Henriquequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:05 schreef Scorpie het volgende:
Wie was trouwens die spits die erin kwam voor Sibon, met zijn lompe spring actie op Lindgren? Die knakker snapte er ook weinig van
Nooit naar het voetbal gaan en nu stoer doen dat je er een keer geweest bent omdat het goedkoop was en niemand anders wildequote:
Dat moet jou toch wel bekend voorkomen, bij FC Den Boschquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nooit naar het voetbal gaan en nu stoer doen dat je er een keer geweest bent omdat het goedkoop was en niemand anders wilde
Ja tuurlijk. Bij elke actie waar de armen van Huntelaar in beeld zijn zie jij een elleboogstoot, verrekte janknicht.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:01 schreef SCH het volgende:
Hij deed het gisteren gewoon weer
En geen kaart, geen eens geel
Volgens mij niet is dan ook maar 2 keer aan de bal geweest. Wat was huntelaar vandaag slecht zeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:38 schreef TerroRobbie het volgende:
En heeftie nog elleboogjes uitgedeeld vandaag?
Douglas had hem in de tukquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens mij niet is dan ook maar 2 keer aan de bal geweest. Wat was huntelaar vandaag slecht zeg.
Die Haverkort dacht denk ik meer van: Het is de een na laatste wedstrijd, een gele kaart maakt opzich niet meer zo heel erg veel uit.. In mijn ogen zou hij een 2e gele kaart bij elk van de spelers niet zo gauw doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kwam wel weer goed weg met z'n "applausje", er zijn er genoeg die daarvoor hun 2e gele kaart ontvangen..
Eens, het is een killer, maar hij moet zich wel beheersen. Wel een mooi hakjequote:Op zondag 11 mei 2008 10:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kwam wel weer goed weg met z'n "applausje", er zijn er genoeg die daarvoor hun 2e gele kaart ontvangen..
Reacties Huntelaar in de Telegraaf:quote:Scheidsrechtersbaas Uilenberg noemt Huntelaar ‘vervuiler’
Klaas Jan Huntelaar moet morgen in de wedstrijd tegen FC Twente op zijn tellen passen.
Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg noemde hem woensdag tijdens de besloten centrale bijeenkomst van de Nederlandse arbiters ‘een vervuiler’.
Twee fragmenten werden getoond waarbij de spits van Ajax zich ernstig misdroeg. De arbiters zijn geďnstrueerd om beter op hem (en andere vervuilers) te letten in het vervolg. Pieter Vink fluit morgen Ajax-FC Twente.
Dat Huntelaar volgens Uilenberg een vervuiler is, is - wat mij betreft - niet eens het belangrijkste voetbalnieuws van dit weekeinde. Zeer opvallend is dat de hoogste baas zijn corps heeft gecomplimenteerd met het optreden in de play-offs. Er is volgens hem ‘uitstekend gepresteerd’.
Tja. De Nederlandse voetballerij vindt het tegenovergestelde.
Eigenlijk gun je ze geen letter. Want de scheids doet er niet toe. Tenminste, zo zou het moeten zijn. Maar hij faalt al seizoenen lang zó opzichtig dat de scheids een terugkerend thema is geworden. Niet in de laatste plaats omdat trainers in het betaald voetbal zich geen raad meer weten. Zoals bekend is Wim van Hanegem bezig met het maken van een soort Fitna, een onthullende film over de onthutsend slechte status van de Nederlandse arbiter. En Gertjan Verbeek kreeg gisteren een schikkingsvoorstel (een voorwaardelijke schorsing van twee wedstrijden en 500 euro boete) omdat Dick van Egmond er volgens de toekomstige trainer van Feyenoord niet veel van kan.
quote:Huntelaar: Zien hoe Vink hier mee omgaat
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ook het tijdstip waarop Huntelaars springgedrag ter discussie wordt gesteld - vlak voor de alles beslissende play-off tegen FC Twente - roept vraagtekens op bij de spits. "Hij zoekt duidelijk dingen die er niet zijn. We zullen zien hoe Pieter Vink hier morgen mee omgaat. Maar laat mij alsjeblieft buiten zulke discussies."
Gekscherend voegt hij eraan toe: "Misschien moeten ze een premie instellen voor elke scheidrechter die mij een kaart geeft." Om daarna serieus te besluiten: "Ik kan me voorstellen dat de scheidsrechters na de boodschap van Uilenberg bevooroordeeld het veld instappen en dat mag toch niet de bedoeling zijn van de hoogste scheidsrechtersbaas?"
quote:"Ik ben toch geen pinguďn?"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM, - Klaas-Jan Huntelaar reageert verbaasd op de instructies van scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg en het feit dat uitgerekend hij als voorbeeld wordt gesteld.
"Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd. Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen. Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguďn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen."
Ah, we gaan voetballers weer individueel beoordelen. Precies wat je niet wilt. Uilenbergquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uit de column van Hugo Borst:
[..]
Reacties Huntelaar in de Telegraaf:
[..]
[..]
En is daarna zo boos dat hij liever vertrekt naar het buitenland.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:51 schreef venomsnake het volgende:
Nou, Huntelaar gaat dus rood krijgen tegen Twente.1x geel voor springen 1x geel voor commentaar op de leiding.
Hehequote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
En is daarna zo boos dat hij liever vertrekt naar het buitenland.
Het hele probleem vind ik dat men bij Ajax zonder probleem van alles mag zeggen over scheidsrechters in de media en dat ze allemaal zo zielig doen als Huntelaar na 2,5 jaar een keer wordt aangepakt in de media.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Het ergste is nog dat Huntelaar het zelf helemaal niet doorheeft en blijkbaar niet anders kan.
Preventief schorsen dan maar
Op basis van zijn uitspraken is een kaart al gerechtvaardigd. "Ik ben geen pinguin". Nee, je bent een uilskuiken.
En dat niemand ingaat op het belangrijkste: dat Huntelaar met zijn acties andere spelers verwond, daar gaat het uiteindelijk om en horen sancties ook op gericht te zijn. Hij mag dan geen pinguin zijn, hij hoeft toch ook niet voor wandelende bermbom te spelen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het hele probleem vind ik dat men bij Ajax zonder probleem van alles mag zeggen over scheidsrechters in de media en dat ze allemaal zo zielig doen als Huntelaar na 2,5 jaar een keer wordt aangepakt in de media.
Het is een verademing dat er eindelijk iemand opstaat en zijn bek open trekt.
Dat moest er nog bij komen. Blijkbaar wil hij maar niet inzien wat de consequenties van zijn lompe speelstijl zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Ja want Huntelaar denkt natuurlijk voor een wedstrijd: Hoeveel mensen zal ik nu weer gaan verwonden.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Het ergste is nog dat Huntelaar het zelf helemaal niet doorheeft en blijkbaar niet anders kan.
Preventief schorsen dan maar
Op basis van zijn uitspraken is een kaart al gerechtvaardigd. "Ik ben geen pinguin". Nee, je bent een uilskuiken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie bij Heerenveen speelde was en natuurlijks niks mis mee..
Okéquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]Toen riep ik het ook al. Ik ben nooit fan geweest van zijn voetbalstijl en zijn instelling op het veld.
Ben geen kleine MrDoegewoon meer.quote:
Onderbouw dat eens met een post van je dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]Toen riep ik het ook al. Ik ben nooit fan geweest van zijn voetbalstijl en zijn instelling op het veld.
Dat ik geen fan was van Huntelaar moet ik onderbouwen? Geloof je het niet dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens met een post van je dan?
Dat je zijn springgedrag expliciet afkeurde. Dat heb je dan vast wel in een post toen duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ik geen fan was van Huntelaar moet ik onderbouwen? Geloof je het niet dan?
Rondzwaaiende ellebogen kan spelers verwonden ja, een tik op een verkeerde plek hoeft niet eens zo hard te zijn voor bijvoorbeeld een hersenschudding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar die spelers verwondVolgende wedstrijd vermoord ie er een he sch? Haha heerlijk die hatelijke opmerkingen van boertjes!
Ik weet niet of ik dat gepost heb destijds. Geen idee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je zijn springgedrag expliciet afkeurde. Dat heb je dan vast wel in een post toen duidelijk gemaakt.
Ja, hele gekke opmerking hoor, dat je met zwaaiende ellebogen en armen iemand zou verwonden. Is ook nog nooit gebeurd in het voetbal natuurlijk .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar die spelers verwondVolgende wedstrijd vermoord ie er een he sch? Haha heerlijk die hatelijke opmerkingen van boertjes!
En dat noem ik dus hypocriet!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat gepost heb destijds. Geen idee.
Alleen Huntelaar gebruikt zijn armen wat meer dan een ander en daarom hebben ze hem denk ik ook als voorbeeld genomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat een gezeik om Huntelaar zeg, je gebruikt sowieso je armen als je springt. De een wat meer dan de ander.
Huntelaar heeft wel gelijk in z'n reactie, Uilenberg had hem ook niet als voorbeeld moeten noemen.
Onzinquote:Maar omdat het een speler van een grote club is wordt het weer uitvergroot.
Huh? Dat snap ik niet? Ik zeg toch dat ik het toen ook al zei, met voetbalmaten, in het stadion enz. Of ik het destijds ook gepost heb weet ik niet. En dat ik het niet meer weet, vind jij hypocriet???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |