Wat dus totaal niet uit de verf is gekomen. Het wachten is op de herkansing.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:10 schreef Dark het volgende:
Ik weet de quote van Brian bij Jensen - NU IS DE SLAG AAN ONS OM TE SLAAN!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt goed bekeken hoor Disana, 45129 views!
Het zit haar dus goed dwars. Het mooie hiervan vind ik dat wanneer brian er over begint hij de discussie met Huub aan moet gaan en hij bij voorbaat al kansloos is. Want als Huub formuleert dat ie de de langstzittende niljnair is die de meest aaneen gesloten nachten in de villa heeft doorgebracht is daar geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
als ik het goed heb begrepen gaat amanda vandaag er op trug komen over wie er het langste zit in de kooi aaneengesloten dan.
Dat dus, het wordt echt op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt goed bekeken hoor Disana, 45129 views!
Nou dat zal me weer een feestje worden.Hebben we ook alweer 30 keer gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:05 schreef Dark het volgende:
A en B willen ook Quinten uitnodigen.........
Rieko gaat het regelen.
A en B gaan Susanne bellen.............mag die muts wegblijven?
Brian wil dat ze wat doen, zonnen en zwemmen is niet leuk voor de streamers.
A wil sowieso Quinten uitnodigen, omdat het echt erg is wat Huub bij hem heeft gedaan!?
Heb ik iets gemist, heeft Huub Quintin gehoekt?
Ben je gek, hij heeft een gesprek gevoerd met Quintintin.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:05 schreef Dark het volgende:
Heb ik iets gemist, heeft Huub Quintin gehoekt?
Quintin heeft vast wel tijd, hij wordt toch niet meer geboekt sinds het uit is met Lieke.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:11 schreef rooie3 het volgende:
Ja gezellig Lieke op een feest.Laat die ijskast maar thuis zitten.En Amanda is ook zo dom,denkt echt dat Lieke samen met Quintin op een feestje komt.
Als Huub eerlijk is geweest zoals ie meestal is heeft Brian meer te vrezen dan Huub.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil Quitintin uitnodigen, Huub moet zich maar even verantwoorden voor de dingen die hij gezegd heeft.
Goffer de goffer, dit komt me toch zo de strot uit. En de FEBO geeft Brian de kans tv te maken en Huub mag weer boos worden. Ik MUTE die vuile rat.
Psssst... mazaru is een COSsinnetjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:59 schreef akveor het volgende:
Gisteren werd Mazuru in het zonnetje gezet vanwege zijn prachtige gifjes.
Vandaag een beetje aandacht voor Disana. Zij zet zich in en onderhoudt het Update TOPIC:
Link: [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk feestjes,goed voor de kijkcijfers denkt de regie.Nou het gaat slechter dan ooit met de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:15 schreef Dark het volgende:
Het paupervolk wil weer andere paupers uitnodigen om TV te maken..........ze kunnen ook niets zelf!
Beequeen, weet jij misschien hoe akveor makkelijk kan zoeken naar zijn post van toen? Ik heb ook wat zitten bladeren in oude COSsen, maar er is geen beginnen aan. Jij bent volgens mij een meester in het zoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Het zit haar dus goed dwars. Het mooie hiervan vind ik dat wanneer brian er over begint hij de discussie met Huub aan moet gaan en hij bij voorbaat al kansloos is. Want als Huub formuleert dat ie de de langstzittende niljnair is die de meest aaneen gesloten nachten in de villa heeft doorgebracht is daar geen speld tussen te krijgen.
(Ik vind het zo grappig dat ik dit een dikke maand geleden al eens gepost heb dat Huub in principe de langstzittende wannabee is. En dat Brian toen eigenlijk heeft verloren omdat Huub hem zo heeft getreiterd dat ie moest vluchten naar de Witte Bergen. En dat dit nu zo'n hot item is vind ik werkelijk hilarisch. Soms denk ik dat Huub meeleest op Fok. Of misschien de Febo wel... die Huub toch iets wou geven om tegen B te spelen).
Dat maakt toch niks uit Disana, de Updates zijn top.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:15 schreef Disana het volgende:
Psssst... mazaru is een COSsinnetje![]()
Ik heb rooie wangen, maar ik weet niet of het nou van jouw aandacht komt of door het ploeteren in de tuin
Dankewel Yvonne. Als er een BB komt, en die MOET komen, dan ga ik er in elk geval weer met frisse moed tegenaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat dus, het wordt echt op prijs gesteld.
Dat ze daar bij DGK_REDACTIE echt niet snappen, dat we het schudden met billen en tieten nou echt gehad hebben...............ik word hier zooooo niet goed van!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leuk feestjes,goed voor de kijkcijfers denkt de regie.Nou het gaat slechter dan ooit met de kijkcijfers.
Goed gedaan Flens,iedereen haakt af![]()
Ze hadden ook veel meer uit het huwelijk kunnen halen. Door de opstelling van de Febo hebben ze gewoon kijkers tegen het hoofd gestoten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leuk feestjes,goed voor de kijkcijfers denkt de regie.Nou het gaat slechter dan ooit met de kijkcijfers.
Goed gedaan Flens,iedereen haakt af![]()
Ik ben al bezig geweest voor Roevka maar ben er helaas nog niet achter, de zon was iets aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef Disana het volgende:
Beequeen, weet jij misschien hoe akveor makkelijk kan zoeken naar zijn post van toen? Ik heb ook wat zitten bladeren in oude COSsen, maar er is geen beginnen aan. Jij bent volgens mij een meester in het zoeken.
Kijkcijfers gisteren waren dramatisch.Ze hoopte op een miljoenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hadden ook veel meer uit het huwelijk kunnen halen. Door de opstelling van de Febo hebben ze gewoon kijkers tegen het hoofd gestoten.
BQ vond haar teintje belangrijker dan de secretaresse voor mij uit te hangen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen, weet jij misschien hoe akveor makkelijk kan zoeken naar zijn post van toen? Ik heb ook wat zitten bladeren in oude COSsen, maar er is geen beginnen aan. Jij bent volgens mij een meester in het zoeken.
Moeten ze maar niet zo kudt knippen en plakken!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijkcijfers gisteren waren dramatisch.Ze hoopte op een miljoen![]()
de fantasie druipt ervan af.............quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:28 schreef rooie3 het volgende:
Ach ja weer een feestje om te zorgen dat Huub de fout ingaat.Mot hij dan weer cola light achter drinken.
Vind je het vreemd.Het is al oud nieuws, hadden ze maar niet zolang achter moeten zijn met de tv uitzendingen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stelletje klunzen daar,had dan een speciale uitzending extra gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd.Het is al oud nieuws, hadden ze maar niet zolang achter moeten zijn met de tv uitzendingen.
Daarbij is vrijdag altijd de slechts bekeken dag.... Ze zijn doodsbang Huub teveel te promoten. Dus zenden ze dat maar uit op de slechtste dag. Wanneer een B en A zouden trouwen was dat waarschijnlijk live op RTL gezien geweest. En de show zou opgezet zijn waarbij het huwelijk van Maxima en Alexander zou verbleken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze lopen inmiddels 10 dagen achter met de reguliere... credits Huub en Claire: Nonequote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd.Het is al oud nieuws, hadden ze maar niet zolang achter moeten zijn met de tv uitzendingen.
Ben benieuwd of ze de kijkcijfers aan Huub gaan zeggen.Huub en Jaap maken ze daar achter helemaal dol met het gaat zo goed en de kijkcijfers vliegen omhoog.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarbij is vrijdag altijd de slechts bekeken dag.... Ze zijn doodsbang Huub teveel te promoten. Dus zenden ze dat maar uit op de slechtste dag. Wanneer een B en A zouden trouwen was dat waarschijnlijk live op RTL gezien geweest. En de show zou opgezet zijn waarbij het huwelijk van Maxima en Alexander zou verbleken.
is ook wel te begrijpen dat ze zover achter lopen, het zal wel moeilijk knippen en plakken zijn om Brian en slet goed in beeld e kunnen brengen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze lopen inmiddels 10 dagen achter met de reguliere... credits Huub en Claire: None
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Daarbij is vrijdag altijd de slechts bekeken dag.... Ze zijn doodsbang Huub teveel te promoten. Dus zenden ze dat maar uit op de slechtste dag. Wanneer een B en A zouden trouwen was dat waarschijnlijk live op RTL gezien geweest. En de show zou opgezet zijn waarbij het huwelijk van Maxima en Alexander zou verbleken.
Ze zijn nu zelfs zover dat er scene aprt gedaan moeten worden. Het is toch te hilarisch voor woorden. En dat noemen ze kanshebbers op de hoofdprijs....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:47 schreef blomst het volgende:
[..]
is ook wel te begrijpen dat ze zover achter lopen, het zal wel moeilijk knippen en plakken zijn om Brian en slet goed in beeld e kunnen brengen.
dat doen niet zomaar even, dat heeft tijd nodig.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:25 schreef akveor het volgende:
BQ vond haar teintje belangrijker dan de secretaresse voor mij uit te hangen....![]()
Ze zouden ons hier in de COS eens een quiz moeten laten doen, ik denk dat ze verbaasd zouden staan hoeveel we wetenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten een voor een naar achter en een soort quiz doen. Er worden vragen gesteld over wat er allemaal heeft plaatsgevonden in dat hok.
Handig voor Brian en Amanda, die krijgen tijdens de halve finale dus vragen die ze goed weten te beantwoorden.
Huub heeft weer eens niks in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |