Dit vind ik inderdaad mooi om te lezen, een speler die eens van zich afbijt en zich, in mijn ogen, volledig terecht kwaad uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:03 schreef uitje4life het volgende:
http://www.ijsselmeervogels.com/fpsite/temp/knuppe.html
eindelijk een speler die iets durft te zeggen....
Wesseling is lekker bezig. Met een beetje pech zijn er nog meer spelers die vertrekken omdat hij er een potje van maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:25 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad mooi om te lezen, een speler die eens van zich afbijt en zich, in mijn ogen, volledig terecht kwaad uit.
Wel eindelijk eens iemand die Knuppe op de bak heeft gezet(even los van de manier waarop) maar ik ben ook helemaal geen Knuppe fan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wesseling is lekker bezig. Met een beetje pech zijn er nog meer spelers die vertrekken omdat hij er een potje van maakt.
We kunnen zomaar winnen in Werkendam, maar zie het niet gebeuren eigenlijk. Als ik de trainer was, gelijk vol in de aanval met 3 spitsen, en proberen die goal te forceren.quote:Nunspeet kan alleen vol voor de winst gaan
door Mark van der Vegt. vrijdag 09 mei 2008 | 03:22
Tekstgrootte
ZWOLLE - Nunspeet moet morgen tegen Kozakken Boys vol voor de winst gaan.
Alleen met drie punten maakt de ploeg een kans om concurrent LRC - dat op een veilige elfde positie staat - te passeren. ,,Het is mogelijk om daar te winnen", zegt Nunspeet-trainer Hans van Dijkhuizen. ,,Thuis hebben we wel van ze verloren, 1-0. Maar die uitslag was geen terechte. Zij kregen wel een heel dubieuze strafschop mee. Hoe het ook zij: Kozakken Boys is een goed voetballende ploeg en wij zullen het van duelkracht moeten hebben. Fysiek voetbal spelen, dat ligt ons wel."
Het belangrijkste is dat Nunspeet morgen moet scoren. ,,We moeten scherp zijn voor de goal. Dat heb ik meer dan eens gemist en dat heeft vrij veel punten gekost. Maar we zitten de laatste weken redelijk in ons vel: uit vier wedstrijden haalden we zeven punten. Da's toch aardig. En twee weken geleden maakten we zomaar vier doelpunten tegen DOVO. Al had ik die treffers liever gespreid over twee wedstrijden gezien."
Dat Van Dijkhuizen met zijn ploeg op een degradatie/ promotieplaats staat, is gezien het vorige seizoen waarin de ploeg derde in de eindrangschikking werd, een regelrechte teleurstelling. Redenen? ,,Nou, het heeft natuurlijk te maken met het feit dat men ons nu kent en er geen sprake meer is van onderschatting. Daarnaast vind ik dat we ook vrij veel pech hebben gehad. Ze zeggen altijd dat je op het einde staat je waar je hoort te staan, maar dat weet ik zo net niet. Pech en geluk zou elkaar in evenwicht moeten houden. Als dat zo is, mogen we tegen Kozakken Boys wel heel veel geluk hebben."
quote:Kozakken Boys - Nunspeet
Trainer Ad van Seeters van Kozakken Boys had enkele dagen flink de smoor in na de nederlaag bij LRC Leerdam. ,,Een smetje op het seizoen, want Kozakken Boys laadt toch onbewust de verdenking op zich dat het de wedstrijd heeft laten lopen,’’ verklaart de Brabantse oefenmeester. ,,Dan komen ook de verhalen los dat wij liever LRC erin zouden houden dan Nunspeet. Daar baal ik van, want het is simpel: we hebben tegen LRC gewoon gefaald en daar was ik hartstikke boos over.’’
Dat betekent slecht nieuws voor Nunspeet, dat morgen op De Zwaaier moet winnen om LRC te kunnen achterhalen en een beslissingsduel tegen Berkum of CSV Apeldoorn te vermijden. ,,Wij willen dit seizoen, waarin we goed hebben gepresteerd en weer plaatsing voor de nationale beker hebben afgedwongen, goed besluiten,’’ aldus Van Seeters, die Leo Koswal (beachvoetbalverplichtingen), Imdat Solmaz (hamstring), Thijs Binnerts (schorsing) en de geblesseerde Niels den Haan moet missen.
Wij hadden een vrouw als grensrechterquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:48 schreef Gudde het volgende:
Spakenburg dus kampioen dankzij het arbitrale trio.
De 1-0 een zuivere handsbal, de 2-1 een zuivere handsbal, de 4-1 zeker 2 meter buitenspel, maar blijkbaar is het moeilijk om grensrechters te vinden die nog enigszins conditie hebben, wat liep deze man te sjokken zeg..
Ballen op de paal en lat hoorde ik. Story of the season.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij hadden een vrouw als grensrechter![]()
Was een rustig wedstrijdje tegen NIVO, de 2e helft kwam het pas los. Binnen 10 minuten werd het opeens 0-3. De 0-1 was trouwens een schitterende goal van Winter.
De laatste 10 minuten kwam NIVO nog terug met 2 mooie goals. Rijsdijk mocht invallen voor z'n 100ste.
Verder natuurlijk heerlijk voetbalweer.
Nou die heb ik niet gezien hoor...wel de 1-0 voor NIVO die terecht werd afgekeurd wegens buitenspel.quote:Op zondag 11 mei 2008 06:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ballen op de paal en lat hoorde ik. Story of the season.
Fijn voor hem, volgend jaar speelt ie toch weinigquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:36 schreef deejaylethal het volgende:
Bronkhorst pakte het liefste zoveel mogelijk gele kaarten, dat scheelde m weer een wedstrijdje spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |