Wat een losers zeg, die kunnen écht niet met de druk omgaan.quote:
Elinkwijk. Aksit moet je niet in je elftal willen, God wat haat ik die gast.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef deejaylethal het volgende:
Inderdaad Mich. Zal me benieuwen die aanvaller.
Als van Breukelen weggaat kunnen we daarvoor wellicht een betere speler voor hetzelfde geld terughalen. Ik geloof dat Aksit al een nieuwe bestemming gevonden heeft toch?!
Thé is een aanvallende middenvelder die ook op de flanken kan spelen. Die rol vertolkte hij althans bij Geinoord na de promotie. Na dat seizoen ging hij naar Hilversum, werd daar ook amateurinternational en speelde vooral op 10. GVVV haalde hem weer over om op zaterdag te gaan ballen, maar in augustus bood Feyenoord hem een kans.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:55 schreef F1Bas het volgende:
Michael Thé naar de Vogels, wie kan mij wat meer over die gast vertellen??
Hij is denk ik gewoon gehaald als opvolger van Dennis van der Steen, als rechterminddenvelder/aanvaller dus. Zeker nadat Kuhlmann ook is vertrokken hadden we iemand nodig voor die plek. En ja het middenveld is druk maar Kevin Winter kan eventueel in de verdediging zodat er op die plek geen extra verdediger bij hoeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Thé is een aanvallende middenvelder die ook op de flanken kan spelen. Die rol vertolkte hij althans bij Geinoord na de promotie. Na dat seizoen ging hij naar Hilversum, werd daar ook amateurinternational en speelde vooral op 10. GVVV haalde hem weer over om op zaterdag te gaan ballen, maar in augustus bood Feyenoord hem een kans.
Bij Jong Feyenoord vooral als spits / vleugelaanvaller gespeeld. Niet heel overtuigend, kreeg dan ook geen nieuw contract.
Wij hebben niet echt goede ervaringen met een keeper van Woudenbergquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:53 schreef deejaylethal het volgende:
DOVO heeft de (waarschijnlijk) tweede- (maar kan ook) of derde keeper binnen: Van Woudenberg komt Breus Blauwendraad over. Leuk voor die jongen/man, helaas zal hij niet veel wedstrijden meepakken vrees ik voor hem.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt goede ervaringen met een keeper van Woudenberg
Dit vind ik inderdaad mooi om te lezen, een speler die eens van zich afbijt en zich, in mijn ogen, volledig terecht kwaad uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:03 schreef uitje4life het volgende:
http://www.ijsselmeervogels.com/fpsite/temp/knuppe.html
eindelijk een speler die iets durft te zeggen....
Wesseling is lekker bezig. Met een beetje pech zijn er nog meer spelers die vertrekken omdat hij er een potje van maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:25 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad mooi om te lezen, een speler die eens van zich afbijt en zich, in mijn ogen, volledig terecht kwaad uit.
Wel eindelijk eens iemand die Knuppe op de bak heeft gezet(even los van de manier waarop) maar ik ben ook helemaal geen Knuppe fan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wesseling is lekker bezig. Met een beetje pech zijn er nog meer spelers die vertrekken omdat hij er een potje van maakt.
We kunnen zomaar winnen in Werkendam, maar zie het niet gebeuren eigenlijk. Als ik de trainer was, gelijk vol in de aanval met 3 spitsen, en proberen die goal te forceren.quote:Nunspeet kan alleen vol voor de winst gaan
door Mark van der Vegt. vrijdag 09 mei 2008 | 03:22
Tekstgrootte
ZWOLLE - Nunspeet moet morgen tegen Kozakken Boys vol voor de winst gaan.
Alleen met drie punten maakt de ploeg een kans om concurrent LRC - dat op een veilige elfde positie staat - te passeren. ,,Het is mogelijk om daar te winnen", zegt Nunspeet-trainer Hans van Dijkhuizen. ,,Thuis hebben we wel van ze verloren, 1-0. Maar die uitslag was geen terechte. Zij kregen wel een heel dubieuze strafschop mee. Hoe het ook zij: Kozakken Boys is een goed voetballende ploeg en wij zullen het van duelkracht moeten hebben. Fysiek voetbal spelen, dat ligt ons wel."
Het belangrijkste is dat Nunspeet morgen moet scoren. ,,We moeten scherp zijn voor de goal. Dat heb ik meer dan eens gemist en dat heeft vrij veel punten gekost. Maar we zitten de laatste weken redelijk in ons vel: uit vier wedstrijden haalden we zeven punten. Da's toch aardig. En twee weken geleden maakten we zomaar vier doelpunten tegen DOVO. Al had ik die treffers liever gespreid over twee wedstrijden gezien."
Dat Van Dijkhuizen met zijn ploeg op een degradatie/ promotieplaats staat, is gezien het vorige seizoen waarin de ploeg derde in de eindrangschikking werd, een regelrechte teleurstelling. Redenen? ,,Nou, het heeft natuurlijk te maken met het feit dat men ons nu kent en er geen sprake meer is van onderschatting. Daarnaast vind ik dat we ook vrij veel pech hebben gehad. Ze zeggen altijd dat je op het einde staat je waar je hoort te staan, maar dat weet ik zo net niet. Pech en geluk zou elkaar in evenwicht moeten houden. Als dat zo is, mogen we tegen Kozakken Boys wel heel veel geluk hebben."
quote:Kozakken Boys - Nunspeet
Trainer Ad van Seeters van Kozakken Boys had enkele dagen flink de smoor in na de nederlaag bij LRC Leerdam. ,,Een smetje op het seizoen, want Kozakken Boys laadt toch onbewust de verdenking op zich dat het de wedstrijd heeft laten lopen,’’ verklaart de Brabantse oefenmeester. ,,Dan komen ook de verhalen los dat wij liever LRC erin zouden houden dan Nunspeet. Daar baal ik van, want het is simpel: we hebben tegen LRC gewoon gefaald en daar was ik hartstikke boos over.’’
Dat betekent slecht nieuws voor Nunspeet, dat morgen op De Zwaaier moet winnen om LRC te kunnen achterhalen en een beslissingsduel tegen Berkum of CSV Apeldoorn te vermijden. ,,Wij willen dit seizoen, waarin we goed hebben gepresteerd en weer plaatsing voor de nationale beker hebben afgedwongen, goed besluiten,’’ aldus Van Seeters, die Leo Koswal (beachvoetbalverplichtingen), Imdat Solmaz (hamstring), Thijs Binnerts (schorsing) en de geblesseerde Niels den Haan moet missen.
Wij hadden een vrouw als grensrechterquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:48 schreef Gudde het volgende:
Spakenburg dus kampioen dankzij het arbitrale trio.
De 1-0 een zuivere handsbal, de 2-1 een zuivere handsbal, de 4-1 zeker 2 meter buitenspel, maar blijkbaar is het moeilijk om grensrechters te vinden die nog enigszins conditie hebben, wat liep deze man te sjokken zeg..
Ballen op de paal en lat hoorde ik. Story of the season.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij hadden een vrouw als grensrechter![]()
Was een rustig wedstrijdje tegen NIVO, de 2e helft kwam het pas los. Binnen 10 minuten werd het opeens 0-3. De 0-1 was trouwens een schitterende goal van Winter.
De laatste 10 minuten kwam NIVO nog terug met 2 mooie goals. Rijsdijk mocht invallen voor z'n 100ste.
Verder natuurlijk heerlijk voetbalweer.
Nou die heb ik niet gezien hoor...wel de 1-0 voor NIVO die terecht werd afgekeurd wegens buitenspel.quote:Op zondag 11 mei 2008 06:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ballen op de paal en lat hoorde ik. Story of the season.
Fijn voor hem, volgend jaar speelt ie toch weinigquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:36 schreef deejaylethal het volgende:
Bronkhorst pakte het liefste zoveel mogelijk gele kaarten, dat scheelde m weer een wedstrijdje spelen
Nog niet officieel maar voor mij is het:quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:24 schreef methodmich het volgende:
Hier al clubs bekend die de Speler van het Jaar al officieel hebben gekozen? Ben ik altijd wel benieuwd naar!
Best maf, het is nog niet eens 31 mei.quote:Op woensdag 21 mei 2008 02:48 schreef F1Bas het volgende:
Nu alweer in training met de nieuwe selectie
Ik heb dan ook het idee dat het meer een beetje wijs doen is... Toch, er is maar 1 Spakenburgse ploeg die nu nog wel speeltquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
Best maf, het is nog niet eens 31 mei.
Dat komt wel goed, er komt nog een centrale middenvelder dus dat wordt eindelijk een selectie die in balans is. Trouwens, geruchten van IJsselmeervogels in A worden steeds groter.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jesper Bolland van de reserves van FC Utrecht ook naar IJsselmeervogels. Lekker veel middenvelders daar!
Gudde veel succes morgen met LRC tegen Berkum!!
Zelf wel blauw geworden zeker vanavond?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, er komt nog een centrale middenvelder dus dat wordt eindelijk een selectie die in balans is. Trouwens, geruchten van IJsselmeervogels in A worden steeds groter.
Net terug van een bruiloft van mijn voetbalvriend, mijn eerste Spakenburgste bruiloft. Voornamelijk rood met een tikkeltje blauw ertussen, sfeertje hoor
edit: mijn tweede maar dat waren alleen maar rooien![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:48 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zelf wel blauw geworden zeker vanavond?
LRC eruit, jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Jesper Bolland van de reserves van FC Utrecht ook naar IJsselmeervogels. Lekker veel middenvelders daar!
Gudde veel succes morgen met LRC tegen Berkum!!
Lijkt me niet, aangezien het bulkt van de aanvallers in de selectie. Al zou het wel weer een aanwinst zijn. Maargoed zou er niet raar van opkijken weer een speler van DOS. Hebben jullie geen verdedigers die toevallig denken aan vertrekquote:Op maandag 26 mei 2008 11:56 schreef GeorgKacher het volgende:
HPayne heb jij iets gehoord van Ozturk (DOS) naar Nunspeet?
Ja, precies. Misschien wel naar 1D omdat 1C al vol zit.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:41 schreef Gudde het volgende:
Helaas. Kon er gister jammer genoeg niet bij zijn, dat ontbrak er natuurlijk aan de wedstrijd, mijn steun.. Toch jammer voor de club met één van de hogere bezoekersaantallen in de hoofdklasse B.
Nu maar hopen dat de draad volgend seizoen weer opgepakt kan worden.
Hoewel 1D dan wel weer érg uit de buurt zit...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies. Misschien wel naar 1D omdat 1C al vol zit.
En enkele spelers zijn nu toch aan het twijfelen over blijven.
quote:UTRECHT - De kans dat de topklasse in het amateurvoetbal er komt is vrijwel nihil. Dat zegt KNVB-afgevaardigde Floor Baas uit Vleuten.
De voetbalbond wil die klasse invoeren, als afdeling tussen de eerste divisie en de huidige hoofdklasse. Baas is één van de districtsafgevaardigden die komende zaterdag over de KNVB-plannen gaat stemmen.
Uit een recente peiling blijkt volgens Baas dat vier van de zes KNVB-districten in Nederland tegen zijn. Van de zeven hoofdklassers uit de provincie Utrecht is alleen Elinkwijk vóór invoering van een topklasse.
Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef methodmich het volgende:
Ik zou niet verbaasd opkijken als spelers als Coen van der Waal of Joshua Brard nog vertrekken inderdaad. Concrete aanwijzingen heb ik niet, maar als ASWH één van de twee zal benaderen zou ik dat niet raar vinden. Is een gevoel.
Precies andersom dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:58 schreef Gudde het volgende:
Joshua Brard zie ik nog wel blijven, maar Coen van der Waal zal sowieso wel vertrekken inderdaad, was toch iedere wedstrijd weer één van de betere spelers op het veld.
Nou, de enige concrete aanwijzing die ik had was dat wij een middenvelder zochten na het vertrek van Danny Slingerland. Omdat Jan Willem Schep in december op wereldreis gaat en Jordi Boogers door zijn vele blessureleed twijfelachtig is, was dat wel handig. Dan ga je kijken in de buurt en dan is LRC, mede door de degradatie, natuurlijk één van de eerste opties. Daarna heb je Joshua Brard en Coen van der Waal. Josh is Ambachter, heeft in zijn jeugd hier gespeeld, vorig seizoen al eens gesproken, begin dit jaar ook. Dus geen vreemde mogelijkheid. Coen liet in De Dordtenaar optekenen wel graag eens met zijn broer te spelen, dus dat was ook geen moeilijke gok.quote:
Ho ho, hij mag zichzelf eerst bewijzen, ik hoop nog op een echte verdediger erbij.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:05 schreef methodmich het volgende:
Terechte keuze wat jou betreft?
Raphael Supusepa van Quick Boys naar IJsselmeervogels.... Weer zichzelf ergens aangemeld.
Snap dat van Tienhoven werd gekozen. Aanvoerder dit jaar, en gewoon goed en degelijk. de 1e prijs in ontvangst nemen tijdens je laatste seizoen is altijd leuk natuurlijk. Pedro van de Bunte met plaats 2 is voor mij onbegrijpelijk.quote:
Op de supporterssite staat Milan Berck Beelenkamp als gerucht. Maar hoorde ook al dat die speler van Hollandia is vastgelegd, misschien willen ze dat stil houden tot Hollandia klaar is met de kampioenscompetitie.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:26 schreef methodmich het volgende:
Okee, wel duidelijk ja.
De Vogels niemand meer gehaald gisteren? Zal dus een ex-prof worden dan.
quote:Voorlopige indeling seizoen 08/09
Geschreven door Pojt
dinsdag, 03 juni 2008 12:41
De vijf zaterdaghoofdklassers uit onze provincie spelen ook komend seizoen gezamenlijk in de hoofdklasse B. Dat blijkt uit de voorlopige indeling die de KNVB aan de clubs bekend heeft gemaakt.
Spakenburg, IJsselmeervogels, DOVO, GVVV en Geinoord krijgen in elk geval te maken met de promovendi Volendam en Jodan Boys uit Gouda. Ook Zwaluwen'30 uit Hoorn, dat afgelopen seizoen uitkwam in de hoofdklasse A, komt nu in B.
Het enige twijfelpunt is de indeling van SDC Putten of Nunspeet. Geografisch gezien lijkt de club uit Putten de meest logische veertiende club in de afdeling.
De voorlopige indeling:
Spakenburg
IJsselmeervogels
DOVO
Bennekom
Sparta Nijkerk
Kozakken Boys
Volendam
Ajax
Zwaluwen '30
Hoek
Geinoord
Jodan Boys
Nunspeet of SDC Putten
GVVV
Wij? Ach, 2 jaar terug moesten we 3 keer naar Zeeland.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
Staat inderdaad vrijwel volledig vast, alleen Nunspeet of SDCP nog onderwerp van discussie. Ben je wel lekker mee, twee keer naar Noord-Holland....
Waarom eigenlijk naar C?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef HPayne het volgende:
Denk toch echt dat Nunspeet naar C gaat. SDCP wilde dacht ik wel naar C, maar de KNVB gaat anders beslissen.
Ook het feit dat Nunspeet niet was uitgenodigd zegt misschien al genoeg
Geografisch gezien kan Putten beter naar B en Nunspeet naar C. Hoewel dat vorig jaar ook was met VVOG, toen gingen de Harderwijkers wel naar C.quote:
Ja bedoel ook waarom de club liever naar C wil. Of hopen ze daar op een kampioenschap?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef HPayne het volgende:
[..]
Geografisch gezien kan Putten beter naar B en Nunspeet naar C. Hoewel dat vorig jaar ook was met VVOG, toen gingen de Harderwijkers wel naar C.
Blijft staan dat ik liever Nunspeet in B zie.
En jullie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef HPayne het volgende:
Nee tja ik geloof dat Putten daarheen wil omdat ze verwachtten een makkelijkere poule te hebben.
Kan er weinig over zeggen. Ken niet veel ploegen uit C. Denk wel dat ze het in B weer lastig gaan krijgen, omdat ze het aantal vertrekkende spelers niet hebben opgevangen met nieuwe aanwinsten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef GeorgKacher het volgende:
Of Nunspeet nu naar B of C gaat maakt niet uit, in beide gevallen moeten ze strijden tegen degradatie. Ik zie ze er rechtstreeks uitgaan in C. En dat zeg ik niet om Hpayne te plagen, kijk gewoon naar de andere ploegen en dan is alleen Oranje Nassau in C zwakker, de rest is sterker.
Denk dat Nunspeet in C meer kans heeft te overleven dan B.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef GeorgKacher het volgende:
Of Nunspeet nu naar B of C gaat maakt niet uit, in beide gevallen moeten ze strijden tegen degradatie. Ik zie ze er rechtstreeks uitgaan in C. En dat zeg ik niet om Hpayne te plagen, kijk gewoon naar de andere ploegen en dan is alleen Oranje Nassau in C zwakker, de rest is sterker.
Absoluut niet, dat vindt ik echt heel slecht en zonde voor het team wat dit jaar zo hard geknokt heeft om erin te blijven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Tja, ken de impact van de overschrijvingen van Nunspeet niet zo, maar ze lijken me er nog niet direct op vooruit te gaan qua namen.
Klopt, Putten gaat waarschijnlijk naar C. Dat is het voorstel van de clubs in A en B. Zie site Harkemase Boys.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:54 schreef HPayne het volgende:
[..]
Zijn trouwens geruchten dat Nunspeet wel in B komt!
quote:Gerucht over nieuwe verdediger...
Langzaam maar zeker wordt de geruchtenstroom over een centrale verdediger steeds sterker. Dat er één gaat komen lijkt haast wel zeker en dat hij dan uit de eerste divisie komt, kan bijna niet anders.
Eén naam wordt steeds luider geroepen. En dat is verdediger Marcel Akerboom van HFC Haarlem. Of hij het gaat worden? De tijd zal het leren.
Jammer inderdaad, wellicht moet je toch maar de derby komen kijken bij ons of een keer als je geen zin hebt helemaal naar het noorden te gaan. Putten is wel weer dichterbij.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:54 schreef HPayne het volgende:
Nunspeet volgend jaar toch naar C jammer maar begrijpelijk...
Zal vast wel een keer voorkomen ja. Jammer want speciaal voor jullie, Spakenburg en Nijkerk zijn ze nu bezig met aanleggen van kunstgras voor op het hoofdveldquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, wellicht moet je toch maar de derby komen kijken bij ons of een keer als je geen zin hebt helemaal naar het noorden te gaan. Putten is wel weer dichterbij.
quote:Als spits komt, gaat Kozakken Boys voor plaats in top-drie
Kozakken Boys hield afgelopen donderdagavond een heuse presentatie van de selectie voor het nieuwe voetbalseizoen. Cor van Randwijk, bestuurslid technische zaken van de Werkendamse zaterdag-hoofdklasser, riep de spelers één voor één de tribune op. Daar werden zij met applaus onthaald door opvallend veel sponsors, leden en supporters van de ’boys’.
ANDRÉ VALK
WERKENDAM
Van Randwijk had graag de woorden van de Amerikaanse president Bush herhaald, nadat Saddam Hussein was opgepakt: ’We got him!’ In het geval van Kozakken Boys zou het dan moeten gaan om de spits, die al enkele weken geleden gestrikt had moeten worden. Kozakken Boys ’snuffelde’ aan onder anderen Manu Dagher (FC Dordrecht), Rik van de Langenberg (TOP Oss), Tim Nelemans (FC Eindhoven) en zelfs Arjan Human (ASWH), maar een definitief ’ja’ viel nog niet te beluisteren. Dit heeft trouwens vooral te maken met het feit dat veel spelers van een betaald-voetbal organisatie (bvo) nog azen op een profclub. ,,Maar we hebben tot 15 juli voor spelers van een bvo, dus we hoeven nog niet te wanhopen,’’ sprak Van Randwijk, die de (nieuwe) spelers ook een boodschap meegaf. ,,We hebben veel jonge spelers, in wie rek zit. Maar talent alleen is niet genoeg. Het niveau in de hoofdklasse is zo hoog, dat ook mentaliteit, discipline en opofferingsgezindheid worden gevraagd. Alleen dan kun je slagen bij Kozakken Boys, dat trouwe fans heeft. Maar ze zijn ook kritisch, en ik vind dat ze dat mogen zijn.’’
Trainer Ad van Seeters, die na de zomer aan zijn derde seizoen op De Zwaaier begint, is tevreden over zijn nieuwe selectie. Maar uiteraard kijkt ook hij nog uit naar de komst van de zo felbegeerde aanvaller. ,,Als die er komt, gaan we voor een plaats in de top-drie,’’ sprak de Brabander duidelijke taal. ,,Je moet je nek uit durven steken, dus leg de lat maar op een bepaalde hoogte. We eindigden nu al als vierde, terwijl we na het bekeravontuur tegen Ajax met een behoorlijke terugval te maken kregen.’’
Bij de samenstelling van de spelersgroep wilde Van Seeters er ook ’iets’ bij in het centrum van de verdediging. ,,Met Arie Lock en Thijs Binnerts hadden we daar slechts twee mensen. Bovendien speelden zij door blessures te weinig samen. Met Bob Huijbregts (Baronie, AV) erbij, zitten we centraal achterin nu ruimer in de spelers.’’
Hoewel de selectie uit 25 man bestaat, is Ad van Seeters niet bang voor veel ontevreden gezichten. ,,Er zitten nogal wat jongens bij die nog moeten groeien. Zij zijn al blij dat ze met een ’koelkastcontractje’ bij de A-selectie van Kozakken Boys zitten. Maar de spits die we er nog bij krijgen, moet wel van meerwaarde zijn. Daar hebben we ook budget voor gereserveerd,’’ zei de coach, die het niet doorgaan van de topklasse betreurt. ,,Jammer dat ’ie er niet komt. Hoe hoger je voetbalt, hoe meer uitstraling je als club hebt. Bovendien vergroot het de aantrekkingskracht op spelers, ook die uit de regio.’’
De derby 2x op de laatste speelddag van de competitierondequote:Hoofdklasse B
Geinoord - Kozakken Boys
Hoek - GVVV
SDC Putten - Bennekom
Volendam - Spakenburg
IJsselmeervogels - Ajax
Zwaluwen '30 - Sparta N.
DOVO - Jodan Boys
Dit jaar echter...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:16 schreef methodmich het volgende:
Snap ik niet, meestal is de competitie dan al beslist en dan is de rol van de derby toch minder. Jammer!
quote:Laatste aankoop nu bekend.
Geschreven door T.Gallo
zondag, 22 juni 2008 12:46
De in Alkmaar geboren Frank Broers is de laatste aankoop van IJsselmeervogels.
De verdediger zal zijn vertrouwde positie ook bij de vogels innemen. Frank speelde eerder bij Nac, Sparta , VVV en Emmen. Wij wensen de 30 jarige Broers veel succes toe bij zijn nieuwe club.
Ga er maar voor 99% vanuit dat het klopt. En een extra centrale verdediger kan zeker geen kwaad.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:34 schreef methodmich het volgende:
Nog niet op de officiële site zag ik. Lijkt me wel een aardige speler.
Toch niet dus.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ga er maar voor 99% vanuit dat het klopt. En een extra centrale verdediger kan zeker geen kwaad.
Donequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:41 schreef methodmich het volgende:
Langste blessuretijd allertijden.
deejaylethal, niet onaardig bedoeld verder, maar misschien kan jij dit bevestigen en wellicht nog voorzien van enkele gepeperde feiten?
quote:Go Ahead Eagles pikt transfervrije Broers op
Go Ahead Eagles voegt per direct Frank Broers toe aan de selectie. De dertigjarige verdediger zat zonder club en was daardoor transfervrij. Broers tekent voor één seizoen in Deventer.
Broers speelde afgelopen seizoen voor Emmen. De stopper kampte met een kuit- en knieblessure, maar doorstond met succes de medische keuring bij Eagles.
Gewoon een ploeg die natuurlijk werd onderschat door oa Nunspeet. (dat zal nu het geval niet meer zijn) met een groot aantal ex-prof spelers van bv FC Twente. De voorzitter had een zak geld en heeft daarmee veel spelers aangetrokken. Broodvoetballers dus, maar met wel een grote aanhang.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef F1Bas het volgende:
Hpayne, vertel eens wat over Glanenbrug, waren hun zo goed of jullie zo slecht?
quote:IJsselmeervogels contracteert Lion Axwijk
Lion Axwijk speelt komend seizoen voor IJsselmeervogels. De 24-jarige verdediger komt over van AGOVV Apeldoorn, waar hij afgelopen seizoen negentien maal zijn opwachting maakte in de Jupiler League. Met het vastleggen van de linksbenige centrale verdediger heeft IJsselmeervogels de gewenste aanvulling op de defensie binnen. Axwijk speelde in het verleden onder meer voor RKC Waalwijk en BV Veendam. IJsselmeervogels wenst Axwijk veel succes komend seizoen op de Westmaat.
Bron: vvijsselmeervogels.nl
quote:Keepers
Peter Messemaker
Martijn Middelbeek
Kevin Balvers
Verdedigers
Jan Rudolf Beukers
Henri de Graaf
Jan-Pieter Hartog
Ferdinand Katipana
Bas Mooij
Pierre Tosch
Lion Axwijk
Middenvelders
Jasper Bolland
Raymond Bronkhorst
Robbert de Graaf
Wouter van Hoof
Christian Opschoor
Bram Meurs
Raphael Supusepa
Michael Thé
Kevin Winter
Aanvallers
André Kemper
Kwong-Wah Steinraht
Jeffrey Winter
ZIjn maar een paar nieuwe clubs! Daar kan ik de logo's vast wel van vinden...zal het binnenkort ff doen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef methodmich het volgende:
Zeg F1Bas, weer zin in een joint venture voor het nieuwe topic? Kan me herinneren dat jij vorig jaar alle logo's al had verzameld, dat scheelt mij weer werk. De mutaties kan ik er dan zo onder mikken en dan zijn we al heel ver. Ik lees het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |