Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Dennix en Nada waren *spannender* dan Held Huub en Fruitvliegjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb de streams op Brian en Amanda, daar is iig interaktie (dat is iets wat Huub wat minder vaak heeft, bij hem zijn het toch vooral eenzijdige monologen) en vogeltjes op de achtergrond die fluiten.
Zoals ze eruit ziet (best mollig al), zit het dik worden toch wel in haar genen hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Amanda is iemand die haar lichaam belangrijk vindt, en die zal het dus nooit zover laten komen.
Misschien... wat ik niet begrijp waarom iemand zich dan vrijwillig gaat kwellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Deed hij dat maar, dit is geluid produceren.
Het heeft echt niets met muziek te maken.
Jaap, Huub en Claire (vetklep, kutkabouter en fruitvliegjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Er gebeurt zeker niet veel op de streams?
Op de stilstaand beeld ziet dit er best leuk uit.quote:
Ik heb er nog eentje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de stilstaand beeld ziet dit er best leuk uit.
Dank je Peter. Nu heb ik een indicatie, hoe het er momenteel aan toe gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap, Huub en Claire (vetklep, kutkabouter en fruitvliegje) maken plannen.
Iets met een kartbaan in de tuin, en dat moet dan rond de achtste mei plaatsvinden, want dan is het rijexamen van Amanda.
(als ik het goed begrepen heb)
Is Brian je nieuwe vriendje of heb je echt een zonnesteek?quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:14 schreef Starlie het volgende:
Ah Ricardo heeft weer een pyjama van Amanda gevonden?
Ik zat even snel te scrollen en dacht dat ik Lieke Afschuwelijkheid zag staan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG![]()
[ afbeelding ]
Het heeft ook last van het poentje.
Het "poentje"?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG![]()
[ afbeelding ]
Het heeft ook last van het poentje. Wat is hier nu leuk aan??? Ik kots op dit creatuur.
Maar Lieke was toch gisteren degene die het eerst belde?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt zelf tot de conclusie te komen dat het beter is Lieke met rust te laten, omdat hij er zelf niets bij te winnen heeft.
Verstandig besluit, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |