abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2008 @ 11:13:25 #26
92409 Twinky
Little star.
pi_58487507
Yep hier ook geslaagd. We begonnen met elk weekend elkaar zien met de afstand Zeeland (Goes) - dorpje bij Eindhoven en toen we dit jaar allebei gingen studeren woonden we drie straten van elkaar en nu vijf minuten fietsen

Was wel grappig trouwens, we waren echt al smoooorverliefd voordat we elkaar hadden gezien uren bellen 's nachts, hele dag smsen en msn enzo
  maandag 5 mei 2008 @ 11:39:27 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_58487971
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 5 mei 2008 @ 11:47:06 #28
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_58488125
begin er niet aan... vind in RL de vrouwtjes al vermoeiend genoeg
pi_58488140
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
Internationale chatsite inderdaad.. Ik had van tevoren nog zoiets van "als ik met de buurman wil praten loop ik de voordeur wel uit", en die afstand leek me dus geen bezwaar, omdat ik chatte voor de gezelligheid, en er totaal niet mee bezig was een mogelijke partner tegen het lijf te lopen..
Tja, en op dat soort momenten gebeurt het dan dus juist
  maandag 5 mei 2008 @ 11:50:34 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58488179
Beperkte ervaring, maar er wel een relatie aan over gehouden uiteindelijk.
Heb er nooit echt iets mee gehad en contact met ander volk kwam hoofdzakelijk voort uit fora waarbij we interesses deelden en zo was dat in het geval van mijn vriendin niet anders en uiteindelijk het contact verlegt van het berichtensysteem op die site naar MSN.
Je merkt dan al snel dat die klik er wel is en we hebben toen na enkele weken chatten maar gewoon afgesproken en daarna raakte alles in een stroomversnelling.

Zou het zelf niet kunnen om gevoelens te krijgen voor een ander en tegelijkertijd wetende dat ik diegene hoogstwaarschijnlijk nooit zal gaan zien, dan zal ik me daar vrij vlot voor afsluiten vermoed ik.
Vond het toen ook al lastig voordat we elkaar gezien hadden om te zeggen dat ik d'r toch wel wat meer dan leuk vond, al was het maar omdat je daarmee toch nogal een druk neerlegt, al is het maar bij jezelf.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:58:35 #31
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58488332
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_58489698
Zelf ook ervaring mee en t werkt prima. Als je allebei maar wil
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 13:17:03 #33
163650 Greys
pi_58489797
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
Wat leuk!
Was je het helemaal eens met haar keuze?

Ik woon ook meer dan twee jaar samen met mijn 'online liefde'.
We woonden echter een uurtje rijden van elkaar af, geen werelddeel dus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 mei 2008 @ 13:33:21 #34
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58490148
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef Greys het volgende:
Wat leuk!
Was je het helemaal eens met haar keuze?

Ik woon ook meer dan twee jaar samen met mijn 'online liefde'.
We woonden echter een uurtje rijden van elkaar af, geen werelddeel dus
Ik zou niet op hem gevallen zijn Maar hij is goed voor m'n ma, dus ben tevreden
Toen zij zei dat ze hadden afgesproken met elkaar kon ik eindelijk eens zeggen: "Je past wel op he"
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_58490368
Ook meld. Met een medefokker. Paar keer wat gefoboot en toen 1 keer gedate. Daarna heeel veel gePMt en nog een paar keer gedate. Toen hebben we besloten dat we elkaar toch echt wel heel leuk vonden. En dat is nogsteeds het geval.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 13:49:26 #36
163650 Greys
pi_58490428
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik zou niet op hem gevallen zijn Maar hij is goed voor m'n ma, dus ben tevreden
Toen zij zei dat ze hadden afgesproken met elkaar kon ik eindelijk eens zeggen: "Je past wel op he"
"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"
Vroeg ze ook aan jou wat ze aan moest en of heur haar wel goed zat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 mei 2008 @ 13:50:53 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_58490465
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:49 schreef Greys het volgende:

"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"
Vroeg ze ook aan jou wat ze aan moest en of heur haar wel goed zat?
"Misschien is het wel een creep!" M'n ma "wat is een creep? "heb het ook aan (haar date) gevraagd, maar die weet het ook niet"
Haha nee zo'n band hebben we niet
  maandag 5 mei 2008 @ 13:56:05 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58490586
Ik heb MikeyMo op fok leren kennen. Ik woon in Drenthe, hij in Den Helder.

Voor hem 2u met de auto, voor mij 4 u met de trein. We zien elkaar elk weekend. En ik ben elke maandag en Dinsdag vrij, dus als ik bij hem zit vertrek ik pas weer op Woensdag. Vakantie en andere vrije dagen breng ik bij hem door.

Werkt al 3 jaar prima.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58490947
Ik ben inmiddels al 10 jaar samen, meer dan 5 jaar getrouwd, met mijn internetliefje van 1200 kilometer verderop.

Ik check wel iedere ochtend al onze bankrekeningen, want ik vertrouw het voor geen meter, zo'n internetliefje. Ik krijg er maar geen vat op, ik weet rationeel dat ze me op de een of andere manier geld aftroggelt, een vrouw zou immers wel krankjorem zijn om te emigreren alleen uit liefde voor mij, maar ik heb de truc nog niet door. Toen we elkaar leerden kennen had ik een eigen bankrekening, zij alleen een spaarsok. Nu heeft zij een eigen bankrekening, en ik alleen nog toegang tot de en/of-rekening om mijn salaris op te storten. Ik zeg het je, een internetliefje maakt gezonde mannen ziende blind, begin er niet aan. Van een volwassen zelfstandige vent ben ik een afhankelijk hoopje man geworden. Onbeperkt gratis fantastische seks is ook niet zaligmakend.

Onze lieve heer plaatst twee mensen natuurlijk ook niet voor niets zo'n eind van elkaar op deze aardbol. Gij zult niet verenigen wat bewust ver uit elkander geplaatst is, hoedt u voor den verlokkingh!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58491056
Ja, 9 maanden geleden, en we wonen net 6 maanden samen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_58491261
Twee keer zelfs. De eerste keer bleek de ander vlakbij te wonen, maar draaide het uiteindelijk uit op een drama. Na een relatie van bijna 2 jaar kwam ik erachter dat ie had gelogen over z'n naam, herkomst, familie, en oh ja, hij hield er ook nog wat andere vrouwen op na.

De tweede keer was via Fok. Na een aantal pmmetjes en een nacht doorhalen op msn wilde hij me meteen al ontmoeten, maar ik zat daar niet zo op te wachten aangezien ik midden in het hierboven beschrevene zat. Na een maand kon ik de verleiding echter ook niet meer weerstaan, dus hebben we elkaar ontmoet. Afgelopen donderdag waren we een jaar samen. . We wonen wel iets verder uit elkaar, Groningen-Breda, maar dat is geen belemmering. We zien elkaar minstens elk weekend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58491592
quote:
Op maandag 5 mei 2008 14:25 schreef fruityloop het volgende:
Ja, 9 maanden geleden, en we wonen net 6 maanden samen..
Uiteraard klinkt dit als een verhaal dat ik graag wil horen.
pi_58492122
quote:
Ik ben inmiddels al 10 jaar samen, meer dan 5 jaar getrouwd, met mijn internetliefje van 1200 kilometer verderop.

Ik check wel iedere ochtend al onze bankrekeningen, want ik vertrouw het voor geen meter, zo'n internetliefje. Ik krijg er maar geen vat op, ik weet rationeel dat ze me op de een of andere manier geld aftroggelt, een vrouw zou immers wel krankjorem zijn om te emigreren alleen uit liefde voor mij, maar ik heb de truc nog niet door. Toen we elkaar leerden kennen had ik een eigen bankrekening, zij alleen een spaarsok. Nu heeft zij een eigen bankrekening, en ik alleen nog toegang tot de en/of-rekening om mijn salaris op te storten. Ik zeg het je, een internetliefje maakt gezonde mannen ziende blind, begin er niet aan. Van een volwassen zelfstandige vent ben ik een afhankelijk hoopje man geworden. Onbeperkt gratis fantastische seks is ook niet zaligmakend.

Onze lieve heer plaatst twee mensen natuurlijk ook niet voor niets zo'n eind van elkaar op deze aardbol. Gij zult niet verenigen wat bewust ver uit elkander geplaatst is, hoedt u voor den verlokkingh!
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.

Maargoed, misschien ben ik ook wel blind.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 16:19:49 #44
163650 Greys
pi_58493018
quote:
Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef crrrN het volgende:

[..]

Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.

Maargoed, misschien ben ik ook wel blind.
Ik denk (hoop! ) dat Roquefort het allemaal niet zo serieus meent
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 mei 2008 @ 17:14:08 #45
146900 Siaor
Dump die junk
pi_58493924
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder had ook haar toenmalige vriend leren kennen via Relatieplanet, helaas kwam ze er 2 jaar later achter dat deze lieftallige meneer nog steeds ingeschreven stond bij Relatieplanet, en welke denkbare relatie site dan ook. En had dus meerdere contacten in de tussentijd.

Maar goed,
Mijn ex ken ik ook via internet, en heb er toch 4 jaar een super leuke relatie mee gehad, en samengewoond.
Brabant - Enschede moesten we elk weekend
And then?
pi_58494072
ja, want ik heb me vriend ook via internet leren kennen , ik woon dan in vlaardingen en hij in schiedam dus dat ligt gelukkig dan wel dicht bij elkaar.
En ja, we hebben nu nog steeds een relatie .
  maandag 5 mei 2008 @ 19:07:13 #47
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_58495968
Het is mogelijk

Zij Amsterdam, ik Rotterdam. Erger kan niet. Maar toch gaat het al bijna een jaar goed
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_58500870
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.
Don't be aroused by my confession, unless you don't give a good goddamn about redemption...
  maandag 5 mei 2008 @ 22:40:30 #49
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_58501397
Twee keer zelfs.
De eerste keer bleek de ander érg ver weg te wonen,
en draaide het uiteindelijk uit op een drama.

De tweede keer was via Fok. Na een aantal pmmetjes en een nacht doorhalen op msn wilde ik haar meteen al ontmoeten, maar zij zat daar niet zo op te wachten, aangezien ze midden in een drama met een voorgaande relatie zat. Na een maand kon ze de verleiding echter ook niet meer weerstaan, dus hebben we elkaar ontmoet. Afgelopen donderdag waren we een jaar samen. . We wonen wel iets verder uit elkaar, Breda-Groningen, maar dat is geen belemmering. We zien elkaar minstens elk weekend.
...dass wir fliegen.
pi_58501428
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef psychofishy het volgende:
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.

Maar hoe hebben jullie dat 'aangepakt'?
Eerst een keer voor een weekje bij elkaar op bezoek?
Even een eerste date gaat er toch ff wat anders aan toe natuurlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')