quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan bestaat zijn leven uit een leugen en terrorisme!![]()
![]()
!
Dan zou je misschien wel serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja uh ben je een stiekeme balkenende ofzo, heb ik al 25 regels moet ik er ook nog een boekwerk aan vastplakken? alles op ze ted he
JE FUCKING MOEDER IS GEBATST DOOR BALKENENDE WAT ZEG JE DAAR OP?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Multiculti2008 het volgende:
ja uh ben je een stiekeme balkenende ofzo, heb ik al 25 regels moet ik er ook nog een boekwerk aan vastplakken? alles op ze ted he
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE FUCKING MOEDER IS GEBATST DOOR BALKENENDE WAT ZEG JE DAAR OP?
Ach, hij doet zijn best. in tegenstelling tot zijn criminele en in kelderboxen gangbangende vriendjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig dat je Nederlands ook je van het is, daar had je beter je tijd in kunnen stoppen, of in je hol natuurlijk (copyright Sebasser)
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE FUCKING MOEDER IS GEBATST DOOR BALKENENDE WAT ZEG JE DAAR OP?
Maar dat is dan ook het enige lichtpuntjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, hij doet zijn best. in tegenstelling tot zijn criminele en in kelderboxen gangbangende vriendjes.
Zag hij het licht maar.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook het enige lichtpuntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |