abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58442954
Tot voor kort leek het me volkomen onvoorstelbaar dat je per internet verliefd kan worden, maar als je dan iemand tegen het virtuele lijf loopt met een wel erg leuk koppie en bijpassende persoonlijkheid, en daar vervolgens uren achtereen mee zit te chatten, dan wordt het toch ineens een heel ander verhaal..
Opzich nog niet bijzonder problematisch, want als je allebei voor de verandering eens een middag achter je computer vandaan komt dan kun je het online contact zowaar een prettig reallife vervolg geven..
Dat wordt echter al een stukje lastiger als die ander niet in dezelfde stad, provincie, land of werelddeel woont..
Het bepalen van je volgende vakantiebestemming wordt gelijk een stuk eenvoudiger, en met kerst komt met een beetje geluk Robert ten Brink een handje helpen, maar verder is het toch eigenlijk gewoon een hopeloos verhaal..

Hebben er meer mensen ervaring met relaties en verliefdheden die op internet ontstonden (in sommige gevallen misschien ook wel daar toe beperkt bleven)?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:00:54 #2
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58443006
Ja en ja.
En ja, het is hopeloos.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_58443056
Ach.... ervaring is een groot woord.
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:08:48 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_58443140
wonen nu 3 jaar samen sinds uhh gisteren ofzo.
pi_58443173
tsja... ik heb n paar meiden in de vs gehad waarmee het wel goed klikte, maar ben bewust gestopt op n bepaald moment, het levert enkel een gebroken hart op wanneer je er uiteindelijk achter komt dat het toch echt niet werkt zo.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:14:50 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58443249
Ja, maar ze woonde in de buurt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58443265
Tsja, mijn vriend en ik hebben elkaar inderdaad via Internet leren kennen. Maar we woonden in dorpen die aan elkaar grensden en daten was een stuk makkelijker.
We zijn nu ruim 5,5 jaar verder en nog steeds samen.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_58443409
Ik ben zelfs verhuis voor een dame die ik via internet kende. Ik woonde toen in Ierland en ben toen voor haar naar Nederland weer gekomen. En heb zelfs bijna 2 jaar samen gewoond met haar. Relaties via internet kunnen wel.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_58443426
Een leuk boek om te lezen omtrent dit onderwerp is: Verliefd op het internet. Het is wel een soort van voorlichtingsboek voor ouders over pubers. Maar het is wel geinig om te lezen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_58443810
Ik was als (pré)pubertje stilletjes vlieft op mijn huidige partner (mijn achterbuurjongen destijds, en veuls te oud voor mij toen).

Ruim 20 jaar later kwam ik met stom toeval op zijn hyves terecht en na een week msn-en/bellen/sms-en/mailen hebben we afgesproken en zijn we nagenoeg onafscheidelijk.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:54:23 #11
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_58444063
Per persoon verschillend denk ik. Ik moet zelf iemand zo gauw mogelijk een keer in het echt ontmoeten als het lijkt te gaan klikken, anders laat ik mijn fantasie de vrije loop met alle gevolgen van dien. Wat bij mij vaak dan het probleem is is dat ik het beeld wat ik van haar heb gevormd enorm bij moet stellen. Even een keer irl ontmoeten voordat het zo ver kan komen kan dan heel verhelderend zijn. Het hoeft dan echt niet een date met alles er op en er aan zijn, een bakje koffie in een stationsrestauratie en een wandeling kunnen al genoeg zijn.

Ik ben één keer via internet 'verliefd' geworden op een meisje, na een paar maanden pas een keer in het echt ontmoet, was echt geen succes.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:59:29 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58444172
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
Per persoon verschillend denk ik. Ik moet zelf iemand zo gauw mogelijk een keer in het echt ontmoeten als het lijkt te gaan klikken, anders laat ik mijn fantasie de vrije loop met alle gevolgen van dien. Wat bij mij vaak dan het probleem is is dat ik het beeld wat ik van haar heb gevormd enorm bij moet stellen. Even een keer irl ontmoeten voordat het zo ver kan komen kan dan heel verhelderend zijn. Het hoeft dan echt niet een date met alles er op en er aan zijn, een bakje koffie in een stationsrestauratie en een wandeling kunnen al genoeg zijn.
Dat is waar
Liefst na een week, maar zeker binnen 2 weken iets afspraken, anders kan het alleen maar tegenvallen. Heb je niks meer te ouwehoeren of ze is toch duidelijk minder mooi dan in je dromen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:14:44 #13
103012 Nies
Die hekse
pi_58444528
Wij zaten vroeger bij elkaar op de basisschool en;
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ruim 20 jaar later kwam ik met stom toeval op zijn hyves terecht en na een week msn-en/bellen/sms-en/mailen hebben we afgesproken en zijn we nagenoeg onafscheidelijk.
Hyves
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_58447231
Ja, Maastricht - Rotterdam. Nu ruim 8 jaar samen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:18:36 #15
200028 Falalalan
Falalalera
pi_58450104
quote:
Ik ben één keer via internet 'verliefd' geworden op een meisje, na een paar maanden pas een keer in het echt ontmoet, was echt geen succes.
Zelfde gehad. In mijn situatie was die omschrijving een groot understatement. Was ook eenzijdig, dat speelt een rol. Daarom voorlopig voor mij alleen nog maar verliefdheden in het echt. Bah...

Andere reacties tonen aan dat het mogelijk is: verliefd via internet met daaropvolgende relatie.

Wat Mono zegt, het verschilt per persoon. Je moet maar net de juiste treffen. Een voorwaarde is wel dat het wederzijds is, denk ik

[ Bericht 12% gewijzigd door Falalalan op 03-05-2008 04:24:17 ]
Woods, women and wine.
Levenswijsheden
  zaterdag 3 mei 2008 @ 08:40:48 #16
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58450457
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:18 schreef Falalalan het volgende:

[..]

Zelfde gehad. In mijn situatie was die omschrijving een groot understatement. Was ook eenzijdig, dat speelt een rol. Daarom voorlopig voor mij alleen nog maar verliefdheden in het echt. Bah...

Andere reacties tonen aan dat het mogelijk is: verliefd via internet met daaropvolgende relatie.

Wat Mono zegt, het verschilt per persoon. Je moet maar net de juiste treffen. Een voorwaarde is wel dat het wederzijds is, denk ik
Da's toch bij iedere relatie een voorwaarde?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_58450556
Ja... Ook op het internet tref je soms geweldige personen aan die je in real life niet 1-2-3 tegenkomt.
pi_58450929
Ben mijn huidige vriendje tegen gekomen online
Hij woont 100km bij me vandaan, dus niet heel dichtbij maar zeker erg goed te doen
Maar echt verliefd ben ik niet op hem geworden door het chatten maar door het ontmoeten
Je moet snel afspreken zodat je niet voor niets je tijd aan iemand besteed
pi_58453415
Met mijn eerste internetliefde heb ik drie maanden ontzettend veel gechat, gebeld. Hopeloos verliefd allebei. Daarna gingen we 'ns een keer afspreken - veel te lang gewacht natuurlijk - en het viel voor mij best tegen. Ze zag er hetzelfde uit als op de foto en ze was ook heel aardig, maar die oh zo belangrijke fysieke klik was er voor mij niet. Zij dacht daar trouwens anders over, dus het is wel een beetje jammerlijk afgelopen. Sindsdien ben ik er een stuk sceptischer over, de keren erna dat ik iemand leerde kennen via internet hebben we vrij snel afgesproken, dan zijn de verwachtingen van beide kanten nog niet zo hooggespannen. Overigens is daar nog nooit iets meer uit voortgekomen, ik ben toch meer van mensen in het echt leren kennen. Daarentegen ken ik genoeg voorbeelden van mensen die elkaar via internet hebben leren kennen en een prima relatie hebben. Dus het kan zeker.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:37:38 #20
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_58453568
Ja, ik woonde in Spanje en zij in Colombia, en nu zijn we inmiddels 2 jaar getrouwd.

TS, ik ben toch wel benieuwd waar je liefde ongeveer woont, en is het financiëel echt zo onhaalbaar?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_58457047
quote:
Ik moet zelf iemand zo gauw mogelijk een keer in het echt ontmoeten als het lijkt te gaan klikken, anders laat ik mijn fantasie de vrije loop met alle gevolgen van dien. Wat bij mij vaak dan het probleem is is dat ik het beeld wat ik van haar heb gevormd enorm bij moet stellen. Even een keer irl ontmoeten voordat het zo ver kan komen kan dan heel verhelderend zijn. Het hoeft dan echt niet een date met alles er op en er aan zijn, een bakje koffie in een stationsrestauratie en een wandeling kunnen al genoeg zijn.
Juist, die instelling heb ik dus ook. Via bellen, sms'en en chatprogramma's mis je zoveel non-verbale communicatie dat het bijna nietszeggend is. Ik geloof wel dat je geluk kan halen uit online contact, maar dat echte verliefdheid veel meer dan een stel berichtjes en telefoontjes vereist.

Mijn huidige vriendin heb ik ook via Fok! leren kennen. Toen we elkaar wat intensiever via MSN gingen spreken wilde ik haar ook zo snel mogelijk ontmoeten om die verwachtingen/idealiserende beeldvorming weg te knallen. Sinds een maandje ben ik hartstikke gelukkig met d'r.
pi_58457418
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:37 schreef Strani het volgende:
TS, ik ben toch wel benieuwd waar je liefde ongeveer woont, en is het financiëel echt zo onhaalbaar?
Iowa, Amerika..
Maar ik ben nog niet helemaal hals over kop hoor, wieweet valt het allemaal hartstikke mee.. Dit topic is wat dat betreft geen directe noodkreet "oje, wat moet ik met mijn online liefde", maar meer dat ik verbaasd was dat er nog geen topic over was terwijl er volgens mij best wat mensen op een manier mee te maken hebben (gehad)
Mocht de vonk echt enorm overslaan dan is het best een reis waard, maar 't is toch allemaal wat lastiger dan gewoon "hey, zullen we straks even wat gaan drinken?"
  zaterdag 3 mei 2008 @ 18:18:02 #23
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58457456
Ja, en hopeloos
pi_58487442
Ja, en inmiddels 2,5 jaar getrouwd. Hij woonde nog geen twintig kilometer verderop, in een plaatsje waar mijn trein dagelijks stopte. Het kan haast niet anders of ik heb meerdere keren met hem in de trein gezeten. Ik had misschien ook gewoon beter om me heen kunnen kijken. Als hij in een ander land had gewoond, had ik me er waarschijnlijk wel voor af proberen te sluiten.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:13:25 #26
92409 Twinky
Little star.
pi_58487507
Yep hier ook geslaagd. We begonnen met elk weekend elkaar zien met de afstand Zeeland (Goes) - dorpje bij Eindhoven en toen we dit jaar allebei gingen studeren woonden we drie straten van elkaar en nu vijf minuten fietsen

Was wel grappig trouwens, we waren echt al smoooorverliefd voordat we elkaar hadden gezien uren bellen 's nachts, hele dag smsen en msn enzo
  maandag 5 mei 2008 @ 11:39:27 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58487971
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 5 mei 2008 @ 11:47:06 #28
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_58488125
begin er niet aan... vind in RL de vrouwtjes al vermoeiend genoeg
pi_58488140
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
Internationale chatsite inderdaad.. Ik had van tevoren nog zoiets van "als ik met de buurman wil praten loop ik de voordeur wel uit", en die afstand leek me dus geen bezwaar, omdat ik chatte voor de gezelligheid, en er totaal niet mee bezig was een mogelijke partner tegen het lijf te lopen..
Tja, en op dat soort momenten gebeurt het dan dus juist
  maandag 5 mei 2008 @ 11:50:34 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58488179
Beperkte ervaring, maar er wel een relatie aan over gehouden uiteindelijk.
Heb er nooit echt iets mee gehad en contact met ander volk kwam hoofdzakelijk voort uit fora waarbij we interesses deelden en zo was dat in het geval van mijn vriendin niet anders en uiteindelijk het contact verlegt van het berichtensysteem op die site naar MSN.
Je merkt dan al snel dat die klik er wel is en we hebben toen na enkele weken chatten maar gewoon afgesproken en daarna raakte alles in een stroomversnelling.

Zou het zelf niet kunnen om gevoelens te krijgen voor een ander en tegelijkertijd wetende dat ik diegene hoogstwaarschijnlijk nooit zal gaan zien, dan zal ik me daar vrij vlot voor afsluiten vermoed ik.
Vond het toen ook al lastig voordat we elkaar gezien hadden om te zeggen dat ik d'r toch wel wat meer dan leuk vond, al was het maar omdat je daarmee toch nogal een druk neerlegt, al is het maar bij jezelf.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:58:35 #31
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58488332
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_58489698
Zelf ook ervaring mee en t werkt prima. Als je allebei maar wil
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 13:17:03 #33
163650 Greys
pi_58489797
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
Wat leuk!
Was je het helemaal eens met haar keuze?

Ik woon ook meer dan twee jaar samen met mijn 'online liefde'.
We woonden echter een uurtje rijden van elkaar af, geen werelddeel dus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 mei 2008 @ 13:33:21 #34
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58490148
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef Greys het volgende:
Wat leuk!
Was je het helemaal eens met haar keuze?

Ik woon ook meer dan twee jaar samen met mijn 'online liefde'.
We woonden echter een uurtje rijden van elkaar af, geen werelddeel dus
Ik zou niet op hem gevallen zijn Maar hij is goed voor m'n ma, dus ben tevreden
Toen zij zei dat ze hadden afgesproken met elkaar kon ik eindelijk eens zeggen: "Je past wel op he"
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_58490368
Ook meld. Met een medefokker. Paar keer wat gefoboot en toen 1 keer gedate. Daarna heeel veel gePMt en nog een paar keer gedate. Toen hebben we besloten dat we elkaar toch echt wel heel leuk vonden. En dat is nogsteeds het geval.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 13:49:26 #36
163650 Greys
pi_58490428
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik zou niet op hem gevallen zijn Maar hij is goed voor m'n ma, dus ben tevreden
Toen zij zei dat ze hadden afgesproken met elkaar kon ik eindelijk eens zeggen: "Je past wel op he"
"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"
Vroeg ze ook aan jou wat ze aan moest en of heur haar wel goed zat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 mei 2008 @ 13:50:53 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58490465
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:49 schreef Greys het volgende:

"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"
Vroeg ze ook aan jou wat ze aan moest en of heur haar wel goed zat?
"Misschien is het wel een creep!" M'n ma "wat is een creep? "heb het ook aan (haar date) gevraagd, maar die weet het ook niet"
Haha nee zo'n band hebben we niet
  maandag 5 mei 2008 @ 13:56:05 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58490586
Ik heb MikeyMo op fok leren kennen. Ik woon in Drenthe, hij in Den Helder.

Voor hem 2u met de auto, voor mij 4 u met de trein. We zien elkaar elk weekend. En ik ben elke maandag en Dinsdag vrij, dus als ik bij hem zit vertrek ik pas weer op Woensdag. Vakantie en andere vrije dagen breng ik bij hem door.

Werkt al 3 jaar prima.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58490947
Ik ben inmiddels al 10 jaar samen, meer dan 5 jaar getrouwd, met mijn internetliefje van 1200 kilometer verderop.

Ik check wel iedere ochtend al onze bankrekeningen, want ik vertrouw het voor geen meter, zo'n internetliefje. Ik krijg er maar geen vat op, ik weet rationeel dat ze me op de een of andere manier geld aftroggelt, een vrouw zou immers wel krankjorem zijn om te emigreren alleen uit liefde voor mij, maar ik heb de truc nog niet door. Toen we elkaar leerden kennen had ik een eigen bankrekening, zij alleen een spaarsok. Nu heeft zij een eigen bankrekening, en ik alleen nog toegang tot de en/of-rekening om mijn salaris op te storten. Ik zeg het je, een internetliefje maakt gezonde mannen ziende blind, begin er niet aan. Van een volwassen zelfstandige vent ben ik een afhankelijk hoopje man geworden. Onbeperkt gratis fantastische seks is ook niet zaligmakend.

Onze lieve heer plaatst twee mensen natuurlijk ook niet voor niets zo'n eind van elkaar op deze aardbol. Gij zult niet verenigen wat bewust ver uit elkander geplaatst is, hoedt u voor den verlokkingh!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58491056
Ja, 9 maanden geleden, en we wonen net 6 maanden samen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_58491261
Twee keer zelfs. De eerste keer bleek de ander vlakbij te wonen, maar draaide het uiteindelijk uit op een drama. Na een relatie van bijna 2 jaar kwam ik erachter dat ie had gelogen over z'n naam, herkomst, familie, en oh ja, hij hield er ook nog wat andere vrouwen op na.

De tweede keer was via Fok. Na een aantal pmmetjes en een nacht doorhalen op msn wilde hij me meteen al ontmoeten, maar ik zat daar niet zo op te wachten aangezien ik midden in het hierboven beschrevene zat. Na een maand kon ik de verleiding echter ook niet meer weerstaan, dus hebben we elkaar ontmoet. Afgelopen donderdag waren we een jaar samen. . We wonen wel iets verder uit elkaar, Groningen-Breda, maar dat is geen belemmering. We zien elkaar minstens elk weekend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58491592
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:25 schreef fruityloop het volgende:
Ja, 9 maanden geleden, en we wonen net 6 maanden samen..
Uiteraard klinkt dit als een verhaal dat ik graag wil horen.
pi_58492122
quote:
Ik ben inmiddels al 10 jaar samen, meer dan 5 jaar getrouwd, met mijn internetliefje van 1200 kilometer verderop.

Ik check wel iedere ochtend al onze bankrekeningen, want ik vertrouw het voor geen meter, zo'n internetliefje. Ik krijg er maar geen vat op, ik weet rationeel dat ze me op de een of andere manier geld aftroggelt, een vrouw zou immers wel krankjorem zijn om te emigreren alleen uit liefde voor mij, maar ik heb de truc nog niet door. Toen we elkaar leerden kennen had ik een eigen bankrekening, zij alleen een spaarsok. Nu heeft zij een eigen bankrekening, en ik alleen nog toegang tot de en/of-rekening om mijn salaris op te storten. Ik zeg het je, een internetliefje maakt gezonde mannen ziende blind, begin er niet aan. Van een volwassen zelfstandige vent ben ik een afhankelijk hoopje man geworden. Onbeperkt gratis fantastische seks is ook niet zaligmakend.

Onze lieve heer plaatst twee mensen natuurlijk ook niet voor niets zo'n eind van elkaar op deze aardbol. Gij zult niet verenigen wat bewust ver uit elkander geplaatst is, hoedt u voor den verlokkingh!
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.

Maargoed, misschien ben ik ook wel blind.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 16:19:49 #44
163650 Greys
pi_58493018
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef crrrN het volgende:

[..]

Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.

Ik denk (hoop! ) dat Roquefort het allemaal niet zo serieus meent
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 mei 2008 @ 17:14:08 #45
146900 Siaor
Dump die junk
pi_58493924
quote:
Mijn moeder had ook haar toenmalige vriend leren kennen via Relatieplanet, helaas kwam ze er 2 jaar later achter dat deze lieftallige meneer nog steeds ingeschreven stond bij Relatieplanet, en welke denkbare relatie site dan ook. En had dus meerdere contacten in de tussentijd.

Maar goed,
Mijn ex ken ik ook via internet, en heb er toch 4 jaar een super leuke relatie mee gehad, en samengewoond.
Brabant - Enschede moesten we elk weekend
And then?
pi_58494072
ja, want ik heb me vriend ook via internet leren kennen , ik woon dan in vlaardingen en hij in schiedam dus dat ligt gelukkig dan wel dicht bij elkaar.
En ja, we hebben nu nog steeds een relatie .
  maandag 5 mei 2008 @ 19:07:13 #47
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_58495968
Het is mogelijk

Zij Amsterdam, ik Rotterdam. Erger kan niet. Maar toch gaat het al bijna een jaar goed
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_58500870
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.
Don't be aroused by my confession, unless you don't give a good goddamn about redemption...
  maandag 5 mei 2008 @ 22:40:30 #49
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_58501397
Twee keer zelfs.
De eerste keer bleek de ander érg ver weg te wonen,
en draaide het uiteindelijk uit op een drama.

De tweede keer was via Fok. Na een aantal pmmetjes en een nacht doorhalen op msn wilde ik haar meteen al ontmoeten, maar zij zat daar niet zo op te wachten, aangezien ze midden in een drama met een voorgaande relatie zat. Na een maand kon ze de verleiding echter ook niet meer weerstaan, dus hebben we elkaar ontmoet. Afgelopen donderdag waren we een jaar samen. . We wonen wel iets verder uit elkaar, Breda-Groningen, maar dat is geen belemmering. We zien elkaar minstens elk weekend.
...dass wir fliegen.
pi_58501428
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef psychofishy het volgende:
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.

Maar hoe hebben jullie dat 'aangepakt'?
Eerst een keer voor een weekje bij elkaar op bezoek?
Even een eerste date gaat er toch ff wat anders aan toe natuurlijk..
pi_58502800
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef crrrN het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk (hoop! ) dat Roquefort het allemaal niet zo serieus meent

Natuurlijk is mijn vrouw de allerbeste en allerliefste vrouw van de wereld, waarom denkt u dat ze mijn vrouw is?!
pi_58502922
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar hoe hebben jullie dat 'aangepakt'?
Eerst een keer voor een weekje bij elkaar op bezoek?
Even een eerste date gaat er toch ff wat anders aan toe natuurlijk..

Ach.. Ik ben gewoon gelijk bij d'r ingetrokken... Had mijn bedrijf & rotzooi in nederland verkocht en ben vertrokken.. Als het bij haar niet zo was als ik dacht dat het zou gaan zijn had ik een paar backup addressen waar ik voor onbepaalde tijd terecht kon, niet zo ver hiervandaan.
Het ging allemaal vrij goed.. paar weekjes elkaar leren kennen.. toen begon de relatie "officieel"... na iets meer als 2 maanden zijn we getrouwd en zijn we de procedure voor greencard gestart.. (28 juni getrouwd, 9 januari greencard ontvangen).

Al met al.. als je iets wil, ga er dan gewoon voor, als je dat niet doet, ga je er later spijt van hebben...

Je kunt altijd terug
Don't be aroused by my confession, unless you don't give a good goddamn about redemption...
pi_58505779
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Uiteraard klinkt dit als een verhaal dat ik graag wil horen.
We kennen elkaar via relatie planet, na een paar weken chatten een eerste voorzichtige afspraak op een zaterdagmiddag, en uiteindelijk kon ik nog net de laatste trein terug halen... Volgende weekend weer af gesproken, en het weekend daarop zijn we een hotel met late checkout in gedoken, and the rest is history..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 8 mei 2008 @ 06:19:48 #54
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58547034
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef psychofishy het volgende:
Ik Oss, zij Rio de Janeiro. Nu wonen we al iets meer dan een jaar samen

Nu ja TS, als ik de andere reacties lees dan lijkt mij de conclusie dat relaties die ontstaan via internet, over grote afstand, best kans op succes hebben
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 8 mei 2008 @ 07:37:37 #55
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_58547255
Ik Bergen op Zoom, zij Middelburg....

Inmiddels ruim 3 jaar bij elkaar, waarvan 2 jaar samenwonend...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_58547936
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:13 schreef Twinky het volgende:
Yep hier ook geslaagd. We begonnen met elk weekend elkaar zien met de afstand Zeeland (Goes) - dorpje bij Eindhoven en toen we dit jaar allebei gingen studeren woonden we drie straten van elkaar en nu vijf minuten fietsen

Was wel grappig trouwens, we waren echt al smoooorverliefd voordat we elkaar hadden gezien uren bellen 's nachts, hele dag smsen en msn enzo
Erg herkenbaar, ik heb in het begin es in 1 avond 40% van mijn maandelijkse belminunten opgebeld.. Nu we samenwonen scheelt het echt enorm, ik kan wel aan een prepaid..
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:26:36 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58549602
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Erg herkenbaar, ik heb in het begin es in 1 avond 40% van mijn maandelijkse belminunten opgebeld.. Nu we samenwonen scheelt het echt enorm, ik kan wel aan een prepaid..
Herkenbaar Ik had een super hoog abbo waar ik echt NET mee uitkwam. En dan kon ik 7u per maand bellen ofzo. Die was toen 40 euro (met foon) nu heb ik dezelfde maar genomen toendertijd maar toen simonly (20 euro) en godsamme, ik hou over niet normaal

We gebruiken mijn foon maar als huisfoon, aangezien het anders NOOIT opkomt
pi_58550070
quote:
Wooow ik heb een collega die hetzelfde heeft... Dies ergens in de 40 en woont in Friesland. We praten toch niet over dezelfde mensen toch?
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:51:42 #59
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58550119
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Hardrebel het volgende:

Wooow ik heb een collega die hetzelfde heeft... Dies ergens in de 40 en woont in Friesland. We praten toch niet over dezelfde mensen toch?
Hij is volgens mij in de 50.. en woont in Kampen
pi_58550170
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hij is volgens mij in de 50.. en woont in Kampen
Ooohw oke. Sjiiit dacht ik even wat te hebben ontdekt hiero.
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:57:01 #61
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58550218
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:54 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ooohw oke. Sjiiit dacht ik even wat te hebben ontdekt hiero.
Zou wel grappig zijn geweest, maar sorry
pi_58550333
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zou wel grappig zijn geweest, maar sorry
Valt me nu pas op dat je nickname wat letters mist
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:09:47 #63
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58550438
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Valt me nu pas op dat je nickname wat letters mist
Nee hoor, mis helemaal niks
Maar dit is volgens mij beetje SC wat hier niet thuishoort
pi_58550831
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Nee hoor, mis helemaal niks
Maar dit is volgens mij beetje SC wat hier niet thuishoort
Leg eens uit dan?
Moet ik dan speciaal hiervoor een topic openen ?
pi_58551055
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Leg eens uit dan?
Moet ik dan speciaal hiervoor een topic openen ?
Weleens van telefoon, email, msn, fobo of pm gehoord?
Of het verschil tussen een chatroom en een forum bedacht?
pi_58551395
Via internet date gevonden. Ruim 3 maanden leuke relatie mee gehad, door vage reden gestopt van haar kant.
Heel jammer, maar een hele leuke tijd gehad.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_58571115
Eerste relatie via een chatsite, die heeft 3,5 jaar geduurd. Afstand was Haarlem-Delft. Zij woonde in Delft maar ik werkte in Den Haag, dus dat werkte goed.

Nu net een maandje via RP met een meisje ook uit Haarlem, nog erger ze woont maar 800m verderop Echt ideaal. We hadden elkaar dezelfde dag op RP ontmoet, gechat en afgesproken irl. Ging dus nogal snel, maar wel erg leuk!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:58:38 #68
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58571376
Heb eens een vriendje gehad via internet, dat duurde een half jaar.. Niet helemaal mijn type
en ben eens verliefd geworden op een andere, irl gezien en de klik was groter dan via msn
dat is overigens niks geworden ondanks dat de 'klik' wel wederzijds was
Sinds kort spreek ik m wel weer na 5 jaar
pi_58572237
Jup, hier nu al meer dan 2 jaar samen.
Heb mijn lief via een spel ontmoet (ja lach me maar uit ), maar pas toen we via programma's zoals teamspeak/skype ook over andere interesses begonnen te praten, begon ik hem echt leuk te vinden. Ik ben eigenlijk altijd wel nieuwsgierig naar de persoon achter de nickname, of het nu op fora, ingame of ergens anders is, maar goed, als je zo'n online spel speelt, kun je toch vaak wel stuiten op mannen die enkel in termen van computers, bier en spellen kunnen denken, dus toen bleek dat deze jongen wat meer interesses had dan enkel bovengenoemde zaken, was dat een aangename verassing. Niet lang daarna afgesproken in Utercht (het bleek dat hij nog geen 15 km verderop woont) en uiteindelijk na nog een paar keer elkaar gezien te hebben, is het wat geworden. En dat is het nog steeds - hoewel hij momenteel een half jaar in België zit. (Gelukkig pendelt hij elk weekend op en neer, dus ik kom weinig aandacht te kort )
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:20:39 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58573180
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef Candaasje het volgende:
Jup, hier nu al meer dan 2 jaar samen.
Heb mijn lief via een spel ontmoet (ja lach me maar uit ), maar pas toen we via programma's zoals teamspeak/skype ook over andere interesses begonnen te praten, begon ik hem echt leuk te vinden. Ik ben eigenlijk altijd wel nieuwsgierig naar de persoon achter de nickname, of het nu op fora, ingame of ergens anders is, maar goed, als je zo'n online spel speelt, kun je toch vaak wel stuiten op mannen die enkel in termen van computers, bier en spellen kunnen denken, dus toen bleek dat deze jongen wat meer interesses had dan enkel bovengenoemde zaken, was dat een aangename verassing. Niet lang daarna afgesproken in Utercht (het bleek dat hij nog geen 15 km verderop woont) en uiteindelijk na nog een paar keer elkaar gezien te hebben, is het wat geworden. En dat is het nog steeds - hoewel hij momenteel een half jaar in België zit. (Gelukkig pendelt hij elk weekend op en neer, dus ik kom weinig aandacht te kort )
wat schattig via een spel
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 mei 2008 @ 12:23:51 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58573259
qltel en ik ook Hij woonde in Roosendaal, ik in Haarlem.

En de rest kun je hier bekijken: www.onze-bauernhof.nl
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:57:57 #72
108913 Godshand
guide4you
pi_58573922
Ik heb 1 relatie van 3 jaar niet via Internet

3 one night stands uit IRL

dan 5 korte relaties/scharrels via internet...

sja IRL zie ik weinig interessants op werk of in de kroeg...dus dan krijg je het zo
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:09:45 #73
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_58574137
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Twee keer zelfs.
De eerste keer bleek de ander érg ver weg te wonen,
en draaide het uiteindelijk uit op een drama.

De tweede keer was via Fok. Na een aantal pmmetjes en een nacht doorhalen op msn wilde ik haar meteen al ontmoeten, maar zij zat daar niet zo op te wachten, aangezien ze midden in een drama met een voorgaande relatie zat. Na een maand kon ze de verleiding echter ook niet meer weerstaan, dus hebben we elkaar ontmoet. Afgelopen donderdag waren we een jaar samen. . We wonen wel iets verder uit elkaar, Breda-Groningen, maar dat is geen belemmering. We zien elkaar minstens elk weekend.
pi_58574293
Heb ooit een relatie gekregen van bijna twee jaar via internet, het kan dus best wel. .
pi_58574343
Een RL relatie bedoel ik dan dus
pi_58574432
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:

[..]

Wat?
pi_58627668
Me eerste heb ik onmoet via TMF chat, ik was toen net 16 jaar de veel gesmst en gebeld 7 jaar samen geweest. Afstand: Bilthoven- Amstelveen.Me tweede ken ik via chatten.nl heel toevallig ontmoet is nu een goede vriend geworden. Afstand: Amstelveen-Schiedam.. Kortom het kan echt wel!
Aan rp doe ik niks meer ik hoor steeds meer dat er players zitten..
Van de kroeg of disco tja vind ik me type gewoon niet, en ik ga gewoon voor alles open. En het is idd een goed advies om elkaar snel te ontmoeten, ik heb wel geregeld gedate en vrienden er aan over gehouden. Maar het kan ook super goed gaan en dat je vlinders krijg voor je elkaar ziet, dat is een hele aparte gewaarwording.
Mijn oud collegaatje ( een vriendin nu) heeft haar man ontmoet via een website in Amerika en is nu getrouwd en woont daar.. Afstand: Haarlem-Phoenix. En die hadden al een relatie voor ze elkaar daadwerkelijk ontmoette.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58628061
Twee keer een date gehad met een meid die ik had leren kennen via het web (meerbepaald scholieren.com), maar beide keren is het niks geworden.
pi_58636652
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:29 schreef Prinsesje4you het volgende:
Mijn oud collegaatje ( een vriendin nu) heeft haar man ontmoet via een website in Amerika en is nu getrouwd en woont daar.. Afstand: Haarlem-Phoenix. En die hadden al een relatie veel gechat voor ze elkaar daadwerkelijk ontmoette.
alleen maar chatten is geen relatie...

en een relatie hebben (in de zin van een liefdesrelatie) lijkt me sterk als je elkaar nog nooit ontmoet hebt...
pi_58636732
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

alleen maar chatten is geen relatie...

en een relatie hebben (in de zin van een liefdesrelatie) lijkt me sterk als je elkaar nog nooit ontmoet hebt...

Nee, ze zeiden beide al dat ze een relatie hadden omdat het al zo goed voelde
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58660978
Weleens meegemaakt. Zag haar in het echt maar had niet met haar gesproken. Via hyves had haar teruggevonden, en zeker in het begin veel op msn gechat. Ik was toen zeker wel verliefd. Ik kreeg het toen alleen wat drukker, en zij ging een tijdje naar het buitenland waardoor het contact verwaterde. Ze staat nog altijd in mijn lijst, maar van chatten komt het eigenlijk nooit meer.
pi_58675460
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef RPG het volgende:
Ik ben zelfs verhuis voor een dame die ik via internet kende. Ik woonde toen in Ierland en ben toen voor haar naar Nederland weer gekomen. En heb zelfs bijna 2 jaar samen gewoond met haar. Relaties via internet kunnen wel.
Dat is iets waar ik nu heel erg mee ga oppassen en het advies wil aandragen aan anderen om mee op te passen.
Ben voor iemand van Enschede naar Den Haag verhuist die nu niet meer aan mijn zijde staat. (ook ontmoet via internet in het begin)

Het is dat ik hier goed werk heb nu in combinatie met een kleine vriendenkring. Anders was ik dubbel zuur.
pi_58677051
Internet dates..
Nummer 1 via fok
nummer 2 via hyves
nummer 3 via hyves..

nummer 4 komt er niet; daten via internet maakt een persoon meestal leuker en socialer dan ie in werkelijkheid is, ik heb geen zin in een stille willy die op internet en met de date heel gezellig leek, terwijl ze verder, als je eenmaal een relatie hebt erbij zit als een zoutzak. Oke.. ze zagen er wel heel mooi uit, maar dat was het dan ook.. gelukkig hebben ze nu een andere toffe peer gevonden.. ik gun het ze niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Netstorm op 15-05-2008 01:36:28 ]
pi_58677090
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 23:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat is iets waar ik nu heel erg mee ga oppassen en het advies wil aandragen aan anderen om mee op te passen.
Ben voor iemand van Enschede naar Den Haag verhuist die nu niet meer aan mijn zijde staat. (ook ontmoet via internet in het begin)

Het is dat ik hier goed werk heb nu in combinatie met een kleine vriendenkring. Anders was ik dubbel zuur.
Vrienden? bof jij even.. ik ben m'n hele leven al een 'lone wolf' en 'outcast', en heb daar geen seconde spijt van
pi_58688313
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 01:30 schreef Netstorm het volgende:
[knip]

ik gun het ze niet.
waarom niet?
pi_58688364
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

waarom niet?
Ze paste niet bij me.. en een aantal waren behoorlijk bitchy
pi_58688654
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:07 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Ze paste niet bij me.. en een aantal waren behoorlijk bitchy
Waarom begin je er dan in hemelsnaam aan? Omdat ze misschien wel anders kon zijn dan je in eerst instantie merkte ?
pi_58694373
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Waarom begin je er dan in hemelsnaam aan? Omdat ze misschien wel anders kon zijn dan je in eerst instantie merkte ?
Na een aantal weken begon ik me steeds meer aan bepaaldje trekjes te irriteren.. arrogantie etc, terwijl ze in het begin heel anders deed. Als dat al in het begin is.. tja.. dan houdt het snel op.
  zondag 18 mei 2008 @ 03:02:49 #89
170092 Fha
Fuzzy!
pi_58737613
Mijn vriend leerde ik 8 jaar geleden kennen via internet. Dat was meteen raak en dat is het dus nog steeds (al hebben we pas twee jaar echt een relatie ivm afstand en geld gebrek om de trein regelmatig in te stappen)
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_58743404
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Na een aantal weken begon ik me steeds meer aan bepaaldje trekjes te irriteren.. arrogantie etc, terwijl ze in het begin heel anders deed. Als dat al in het begin is.. tja.. dan houdt het snel op.
Dan tref je de verkeerde meiden gewoon..
  maandag 19 mei 2008 @ 08:02:05 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58755608
Ik ben al jaren een doorgewinterde internetdater. Nooit tegen creeps aangelopen, wel een keer bijna. Toen hadden we afgesproken en toen zei 'ie op MSN ineens out of the blue: "Ik voel je" . Ik denk dat ik een stuk of zeven keer een date heb gehad die op een relatie zou kunnen uitlopen, twee keer is er daadwerkelijk iets uit voortgekomen. Voor de rest waren het puur vriendschappelijke dates die ook nooit verder zouden kunnen gaan dan dat .
Woensdag weer een date. Door omstandigheden hebben we eigenlijk te lang gewacht met meeten, dus ik ben benieuwd .
Niet meer actief op Fok!
pi_58755745
Ik geloof best in iemand leren kennen via internet maar je moet oppassen dat je daarna niet teveel blijft communiceren via internet, er ontstaan namelijk snel misverstanden via 'geschreven' taal en ruzies die je niet hoeft te hebben etc

Zelf 8 mnd relatie gehad met iemand die ik van internet kende maar daar gebeurde bovenstaande. Terwijl ik daarvoor nooit zoveel had met MSN e.d.
pi_58756023
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Trusten het volgende:
Ik geloof best in iemand leren kennen via internet maar je moet oppassen dat je daarna niet teveel blijft communiceren via internet, er ontstaan namelijk snel misverstanden via 'geschreven' taal en ruzies die je niet hoeft te hebben etc

Zelf 8 mnd relatie gehad met iemand die ik van internet kende maar daar gebeurde bovenstaande. Terwijl ik daarvoor nooit zoveel had met MSN e.d.
Heel bekend.. ruzies die ontstaan op msn omdat de ander het heel anders leest dan wat je bedoelt
pi_58756043
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:57 schreef Netstorm het volgende:
Heel bekend.. ruzies die ontstaan op msn omdat de ander het heel anders leest dan wat je bedoelt
Dat dus....
pi_58757242
Dit ga ik even doorlezen.
Heb er wel wat ervaring mee en eigenlijk lijkt/is het allemaal erg hopeloos.
pi_58757535
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:51 schreef Friek_ het volgende:

Mijn huidige vriendin heb ik ook via Fok! leren kennen. Toen we elkaar wat intensiever via MSN gingen spreken wilde ik haar ook zo snel mogelijk ontmoeten om die verwachtingen/idealiserende beeldvorming weg te knallen. Sinds een maandje ben ik hartstikke gelukkig met d'r.
Inderdaad. Dat is meestal wel een groot probleem. Je krijgt steeds meer een eigen idee van die persoon, terwijl dat in het echt niet hoeft te kloppen.

Ik zelf chat nu ongeveer 4 jaar met een jongen uit het buitenland. Ik zestien, hij zeventien. En tja, dat is toch best wel lang. Nogsteeds ongeveer elke dag spreek ik hem. Voor de rest heb ik dat met andere mensen die ik via het inet ken nog nooit zo lang volgehouden. Maarja, wat moet je ermee. Hij heeft zijn leven daar en ik hier.
pi_58758037
quote:

Ja, sluit mij hier volledig bij aan. Heb nu een oogje op een ontzettend leuke meid, ziet er goed uit. Zegt zelf mij heel erg leuk te vinden, hebben ook " " telefoon gesprekken gevoerd.

Maar omdat ze nog nooit eerder heeft afgesproken en mensen amper vertrouwt, is het moeilijk voor haar om af te spreken. Zeker voor mij is het erg lastig, want ik wil graag bevestiging over hoe ze eruit ziet, ze is zoals ik het wil. Maar je voert geen " " gesprekken als je elkaar niet vertrouwt lijkt me. Ik moet gewoon even geduld hebben denk ik, toch hopende dat ze er snel klaar voor is.

Maarja... me beste maat zei al:
quote:
"Als je haar heel erg leuk vindt, geef je haar de tijd om te wennen aan de situaties die mogelijk zouden kunnen gaan afspelen."

Had natuurlijk al aangegeven dat ik echt niet meer wil doen dan gewoon even gezellig op een terrasje gaan zitten, kletsen met elkaar, elkaar wat beter leren kennen. Lekker met ze tweetjes in de bank hangen komt later wel. Eerst wil ik bevestiging of ze hét wel is.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Trusten het volgende:

quote:
Op maandag 19 mei 2008 08:57 schreef Netstorm het volgende:

[..]

komt mij ook bekend voor..
quote:
Dat is waar
Liefst na een week, maar zeker binnen 2 weken iets afspraken, anders kan het alleen maar tegenvallen. Heb je niks meer te ouwehoeren of ze is toch duidelijk minder mooi dan in je dromen.
Inderdaad, het liefst wil ik ook snel afspreken. Als het alleen maar langer duurt wordt je op een gegeven moment ook wat onzeker... Je wilt graag meteen bevestiging.

Maar deze meid gaf al aan, dat ik me niet ongerust moest maken, over dat er n geen afspraakje zou komen. Deze komt er wel, maar wanneer...
I pwn u!
pi_58763365
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Online spellen. Die je dus in multiplayer met Nederlandse, maar vooral buitenlanders speelt.
Ik zoek ze daar niet bewust op, hoor. Maar soms dan kom je iemand vaak tegen en dan voeg je die persoon toe op msn.
  maandag 19 mei 2008 @ 16:23:23 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58763681
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef weasel85 het volgende:
Maar deze meid gaf al aan, dat ik me niet ongerust moest maken, over dat er n geen afspraakje zou komen. Deze komt er wel, maar wanneer...
Mja. Dat klinkt als de situatie van mijn huisgenoot. Meid leren kennen via RP, afspraak gehad, was leuk en daarna hebben ze twee keer weer afgesproken. Maar ze blijft een beetje vaag doen, weet niet wat ze wil... (ze heeft issues ), nu wil ze zaterdag weer afspreken, maar hij heeft daar niet zoveel zin meer in. Ze komen toch niks verder . Jammer, want het is een mooie, leuke meid, volgens hem.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 mei 2008 @ 17:58:27 #100
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_58765269
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Jammer, want het is een mooie, leuke meid, volgens hem.
Blijkbaar niet leuk genoeg?
  maandag 19 mei 2008 @ 18:21:55 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58765683
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:58 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Blijkbaar niet leuk genoeg?
Iedereen wordt een keer zat van andermans issues. Vooral in dit stadium kan dit funest zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_58765696
quote:
Op maandag 19 mei 2008 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Online spellen. Die je dus in multiplayer met Nederlandse, maar vooral buitenlanders speelt.
Ik zoek ze daar niet bewust op, hoor. Maar soms dan kom je iemand vaak tegen en dan voeg je die persoon toe op msn.
Je bent wel een geval apart
pi_58774402
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Je bent wel een geval apart
pi_58775012
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 07:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je lacht me toch niet uit he?
pi_58776400
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Iedereen wordt een keer zat van andermans issues. Vooral in dit stadium kan dit funest zijn.
pi_58781681
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:49 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Je lacht me toch niet uit he?
Nee, maar ik vond het alleen een onverwachte reactie.
pi_58783828
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar ik vond het alleen een onverwachte reactie.
  maandag 26 mei 2008 @ 10:34:12 #108
108913 Godshand
guide4you
pi_58914203
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Inderdaad, het liefst wil ik ook snel afspreken. Als het alleen maar langer duurt wordt je op een gegeven moment ook wat onzeker... Je wilt graag meteen bevestiging.

Man laat je niet zo aan het lijntje houden joh...

kijk lekker naar meiden in je eigen stad om je heen..
en als je Internet nog niet hebt opgegeven zoek je daar verder rond...

succes
  maandag 26 mei 2008 @ 11:09:01 #109
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_58914981
Ik ken mijn huidige meisje ook via het internet (180 km afstand / 2.5 uur reizen met de trein).
We hebben 2.5 maand met elkaar(we kennen elkaar al langer dan een jaar) en het gaat prima, we SMS'en en MSN'en elke dag en volgend weekend logeerd ze bij mij thuis.
Natuurlijk missen we elkaar's gezelschap wel eens, maar elke ontmoeting is echt iets om naar uit te kijken. Wat mij betreft is dit prima mogelijk zolang je 100% voor elkaar gaat, iets wat bij ons (tot nu toe (lol)) geen probleem is :>
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 03:03:47 #110
108913 Godshand
guide4you
pi_59004302
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:09 schreef J0ttem het volgende:
Ik ken mijn huidige meisje ook via het internet (180 km afstand / 2.5 uur reizen met de trein).
We hebben 2.5 maand met elkaar(we kennen elkaar al langer dan een jaar) en het gaat prima, we SMS'en en MSN'en elke dag en volgend weekend logeerd ze bij mij thuis.
Natuurlijk missen we elkaar's gezelschap wel eens, maar elke ontmoeting is echt iets om naar uit te kijken. Wat mij betreft is dit prima mogelijk zolang je 100% voor elkaar gaat, iets wat bij ons (tot nu toe (lol)) geen probleem is :>
ah nog pril..

ik zet mn geld in op dat het uitgaat

overigens, wat zijn de post mager, zijn de nieuwe Internetliefdes dit jaar geen succes?
pi_59005424
Ben nu 3 en een half jaar samen met m'n vriendin. Wonen nu al 6 maanden samen, hiervoor 3 jaar lang heen en weer reizen, ik NL, zij Zweden.

Het kan dus zeker goed gaan!
pi_59006752
Ik ken mijn vriend via Fok. We wonen nu een jaar samen en het is super. Ik vergeet zelfs dat we elkaar via Internet hebben ontmoet . Maar goed, we woonden niet echt ver van elkaar vandaan. Een kilometertje of 4.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_59010860
Iemand in de familie al paar jaar getrouwd met z'n TMF chat vriendin.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_59010935
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 03:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

overigens, wat zijn de post mager, zijn de nieuwe Internetliefdes dit jaar geen succes?
Oh, zeker wel. Over anderhalve maand gaan we samenwonen. .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:39:04 #115
108913 Godshand
guide4you
pi_59017683
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, zeker wel. Over anderhalve maand gaan we samenwonen. .
gefeliciteerd
pi_59017945
mn ex heb ik via msn ontmoet.. Collega (oom van der) gaf der msn adres.. Leuke tijd mee gehad totdat bleek dat ze wer terug wou naar de ex . En dan vooral eerst al die dingen horen over hoe slecht hij wel niet is .. *kots.

Ze woonde 40 km verderop ofzo.
pi_59026697
Ik ga volgende maand ook samenwonen met mijn internetlievi;) dan 11 maanden samen
Als je maar graag genoeg wilt en zeker weet dat je alles van elkaar kan hebben. (Vooral dat laatste is moeilijk te weten te komen via internet, maar zodra je dat weet, zit t goed )
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:48:53 #118
108913 Godshand
guide4you
pi_59131404
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:46 schreef crrrN het volgende:
Ik ga volgende maand ook samenwonen met mijn internetlievi;) dan 11 maanden samen
Als je maar graag genoeg wilt en zeker weet dat je alles van elkaar kan hebben. (Vooral dat laatste is moeilijk te weten te komen via internet, maar zodra je dat weet, zit t goed )
Jezus na 11 maanden al samenwonen

Hmm niet mijn stijl, maar succes
pi_59132050
ik vind elf maanden best lang

ik ken vrienden waar binnen een jaar al een baby onderweg is
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_59134402
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef petitlapin2 het volgende:
ik vind elf maanden best lang

ik ken vrienden waar binnen een jaar al een baby onderweg is
Ik ken zelfs iemand die met een griet van 17 samenwoont.. en dat al na een half jaar.. en nu al trouw plannen hebben

Tortelduifjes... echt, sommige relaties zijn gedoemt te mislukken.
  donderdag 5 juni 2008 @ 02:38:06 #121
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_59135159
Ik heb mijn vriend hier ontmoet, hij bleek in de buurt te wonen (10 min. rijden hier vandaan) en toen hebben we gemeet en is het iets geworden . Dus ik geloof er absoluut in! We zijn nu ruim 3 jaar samen.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_59147667
Ik uit Haarlem en Mr.Jinks uit Leiden. April 2003 hebben we elkaar voor het eerst irl ontmoet, juni 2003 zijn we in Haarlem samen gaan wonen en eind dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd
pi_59147738
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:03 schreef Mirre het volgende:
Ik uit Haarlem en Mr.Jinks uit Leiden. April 2003 hebben we elkaar voor het eerst irl ontmoet, juni 2003 zijn we in Haarlem samen gaan wonen en eind dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd
wtf na 2 maand al samen wonen
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:48:13 #124
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59148860
Vorige week een meid op een chatbox leren kennen, afgelopen week mee gesmst en een avond eventjes met d'r gebeld, werd gelijk 2 uur
Morgenavond ga ik bij haar langs, ik ben een broekkie wat daten betreft dus we zien wel wat het wordt
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_59155013
quote:
Snel

Leuk om te horen dat t goed gaat
pi_59157935
Als je voelt dat het goed zit, waarom dan langer wachten he. Hij heeft voor alle zekerheid nog wel een jaartje zijn flat in Leiden aangehouden maar dat bleek weggegooid geld.
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:13:23 #127
217528 True_Believer
You're my inspiration
pi_59158193
Tja voor mij werkte het niet Hij bleek in het echt toch een stukje anders dan via de computer.
Maar ik denk zeker dat het wel kán werken, als je jezelf niet anders voordoet dan je irl bent.
ღღღ
pi_59158298
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee keer zelfs. De eerste keer bleek de ander vlakbij te wonen, maar draaide het uiteindelijk uit op een drama. Na een relatie van bijna 2 jaar kwam ik erachter dat ie had gelogen over z'n naam, herkomst, familie, en oh ja, hij hield er ook nog wat andere vrouwen op na.

Hoe heeft 'ie dat zolang kunnen uithouden?
pi_59170833
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef True_Believer het volgende:
Tja voor mij werkte het niet Hij bleek in het echt toch een stukje anders dan via de computer.
Maar ik denk zeker dat het wel kán werken, als je jezelf niet anders voordoet dan je irl bent.
MrJinks bleek in het echt nog leuker dan hij op de computer al was. Inderdaad, gewoon jezelf zijn
We bleken echte soulmates
pi_59171672
quote:
Tortelduifjes
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:27:22 #131
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_59177790
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat?
is een bewerkt verhaal van een eerdere post in dit topic
pi_59177982
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:

[..]

is een bewerkt verhaal van een eerdere post in dit topic
De bewerker was dan ook het vriendje van de bewerkte. .
pi_59178043
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef katerwater het volgende:

[..]

Hoe heeft 'ie dat zolang kunnen uithouden?
Heel veel mooie verhalen en excuses. En daarbij maakt liefde helaas blind...
pi_59178068
Mijn ervaring met internetliefde is dat je makkelijk mensen kan vinden, een groot voordeel van internet natuurlijk. Het is een veilige manier om mensen te vinden die dezelfde hobby's en interesses hebben.

Nadeel is wel altijd. Je zit snel te vaak, te lang op elkaars lip. Dan krijg je snel een sleur erin, en dan gaat het al snel mis.

Heb 2x een vriendinnetje via inet gehad. Gewoon kijken of t klikt. Ontmoeten enzo. Nouja, niets bijzonders ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Synthesist op 06-06-2008 18:10:59 ]
pi_59180706
Net een boeiende aflevering van Dr. Phil gezien. Ging ook over internetliefde.
pi_59180809
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Hardrebel het volgende:
wtf na 2 maand al samen wonen
Ik ben ook na 2 maanden bij hem ingetrokken. Ik zat toch meer bij hem; hij had een eigen stek. Ik woonde thuis. Lekker knus ende gezellig hoor . Dusja, vroeger had ik waarschijnlijk ook wel gedacht van "OMFGWTF, da's vroeg!". Maar we hebben er geen spijt van. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')