abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58434966
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als bierblikje -achtige vleugels reinforceerd staal van ettelijke centimeters dik wat verankerd zit in beton kan snijden.
Dan hebben we altijd het verkeerde materiaal gebruikt voor messen. Aluminium is wat je dient te gebruiken.

Ik wil dus alleenmaar aangeven dat het de impact een cartoonimpact is. Het kan gewoon niet waar zijn. Punt. Miljoenen mensen zijn gewoon gek geindoctrineerd. Herhalen herhalen herhalen van de 6-seconde-impact. Het is ingegrift maar dat maak het nog niet waar.
Verankerd beton is relatief zwak voor zijdelingse krachten en puntbelastingen. In je verhaal zie je denk ik ook het begrip massatraagheid en een paar liter licht ontvlambare brandstof over het hoofd.

Aluminium is trouwens niet geschikt voor messen, en mag alleen bij uitzondering gebruikt worden in de voedingsmiddelen industrie, maar dat terzijde.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:33:17 #52
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58435007
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:28 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Op een normale manier vragen.

Heb je je eigen reply al wel eens gezien? Ga toch fietsen kerel, je geloofwaardigheid is zojuist een gebouw in gevlogen.
Nee, dat was een hologram.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_58435036
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:26 schreef Dibble het volgende:

[..]

Damn door kk nerdjes als jou knap ik echt af. Kijk als je het op een normaal manier vraagt heb ik er geen problemen mee maar je weet zaken zo subtiel te verdraaien en nu ben IK opeens de onwetende terwijl jijzelf begin met een laag niveau reactie.
Mannetje ik heb medelijden met je als dit je vorm van discusseren is. Jij gaat het nog ver schoppen geloof me
Voordat je je met zware materie in laat zou ik toch eerst eens wat aan de beheersing van je taal gaan doen. Of is je Engels beter? Of wellicht één of ander boerendialect?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_58435094
Toch Vfrappant Probleem
uit een aspergernest
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:45:03 #55
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58435198
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:26 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Tsja, helaas moeten we accepteren dat in de maatschappij er ook mensen nodig zijn om de straten te vegen. Alleen zou er een verbod moeten komen dat die mensen een eigen mening mogen hebben.
dat is er al en dat heet onderwijs.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58435217
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:33 schreef Rasing het volgende:

[..]

Nee, dat was een hologram.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:49:30 #57
52357 Lambiekje
pi_58435278
Waarom kan er niet inhoudelijk gereageerd worden. ?!?! Niveau is echt bedenkelijk. Ik besef heel goed dat het opzij schuiven van vliegtuiggebruik heel wat vergt. Maar deze reacties slaat alles.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58435314
En als bijkomende opmerking, gelukkig zijn alle 'nabestaanden' van de inzittenden van de vliegtuigen ook allemaal nepperds en fakers. Vuil uitschot met hun neptranen terwijl ze helemaal niemand zijn kwijtgeraakt, of niet TS?

Inhoudelijk genoeg, het is gewoon een vraag.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:51:28 #59
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_58435318
omdat op dit moment de puisterige kutnerdjes zich aftrekken om hun eigen grappen en hun sperma of hun gezicht heen smeren met een denkbeeldig hologram vriendin in hun naast.
*Hosselcopter*
pi_58435341
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:51 schreef Dibble het volgende:
omdat op dit moment de puisterige kutnerdjes zich aftrekken om hun eigen grappen en hun sperma of hun gezicht heen smeren met een denkbeeldig hologram vriendin in hun naast.
Hangt je kamer vol spiegels?
pi_58435431
pff Dibble je blijft zelf ook bezig he...negeer het.

Welke verklaring heb je eigenlijk op de post van Rasing:
quote:
Een luchtstroming is alleen zichtbaar als de lucht ook zichtbaar is, bijvoorbeeld als je door rook of wolken heen vliegt. In een zonnig New York op 300 m hoogte lijken mij geen vortices zichtbaar.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:00:51 #62
52357 Lambiekje
pi_58435464
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:51 schreef AlphaOmega het volgende:
En als bijkomende opmerking, gelukkig zijn alle 'nabestaanden' van de inzittenden van de vliegtuigen ook allemaal nepperds en fakers. Vuil uitschot met hun neptranen terwijl ze helemaal niemand zijn kwijtgeraakt, of niet TS?

Inhoudelijk genoeg, het is gewoon een vraag.
Geen van de families die op LAX hun geliefden verwelkomden. Dat was namelijk de bestemming. En ja de namen zijn fake namen. Geen van de aangeboden miljoenschade vergoeding is opgeeist door familieleden. Zoals bekend waren de telefoongesprekken allemaal in scene gezet. Mobielbellen een onmogelijkheid. Er zit zoveel haken en ogen aan het officiele verhaal.
pi_58435546
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen van de families die op LAX hun geliefden verwelkomden. Dat was namelijk de bestemming. En ja de namen zijn fake namen. Geen van de aangeboden miljoenschade vergoeding is opgeeist door familieleden. Zoals bekend waren de telefoongesprekken allemaal in scene gezet. Mobielbellen een onmogelijkheid. Er zit zoveel haken en ogen aan het officiele verhaal.
Ok, mooi verteld, maar dat konden de gebroeders Grimm ook, alleen dat waren sprookjes. Laat maar eens bewijs zien? En laten zien, geen lullige link naar een of andere trieste website van een of andere josti die zich wel een broertje Grimm waant.
pi_58435696
Eigenlijk voegt het plaatje in de OP ook niets toe. Een klein projectiel op een oppervlak heeft een grotere kans tot penetreren dan een groot object. Vergelijk het met een stapel A4'tjes, als je dit stapeltje op een naald drukt, gaat het er doorheen, druk je het stapeltje A4'tjes op een bolvormig object blijft het papier intact.

Als het vliegtuig een bolvorm had, had het misschien het gebouw niet binnengedrongen, een vliegtuig is alleen nou eenmaal ontworpen om puntig te zijn vanwege aerodynamische redenen, derhalve is het vliegtuig in dit verhaal de naald, evenals de vogel de naald in het OP plaatje was.

Tuurlijk zitten er nog andere factoren achter als invalshoek en weet ik veel wat allemaal, maar dat gaat allemaal te ver hier voor.

Waarom er nog geen brokstukken rondvlogen toen het vliegtuig met z'n neus in het gebouw zat? Kijk eens naar een slowmotion filmpje van een waterdruppel, de plek waar het druppeltje valt zal eerst 'indeuken', voordat rondom de plek van impact de kracht vrijkomt en er een golfbeweging staat.

Verder was het WTC ooit berekend voor een Boeing 707, een vliegtuig dat destijds een van de grootste was. Echter was het in dit geval een Boeing 767-200, een vliegtuig dat een stuk groter is, en bovendien (en cruciaal) vloog het een stuk harder dan normaal zou zijn op die hoogte voor een 'oeps, gebouw over het hoofd gezien tijdens nadering'-foutje.

Tot zover mijn inhoudelijke post.
pi_58435896
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef Lambiekje het volgende:Dan hebben we dus al die tijd verkeerde messen gemaakt. Van staal hoe kom je er op. Aluminium is veel beter.
Nee joh, je moet messen maken van vogels. Die snijden dwars door een vliegtuig heen, dat heb je zelf laten zien!
pi_58436039
Steeds als je denkt (hoopt) dat de theorietjes niet dommer kunnen worden bewijst iemand het tegendeel.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 14:50:55 #67
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_58436306
Dus het vliegtuig dat ik live in die toren zag vliegen was een hologram, of een kunstige montage door ingehuurde cameramensen? Waar kwam dat gapende gat in het gebouw dan vandaan, hologrammen doen nog minder schade dan een vogeltje. Of is de hologramtechnologie tegenwoordig al 'zo ver'?

De Bijlmerramp heeft zeker ook niet plaatsgevonden? Explosieven waren van tevoren al in de flats aangebracht op de plek waar het vliegtuig zou landen?

Wat een bullshit! D'r stinkt genoeg aan 9/11 om de officiele lezingen zeer kritisch te bekijken maar dit soort getheoretiseer lijkt mij eerder een poging van 'de autoriteiten' om de conspiracy-aanhangers in diskrediet te brengen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:10:19 #68
41051 Rasing
pi_58436648
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:25 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Nee joh, je moet messen maken van vogels. Die snijden dwars door een vliegtuig heen, dat heb je zelf laten zien!
Whehe, pwned.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:26:26 #69
52357 Lambiekje
pi_58436939
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:50 schreef Barbaaf het volgende:
Dus het vliegtuig dat ik live in die toren zag vliegen was een hologram, of een kunstige montage door ingehuurde cameramensen? Waar kwam dat gapende gat in het gebouw dan vandaan, hologrammen doen nog minder schade dan een vogeltje. Of is de hologramtechnologie tegenwoordig al 'zo ver'?
Uhhh de vleugel uiteindes zijn zo extreem zwak .. en dat zou centimeters dik staal snijden. Waar zit je verstand. De impact is nep. Het is een cartoon impact.
quote:
De Bijlmerramp heeft zeker ook niet plaatsgevonden? Explosieven waren van tevoren al in de flats aangebracht op de plek waar het vliegtuig zou landen?
Waarom haal je dat er bij ...!?
quote:
Wat een bullshit! D'r stinkt genoeg aan 9/11 om de officiele lezingen zeer kritisch te bekijken maar dit soort getheoretiseer lijkt mij eerder een poging van 'de autoriteiten' om de conspiracy-aanhangers in diskrediet te brengen.
Nee het is nu wel langzamerhand aan het door sijpelen. Het is serieuze materie de TV fakery en noplanes.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:27:18 #70
52357 Lambiekje
pi_58436949
pi_58437410
Waarom is het toch altijd zo dat sites met informatie over dit soort twijfelachtige zaken altijd even twijfelachtig zijn. Volgens mijn beveiligingssoftware doe ik er niet verstandig aan om ook maar iets aan te klikken op die sites. Raar is dat, het onprofessionele overkomen van iets waar zo veel mensen altijd zo stellig in lijken te geloven. Wie houdt wie voor de gek?
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 16:04:59 #72
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_58437542
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uhhh de vleugel uiteindes zijn zo extreem zwak .. en dat zou centimeters dik staal snijden. Waar zit je verstand. De impact is nep. Het is een cartoon impact.
Je beantwoordt mijn vraag niet, je herhaalt je stelling.
quote:
[..]
Waarom haal je dat er bij ...!?
Zomaar, vliegtuig vliegt gebouw in en beschadigt het zwaar, ik zie wat overeenkomsten, jij blijkbaar niet.
quote:
Nee het is nu wel langzamerhand aan het door sijpelen. Het is serieuze materie de TV fakery en noplanes.
Het enige dat sijpelt is die waterige massa die jouw hersenen moet voorstellen.

'Planehuggers'... er is in ieder geval goed opgelet bij de propaganda-, manipulatie- en indoctrinatielessen: geef je tegenstanders een denigrerende bijnaam en je hebt een voorsprong in de publieke opinie.

'Quizje' valt in de categorie " 1 gek kan meer vragen dan duizend wijzen kunnen beantwoorden", het bewijs voor de stellingen die daar geponeerd worden is even dun als het bewijs voor WMD in Irak maar als je wil geloven, tsja, dan is het natuurlijk compleet logisch.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_58437703
Dat van Barbaaf, en waar blijft je bewijs van gelogen inzittenden van een vliegtuig? Ik heb net nog even de dodenlijsten bekeken, en kwam weer die mensen tegen die voor hetzelfde bedrijf hebben gewerkt als waar ik destijds voor werkzaam was. Ik kan me de berichten nog goed herinneren binnen onze organisatie over de omgekomen collega's. Zou dat vermeende spelletje dan zo ver gaan? Totaan kinderen toe, die het meespelen, dat hun pappa dood is door de 911 aanslagen? Denk nog een keer heel goed na, of kom met daadwerkelijk harde bewijzen, en niet zielige sites met een hoop viezigheid onderwater waar je pc door verziekt raakt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:15:52 #74
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58437739
Hey Lambiekje. Je hebt gewoon gelijk. PREACH IT BROTHER!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:21:56 #75
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_58437859
Het enige deel waar ik m'n vraagtekens bij blijf zetten is het hele gedoe omtrend dat pentagon, dát zaakje stinkt wel degelijk.
Maar hologrammen die vanuit meerdere camera-oogpunten zijn gefilmt door totaal uiteenlopende figuren en er voor moesten zorgen dat ze op deze manier opgeblazen konden worden door eigen mensen zodat ze een oorlog konden rechtvaardigen ... dude!
pi_58437948
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:13 schreef AlphaOmega het volgende:
Dat van Barbaaf, en waar blijft je bewijs van gelogen inzittenden van een vliegtuig? Ik heb net nog even de dodenlijsten bekeken, en kwam weer die mensen tegen die voor hetzelfde bedrijf hebben gewerkt als waar ik destijds voor werkzaam was. Ik kan me de berichten nog goed herinneren binnen onze organisatie over de omgekomen collega's. Zou dat vermeende spelletje dan zo ver gaan? Totaan kinderen toe, die het meespelen, dat hun pappa dood is door de 911 aanslagen? Denk nog een keer heel goed na, of kom met daadwerkelijk harde bewijzen, en niet zielige sites met een hoop viezigheid onderwater waar je pc door verziekt raakt.
Welke linkjes doel je dan op? Want ik heb nergens last van...
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:42:01 #77
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58438190
OMG, hoe kan dit:

Vliegtuig in gebouw gevlogen, hoax!!!1eleventy!!111:

Om over het totale onbenul van natuurkunde nog maar te zwijgen.

Iets met impuls, treksterkte en kinetische energie enzo
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:53:51 #78
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_58438403
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:42 schreef Terecht het volgende:
OMG, hoe kan dit:
[ afbeelding ]

Vliegtuig in gebouw gevlogen, hoax!!!1eleventy!!111:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Om over het totale onbenul van natuurkunde nog maar te zwijgen.

Iets met impuls, treksterkte en kinetische energie enzo
OMG!!!! Water snijdt door staal!!! We moeten alle messen van water maken!!!!
pi_58438964
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:53 schreef DivineJester het volgende:

[..]

OMG!!!! Water snijdt door staal!!! We moeten alle messen van water maken!!!!
Eerst maar eens zien of water ook door aluminium en vogels kan snijden.
pi_58439178
oh noes ik heb een iq van een stoeptegel en ik snap niet hoe 9/11 gebeurt kan zijn.
Dus dan maar allerlei sprookjes verzinnen over hologrammen en regering samenzweringen om toch maar slim over te komen.

so sad mensen met een iq van een stoeptegel
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:37:35 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58441211
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef cerror het volgende:
En al die amateuropnames en tig ooggetuiges dan?
Wat een load of crap lambiek.
Wat hij zegt Tijd om wat te gaan lezen over natuurkunde Lambiekje.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_58442065
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen van de families die op LAX hun geliefden verwelkomden. Dat was namelijk de bestemming. En ja de namen zijn fake namen.
Bewijs dan eens dat dit allemaal fake namen zijn:
http://www.usatoday.com/n(...)apsule-flight175.htm
http://www.september11vic(...)ims/victims_list.htm

Vertel je het ook ff aan alle familieleden, vrienden, kennissen, buren etc dat die mensen die ze zo goed kenden eingelijk niet bestonden? Waren dat ook hologrammen?
quote:
Geen van de aangeboden miljoenschade vergoeding is opgeeist door familieleden.
Hoe kom je daar bij? Er wordt juist bewust niet bekend gemaakt wie schadevergoeding hebben ontvangen, er zijn in totaal 7408 cliams ingediend:

Over 98% of eligible families who lost a loved one voluntarily decided to participate and submitted claims to the Fund.
http://www.usdoj.gov/arch(...)n/comp_deceased.html
quote:
Zoals bekend waren de telefoongesprekken allemaal in scene gezet. Mobielbellen een onmogelijkheid. Er zit zoveel haken en ogen aan het officiele verhaal.
Zoals bekend? Dat is helemaal niet bekend dat is je eigen mening geen feit! Het is juist keer en keer al bewezen dat die claim onzin is en er wel telefoongespreken hebben plaatsgevonden via airphones (welke wel in de vliegtuigen zaten) en via mobiele telefoons. Als je je een beetje meer zou verdiepen ipv zoals zo vaak een conspirancy site napraten dan wist je dat mobiele telefoons wel een signaal kunnen krijgen maar dit niet lang vast konden houden. Lees je eens in: http://www.911myths.com/html/mobiles_at_altitude.html

Er zitten voornamelijk haken en ogen aan jouw verhaal, dat je zoals zo vaak niet kan onderbouwen en waarschijnlijk weer grotendeels verzonnen/verdraaid/ uit z'n context gerukt hebt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:20:04 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58442106
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De structuur waar het hele vliegtuig aan hangt is extreem zwak? Waar zit je verstand dat je die tegenstrijdigheid niet ziet?
Onikaan ni ov dovah
pi_58442164
Apart. Eerst was er geen vliegtuig in het Pentagon gevlogen omdat er geen vliegtuigvormig gat te zien was. Nu zijn er geen vliegtuigen in het WTC gevlogen omdat er wel een vliegtuigvormig gat te zien is.
pi_58442330
Toch jammer dat er zo selectief gereageerd wordt, of kan men niet op tegen de natuurwetten?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:32:48 #86
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_58442412
We worden gefopt!
Nee, niet....
love's a loaded gun....
pi_58445744
Hologrammen...No Plane theorie...
Al die getuigen ter plaatse...overleden familieleden....
Natuurwetten die door Zapruder ontkent worden...
Mobiel bellen word zelfs bij sommige luchtvaartmaatschappijen toegestaan.

Word eens wakker uit je droomwereld Lambiekje, en kijk om je heen.
Er zal een wereld voor je open gaan...
  zaterdag 3 mei 2008 @ 02:38:51 #88
52357 Lambiekje
pi_58449612
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:14 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Of misschien komt het omdat jij degene bent met een verdraait beeld van de wereld? Oh nee, 'tis natuurlijk veel logischer dat er 100 mensen het goed hebben, en miljarden mensen het fout.
eenderde van de mens geloofd in bijbelsprookjes. En ik denk dat gros van de mens het fout hebben. Gros van de mensen hebben zaagsel in hun hoofd. Vakantieman vroeger en dames in dop nu laat echt wel zien hoe onderontwikkeld men is. Amerika is stupid.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 04:38:54 #89
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58450140
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

eenderde van de mens geloofd in bijbelsprookjes. En ik denk dat gros van de mens het fout hebben. Gros van de mensen hebben zaagsel in hun hoofd. Vakantieman vroeger en dames in dop nu laat echt wel zien hoe onderontwikkeld men is. Amerika is stupid.
pi_58451090
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zie dat je eerst loopt te klagen dat er niemand inhoudelijk op je ingaat. Daarna zie ik mensen die inhoudelijk op jouw beweringen ingaan, maar dat negeer je al snel.

In plaats daarvan weer eens een tirade hoe 'onderontwikkeld' de gemiddelde mens wel niet is... Vind je het gek dat je dan niet serieus genomen wordt door iedereen?
pi_58452163
[quote]Op vrijdag 2 mei 2008 15:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Welke opleiding heb je gedaan, als ik vragen mag?
Je kunt het namenlijk geen snijden noemen, en je kan het vliegtuig ook niet met een mes vergelijken. Eerder met een hamer die je door je salontafel slaat.
En vleugels extreem zwak noemen....tjah....
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:42:15 #92
52357 Lambiekje
pi_58452783
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 04:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

De reacties op de video zeggen wel genoeg.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:43:37 #93
52357 Lambiekje
pi_58452796
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:59 schreef Toryu het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 mei 2008 15:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Welke opleiding heb je gedaan, als ik vragen mag?
Je kunt het namenlijk geen snijden noemen, en je kan het vliegtuig ook niet met een mes vergelijken. Eerder met een hamer die je door je salontafel slaat.
En vleugels extreem zwak noemen....tjah....
Sterk genoeg om de de luchtweerstand te vedragen. Maar met een beetje meer kracht moet het bij het minstegeringste afbreken.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:50:54 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58452881
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Sterk genoeg om de de luchtweerstand te vedragen. Maar met een beetje meer kracht moet het bij het minstegeringste afbreken.
Dat lijkt me erg onpraktisch.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:59:59 #95
41051 Rasing
pi_58453008
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Luchtweerstand bij 1000 km/u is niet het minste of geringste.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:15:06 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58453237
Deze kwam ik laatst op youtube tegen, misschien ook wel interessant voor dit topic

zaterdag 3 mei 2008 @ 13:24:05 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58453355
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Deze kwam ik laatst op youtube tegen, misschien ook wel interessant voor dit topic

Nice Daar zit een beste bult rekenwerk achter
Onikaan ni ov dovah
pi_58453744
Toffe simulatie idd.
Het geeft duidelijk aan dat een aluminium vliegtuig een gebouw van beton en staal kan penetreren. Hopelijk begint het bij lambiekje ook door te dringen. Je ziet daar ook geen enkele kolom 'doorgesneden' worden. Het is een combinatie van zijdelingse kracht (buigspanning) en drukkracht van het eigengewicht van het gebouw (knik) waardoor het gebouw bezwijkt. Ook zie je het hele vliegtuig verfrommelen terwijl het toch schade aan richt.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:01:59 #99
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58453871
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De reacties op de video zeggen wel genoeg.
Hij is van dezelfde persoon als jouw "Amerika is stupid" filmpje. Ironie
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:11:28 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_58453992
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:51 schreef Toryu het volgende:
Toffe simulatie idd.
Het geeft duidelijk aan dat een aluminium vliegtuig een gebouw van beton en staal kan penetreren. Hopelijk begint het bij lambiekje ook door te dringen. Je ziet daar ook geen enkele kolom 'doorgesneden' worden. Het is een combinatie van zijdelingse kracht (buigspanning) en drukkracht van het eigengewicht van het gebouw (knik) waardoor het gebouw bezwijkt. Ook zie je het hele vliegtuig verfrommelen terwijl het toch schade aan richt.
Al was het hele vliegtuig van bordkarton gemaakt, met x00 km/h zit er gewoon zoveel energie in iets dat het ontzettend veel schade aan kan richten. Een kogel is ook maar een piepklein stukje metaal, maar toch komt hij er aan de andere kant van je lichaam uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')