en daarnaast zet je 25 ''regels'' neer die nog beledigender zijn dan Hitlers ideen over joden, laat staan dat ze nog slechter beargumenteerd zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
haha klopt Strani, het is ook een lokker voor mensen uit die taal, en dan kunnen ze een goeie vertaling maken als ze willen. En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
Ik heb dagelijks contact met moslims. In de zin dat ik fijn marokaantjes mag verhoren als ze weer worden langsgebracht met spulletjes die niet van hen zijn. en fijn een verhoortje mag afnemen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:31 schreef Multiculti2008 het volgende:
silvergator ja alles op z'n tijd. ik wil alleen niet te langdradig zijn, zo is ie al best nuttig, verder kun je het zo onthouden en als je dan zelf contact hebt met een Moslim kun je er s aan denken van hee dat klopt ofzo, of zo zit dat dus. Dan kun je het met je eigen ervaring verifieren.
Gewoon dommigheid dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Multiculti2008 het volgende:
En verder, ik heb scheit aan welke religie ik beledig, het is gewoon uit m'n ervaring, ik zie dat het Christendom gewoon slecht is dus zeg ik dat. Ik zie dat de Islam handig is dus zeg ik dat.
Haha, mooi gespot. Multiculti, schrijf je Google wel even aan dat je de inkomsten van deze advertentie niet kunt accepteren?quote:
Mijn Fucking God, deze gast is gewoon serieusquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Multiculti2008 het volgende:
lol die reacties, uh naja hallo als je islam kent is het juist goed hoor, want dan is het leuker, en gasten zijn dan toffer en meiden netter, uh sjah
Je bedoeld 4 moslimpjes die in hun broek schijten als er een grote Ariesche vent aan komt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef Multiculti2008 het volgende:
Het werkt ook wel, als je kijkt naar wie voor wie bang is over het algemeen, en naja dat soort dingen
Welnee, dan roepen ze gewoon even hun vriendjes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:38 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Je bedoeld 4 moslimpjes die in hun broek schijten als er een grote Ariesche vent aan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |