abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58456043
_
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:38 schreef akveor het volgende:

[..]

Daarbij is vrijdag altijd de slechts bekeken dag.... Ze zijn doodsbang Huub teveel te promoten. Dus zenden ze dat maar uit op de slechtste dag. Wanneer een B en A zouden trouwen was dat waarschijnlijk live op RTL gezien geweest. En de show zou opgezet zijn waarbij het huwelijk van Maxima en Alexander zou verbleken.
Daar ben ik van overtuigd!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:52:13 #47
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456090
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:47 schreef blomst het volgende:

[..]

is ook wel te begrijpen dat ze zover achter lopen, het zal wel moeilijk knippen en plakken zijn om Brian en slet goed in beeld e kunnen brengen.
dat doen niet zomaar even, dat heeft tijd nodig.
Ze zijn nu zelfs zover dat er scene aprt gedaan moeten worden. Het is toch te hilarisch voor woorden. En dat noemen ze kanshebbers op de hoofdprijs....
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:52:41 #48
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58456094

Breien en de paardentrekker
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 16:53:20 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_58456102
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:25 schreef akveor het volgende:
BQ vond haar teintje belangrijker dan de secretaresse voor mij uit te hangen....

Ze moeten een voor een naar achter en een soort quiz doen. Er worden vragen gesteld over wat er allemaal heeft plaatsgevonden in dat hok.

Handig voor Brian en Amanda, die krijgen tijdens de halve finale dus vragen die ze goed weten te beantwoorden.
Huub heeft weer eens niks in de gaten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58456146
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze moeten een voor een naar achter en een soort quiz doen. Er worden vragen gesteld over wat er allemaal heeft plaatsgevonden in dat hok.

Handig voor Brian en Amanda, die krijgen tijdens de halve finale dus vragen die ze goed weten te beantwoorden.
Ze zouden ons hier in de COS eens een quiz moeten laten doen, ik denk dat ze verbaasd zouden staan hoeveel we weten
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:57:01 #51
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58456148
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 16:59:36 #52
137949 Disana
pi_58456179
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:25 schreef akveor het volgende:

[..]

BQ vond haar teintje belangrijker dan de secretaresse voor mij uit te hangen....
Schandalig, wat een geluiwammes. Ik loop hier de tuin in en uit om de boel op te kalefateren, mijn arm trilt nog van het maaien van een overgroeid paadje.

De redactie moest zonodig zowel het huwelijk als de terror in beeld brengen. Ik denk dat de kijkers mooie huwelijksbeelden veel meer hadden gewaardeerd. Men verkijkt zich volgens mij op de fascinatie met die oubollige terror van Jaap (te vaak gezien) en met het (terechte) boos worden van Huub (vanavond).
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:00:46 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58456197

Keken A&B wel ?
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:00:55 #54
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58456200
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien en de paardentrekker
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:01:29 #55
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456207
Ik snap de Febo ook totaal niet.... waarom zeggen ze niet tegen B en A... Goed jullie mogen een feestje organiseren maar laat eerst maar eens zien wat jullie waard zijn in discussies. We hebben al platte beelden genoeg gehad we willen nu iets intellectuelers.
Waar is de tijd gebleven dat de Febo herhaling van zetten niet toestond.
Owww wacht het is Brian en Amanda promotie. En hé, toevallig net een paar dagen voor de 15de wordt dit uitgezonden.
Het is gewoon walgelijk dat de Febo steeds maar de steramers B en A door de strot proberen te duwen. Als ik Flens tegen zou komen zou ik met liefde een emmer paardestront over dat wijf heen kieperen. Ik zie Flens ervoor aan een half miljoen aan SMS-jes te willen mislopen als het ten faveure is van B en A. Dat mens deugd gewoon niet met d'r vieze gore spelletjes.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:02:24 #57
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456226
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Keken A&B wel ?
Wooow het is Huub en Claire echt gelukt om eens te kussen waar Brian niet om een hoekje staat te gluren.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:02:46 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456233
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef mootie het volgende:
Gaat het feestje nou wel of niet door?
Ik begreep maandag......
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:05:52 #59
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58456266

Een grijs-rose cavia ...

must be a new species
Musica Español
Come On
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:06:01 #60
130755 Kinga
versier hier
pi_58456270
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:47 schreef Dark het volgende:

[..]

Wie hadden er ooit schurft?..........van jouw flahback.........
BB Rik.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:08:53 #61
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456313
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:06 schreef Kinga het volgende:

[..]

BB Rik.
A en B gun ik wel de schurft!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:09:41 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_58456325
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:56 schreef -Blurk- het volgende:

Ze zouden ons hier in de COS eens een quiz moeten laten doen, ik denk dat ze verbaasd zouden staan hoeveel we weten
Leuk idee, een FOK! DGK Quiz.

Waar het mij om gaat is dat Huub geen hulp nodig heeft bij vragen, Brian en Amanda des te meer.
Ze hebben geen flikker gedaan behalve vakantie vieren, zuipen en neuqen en nog hebben ze hulp nodig. Ben dan ook benieuwd naar de vragen. Iets in de trant van: Amanda, wanneer had je voor het eerst sex met Brian (zelfde vraag voor Brian over Amanda natuurlijk) Zoiets?????
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:10:18 #63
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456334
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Schandalig, wat een geluiwammes. Ik loop hier de tuin in en uit om de boel op te kalefateren, mijn arm trilt nog van het maaien van een overgroeid paadje.

De redactie moest zonodig zowel het huwelijk als de terror in beeld brengen. Ik denk dat de kijkers mooie huwelijksbeelden veel meer hadden gewaardeerd. Men verkijkt zich volgens mij op de fascinatie met die oubollige terror van Jaap (te vaak gezien) en met het (terechte) boos worden van Huub (vanavond).
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze hebben de DGK Fans een mooie dag ontnomen. De dagen ervoor waren logisch en okay. Toen wilden ze het proberen tegen te houden. Toen dat niet gelukt is hadden ze moeten zeggen: Klaar. We gaan er nu een leuke dag van maken. Maar nee zij kozen ervoor de fans en familie te schofferen. Herinner je dat lieve oude vrouwtje? Toch te triest voor woorden dat zij zoiets moest meemaken.
Daarbij wat Brian riep: Berga, Smegma was toch bij de beesten af.
Maar wat zie je vanavond.... een agressieve Huub die tegengehouden wordt door de redacrie. Terwijl ik dat jijst heldhaftig vond. Na het eerder zwaar beledigen van Claire's moeder kwam hij nu juist voor haar op. Maar zal dat zo gebracht worden in de uitzending: 100% NEE.
Berga, Smegma roepen schijnt dan wel okay te zijn maar opkomen voor je schonmoeder zal als agressie wordenuitgelegd. Volkomen onterecht en past perfectin het A en B promotie gebeuren.

Soms denk ik dat B en A wel heel erg laag in de PP staan dat dit allemaal nodig is.
Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Ik snap de Febo ook totaal niet.... waarom zeggen ze niet tegen B en A... Goed jullie mogen een feestje organiseren maar laat eerst maar eens zien wat jullie waard zijn in discussies. We hebben al platte beelden genoeg gehad we willen nu iets intellectuelers.
Owww wacht het is Brian en Amanda promotie. En hé, toevallig net een paar dagen voor de 15de wordt dit uitgezonden.
Het is gewoon walgelijk dat de Febo steeds maar de steramers B en A door de strot proberen te duwen. Als ik Flens tegen zou komen zou ik met liefde een emmer paardestront over dat wijf heen kieperen. Ik zie Flens ervoor aan een half miljoen aan SMS-jes te willen mislopen als het ten faveure is van B en A. Dat mens deugd gewoon niet met d'r vieze gore spelletjes.
Waar ik even aan moet denken is dat Huub en Eric op een gegeven moment een feest mochten organiseren.
Ze wilden beiden een klasse feest, ook wb. de muziek, aankleding alles wit en gewoon echt stijlvol.
Wat gebeurde er met dat feest?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:11:55 #65
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456356
quote:

[..]

Ik hoor Brian al zeggen: "Het is nu aan ons om de slag te slaan!"
Zeker met de eigen waarheden van Brian en Amanda, moeten ze natuurlijk goed gecoached worden!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:12:39 #66
130755 Kinga
versier hier
pi_58456371
quote:

[..]

Huh, hoe weet je dat van die quiz?
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:13:19 #67
135305 beequeen
Lost.
pi_58456385
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:01 schreef akveor het volgende:
Wat ben je weer lekker recalcitrant, ik houdurfan.
Mag ik mee als je die emmer stront over Flens kiepert?
― Mark Twain
pi_58456388
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze hebben de DGK Fans een mooie dag ontnomen. De dagen ervoor waren logisch en okay. Toen wilden ze het proberen tegen te houden. Toen dat niet gelukt is hadden ze moeten zeggen: Klaar. We gaan er nu een leuke dag van maken. Maar nee zij kozen ervoor de fans en familie te schofferen. Herinner je dat lieve oude vrouwtje? Toch te triest voor woorden dat zij zoiets moest meemaken.
Maar wat zie je vanavond.... een agressieve Huub die tegengehouden wordt door de redacrie. Terwijl ik dat jijst heldhaftig vond. Na het eerder zwaar beledigen van Claire's moeder kwam hij nu juist voor haar op. Maar zal dat zo gebracht worden in de uitzending: 100% NEE.
Berga, Smegma roepen schijnt dan wel okay te zijn maar opkomen voor je schonmoeder zal als agressie wordenuitgelegd. Volkomen onterecht en past perfectin het A en B promotie gebeuren.

Soms denk ik dat B en A wel heel erg laag in de PP staan dat dit allemaal nodig is.
Zullen we de ketchup ook te zien krijgen en vooral daarna de dreigementen over Eric verminken en nekken breken.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:14:30 #69
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456403
Het zou wel weer leuk zijn van DGK_REDACTIE, om het hele filmpje van de vermeende verkrachting van Huub bij Amanda te laten zien!

Maar eerst natuurlijk een paar pittige vragen vooraf!
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:14:39 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_58456407
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:12 schreef Kinga het volgende:

Huh, hoe weet je dat van die quiz?
Dat vertelde Huub net.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:15:37 #71
137949 Disana
pi_58456424
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:10 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat we de rol van Brian hierin niet of geflatteerd te zien krijgen. Wat zei hij ook alweer allemaal? Dat hij iedereen zou afslachten. En dat alleen maar omdat Joris zijn megafoontje had afgepakt.

Die oude vrouw was een oma van Claire. Ik denk dat ze wel stevig genoeg was om ertegen te kunnen, en misschien heeft ze er ook helemaal niet zoveel van meegekregen. Maar ergens had ik wel gehoopt dat de broers van Claire en Huub Brian en Amanda eens flink te grazen hadden genomen. Het meest schandalige vind ik nog steeds dat Amanda direkt achter het bruidspaar mocht scanderen. Ik denk niet dat de kijkers dat konden waarderen.
pi_58456426
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:11 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Waar ik even aan moet denken is dat Huub en Eric op een gegeven moment een feest mochten organiseren.
Ze wilden beiden een klasse feest, ook wb. de muziek, aankleding alles wit en gewoon echt stijlvol.
Eric belanden in het badje met een nicht en Huub zoende iedereen die daar maar was.En likkende lassie maar proberen om Huub spelinformatie te geven,maar Huub was drukker met zoenen.En likkende lassie werd in stijl de villa uitgesmeten als dank.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:16:06 #73
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456430
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:11 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Afgekapt. Rond 0.30u
Maar frappanter was dat de week daarvoor aan Eric was beloofd dat hij en Huub samen feesten mocht organiseren. Nadat Eric Huub erin had gelaten tijdens de ontslagronde was er dus dat afgekapte feestje. Daarna werd de frequentie verlaagd naar eens per 2 weken, eens per maand... en uiteindelijk hebben ze nooit weer een feest mogen organiseren.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:16:10 #74
130755 Kinga
versier hier
pi_58456432
Brian speelt met zijn skeltertje.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:16:27 #75
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58456435

Verbrand Jaap weer een pact?
Musica Español
Come On
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:16:27 #76
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456436
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zullen we de ketchup ook te zien krijgen en vooral daarna de dreigementen over Eric verminken en nekken breken.
Don't burst your bubble...........

Niets negatiefs over de kindjes van god!
pi_58456443
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk idee, een FOK! DGK Quiz.

Waar het mij om gaat is dat Huub geen hulp nodig heeft bij vragen, Brian en Amanda des te meer.
Ze hebben geen flikker gedaan behalve vakantie vieren, zuipen en neuqen en nog hebben ze hulp nodig. Ben dan ook benieuwd naar de vragen. Iets in de trant van: Amanda, wanneer had je voor het eerst sex met Brian (zelfde vraag voor Brian over Amanda natuurlijk) Zoiets?????
Ja, de vragen voor die 2 moeten natuurlijk wel op hun vakgebied liggen.
En voor Brian natuurlijk veel vragen over literatuur
Wie was de "Prins der Dichters" Brian? ....ehhhh...ik? Nee Brian dat was Joost van den Vondel.
O, zat die in BB2 soms?
Zoiets?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:17:55 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58456462
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Verbrand Jaap weer een pact?
Weer een uitgewerkt en afgekeurd terrorplan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58456468
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:15 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Eric belanden in het badje met een nicht en Huub zoende iedereen die daar maar was.En likkende lassie maar proberen om Huub spelinformatie te geven,maar Huub was drukker met zoenen.En likkende lassie werd in stijl de villa uitgesmeten als dank.
Juist, het werd dus een grote puinhoop maar het was het hokje die geen stijlvol feestje wou maar toen trad de gorrigheid in de kooi.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:18:25 #80
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456469
Brian voelt zich af en toe braindead.............

alleen maar af en toe......?????????

Hij kan geen leuke dingetjes meer bedenken, geen originele ideeen.......heb je nog nooit gehad, loser!
pi_58456473
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:19:21 #82
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456485
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat ben je weer lekker recalcitrant, ik houdurfan.
Mag ik mee als je die emmer stront over Flens kiepert?
Ik zorg er persoonlijk voor dat je ook een vers volgescheten emmer krijgt. Ik kan je echter niet garanderen dat het paardestront is....
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:20:04 #83
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456497
Amanda - Wij zijn meer van de actie, niet van het bedenken van plannetjes!
Amanda - Als ik zie wat er van hun plannetjes terecht is gekomen, helemaal niks...hun hebben alleen maar grootspraak!
pi_58456507
Wij zijn altijd degene met qactie,die andere doen nooit niks zegt Amanda.Goh makkelijk scoren Amanda als ze niks mogen doen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:21:29 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_58456526
Brian en Amanda zijn weer met het "ik steek veren in mij reet" uurtje bezig.

Brian: Wij zijn meer van de actie. De plannen die ik van achter krijg en ook uitvoer zorgen voor leuke streams. Jaap en Huub hebben wel plannen maar voeren ze niet uit.

Dank je de koekoek, Jaap en Huub willen wel maar mogen niks. Mèn, wat zit ik me weer op te winden.
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:21:43 #86
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456531
Brian had H en C staan afluisteren over Sharm el Shjeik, over kamelen.....daarom had hij die grapjes gemaakt, Brian vond het mooi om te zien, dat ze er niets van begrepen................
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:22:06 #87
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58456542
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:20 schreef Dark het volgende:
Amanda - Wij zijn meer van de actie, niet van het bedenken van plannetjes!
Amanda - Als ik zie wat er van hun plannetjes terecht is gekomen, helemaal niks...hun hebben alleen maar grootspraak!
Zij heeft gewoon niet door dat alles wordt afgeschoten....
Het is B, A en Flens tegen de ander wannabees.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:24:11 #88
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58456582

Jaap heeft zn vingers een beetje verbrand met het vuurtje
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 17:24:17 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_58456587
Volgens Brian bekommert Amanda zich altijd om andere.......HOE DAN??????

Mute.
― Mark Twain
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:24:20 #90
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_58456589
Brian - De echte sterren onderscheiden zich van anderen hoe ze omgaan met de fans, altijd een handtekening...............
Amanda - Net als Frans Bauer!
Brian - Juist, zo zijn wij!.....Wij zetten ons in voor anderen, wij betekenen iets voor anderen, daar zijn wij constant mee bezig!
A - Ik vind dat iets heel moois, wat wij hebben, dat wij dat doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')