Internationale chatsite inderdaad.. Ik had van tevoren nog zoiets van "als ik met de buurman wil praten loop ik de voordeur wel uit", en die afstand leek me dus geen bezwaar, omdat ik chatte voor de gezelligheid, en er totaal niet mee bezig was een mogelijke partner tegen het lijf te lopen..quote:Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
Wat leuk!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
Ik zou niet op hem gevallen zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef Greys het volgende:
Wat leuk!![]()
Was je het helemaal eens met haar keuze?
Ik woon ook meer dan twee jaar samen met mijn 'online liefde'.
We woonden echter een uurtje rijden van elkaar af, geen werelddeel dus
"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"quote:Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou niet op hem gevallen zijnMaar hij is goed voor m'n ma, dus ben tevreden
Toen zij zei dat ze hadden afgesproken met elkaar kon ik eindelijk eens zeggen: "Je past wel op he"
"Misschien is het wel een creep!" M'n ma "wat is een creep? "heb het ook aan (haar date) gevraagd, maar die weet het ook niet"quote:Op maandag 5 mei 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"
Vroeg ze ook aan jou wat ze aan moest en of heur haar wel goed zat?
Uiteraard klinkt dit als een verhaal dat ik graag wil horen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:25 schreef fruityloop het volgende:
Ja, 9 maanden geleden, en we wonen net 6 maanden samen..
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.quote:Ik ben inmiddels al 10 jaar samen, meer dan 5 jaar getrouwd, met mijn internetliefje van 1200 kilometer verderop.
Ik check wel iedere ochtend al onze bankrekeningen, want ik vertrouw het voor geen meter, zo'n internetliefje. Ik krijg er maar geen vat op, ik weet rationeel dat ze me op de een of andere manier geld aftroggelt, een vrouw zou immers wel krankjorem zijn om te emigreren alleen uit liefde voor mij, maar ik heb de truc nog niet door. Toen we elkaar leerden kennen had ik een eigen bankrekening, zij alleen een spaarsok. Nu heeft zij een eigen bankrekening, en ik alleen nog toegang tot de en/of-rekening om mijn salaris op te storten. Ik zeg het je, een internetliefje maakt gezonde mannen ziende blind, begin er niet aan. Van een volwassen zelfstandige vent ben ik een afhankelijk hoopje man geworden. Onbeperkt gratis fantastische seks is ook niet zaligmakend.
Onze lieve heer plaatst twee mensen natuurlijk ook niet voor niets zo'n eind van elkaar op deze aardbol. Gij zult niet verenigen wat bewust ver uit elkander geplaatst is, hoedt u voor den verlokkingh!
Ik denk (hoop!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.
Maargoed, misschien ben ik ook wel blind.
Mijn moeder had ook haar toenmalige vriend leren kennen via Relatieplanet, helaas kwam ze er 2 jaar later achter dat deze lieftallige meneer nog steeds ingeschreven stond bij Relatieplanet, en welke denkbare relatie site dan ook. En had dus meerdere contacten in de tussentijd.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef psychofishy het volgende:
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |