Schandalig, wat een geluiwammes. Ik loop hier de tuin in en uit om de boel op te kalefateren, mijn arm trilt nog van het maaien van een overgroeid paadje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:25 schreef akveor het volgende:
[..]
BQ vond haar teintje belangrijker dan de secretaresse voor mij uit te hangen....![]()
Wooow het is Huub en Claire echt gelukt om eens te kussen waar Brian niet om een hoekje staat te gluren.quote:
BB Rik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Wie hadden er ooit schurft?..........van jouw flahback.........
Leuk idee, een FOK! DGK Quiz.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:56 schreef -Blurk- het volgende:
Ze zouden ons hier in de COS eens een quiz moeten laten doen, ik denk dat ze verbaasd zouden staan hoeveel we weten
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze hebben de DGK Fans een mooie dag ontnomen. De dagen ervoor waren logisch en okay. Toen wilden ze het proberen tegen te houden. Toen dat niet gelukt is hadden ze moeten zeggen: Klaar. We gaan er nu een leuke dag van maken. Maar nee zij kozen ervoor de fans en familie te schofferen. Herinner je dat lieve oude vrouwtje? Toch te triest voor woorden dat zij zoiets moest meemaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Schandalig, wat een geluiwammes. Ik loop hier de tuin in en uit om de boel op te kalefateren, mijn arm trilt nog van het maaien van een overgroeid paadje.
De redactie moest zonodig zowel het huwelijk als de terror in beeld brengen. Ik denk dat de kijkers mooie huwelijksbeelden veel meer hadden gewaardeerd. Men verkijkt zich volgens mij op de fascinatie met die oubollige terror van Jaap (te vaak gezien) en met het (terechte) boos worden van Huub (vanavond).
Waar ik even aan moet denken is dat Huub en Eric op een gegeven moment een feest mochten organiseren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Ik snap de Febo ook totaal niet.... waarom zeggen ze niet tegen B en A... Goed jullie mogen een feestje organiseren maar laat eerst maar eens zien wat jullie waard zijn in discussies. We hebben al platte beelden genoeg gehad we willen nu iets intellectuelers.
Waar is de tijd gebleven dat de Febo herhaling van zetten niet toestond.
Owww wacht het is Brian en Amanda promotie. En hé, toevallig net een paar dagen voor de 15de wordt dit uitgezonden.
Het is gewoon walgelijk dat de Febo steeds maar de steramers B en A door de strot proberen te duwen. Als ik Flens tegen zou komen zou ik met liefde een emmer paardestront over dat wijf heen kieperen. Ik zie Flens ervoor aan een half miljoen aan SMS-jes te willen mislopen als het ten faveure is van B en A. Dat mens deugd gewoon niet met d'r vieze gore spelletjes.
Ik hoor Brian al zeggen: "Het is nu aan ons om de slag te slaan!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten een voor een naar achter en een soort quiz doen. Er worden vragen gesteld over wat er allemaal heeft plaatsgevonden in dat hok.
Handig voor Brian en Amanda, die krijgen tijdens de halve finale dus vragen die ze goed weten te beantwoorden.
Huub heeft weer eens niks in de gaten.
Huh, hoe weet je dat van die quiz?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten een voor een naar achter en een soort quiz doen. Er worden vragen gesteld over wat er allemaal heeft plaatsgevonden in dat hok.
Handig voor Brian en Amanda, die krijgen tijdens de halve finale dus vragen die ze goed weten te beantwoorden.
Huub heeft weer eens niks in de gaten.
Wat ben je weer lekker recalcitrant, ik houdurfan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Ik snap de Febo ook totaal niet.... waarom zeggen ze niet tegen B en A... Goed jullie mogen een feestje organiseren maar laat eerst maar eens zien wat jullie waard zijn in discussies. We hebben al platte beelden genoeg gehad we willen nu iets intellectuelers.
Owww wacht het is Brian en Amanda promotie. En hé, toevallig net een paar dagen voor de 15de wordt dit uitgezonden.
Het is gewoon walgelijk dat de Febo steeds maar de steramers B en A door de strot proberen te duwen. Als ik Flens tegen zou komen zou ik met liefde een emmer paardestront over dat wijf heen kieperen. Ik zie Flens ervoor aan een half miljoen aan SMS-jes te willen mislopen als het ten faveure is van B en A. Dat mens deugd gewoon niet met d'r vieze gore spelletjes.
Zullen we de ketchup ook te zien krijgen en vooral daarna de dreigementen over Eric verminken en nekken breken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze hebben de DGK Fans een mooie dag ontnomen. De dagen ervoor waren logisch en okay. Toen wilden ze het proberen tegen te houden. Toen dat niet gelukt is hadden ze moeten zeggen: Klaar. We gaan er nu een leuke dag van maken. Maar nee zij kozen ervoor de fans en familie te schofferen. Herinner je dat lieve oude vrouwtje? Toch te triest voor woorden dat zij zoiets moest meemaken.
Daarbij wat Brian riep: Berga, Smegma was toch bij de beesten af.
Maar wat zie je vanavond.... een agressieve Huub die tegengehouden wordt door de redacrie. Terwijl ik dat jijst heldhaftig vond. Na het eerder zwaar beledigen van Claire's moeder kwam hij nu juist voor haar op. Maar zal dat zo gebracht worden in de uitzending: 100% NEE.
Berga, Smegma roepen schijnt dan wel okay te zijn maar opkomen voor je schonmoeder zal als agressie wordenuitgelegd. Volkomen onterecht en past perfectin het A en B promotie gebeuren.
Soms denk ik dat B en A wel heel erg laag in de PP staan dat dit allemaal nodig is.
Dat vertelde Huub net.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze hebben de DGK Fans een mooie dag ontnomen. De dagen ervoor waren logisch en okay. Toen wilden ze het proberen tegen te houden. Toen dat niet gelukt is hadden ze moeten zeggen: Klaar. We gaan er nu een leuke dag van maken. Maar nee zij kozen ervoor de fans en familie te schofferen. Herinner je dat lieve oude vrouwtje? Toch te triest voor woorden dat zij zoiets moest meemaken.
Daarbij wat Brian riep: Berga, Smegma was toch bij de beesten af.
Maar wat zie je vanavond.... een agressieve Huub die tegengehouden wordt door de redacrie. Terwijl ik dat jijst heldhaftig vond. Na het eerder zwaar beledigen van Claire's moeder kwam hij nu juist voor haar op. Maar zal dat zo gebracht worden in de uitzending: 100% NEE.
Berga, Smegma roepen schijnt dan wel okay te zijn maar opkomen voor je schonmoeder zal als agressie wordenuitgelegd. Volkomen onterecht en past perfectin het A en B promotie gebeuren.
Soms denk ik dat B en A wel heel erg laag in de PP staan dat dit allemaal nodig is.
Eric belanden in het badje met een nicht en Huub zoende iedereen die daar maar was.En likkende lassie maar proberen om Huub spelinformatie te geven,maar Huub was drukker met zoenen.En likkende lassie werd in stijl de villa uitgesmeten als dank.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Waar ik even aan moet denken is dat Huub en Eric op een gegeven moment een feest mochten organiseren.
Ze wilden beiden een klasse feest, ook wb. de muziek, aankleding alles wit en gewoon echt stijlvol.
Wat gebeurde er met dat feest?
Afgekapt. Rond 0.30uquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:11 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Waar ik even aan moet denken is dat Huub en Eric op een gegeven moment een feest mochten organiseren.
Ze wilden beiden een klasse feest, ook wb. de muziek, aankleding alles wit en gewoon echt stijlvol.
Wat gebeurde er met dat feest?
Don't burst your bubble...........quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zullen we de ketchup ook te zien krijgen en vooral daarna de dreigementen over Eric verminken en nekken breken.
Ja, de vragen voor die 2 moeten natuurlijk wel op hun vakgebied liggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk idee, een FOK! DGK Quiz.![]()
Waar het mij om gaat is dat Huub geen hulp nodig heeft bij vragen, Brian en Amanda des te meer.
Ze hebben geen flikker gedaan behalve vakantie vieren, zuipen en neuqen en nog hebben ze hulp nodig. Ben dan ook benieuwd naar de vragen. Iets in de trant van: Amanda, wanneer had je voor het eerst sex met Brian (zelfde vraag voor Brian over Amanda natuurlijk) Zoiets?????
Juist, het werd dus een grote puinhoopquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric belanden in het badje met een nicht en Huub zoende iedereen die daar maar was.En likkende lassie maar proberen om Huub spelinformatie te geven,maar Huub was drukker met zoenen.En likkende lassie werd in stijl de villa uitgesmeten als dank.
Ik zorg er persoonlijk voor dat je ook een vers volgescheten emmer krijgt. Ik kan je echter niet garanderen dat het paardestront is....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker recalcitrant, ik houdurfan.![]()
![]()
Mag ik mee als je die emmer stront over Flens kiepert?
Zij heeft gewoon niet door dat alles wordt afgeschoten....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:20 schreef Dark het volgende:
Amanda - Wij zijn meer van de actie, niet van het bedenken van plannetjes!
Amanda - Als ik zie wat er van hun plannetjes terecht is gekomen, helemaal niks...hun hebben alleen maar grootspraak!
je kent flens niet eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Het is toch niet te geloven hèquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef Dark het volgende:
Brian - De echte sterren onderscheiden zich van anderen hoe ze omgaan met de fans, altijd een handtekening...............
Amanda - Net als Frans Bauer!
Brian - Juist, zo zijn wij!.....Wij zetten ons in voor anderen, wij betekenen iets voor anderen, daar zijn wij constant mee bezig!
A - Ik vind dat iets heel moois, wat wij hebben, dat wij dat doen!
Laten we nu gewoon eens beginnen met met de discussies rond de eettafel weer op een normaal peil te brengen. Maar zelfs dat is teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda zijn weer met het "ik steek veren in mij reet" uurtje bezig.
Brian: Wij zijn meer van de actie. De plannen die ik van achter krijg en ook uitvoer zorgen voor leuke streams. Jaap en Huub hebben wel plannen maar voeren ze niet uit.
Dank je de koekoek, Jaap en Huub willen wel maar mogen niks. Mèn, wat zit ik me weer op te winden.
Ik luister, registreer en denk.............hoe verknipt kun je zijn?quote:
Moet dat dan? Ik zie alleen maar de hand van Flens in dit programma. Dat zegt genoeg.quote:
Elke discussie daar is gedoemd tot mislukken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten we nu gewoon eens beginnen met met de discussies rond de eettafel weer op een normaal peil te brengen. Maar zelfs dat is teveel gevraagd.
Kenmerkend: Het feestje mag Maandag uitgevoerd worden. Dat lag dus al op stapel en is dus WEL toestemming voor.
Echt waar hè, hoe krijgen ze het uit hun strot. Lezen is overigens net zo erg als luisteren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:24 schreef Dark het volgende:
Brian - De echte sterren onderscheiden zich van anderen hoe ze omgaan met de fans, altijd een handtekening...............
Amanda - Net als Frans Bauer!
Brian - Juist, zo zijn wij!.....Wij zetten ons in voor anderen, wij betekenen iets voor anderen, daar zijn wij constant mee bezig!
A - Ik vind dat iets heel moois, wat wij hebben, dat wij dat doen!
de hand van flensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie alleen maar de hand van Flens in dit programma. Dat zegt genoeg.
Brian zou eens wat meer op de voorgrond moeten treden met die humor van hem... liefst als standup comedian bij Rayman is laat op de nationale TV.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:21 schreef Dark het volgende:
Brian had H en C staan afluisteren over Sharm el Shjeik, over kamelen.....daarom had hij die grapjes gemaakt, Brian vond het mooi om te zien, dat ze er niets van begrepen................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |