Een discussie met Brian en Amanda...you must be kiddin' me. Brian houdt zijn bek of bladiblaat en slabek overstemt iedereen. Kansloos dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef akveor het volgende:
Laten we nu gewoon eens beginnen met met de discussies rond de eettafel weer op een normaal peil te brengen. Maar zelfs dat is teveel gevraagd.
Kenmerkend: Het feestje mag Maandag uitgevoerd worden. Dat lag dus al op stapel en is dus WEL toestemming voor.
Hoi Peter, fijn dat je weer even tegenwicht komt bieden in de eenzijdige discussie, nu NMNS nog en we kunnen er weer tegenaanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
wat is flens toch een kutwijf zo op de hand van huub door hem de hele tijd voor te trekken en piano te laten spelen terwijl iedereen die verstand van muziek heeft weet dat dit heel slecht pianospel is zeker voor iemand die al zo lang heeft mogen oefenen en oefenen en eigenlijk zou flens huub gewoon een pianoverbod moeten geven maar dat doet ze niet omdat er een script is dat huub de gouden kooi moet winnen en huub dreigt met weglopen als hij niet piano mag spelen
Kutwijf? Je gaat wel erg ver hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
wat is flens toch een kutwijf zo op de hand van huub door hem de hele tijd voor te trekken en piano te laten spelen terwijl iedereen die verstand van muziek heeft weet dat dit heel slecht pianospel is zeker voor iemand die al zo lang heeft mogen oefenen en oefenen en eigenlijk zou flens huub gewoon een pianoverbod moeten geven maar dat doet ze niet omdat er een script is dat huub de gouden kooi moet winnen en huub dreigt met weglopen als hij niet piano mag spelen
ik word er ziek van.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik luister, registreer en denk.............hoe verknipt kun je zijn?
Hij kan het niet laten, zelfs met Mens erger je niet zal hij nog valsspelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:35 schreef Dark het volgende:
Brian blijft valsspelen waar hij kan!
Amanda - Je hebt dat balletje net een beetje die kant op geschoven, wat lul je nou, je zit te sneaken!
Ik hoop dat hij tot het eind op zijn reet blijft zitten.Wat hij ook doet het is nooit goed.Dus Huub lekker piano blijven spelenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub maakt ook wel echt TV hoor
Hij laat iedere keer heel duidelijk merken, dat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan en als het niet goedschiks kan.............dan maar met valsspelen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten, zelfs met Mens erger je niet zal hij nog valsspelen
Zo is het, laat ze maar rotten bij de FEBO. Ik hoop nog wel op een quatre-mains met Theo, lijkt me geweldig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:38 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat hij tot het eind op zijn reet blijft zitten.Wat hij ook doet het is nooit goed.Dus Huub lekker piano blijven spelen
Meen je dat echt met droge ogen??quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, dan kunnen we beter Brian op gitaar horen, dat streelt de orenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deed hij dat maar, dit is geluid produceren.
Het heeft echt niets met muziek te maken.
Ik heb de streams op Brian en Amanda, daar is iig interaktie (dat is iets wat Huub wat minder vaak heeft, bij hem zijn het toch vooral eenzijdige monologen) en vogeltjes op de achtergrond die fluiten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we beter Brian op gitaar horen, dat streelt de oren
Kom niet meer bijquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we beter Brian op gitaar horen, dat streelt de oren
In het zelfbeeld van Brian past geen verliezende Brian.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij laat iedere keer heel duidelijk merken, dat hij absoluut niet tegen zijn verlies kan en als het niet goedschiks kan.............dan maar met valsspelen!
Nee, Amanda is iemand die haar lichaam belangrijk vindt, en die zal het dus nooit zover laten komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
Zal deze juffrouw Tokkie er eens echt zo uitzien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |