City to Canada. Geen DC dus denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:40 schreef TC03 het volgende:
I got soul, but I'm not a soldier![]()
duur ? das goedkoop denk eerder aan 2100 punten ofzoquote:Op zondag 4 mei 2008 17:57 schreef Static-NL het volgende:
DLC zou sowieso pas ergens in Augustus komen en 800 point nklnikt tevens een beetje duur.![]()
Help mij !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoeveel eindes zijn er eigenlijk? Want ik had het einde waarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuzes die ik gemaakt heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:20 schreef Caas het volgende:
Volgens mij heb ik nu trouwens iets van 50 missies gehaald, hoeveel zijn er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit zelf al bijna op 70% en heb als record bijna 9 uur achter elkaar gegamed.
Nog NOOIT door mij behaald.
Deze game is oh zo verslavend.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.
had een missie op 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag 1.5 uur gespeeld ofzo.
had een missie op 2e eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Pas 26%![]()
Net een bug ontdekt. Als het regent en je staat in een winkel, dan zie je het niet regenen door de deur/raam. Als je dan buiten komt zie je het pas...
* Simsfan88 vliegt even enorm hard het water in terwijl hij probeerde onder een brug door te vliegen.![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door Simsfan88 op 04-05-2008 21:42:39 ]![]()
Hebben meer mensen dat gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop nu dus rond zonder dat ik een missie kan doen. Ik kan alleen maar afspreken met vrienden om dingen te doen en de rest alleen voicemail. Ik krijg dus gewoon geen missie.
[ Bericht 8% gewijzigd door ThatsMeThatsRight op 04-05-2008 22:10:21 ]I got soul, but I'm not a soldier![]()
ik kan Waste Not Want Knots niet halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je veel mission failed hebt, krijg je dan ook een mindere game percentage? Of hoe zit dat precies?![]()
Aangepast, nagenoeg niets verklapt volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
@ ThatsMeThatsRight spoilers
leren jullie het nooit
fijn dat ik het weetquote:Op zondag 4 mei 2008 22:11 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Aangepast, nagenoeg niets verklapt volgens mij
lutser![]()
er staat geen enkel belangrijk missiedetail in die post. Ga lekker huilen, dan krijg je een blokkendoosquote:
Zeik niet zo. Fouten maken is menselijk.
Sommigen mensen zijn nou eenmaal een fout.
uh.. weet je ik stort me wel op een ander topic.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Help mij !!!!
!!SPOILER!!LOL, die missie heb ik in 1 keer gehaalt zonder al te veel geraakt te worden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edwink89.hyves.nl![]()
Dat is trouwens zo tof, dat helikopters hun kop en staart los van elkaar kunnen kwijtraken. Vliegen en landen zonder staart is een uitdaging.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
je geeft al weer wat weg van het verhaalquote:Op zondag 4 mei 2008 22:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
er staat geen enkel belangrijk missiedetail in die post. Ga lekker huilen, dan krijg je een blokkendoos
is al de 36e keer in dit topic
dat iemand vergeet zn spoiler te gebruiken![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door jorienvdherik op 04-05-2008 23:11:49 ]![]()
nou er staat 800 punten per pack en dan vind ik 800 punten best wel duur.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
duur ? das goedkoop denk eerder aan 2100 punten ofzo
@ThatsMeThatsRight
heb je ingame je mail al gechecked?![]()
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is trouwens zo tof, dat helikopters hun kop en staart los van elkaar kunnen kwijtraken. Vliegen en landen zonder staart is een uitdaging.
![]()
![]()
28 Weeks Laterquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.
Oké, maar dat kon ook al in vice city. Of San Andreas multiplayer.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef Glennz het volgende:
[..]
ja, weet je wat nog toffer is.. iemand pwnen met de blades van de chopper.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
In vice city wel. Als je een npc iemand vind.
das waar, maar nu ziet het er veel vetter uit.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oké, maar dat kon ook al in vice city. Of San Andreas multiplayer.
![]()
![]()
Die is zo simpel, was maar een kwart van me body armor kwijtquote:Op zondag 4 mei 2008 23:01 schreef davey579 het volgende:
Ik ga maar eens even beginnen aan de beruchte Snow Storm missie
Xbox Live: Anormius![]()
Zag hem vanmiddag alquote:
Zijn we lache ja![]()
![]()
Hebben jullie vaak van die random encounters?
Ik las gister pas voor het eerst dat ze bestonden (was ze ook nog niet tegen gekomen) en geheel toevalig kwam ik een uur later een blauwe stip tegen toen ik rondliep.
Vind dat echt enorm tof gedaan al zouden ze er wat meer in moeten gooien. Nu moet je er echt naar opzoek gaan zowat en dan is het niet echt random meer.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
I....... love...... SPRINGTIME!quote:![]()
![]()
![]()
Mooie filmpjes, hopelijk komen er meer![]()
![]()
Jep! Ben er zelf twee tegen gekomen voordat ik wist dat ze uberhaupt er waren.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef merino het volgende:
Ik las gister pas voor het eerst dat ze bestonden (was ze ook nog niet tegen gekomen) en geheel toevalig kwam ik een uur later een blauwe stip tegen toen ik rondliep.
Vind dat echt enorm tof gedaan al zouden ze er wat meer in moeten gooien. Nu moet je er echt naar opzoek gaan zowat en dan is het niet echt random meer.
Een andere immigrant die me 100 dollar gaf omdat ie me zielig vond.![]()
En ik kwam die vriend van Little Jacob tegen, Badman. Met hem heb ik wat Russische gangsters afgeknald.![]()
Die blauwe poppetjes op de map bedoel je? Ik kom ze echt heel zelden tegen. Ik zit op 55%, maar heb ze pas twee of drie keer gehad. Wel grappige dingen die je moet doenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef merino het volgende:
Vind dat echt enorm tof gedaan al zouden ze er wat meer in moeten gooien. Nu moet je er echt naar opzoek gaan zowat en dan is het niet echt random meer.
Ik ben bij de laatste mission van de game. Terwijl ik op 65% zit. Hoe kan dat eigenlijk ?The Way The World Ends...![]()
side missions? assasin missions? Autos jatten en racenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:02 schreef Discovered het volgende:
Ik ben bij de laatste mission van de game. Terwijl ik op 65% zit. Hoe kan dat eigenlijk ?
![]()
Ja, die zijn best grappig om te doen. Ik ben er een stuk of 5 tegengekomen tot nu toe. Samen met de ''flying rats'' en de ''stunt jumps'' kunnen deze kleine missies ook tot de collectibles worden gerekend.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:52 schreef merino het volgende:
Als je bij TW@ de site www.whattheydonotwantyoutoknow.com bezoekt kun je een kaart vinden met alle locaties van de ''random encounters''. Maar ik zoek ze natuurlijk liever zelf.![]()
![]()
Autoraces, collectibles (''flying rats'', ''stunt jumps'', ''random encounters''), Roman's taximissies, Little Jacob's pakjesmissies, etc., etc. Nog een hoop te doen dus.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:02 schreef Discovered het volgende:
Ik ben bij de laatste mission van de game. Terwijl ik op 65% zit. Hoe kan dat eigenlijk ?
![]()
![]()
Heb er nu een stuk of 5 gedaan, meeste zijn alleen 's avonds beschikbaar.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die blauwe poppetjes op de map bedoel je? Ik kom ze echt heel zelden tegen. Ik zit op 55%, maar heb ze pas twee of drie keer gehad. Wel grappige dingen die je moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Roman's taxi missies tellen overigens niet mee voor de 100%. Die kan je ook niet meer doen nadat je de 10% gepaseerd bent.
Van de rest is er geloof ik van elk 10 te doen. Die stunt jumps kunnen me verder echt niets boeien.
Daarnet wel iets grappigs. Was aan het vluchten voor een 1 ster rij ik per ongeluk in het water. Ik naar de kant zwemmen zit ik plots op het 3de eiland met 6 sterren achter me aan. Heb het niet lang overleeft
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Is die idioot voor de safehouse in Bohan jullie ook opgevallen die iedere ochtend een preek (monoloog) staat te houden? Wat die allemaal loopt te lullen joh.Na een tijdje wordt ie behoorlijk irritant, maar gelukkig heb ik mijn safehouse nu in Algonquin staan.
[ Bericht 16% gewijzigd door TheMagnificent op 05-05-2008 00:35:26 ]![]()
Dat ook nog....quote:Op maandag 5 mei 2008 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die zijn best grappig om te doen. Ik ben er een stuk of 5 tegengekomen tot nu toe. Samen met de ''flying rats'' en de ''stunt jumps'' kunnen deze kleine missies ook tot de collectibles worden gerekend.
Als je bij TW@ de site www.whattheydonotwantyoutoknow.com bezoekt kun je een kaart vinden met alle locaties van de ''random encounters''. Maar ik zoek ze natuurlijk liever zelf.Dacht dat die blauwe mannetjes agenten waren.
En ja mij was die gek voor je crib al opgevallen.![]()
Gewoon achter hem komen staan. Pistool pakken en BLAM. Door zijn hoofd knallen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Je kunt overigens ook nog politiemissies doen. De meest gezochte criminelen opsporen via de politiecomputer om ze vervolgens te elimineren.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Autoraces, collectibles (''flying rats'', ''stunt jumps'', ''random encounters''), Roman's taximissies, Little Jacob's pakjesmissies, etc., etc. Nog een hoop te doen dus.
![]()
ja meteen dood geslagenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Is die idioot voor de safehouse in Bohan jullie ook opgevallen? Hij staat iedere ochtend een preek (monoloog) te houden? Wat die allemaal loopt te lullen joh.Na een tijdje wordt ie behoorlijk irritant. Maar gelukkig heb ik mijn safehouse nu in Algonquin staan.
![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik dus al. Had vanmiddag nog 6 man opgehaald en gebracht maar had ook niet echt het idee dat ik progressie boekte.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:16 schreef merino het volgende:
Roman's taxi missies tellen overigens niet mee voor de 100%. Die kan je ook niet meer doen nadat je de 10% gepaseerd bent.![]()
Roman is ook de enige waarbij de vriendschap niet meeteld voor de 100%. Voor alle anderen moet je die wel op peil houden via activiteiten om 100% te halen.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik dus al. Had vanmiddag nog 6 man opgehaald en gebracht maar had ook niet echt het idee dat ik progressie boekte.
Overigens voor de mensen die de tweede missie van Dwayne al gedaan hebben, er gebeurde toch iets grappigs waarvan ik nu wel wil weten of dat random was of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: