Als het zou kunnen wel ja...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?
hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bovendien, helpt het niet als je het allemaal op de bank knalt?
Zoals ik 1 post boven jou ook al zei, het kan niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:20 schreef Static-NL het volgende:
[..]
hoe doe ik dat?
Bij pinautomate krijg je een interactie bericht maar dat is het dan ook. En ik heb nog geen bank gezien waar ik naar binnen kan. Wel is bij previews gezegd dat je geld op de bank kunt gooien maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. Ben het ook nog nergens tegen gekomen
Bankoverval is gewoon een kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:39 schreef KarnSuk het volgende:
[..]
Gelukt! Maar nu heb ik problemen met de bankoverval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag de officiële voor 16 euro bij de media markt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:03 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als het zou kunnen wel ja...![]()
BTW ik wil ook een stragety guide, ik weet dat het allemaal online staat, maar ik wil het ook gewoon hebben zonder de pc aan. Welke is nou goed? is er een officiele? en hoe duur zijn ze? en waar kan je ze kopen?
engels zekerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik zag de officiële voor 16 euro bij de media markt.
Waarschijnlijk. Niet op gelet, zal binnenkort eens kijken.quote:
Ik ga morge ook halenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
kan je geen engels?
Boek is fucking handig mensen. Heb em ook.
maar aangezien vantevoren beweerd werd dat het wel kon en aangezien de interactie met de pin automaten nog steeds aanwezig is betekend dit dus dat Rockstar het eruit gehaald heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Zoals ik 1 post boven jou ook al zei, het kan niet.
Net als in telefoonpalen klimmen, en dingen in je achterbak vervoeren.
jawel, wil boek ook welquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
kan je geen engels?
Boek is fucking handig mensen. Heb em ook.
Lekker misleidend danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef Static-NL het volgende:
[..]
neh niet echt, is gewoon side missions zoals lil jacob.
welke missies van hem bedoel je nu precies? de eerste paar behoren denk ik wel tot de storyline maar de missies van hem waar je moet racen of autos moet stelen zijn puur side missionquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker misleidend danaangezien hij wel op de map gemarkeerd staat. Ik bedoel als ik side missies wil doen dan bel ik toch wel? Bovendien heb ik er al een gedaan en kreeg ik wel een korte cutscene te zien. Vaaag....
jup zit erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zit er eigenlijk ook een ondergrondse metro die in de trailer te zien was, en als die er is zit die ook al op het eerste eiland?
De missies waarbij je de criminelen via de computer moet oppakken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:11 schreef Static-NL het volgende:
[..]
welke missies van hem bedoel je nu precies? de eerste paar behoren denk ik wel tot de storyline maar de missies van hem waar je moet racen of autos moet stelen zijn puur side mission
ja is nog deel van de main storyline min of meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De missies waarbij je de criminelen via de computer moet oppakken.
2e eilandquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Zit er eigenlijk ook een ondergrondse metro die in de trailer te zien was, en als die er is zit die ook al op het eerste eiland?
ja als je geen tijd verspilt met andere dingen (daten en side missions)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Blinker het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?
Doordat de game veel vrijer is qua missievolgorde, kan je die missie bij wijzer van spreken op 1/3e of 2/3e van de totale storyline doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Blinker het volgende:
Ik wil graag nog de New York Minute achievements halen, ik ben nu ongeveer bij de bankoverval en heb 17 uur erop zitten. Is dit nog wel haalbaar binnen die 30 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. procent.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |