abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58448776
silvergator ja alles op z'n tijd. ik wil alleen niet te langdradig zijn, zo is ie al best nuttig, verder kun je het zo onthouden en als je dan zelf contact hebt met een Moslim kun je er s aan denken van hee dat klopt ofzo, of zo zit dat dus. Dan kun je het met je eigen ervaring verifieren.
-voormalige link naar homepage-
25 regels voor het begrijpen van de Christelijk-Islamitische samenleving
pi_58448782
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha klopt Strani, het is ook een lokker voor mensen uit die taal, en dan kunnen ze een goeie vertaling maken als ze willen. En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
en daarnaast zet je 25 ''regels'' neer die nog beledigender zijn dan Hitlers ideen over joden, laat staan dat ze nog slechter beargumenteerd zijn.
pi_58448802
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:31 schreef Multiculti2008 het volgende:
silvergator ja alles op z'n tijd. ik wil alleen niet te langdradig zijn, zo is ie al best nuttig, verder kun je het zo onthouden en als je dan zelf contact hebt met een Moslim kun je er s aan denken van hee dat klopt ofzo, of zo zit dat dus. Dan kun je het met je eigen ervaring verifieren.
Ik heb dagelijks contact met moslims. In de zin dat ik fijn marokaantjes mag verhoren als ze weer worden langsgebracht met spulletjes die niet van hen zijn. en fijn een verhoortje mag afnemen.
pi_58448805
lol hoezo zijn ze beledigender dan hitlers ideeen over joden
pi_58448839
4 U kunt niet concurreren met een Moslim, behalve als u zelf een Moslim bent. Anders zult u in het nadeel zijn.
dat bijvoorbeeld
10 Islam is de volgende evolutie voor Christenen. Een persoon of maatschappij die nog Christelijk is heeft nog een les te leren.
Of die

25 Vrouwen gedragen zich slechter als de mannen niet erg mans zijn.
En die.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 01:35:32 #81
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58448850
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
Gewoon dommigheid dus.

Jij 'ziet' helemaal niks. Jij kijkt alleen en denkt wat gezien te hebben. Maar het was slechts een vlek op je zonnebril.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_58448863

777
pi_58448876
ja marokkanen zijn vaak in de criminaliteit. Wil niet zeggen dat Islam slecht is. In principe wat Islam doet is proberen jou sterk en succesvol te maken. Het werkt ook wel, als je kijkt naar wie voor wie bang is over het algemeen, en naja dat soort dingen
  zaterdag 3 mei 2008 @ 01:37:17 #84
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58448887
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef MeTaLFLaKe het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, mooi gespot. Multiculti, schrijf je Google wel even aan dat je de inkomsten van deze advertentie niet kunt accepteren?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_58448902
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
Mijn Fucking God, deze gast is gewoon serieus
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58448905
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef Multiculti2008 het volgende:
Het werkt ook wel, als je kijkt naar wie voor wie bang is over het algemeen, en naja dat soort dingen
Je bedoeld 4 moslimpjes die in hun broek schijten als er een grote Ariesche vent aan komt?
  † In Memoriam † zaterdag 3 mei 2008 @ 01:39:32 #87
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_58448926
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Silvergator het volgende:

[..]

Je bedoeld 4 moslimpjes die in hun broek schijten als er een grote Ariesche vent aan komt?
Welnee, dan roepen ze gewoon even hun vriendjes.
pi_58448955
haha metalflake

uh ok silvergator ff kijke

nr 4 ja is toch zo, in m'n regels vertel ik dat je psychologisch en kwa mentaliteit een voordeel hebt als moslim over een christen, in allerlei zaken. Simpelste voorbeeld zou zijn een knokpartijtje, maar een alledaagser voorbeeld is bijv in het veroveren van een meid of goed zijn in je werk.

nr 10 nou ik vind dus islam beter dan chr (oeps edit van chr beter dan islam), en het is een redelijk voordehandliggende verandering als je verandering wilt, omdat die drie religies veel met elkaar overeenkomen he, met jodendom erbij. Verder vind ik islam dus gewoon echt goed. Er zijn wat harde kanten aan, maargoed die zullen van pas komen als het leven even hard wordt, als je ze nodig hebt.
nr 25, dit is gewoon zo toch, als vrouwen ontevreden zijn met hun mannen gaan ze naar andere mannen kijken, en worden ze slordig omdat ze zich zelf ook aangetast voelen in hun eer, als hun mannen het niet goed doen in de concurrentiestrijd.
pi_58448977
gast...stop man. dit begint te pijnlijk te worden...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58448997
naja de grap is silvergator, dat jij als grote vent nog een stuk sterker zou zijn als je een aantal tips van de Islam over zou nemen. Enne flashwin, er zijn meer dan een miljard mensen die zo denken, verbaasd dat ik zo denk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')