Hoi Peter, fijn dat je weer even tegenwicht komt bieden in de eenzijdige discussie, nu NMNS nog en we kunnen er weer tegenaanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
wat is flens toch een kutwijf zo op de hand van huub door hem de hele tijd voor te trekken en piano te laten spelen terwijl iedereen die verstand van muziek heeft weet dat dit heel slecht pianospel is zeker voor iemand die al zo lang heeft mogen oefenen en oefenen en eigenlijk zou flens huub gewoon een pianoverbod moeten geven maar dat doet ze niet omdat er een script is dat huub de gouden kooi moet winnen en huub dreigt met weglopen als hij niet piano mag spelen
Kutwijf? Je gaat wel erg ver hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
wat is flens toch een kutwijf zo op de hand van huub door hem de hele tijd voor te trekken en piano te laten spelen terwijl iedereen die verstand van muziek heeft weet dat dit heel slecht pianospel is zeker voor iemand die al zo lang heeft mogen oefenen en oefenen en eigenlijk zou flens huub gewoon een pianoverbod moeten geven maar dat doet ze niet omdat er een script is dat huub de gouden kooi moet winnen en huub dreigt met weglopen als hij niet piano mag spelen
ik word er ziek van.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik luister, registreer en denk.............hoe verknipt kun je zijn?
Hij kan het niet laten, zelfs met Mens erger je niet zal hij nog valsspelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:35 schreef Dark het volgende:
Brian blijft valsspelen waar hij kan!
Amanda - Je hebt dat balletje net een beetje die kant op geschoven, wat lul je nou, je zit te sneaken!
Ik hoop dat hij tot het eind op zijn reet blijft zitten.Wat hij ook doet het is nooit goed.Dus Huub lekker piano blijven spelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub maakt ook wel echt TV hoor
Hij laat iedere keer heel duidelijk merken, dat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan en als het niet goedschiks kan.............dan maar met valsspelen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten, zelfs met Mens erger je niet zal hij nog valsspelen
Zo is het, laat ze maar rotten bij de FEBO. Ik hoop nog wel op een quatre-mains met Theo, lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:38 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat hij tot het eind op zijn reet blijft zitten.Wat hij ook doet het is nooit goed.Dus Huub lekker piano blijven spelen
Meen je dat echt met droge ogen??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, dan kunnen we beter Brian op gitaar horen, dat streelt de orenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deed hij dat maar, dit is geluid produceren.
Het heeft echt niets met muziek te maken.
Ik heb de streams op Brian en Amanda, daar is iig interaktie (dat is iets wat Huub wat minder vaak heeft, bij hem zijn het toch vooral eenzijdige monologen) en vogeltjes op de achtergrond die fluiten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we beter Brian op gitaar horen, dat streelt de oren
Kom niet meer bijquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we beter Brian op gitaar horen, dat streelt de oren
In het zelfbeeld van Brian past geen verliezende Brian.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij laat iedere keer heel duidelijk merken, dat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan en als het niet goedschiks kan.............dan maar met valsspelen!
Nee, Amanda is iemand die haar lichaam belangrijk vindt, en die zal het dus nooit zover laten komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
Zal deze juffrouw Tokkie er eens echt zo uitzien?
[ afbeelding ]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Dennix en Nada waren *spannender* dan Held Huub en Fruitvliegjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de streams op Brian en Amanda, daar is iig interaktie (dat is iets wat Huub wat minder vaak heeft, bij hem zijn het toch vooral eenzijdige monologen) en vogeltjes op de achtergrond die fluiten.
Zoals ze eruit ziet (best mollig al), zit het dik worden toch wel in haar genen hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Amanda is iemand die haar lichaam belangrijk vindt, en die zal het dus nooit zover laten komen.
Misschien... wat ik niet begrijp waarom iemand zich dan vrijwillig gaat kwellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deed hij dat maar, dit is geluid produceren.
Het heeft echt niets met muziek te maken.
Jaap, Huub en Claire (vetklep, kutkabouter en fruitvliegjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Er gebeurt zeker niet veel op de streams?
Op de stilstaand beeld ziet dit er best leuk uit.quote:
Ik heb er nog eentje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de stilstaand beeld ziet dit er best leuk uit.
Dank je Peter. Nu heb ik een indicatie, hoe het er momenteel aan toe gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap, Huub en Claire (vetklep, kutkabouter en fruitvliegje) maken plannen.
Iets met een kartbaan in de tuin, en dat moet dan rond de achtste mei plaatsvinden, want dan is het rijexamen van Amanda.
(als ik het goed begrepen heb)
Is Brian je nieuwe vriendje of heb je echt een zonnesteek?quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:14 schreef Starlie het volgende:
Ah Ricardo heeft weer een pyjama van Amanda gevonden?
Ik zat even snel te scrollen en dacht dat ik Lieke Afschuwelijkheid zag staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG![]()
[ afbeelding ]
Het heeft ook last van het poentje.
Het "poentje"?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG![]()
[ afbeelding ]
Het heeft ook last van het poentje. Wat is hier nu leuk aan??? Ik kots op dit creatuur.
Maar Lieke was toch gisteren degene die het eerst belde?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt zelf tot de conclusie te komen dat het beter is Lieke met rust te laten, omdat hij er zelf niets bij te winnen heeft.
Verstandig besluit, lijkt me.
quote:
12 ??????? lijkt meer op 3quote:
Dat doet er niet toe bij de vraag van Huub of hij Lieke wel of niet met rust moet laten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Lieke was toch gisteren degene die het eerst belde?
Dat ging toch niet van Huub uit?
Haha ik heb het wel eens vaker gedacht toen Ricardo zich in Rachel had getransformeerd dat het Lieke was!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik zat even snel te scrollen en dacht dat ik Lieke Afschuwelijkheid zag staan.
Het is volgens eigen zeggen ook af en toe ongesteld, dus ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
Het "poentje"?
Is dat wat ik denk dat het is?
mijn god hoe kan dit groeien .........................zonder wortelquote:
Sterker nog, Lieke moet Huub nu eens met rust laten .quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat doet er toe bij de vraag van Huub of hij Lieke wel of niet met rust moet laten.
ik ben voor een fijne rituele stenigingquote:
Stream 3: Wat ruist er door het stuikgewas?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 3: Wat ruist er door het stuikgewas?
Daar loopt die sukkel al de hele dag mee. En het is mij tot nu toe niet gelukt om te lezen wat er op staat. Zal wel weer voor één of ander nobel doel zijn (Saint Brian). De St. tegen huiselijk geweld ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef Starlie het volgende:
AHH gut heeft kindje Brrrian een buton gekregen??? Wat staat erop? Hoera 5 jaar???
Voor de beste Para Brother?? Ik ben een lul???
Een anti-bontbutton, stoer hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:50 schreef Spaarne het volgende:
Daar loopt die sukkel al de hele dag mee. En het is mij tot nu toe niet gelukt om te lezen wat er op staat. Zal wel weer voor één of ander nobel doel zijn (Saint Brian). De St. tegen huiselijk geweld ofzo.
Is dat om Amanda te irriteren ? Of om haar eraan te herinneren dat ze die jassen nooit droeg/draagt ? Of beide ?quote:
je ziet aan zijn blik dat hij dat domme wicht zo moe is hequote:
Hahaha. Bedankt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een anti-bontbutton, stoer hè?
[ afbeelding ]
CL air E is een knappert en een slimmertquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef Spaarne het volgende:
Brian en Amanda spraken eerder over dat ze Huub willen benaderen via Claire. Huub, daar hebben ze écht een hekel aan. Maar Claire gaat wel. "Ze doet niks", zegt Amanda (A en B doen nl. heel veel). Brian denkt dat het Huub gaat irriteren als ze met Claire praten. Amanda: "Ik vind het wel moeilijk om met Claire te praten. Ze zegt bijna niks terug en het lijkt net als of ze niets begrijpt."
Beleefdheidshalve naar iemand luisteren, dat is iets wat Amanda niet kent natuurlijk. Die denkt nu dat Claire dom is omdat ze niet naar A. wil luisteren. Ahum, ik zet het geluid ook vaak op mute als A. aan het woord is. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Verder hebben Claire en Huub het NIET over A en B en ook niet over Lieke.
[ link | afbeelding ]
heel enkele keer als ik er niet om heen kan luister ik die , maar meestal zijn ze bij mij op mute ik kan niks van die 2 verdragen.Die leven in een grote tunnelvisie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef Spaarne het volgende:
Brian en Amanda spraken eerder over dat ze Huub willen benaderen via Claire. Huub, daar hebben ze écht een hekel aan. Maar Claire gaat wel. "Ze doet niks", zegt Amanda (A en B doen nl. heel veel). Brian denkt dat het Huub gaat irriteren als ze met Claire praten. Amanda: "Ik vind het wel moeilijk om met Claire te praten. Ze zegt bijna niks terug en het lijkt net als of ze niets begrijpt."
Beleefdheidshalve naar iemand luisteren, dat is iets wat Amanda niet kent natuurlijk. Die denkt nu dat Claire dom is omdat ze niet naar A. wil luisteren. Ahum, ik zet het geluid ook vaak op mute als A. aan het woord is. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Verder hebben Claire en Huub het NIET over A en B en ook niet over Lieke.
[ link | afbeelding ]
Vuile gore rat, dit zijn nu echt Brian praktijken en vervolgens in een deuk liggen.quote:
Ik vind hem wel geslaagd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vuile gore rat, dit zijn nu echt Brian praktijken en vervolgens in een deuk liggen.
Dus dan wordt het rijst..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:04 schreef elcastel het volgende:
Brian wil een aantal ingrediënten, Amanda wil liever wat anders dan rijst. Brian is er klaar mee en wil niet meer koken. En nu mag ze dat recht gaan trekken.
Ik had ook niks anders verwacht.quote:
en daar ben jij nu al achter gekomenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire over de pp "Is dat morgen al?". Ze is dus ook echt voor geen ene meter met het spel bezig. Zit daar gewoon een beetje dommig in DGK te zitten en naïef te zijn. Er is. zolang ze daar zit. nog helemaal niets uitgekomen qua spel. Geen idee, geen verbale kwaliteiten, niets, noppes, nada.....
Ok, dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedacht het mij plots bij haar domme vraag over die pp, dat ze er daar echt niet toe doet....
Oh grote god, ik zit de Cossen na te lezen en zie net dit bericht, die 2 zijn echt van de pot gerukt, wat verbeelden ze zich wel niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef Dark het volgende:
Brian - De echte sterren onderscheiden zich van anderen hoe ze omgaan met de fans, altijd een handtekening...............
Amanda - Net als Frans Bauer!
Brian - Juist, zo zijn wij!.....Wij zetten ons in voor anderen, wij betekenen iets voor anderen, daar zijn wij constant mee bezig!
A - Ik vind dat iets heel moois, wat wij hebben, dat wij dat doen!
Denk niet da ze nog lang bij elkaar zijn...tenzij Amanda winnaar wordt. Ik vermoed dat Brian dan wel een graantje wil meepikken....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef Starlie het volgende:
Mocht de relassie van Amanda en Brrian standhouden na de kooi (lijkt me persoonlijk sterk, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit)... dan hebben ze weinig gespreksonderwerpen samen denk ik, want hun gespreksonderwerpen (Huub en Claire) zijn dan niet meer in de buurt...
Nou dan weten we nu dus zeker dat de relatie van Claires kant wel echt is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: Claire doet er wel toe, hoe kon ik het zojuist anders zeggen. Ze mag koffie halen voor Huub....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |