JE FUCKING MOEDER IS GEBATST DOOR BALKENENDE WAT ZEG JE DAAR OP?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja uh ben je een stiekeme balkenende ofzo, heb ik al 25 regels moet ik er ook nog een boekwerk aan vastplakken? alles op ze ted he
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE FUCKING MOEDER IS GEBATST DOOR BALKENENDE WAT ZEG JE DAAR OP?
Ach, hij doet zijn best. in tegenstelling tot zijn criminele en in kelderboxen gangbangende vriendjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig dat je Nederlands ook je van het is, daar had je beter je tijd in kunnen stoppen, of in je hol natuurlijk (copyright Sebasser)
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE FUCKING MOEDER IS GEBATST DOOR BALKENENDE WAT ZEG JE DAAR OP?
Maar dat is dan ook het enige lichtpuntjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, hij doet zijn best. in tegenstelling tot zijn criminele en in kelderboxen gangbangende vriendjes.
Zag hij het licht maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook het enige lichtpuntje
Het is godverdomme geen carnaval!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef Multiculti2008 het volgende:
naja wie weet ben jij morgen wel een Moslim, en zie je opeens het licht (of duisternis, hangt er maar vanaf wat je overtuigt)
Je moeke, die kan onderhand wel eens van het slot.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef GasTurbine het volgende:
Dit topic kan nu onderhand wel op schlot.
Ik geloof dat er bij de meeste mannen al 'duisternis' openbaart bij het lezen van de eerste regel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef Multiculti2008 het volgende:
naja wie weet ben jij morgen wel een Moslim, en zie je opeens het licht (of duisternis, hangt er maar vanaf wat je overtuigt)
Dit is geen MSN he? Geen Muslim Social Networkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef Multiculti2008 het volgende:
hm sebasser das niet zo netjes he, en heel stoer zo op het internet, maar over moeders mag niet worden gepraat he.. naja grow up, en das het laatste wat ik tegen je zal zeggen. naja ff kijken of er nog meer te antwoorden valt, aja de kerk van het vl. sp, kan niet zeggen dat ik het ken haha, maja is denk ik al een vooruitgang met het Christendom
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit is geen MSN he? Geen Muslim Social Network
Niet spotten met kanker, vinketering daarin tegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Silvergator het volgende:
1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
2 Het Christendom houdt u voor de gek, het maakt u zwak en naief.
3 U kunt een voorbeeld aan de Islam nemen, of een Moslim worden. De Christelijke mentaliteit is aardig en lief, de Islamitische mentaliteit voor een man is schoon, netjes, sterk en een man.
opkankere kanker baardaap
Als jij 'm nu gaat opzoeken, kan ik met een gerust hart slapenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom zo achter de pc weg hoor, waar woon je?
Ik zal je eens op je bakkes slaan.
Heb hem ge-edit voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Silvergator het volgende:
1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
2 Het Christendom houdt u voor de gek, het maakt u zwak en naief.
3 U kunt een voorbeeld aan de Islam nemen, of een Moslim worden. De Christelijke mentaliteit is aardig en lief, de Islamitische mentaliteit voor een man is schoon, netjes, sterk en een man.
opteringen tering vinketeringbaardaap
hahahahhahahahahhahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha klopt Strani, het is ook een lokker voor mensen uit die taal, en dan kunnen ze een goeie vertaling maken als ze willen. En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
en daarnaast zet je 25 ''regels'' neer die nog beledigender zijn dan Hitlers ideen over joden, laat staan dat ze nog slechter beargumenteerd zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha klopt Strani, het is ook een lokker voor mensen uit die taal, en dan kunnen ze een goeie vertaling maken als ze willen. En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
Ik heb dagelijks contact met moslims. In de zin dat ik fijn marokaantjes mag verhoren als ze weer worden langsgebracht met spulletjes die niet van hen zijn. en fijn een verhoortje mag afnemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:31 schreef Multiculti2008 het volgende:
silvergator ja alles op z'n tijd. ik wil alleen niet te langdradig zijn, zo is ie al best nuttig, verder kun je het zo onthouden en als je dan zelf contact hebt met een Moslim kun je er s aan denken van hee dat klopt ofzo, of zo zit dat dus. Dan kun je het met je eigen ervaring verifieren.
Gewoon dommigheid dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
Haha, mooi gespot. Multiculti, schrijf je Google wel even aan dat je de inkomsten van deze advertentie niet kunt accepteren?quote:
Mijn Fucking God, deze gast is gewoon serieusquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
Je bedoeld 4 moslimpjes die in hun broek schijten als er een grote Ariesche vent aan komt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef Multiculti2008 het volgende:
Het werkt ook wel, als je kijkt naar wie voor wie bang is over het algemeen, en naja dat soort dingen
Welnee, dan roepen ze gewoon even hun vriendjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Je bedoeld 4 moslimpjes die in hun broek schijten als er een grote Ariesche vent aan komt?
Ik heb als niet gelovige echt geen enkel probleem met het vinden van een meid en het versieren daarvan hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:41 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha metalflake
uh ok silvergator ff kijke
nr 4 ja is toch zo, in m'n regels vertel ik dat je psychologisch en kwa mentaliteit een voordeel hebt als moslim over een christen, in allerlei zaken. Simpelste voorbeeld zou zijn een knokpartijtje, maar een alledaagser voorbeeld is bijv in het veroveren van een meid of goed zijn in je werk.
Een miljard mongooltjes? Beetje veel lijkt me...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Multiculti2008 het volgende:
Enne flashwin, er zijn meer dan een miljard mensen die zo denken, verbaasd dat ik zo denk?
over drogredenen gesprokenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:44 schreef Multiculti2008 het volgende:
er zijn meer dan een miljard mensen die zo denken, verbaasd dat ik zo denk?
Begint hij ook nog eensquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Silvergator het volgende:
20 Er is een lager percentage homo's in een Islamitische maatschappij, en een lager percentage pedofielen. De mentale gezondheid in het algemeen is veel beter.
Resultaten 1 - 10 van circa 139.000 voor islam pedofiel (0,16 seconden)
Nuff said?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Begint hij ook nog eensgodverdomme hey..wat een klapjosti's bestaan er toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |