Het is godverdomme geen carnaval!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef Multiculti2008 het volgende:
naja wie weet ben jij morgen wel een Moslim, en zie je opeens het licht (of duisternis, hangt er maar vanaf wat je overtuigt)
Je moeke, die kan onderhand wel eens van het slot.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef GasTurbine het volgende:
Dit topic kan nu onderhand wel op schlot.
Ik geloof dat er bij de meeste mannen al 'duisternis' openbaart bij het lezen van de eerste regel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef Multiculti2008 het volgende:
naja wie weet ben jij morgen wel een Moslim, en zie je opeens het licht (of duisternis, hangt er maar vanaf wat je overtuigt)
Dit is geen MSN he? Geen Muslim Social Networkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef Multiculti2008 het volgende:
hm sebasser das niet zo netjes he, en heel stoer zo op het internet, maar over moeders mag niet worden gepraat he.. naja grow up, en das het laatste wat ik tegen je zal zeggen. naja ff kijken of er nog meer te antwoorden valt, aja de kerk van het vl. sp, kan niet zeggen dat ik het ken haha, maja is denk ik al een vooruitgang met het Christendom
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit is geen MSN he? Geen Muslim Social Network
Niet spotten met kanker, vinketering daarin tegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Silvergator het volgende:
1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
2 Het Christendom houdt u voor de gek, het maakt u zwak en naief.
3 U kunt een voorbeeld aan de Islam nemen, of een Moslim worden. De Christelijke mentaliteit is aardig en lief, de Islamitische mentaliteit voor een man is schoon, netjes, sterk en een man.
opkankere kanker baardaap
Als jij 'm nu gaat opzoeken, kan ik met een gerust hart slapenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom zo achter de pc weg hoor, waar woon je?
Ik zal je eens op je bakkes slaan.
Heb hem ge-edit voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef Silvergator het volgende:
1 De besnijdenis geeft een kerel een hardere mentaliteit en een helder hoofd.
2 Het Christendom houdt u voor de gek, het maakt u zwak en naief.
3 U kunt een voorbeeld aan de Islam nemen, of een Moslim worden. De Christelijke mentaliteit is aardig en lief, de Islamitische mentaliteit voor een man is schoon, netjes, sterk en een man.
opteringen tering vinketeringbaardaap
hahahahhahahahahhahahahaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha klopt Strani, het is ook een lokker voor mensen uit die taal, en dan kunnen ze een goeie vertaling maken als ze willen. En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |