Dat is waarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
Per persoon verschillend denk ik. Ik moet zelf iemand zo gauw mogelijk een keer in het echt ontmoeten als het lijkt te gaan klikken, anders laat ik mijn fantasie de vrije loop met alle gevolgen van dien. Wat bij mij vaak dan het probleem is is dat ik het beeld wat ik van haar heb gevormd enorm bij moet stellen. Even een keer irl ontmoeten voordat het zo ver kan komen kan dan heel verhelderend zijn. Het hoeft dan echt niet een date met alles er op en er aan zijn, een bakje koffie in een stationsrestauratie en een wandeling kunnen al genoeg zijn.
Hyvesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ruim 20 jaar later kwam ik met stom toeval op zijn hyves terecht en na een week msn-en/bellen/sms-en/mailen hebben we afgesproken en zijn we nagenoeg onafscheidelijk.
Zelfde gehad. In mijn situatie was die omschrijving een groot understatement. Was ook eenzijdig, dat speelt een rol. Daarom voorlopig voor mij alleen nog maar verliefdheden in het echt. Bah...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
Ik ben één keer via internet 'verliefd' geworden op een meisje, na een paar maanden pas een keer in het echt ontmoet, was echt geen succes.
Da's toch bij iedere relatie een voorwaarde?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:18 schreef Falalalan het volgende:
[..]
Zelfde gehad. In mijn situatie was die omschrijving een groot understatement. Was ook eenzijdig, dat speelt een rol. Daarom voorlopig voor mij alleen nog maar verliefdheden in het echt. Bah...
Andere reacties tonen aan dat het mogelijk is: verliefd via internet met daaropvolgende relatie.
Wat Mono zegt, het verschilt per persoon. Je moet maar net de juiste treffen. Een voorwaarde is wel dat het wederzijds is, denk ik
Juist, die instelling heb ik dus ook. Via bellen, sms'en en chatprogramma's mis je zoveel non-verbale communicatie dat het bijna nietszeggend is. Ik geloof wel dat je geluk kan halen uit online contact, maar dat echte verliefdheid veel meer dan een stel berichtjes en telefoontjes vereist.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
Ik moet zelf iemand zo gauw mogelijk een keer in het echt ontmoeten als het lijkt te gaan klikken, anders laat ik mijn fantasie de vrije loop met alle gevolgen van dien. Wat bij mij vaak dan het probleem is is dat ik het beeld wat ik van haar heb gevormd enorm bij moet stellen. Even een keer irl ontmoeten voordat het zo ver kan komen kan dan heel verhelderend zijn. Het hoeft dan echt niet een date met alles er op en er aan zijn, een bakje koffie in een stationsrestauratie en een wandeling kunnen al genoeg zijn.
Iowa, Amerika..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:37 schreef Strani het volgende:
TS, ik ben toch wel benieuwd waar je liefde ongeveer woont, en is het financiëel echt zo onhaalbaar?
Internationale chatsite inderdaad.. Ik had van tevoren nog zoiets van "als ik met de buurman wil praten loop ik de voordeur wel uit", en die afstand leek me dus geen bezwaar, omdat ik chatte voor de gezelligheid, en er totaal niet mee bezig was een mogelijke partner tegen het lijf te lopen..quote:Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
Wat leuk!quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
Ik zou niet op hem gevallen zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 13:17 schreef Greys het volgende:
Wat leuk!![]()
Was je het helemaal eens met haar keuze?
Ik woon ook meer dan twee jaar samen met mijn 'online liefde'.
We woonden echter een uurtje rijden van elkaar af, geen werelddeel dus
"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"quote:Op maandag 5 mei 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou niet op hem gevallen zijnMaar hij is goed voor m'n ma, dus ben tevreden
Toen zij zei dat ze hadden afgesproken met elkaar kon ik eindelijk eens zeggen: "Je past wel op he"
"Misschien is het wel een creep!" M'n ma "wat is een creep? "heb het ook aan (haar date) gevraagd, maar die weet het ook niet"quote:Op maandag 5 mei 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
"Wel op een openbare plek afspreken he mams?"
Vroeg ze ook aan jou wat ze aan moest en of heur haar wel goed zat?
Uiteraard klinkt dit als een verhaal dat ik graag wil horen.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:25 schreef fruityloop het volgende:
Ja, 9 maanden geleden, en we wonen net 6 maanden samen..
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.quote:Ik ben inmiddels al 10 jaar samen, meer dan 5 jaar getrouwd, met mijn internetliefje van 1200 kilometer verderop.
Ik check wel iedere ochtend al onze bankrekeningen, want ik vertrouw het voor geen meter, zo'n internetliefje. Ik krijg er maar geen vat op, ik weet rationeel dat ze me op de een of andere manier geld aftroggelt, een vrouw zou immers wel krankjorem zijn om te emigreren alleen uit liefde voor mij, maar ik heb de truc nog niet door. Toen we elkaar leerden kennen had ik een eigen bankrekening, zij alleen een spaarsok. Nu heeft zij een eigen bankrekening, en ik alleen nog toegang tot de en/of-rekening om mijn salaris op te storten. Ik zeg het je, een internetliefje maakt gezonde mannen ziende blind, begin er niet aan. Van een volwassen zelfstandige vent ben ik een afhankelijk hoopje man geworden. Onbeperkt gratis fantastische seks is ook niet zaligmakend.
Onze lieve heer plaatst twee mensen natuurlijk ook niet voor niets zo'n eind van elkaar op deze aardbol. Gij zult niet verenigen wat bewust ver uit elkander geplaatst is, hoedt u voor den verlokkingh!
Ik denk (hoop!quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.
Maargoed, misschien ben ik ook wel blind.
Mijn moeder had ook haar toenmalige vriend leren kennen via Relatieplanet, helaas kwam ze er 2 jaar later achter dat deze lieftallige meneer nog steeds ingeschreven stond bij Relatieplanet, en welke denkbare relatie site dan ook. En had dus meerdere contacten in de tussentijd.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn moeder heeft haar huidige partner via Relatieplanet leren kennen en wonen sinds een paar maanden nu samen
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef psychofishy het volgende:
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:36 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat een gelul, je kan toch gewoon gaan scheiden als je er zo van baalt en het voor geen meter vertrouwd? Je bent wel hopeloos als je niet gelukkig bent en het toch voortzet. Is ook niet eerlijk tegenover je vrouw.
Maargoed, misschien ben ik ook wel blind.
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk (hoop!) dat Roquefort het allemaal niet zo serieus meent
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe hebben jullie dat 'aangepakt'?
Eerst een keer voor een weekje bij elkaar op bezoek?
Even een eerste date gaat er toch ff wat anders aan toe natuurlijk..
We kennen elkaar via relatie planet, na een paar weken chatten een eerste voorzichtige afspraak op een zaterdagmiddag, en uiteindelijk kon ik nog net de laatste trein terug halen...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:03 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Uiteraard klinkt dit als een verhaal dat ik graag wil horen.
Ik Oss, zij Rio de Janeiro. Nu wonen we al iets meer dan een jaar samenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef psychofishy het volgende:
Ik vlijmen ('s-Hertogenbosch). zij Rochester, NY, USA... Nu bijna een jaar getrouwd en best wel happy in Amerika.
Erg herkenbaar, ik heb in het begin es in 1 avond 40% van mijn maandelijkse belminunten opgebeld..quote:Op maandag 5 mei 2008 11:13 schreef Twinky het volgende:
Yephier ook geslaagd. We begonnen met elk weekend elkaar zien met de afstand Zeeland (Goes) - dorpje bij Eindhoven en toen we dit jaar allebei gingen studeren woonden we drie straten van elkaar
en nu vijf minuten fietsen
Was wel grappig trouwens, we waren echt al smoooorverliefd voordat we elkaar hadden gezienuren bellen 's nachts, hele dag smsen en msn enzo
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Erg herkenbaar, ik heb in het begin es in 1 avond 40% van mijn maandelijkse belminunten opgebeld..Nu we samenwonen scheelt het echt enorm, ik kan wel aan een prepaid..
Wooow ik heb een collega die hetzelfde heeft... Dies ergens in de 40 en woont in Friesland. We praten toch niet over dezelfde mensen toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij is volgens mij in de 50.. en woont in Kampenquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Hardrebel het volgende:
Wooow ik heb een collega die hetzelfde heeft... Dies ergens in de 40 en woont in Friesland. We praten toch niet over dezelfde mensen toch?
Ooohw oke. Sjiiit dacht ik even wat te hebben ontdekt hiero.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is volgens mij in de 50.. en woont in Kampen
Zou wel grappig zijn geweest, maar sorryquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:54 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ooohw oke. Sjiiit dacht ik even wat te hebben ontdekt hiero.
Valt me nu pas op dat je nickname wat letters mistquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn geweest, maar sorry
Nee hoor, mis helemaal niksquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat je nickname wat letters mist
Leg eens uit dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor, mis helemaal niks
Maar dit is volgens mij beetje SC wat hier niet thuishoort
Weleens van telefoon, email, msn, fobo of pm gehoord?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:27 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Moet ik dan speciaal hiervoor een topic openen?
wat schattigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:36 schreef Candaasje het volgende:
Jup, hier nu al meer dan 2 jaar samen.![]()
Heb mijn lief via een spel ontmoet (ja lach me maar uit), maar pas toen we via programma's zoals teamspeak/skype ook over andere interesses begonnen te praten, begon ik hem echt leuk te vinden. Ik ben eigenlijk altijd wel nieuwsgierig naar de persoon achter de nickname, of het nu op fora, ingame of ergens anders is, maar goed, als je zo'n online spel speelt, kun je toch vaak wel stuiten op mannen die enkel in termen van computers, bier en spellen kunnen denken, dus toen bleek dat deze jongen wat meer interesses had dan enkel bovengenoemde zaken, was dat een aangename verassing. Niet lang daarna afgesproken in Utercht (het bleek dat hij nog geen 15 km verderop woont) en uiteindelijk na nog een paar keer elkaar gezien te hebben, is het wat geworden. En dat is het nog steeds - hoewel hij momenteel een half jaar in België zit. (Gelukkig pendelt hij elk weekend op en neer, dus ik kom weinig aandacht te kort
)
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Twee keer zelfs.
De eerste keer bleek de ander érg ver weg te wonen,
en draaide het uiteindelijk uit op een drama.
De tweede keer was via Fok. Na een aantal pmmetjes en een nacht doorhalen op msn wilde ik haar meteen al ontmoeten, maar zij zat daar niet zo op te wachten, aangezien ze midden in een drama met een voorgaande relatie zat. Na een maand kon ze de verleiding echter ook niet meer weerstaan, dus hebben we elkaar ontmoet. Afgelopen donderdag waren we een jaar samen.. We wonen wel iets verder uit elkaar, Breda-Groningen, maar dat is geen belemmering. We zien elkaar minstens elk weekend.
alleen maar chatten is geen relatie...quote:Op maandag 12 mei 2008 15:29 schreef Prinsesje4you het volgende:
Mijn oud collegaatje ( een vriendin nu) heeft haar man ontmoet via een website in Amerika en is nu getrouwd en woont daar.. Afstand: Haarlem-Phoenix. En die hadden al een relatie veel gechat voor ze elkaar daadwerkelijk ontmoette.
Nee, ze zeiden beide al dat ze een relatie hadden omdat het al zo goed voeldequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen maar chatten is geen relatie...
en een relatie hebben (in de zin van een liefdesrelatie) lijkt me sterk als je elkaar nog nooit ontmoet hebt...
Dat is iets waar ik nu heel erg mee ga oppassen en het advies wil aandragen aan anderen om mee op te passen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef RPG het volgende:
Ik ben zelfs verhuis voor een dame die ik via internet kende. Ik woonde toen in Ierland en ben toen voor haar naar Nederland weer gekomen. En heb zelfs bijna 2 jaar samen gewoond met haar. Relaties via internet kunnen wel.
Vrienden? bof jij even.. ik ben m'n hele leven al een 'lone wolf' en 'outcast', en heb daar geen seconde spijt vanquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik nu heel erg mee ga oppassen en het advies wil aandragen aan anderen om mee op te passen.
Ben voor iemand van Enschede naar Den Haag verhuist die nu niet meer aan mijn zijde staat. (ook ontmoet via internet in het begin)
Het is dat ik hier goed werk heb nu in combinatie met een kleine vriendenkring. Anders was ik dubbel zuur.
waarom niet?quote:
Waarom begin je er dan in hemelsnaam aan? Omdat ze misschien wel anders kon zijn dan je in eerst instantie merkte ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:07 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ze paste niet bij me.. en een aantal waren behoorlijk bitchy
Na een aantal weken begon ik me steeds meer aan bepaaldje trekjes te irriteren.. arrogantie etc, terwijl ze in het begin heel anders deed. Als dat al in het begin is.. tja.. dan houdt het snel op.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan in hemelsnaam aan? Omdat ze misschien wel anders kon zijn dan je in eerst instantie merkte ?
Dan tref je de verkeerde meiden gewoon..quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Na een aantal weken begon ik me steeds meer aan bepaaldje trekjes te irriteren.. arrogantie etc, terwijl ze in het begin heel anders deed. Als dat al in het begin is.. tja.. dan houdt het snel op.
Heel bekend.. ruzies die ontstaan op msn omdat de ander het heel anders leest dan wat je bedoeltquote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Trusten het volgende:
Ik geloof best in iemand leren kennen via internet maar je moet oppassen dat je daarna niet teveel blijft communiceren via internet, er ontstaan namelijk snel misverstanden via 'geschreven' taal en ruzies die je niet hoeft te hebben etc
Zelf 8 mnd relatie gehad met iemand die ik van internet kende maar daar gebeurde bovenstaande. Terwijl ik daarvoor nooit zoveel had met MSN e.d.
Dat dus....quote:Op maandag 19 mei 2008 08:57 schreef Netstorm het volgende:
Heel bekend.. ruzies die ontstaan op msn omdat de ander het heel anders leest dan wat je bedoelt
Inderdaad. Dat is meestal wel een groot probleem. Je krijgt steeds meer een eigen idee van die persoon, terwijl dat in het echt niet hoeft te kloppen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:51 schreef Friek_ het volgende:
Mijn huidige vriendin heb ik ook via Fok! leren kennen. Toen we elkaar wat intensiever via MSN gingen spreken wilde ik haar ook zo snel mogelijk ontmoeten om die verwachtingen/idealiserende beeldvorming weg te knallen. Sinds een maandje ben ik hartstikke gelukkig met d'r.
Ja, sluit mij hier volledig bij aan. Heb nu een oogje op een ontzettend leuke meid, ziet er goed uit. Zegt zelf mij heel erg leuk te vinden, hebben ook "quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef MonoSynth het volgende:
Per persoon verschillend denk ik. Ik moet zelf iemand zo gauw mogelijk een keer in het echt ontmoeten als het lijkt te gaan klikken, anders laat ik mijn fantasie de vrije loop met alle gevolgen van dien. Wat bij mij vaak dan het probleem is is dat ik het beeld wat ik van haar heb gevormd enorm bij moet stellen. Even een keer irl ontmoeten voordat het zo ver kan komen kan dan heel verhelderend zijn. Het hoeft dan echt niet een date met alles er op en er aan zijn, een bakje koffie in een stationsrestauratie en een wandeling kunnen al genoeg zijn.
Ik ben één keer via internet 'verliefd' geworden op een meisje, na een paar maanden pas een keer in het echt ontmoet, was echt geen succes.
quote:"Als je haar heel erg leuk vindt, geef je haar de tijd om te wennen aan de situaties die mogelijk zouden kunnen gaan afspelen."
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef Trusten het volgende:
Ik geloof best in iemand leren kennen via internet maar je moet oppassen dat je daarna niet teveel blijft communiceren via internet, er ontstaan namelijk snel misverstanden via 'geschreven' taal en ruzies die je niet hoeft te hebben etc
Zelf 8 mnd relatie gehad met iemand die ik van internet kende maar daar gebeurde bovenstaande. Terwijl ik daarvoor nooit zoveel had met MSN e.d.
komt mij ook bekend voor..quote:Op maandag 19 mei 2008 08:57 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Heel bekend.. ruzies die ontstaan op msn omdat de ander het heel anders leest dan wat je bedoelt
Inderdaad, het liefst wil ik ook snel afspreken. Als het alleen maar langer duurt wordt je op een gegeven moment ook wat onzeker... Je wilt graag meteen bevestiging.quote:Dat is waar![]()
Liefst na een week, maar zeker binnen 2 weken iets afspraken, anders kan het alleen maar tegenvallen. Heb je niks meer te ouwehoeren of ze is toch duidelijk minder mooi dan in je dromen.
Online spellen.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
Oprechte interesse: Ik vraag me dan af hoe je in de naam der lieve vrede aan iemand uit -bijvoorbeeld- Iowa komt? Waar kom je die tegen dan? Internationale dating-sites? Fora? Of ga je bewust op zoek naar mensen buiten NL / Europa?
Mja. Dat klinkt als de situatie van mijn huisgenoot. Meid leren kennen via RP, afspraak gehad, was leuk en daarna hebben ze twee keer weer afgesproken. Maar ze blijft een beetje vaag doen, weet niet wat ze wil... (ze heeft issuesquote:Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef weasel85 het volgende:
Maar deze meid gaf al aan, dat ik me niet ongerust moest maken, over dat er n geen afspraakje zou komen. Deze komt er wel, maar wanneer...
Blijkbaar niet leuk genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer, want het is een mooie, leuke meid, volgens hem.
Iedereen wordt een keer zat van andermans issues. Vooral in dit stadium kan dit funest zijn.quote:
Je bent wel een geval apartquote:Op maandag 19 mei 2008 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Online spellen.Die je dus in multiplayer met Nederlandse, maar vooral buitenlanders speelt.
Ik zoek ze daar niet bewust op, hoor. Maar soms dan kom je iemand vaak tegen en dan voeg je die persoon toe op msn.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iedereen wordt een keer zat van andermans issues. Vooral in dit stadium kan dit funest zijn.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het alleen een onverwachte reactie.
Man laat je niet zo aan het lijntje houden joh...quote:Op maandag 19 mei 2008 11:05 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Inderdaad, het liefst wil ik ook snel afspreken. Als het alleen maar langer duurt wordt je op een gegeven moment ook wat onzeker... Je wilt graag meteen bevestiging.
Maar deze meid gaf al aan, dat ik me niet ongerust moest maken, over dat er n geen afspraakje zou komen. Deze komt er wel, maar wanneer...
ah nog pril..quote:Op maandag 26 mei 2008 11:09 schreef J0ttem het volgende:
Ik ken mijn huidige meisje ook via het internet (180 km afstand / 2.5 uur reizen met de trein).
We hebben 2.5 maand met elkaar(we kennen elkaar al langer dan een jaar) en het gaat prima, we SMS'en en MSN'en elke dag en volgend weekend logeerd ze bij mij thuis.
Natuurlijk missen we elkaar's gezelschap wel eens, maar elke ontmoeting is echt iets om naar uit te kijken. Wat mij betreft is dit prima mogelijk zolang je 100% voor elkaar gaat, iets wat bij ons (tot nu toe (lol)) geen probleem is :>
Oh, zeker wel. Over anderhalve maand gaan we samenwonen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
overigens, wat zijn de post mager, zijn de nieuwe Internetliefdes dit jaar geen succes?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, zeker wel. Over anderhalve maand gaan we samenwonen..
Jezus na 11 maanden al samenwonenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:46 schreef crrrN het volgende:
Ik ga volgende maand ook samenwonen met mijn internetlievi;) dan 11 maanden samen
Als je maar graag genoeg wilt en zeker weet dat je alles van elkaar kan hebben. (Vooral dat laatste is moeilijk te weten te komen via internet, maar zodra je dat weet, zit t goed)
Ik ken zelfs iemand die met een griet van 17 samenwoont.. en dat al na een half jaar.. en nu al trouw plannen hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:09 schreef petitlapin2 het volgende:
ik vind elf maanden best lang
ik ken vrienden waar binnen een jaar al een baby onderweg is![]()
wtf na 2 maand al samen wonenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:03 schreef Mirre het volgende:
Ik uit Haarlem en Mr.Jinks uit Leiden. April 2003 hebben we elkaar voor het eerst irl ontmoet, juni 2003 zijn we in Haarlem samen gaan wonen en eind dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd
Snelquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:03 schreef Mirre het volgende:
Ik uit Haarlem en Mr.Jinks uit Leiden. April 2003 hebben we elkaar voor het eerst irl ontmoet, juni 2003 zijn we in Haarlem samen gaan wonen en eind dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd
Hoe heeft 'ie dat zolang kunnen uithouden?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee keer zelfs. De eerste keer bleek de ander vlakbij te wonen, maar draaide het uiteindelijk uit op een drama. Na een relatie van bijna 2 jaar kwam ik erachter dat ie had gelogen over z'n naam, herkomst, familie, en oh ja, hij hield er ook nog wat andere vrouwen op na.
MrJinks bleek in het echt nog leuker dan hij op de computer al was. Inderdaad, gewoon jezelf zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef True_Believer het volgende:
Tja voor mij werkte het nietHij bleek in het echt toch een stukje anders dan via de computer.
Maar ik denk zeker dat het wel kán werken, als je jezelf niet anders voordoet dan je irl bent.
Tortelduifjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:03 schreef Mirre het volgende:
De bewerker was dan ook het vriendje van de bewerkte.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
is een bewerkt verhaal van een eerdere post in dit topic
Heel veel mooie verhalen en excuses. En daarbij maakt liefde helaas blind...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:16 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hoe heeft 'ie dat zolang kunnen uithouden?
Ik ben ook na 2 maanden bij hem ingetrokken. Ik zat toch meer bij hem; hij had een eigen stek. Ik woonde thuis. Lekker knus ende gezellig hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |