quote:
12 ??????? lijkt meer op 3quote:
Dat doet er niet toe bij de vraag van Huub of hij Lieke wel of niet met rust moet laten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Lieke was toch gisteren degene die het eerst belde?
Dat ging toch niet van Huub uit?
Haha ik heb het wel eens vaker gedacht toen Ricardo zich in Rachel had getransformeerd dat het Lieke was!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:29 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik zat even snel te scrollen en dacht dat ik Lieke Afschuwelijkheid zag staan.
Het is volgens eigen zeggen ook af en toe ongesteld, dus ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
Het "poentje"?
Is dat wat ik denk dat het is?
mijn god hoe kan dit groeien .........................zonder wortelquote:
Sterker nog, Lieke moet Huub nu eens met rust laten .quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat doet er toe bij de vraag van Huub of hij Lieke wel of niet met rust moet laten.
ik ben voor een fijne rituele stenigingquote:
Stream 3: Wat ruist er door het stuikgewas?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 3: Wat ruist er door het stuikgewas?
Daar loopt die sukkel al de hele dag mee. En het is mij tot nu toe niet gelukt om te lezen wat er op staat. Zal wel weer voor één of ander nobel doel zijn (Saint Brian). De St. tegen huiselijk geweld ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef Starlie het volgende:
AHH gut heeft kindje Brrrian een buton gekregen??? Wat staat erop? Hoera 5 jaar???
Voor de beste Para Brother?? Ik ben een lul???
Een anti-bontbutton, stoer hè?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:50 schreef Spaarne het volgende:
Daar loopt die sukkel al de hele dag mee. En het is mij tot nu toe niet gelukt om te lezen wat er op staat. Zal wel weer voor één of ander nobel doel zijn (Saint Brian). De St. tegen huiselijk geweld ofzo.
Is dat om Amanda te irriteren ? Of om haar eraan te herinneren dat ze die jassen nooit droeg/draagt ? Of beide ?quote:
je ziet aan zijn blik dat hij dat domme wicht zo moe is hequote:
Hahaha. Bedankt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een anti-bontbutton, stoer hè?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |