Ah, we gaan voetballers weer individueel beoordelen. Precies wat je niet wilt. Uilenbergquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uit de column van Hugo Borst:
[..]
Reacties Huntelaar in de Telegraaf:
[..]
[..]
En is daarna zo boos dat hij liever vertrekt naar het buitenland.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:51 schreef venomsnake het volgende:
Nou, Huntelaar gaat dus rood krijgen tegen Twente.1x geel voor springen 1x geel voor commentaar op de leiding.
Hehequote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
En is daarna zo boos dat hij liever vertrekt naar het buitenland.
Het hele probleem vind ik dat men bij Ajax zonder probleem van alles mag zeggen over scheidsrechters in de media en dat ze allemaal zo zielig doen als Huntelaar na 2,5 jaar een keer wordt aangepakt in de media.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Het ergste is nog dat Huntelaar het zelf helemaal niet doorheeft en blijkbaar niet anders kan.
Preventief schorsen dan maar
Op basis van zijn uitspraken is een kaart al gerechtvaardigd. "Ik ben geen pinguin". Nee, je bent een uilskuiken.
En dat niemand ingaat op het belangrijkste: dat Huntelaar met zijn acties andere spelers verwond, daar gaat het uiteindelijk om en horen sancties ook op gericht te zijn. Hij mag dan geen pinguin zijn, hij hoeft toch ook niet voor wandelende bermbom te spelen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het hele probleem vind ik dat men bij Ajax zonder probleem van alles mag zeggen over scheidsrechters in de media en dat ze allemaal zo zielig doen als Huntelaar na 2,5 jaar een keer wordt aangepakt in de media.
Het is een verademing dat er eindelijk iemand opstaat en zijn bek open trekt.
Dat moest er nog bij komen. Blijkbaar wil hij maar niet inzien wat de consequenties van zijn lompe speelstijl zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:46 schreef Ajaxfan het volgende:
Ja want Huntelaar denkt natuurlijk voor een wedstrijd: Hoeveel mensen zal ik nu weer gaan verwonden.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Het ergste is nog dat Huntelaar het zelf helemaal niet doorheeft en blijkbaar niet anders kan.
Preventief schorsen dan maar
Op basis van zijn uitspraken is een kaart al gerechtvaardigd. "Ik ben geen pinguin". Nee, je bent een uilskuiken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Toen ie bij Heerenveen speelde was en natuurlijks niks mis mee..
Okéquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]Toen riep ik het ook al. Ik ben nooit fan geweest van zijn voetbalstijl en zijn instelling op het veld.
Ben geen kleine MrDoegewoon meer.quote:
Onderbouw dat eens met een post van je dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]Toen riep ik het ook al. Ik ben nooit fan geweest van zijn voetbalstijl en zijn instelling op het veld.
Dat ik geen fan was van Huntelaar moet ik onderbouwen? Geloof je het niet dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens met een post van je dan?
Dat je zijn springgedrag expliciet afkeurde. Dat heb je dan vast wel in een post toen duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ik geen fan was van Huntelaar moet ik onderbouwen? Geloof je het niet dan?
Rondzwaaiende ellebogen kan spelers verwonden ja, een tik op een verkeerde plek hoeft niet eens zo hard te zijn voor bijvoorbeeld een hersenschudding.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar die spelers verwondVolgende wedstrijd vermoord ie er een he sch? Haha heerlijk die hatelijke opmerkingen van boertjes!
Ik weet niet of ik dat gepost heb destijds. Geen idee.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je zijn springgedrag expliciet afkeurde. Dat heb je dan vast wel in een post toen duidelijk gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |