Ja, hele gekke opmerking hoor, dat je met zwaaiende ellebogen en armen iemand zou verwonden. Is ook nog nooit gebeurd in het voetbal natuurlijk .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Huntelaar die spelers verwondVolgende wedstrijd vermoord ie er een he sch? Haha heerlijk die hatelijke opmerkingen van boertjes!
En dat noem ik dus hypocriet!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat gepost heb destijds. Geen idee.
Alleen Huntelaar gebruikt zijn armen wat meer dan een ander en daarom hebben ze hem denk ik ook als voorbeeld genomen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat een gezeik om Huntelaar zeg, je gebruikt sowieso je armen als je springt. De een wat meer dan de ander.
Huntelaar heeft wel gelijk in z'n reactie, Uilenberg had hem ook niet als voorbeeld moeten noemen.
Onzinquote:Maar omdat het een speler van een grote club is wordt het weer uitvergroot.
Huh? Dat snap ik niet? Ik zeg toch dat ik het toen ook al zei, met voetbalmaten, in het stadion enz. Of ik het destijds ook gepost heb weet ik niet. En dat ik het niet meer weet, vind jij hypocriet???quote:
Noem eens andere spelers waarbij zulke gevallen ook structureel voorkomen? Huntelaar is echt niet de enige speler die een luchtduel aangaat hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:04 schreef Tommeke het volgende:
Wat een gezeik om Huntelaar zeg, je gebruikt sowieso je armen als je springt. De een wat meer dan de ander. Maar omdat het een speler van een grote club is wordt het weer uitvergroot. Huntelaar is bij vlagen wel een ratje, maar er lopen zoveel ratjes rond in het voetbal. Nogmaals, wat een calimerotopic:')
Huntelaar heeft wel gelijk in z'n reactie, Uilenberg had hem ook niet als voorbeeld moeten noemen.
Ow sorry, dan begreep ik je ook verkeerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Dat snap ik niet? Ik zeg toch dat ik het toen ook al zei, met voetbalmaten, in het stadion enz. Of ik het destijds ook gepost heb weet ik niet. En dat ik het niet meer weet, vind jij hypocriet???
Dat weet ik niet. Het valt me wel op dat hij het nu sterker heeft dan toen en ook dan in zijn begintijd met Ajax. HIj heeft het volgens mij ook sterker als hij niet zo lekker in de wedstrijd zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow sorry, dan begreep ik je ook verkeerd.
Ik dacht dat jij vroeger al op fok poste dan JKH losse handjes had.
Ten tijde van zijn SCH tijd.
Oja, er is natuurlijk ook geen overdreven media aandacht voor Huntelaar natuurlijk, net zoals dat er alleen moslims in nederland criminele praktijken op na houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Noem eens andere spelers waarbij zulke gevallen ook structureel voorkomen? Huntelaar is echt niet de enige speler die een luchtduel aangaat hoor.
Oh, dus het complete voetbal is representatief voor de acties van Huntelaar, wie heeft hij allemaal verminkt, verwond en genadeloos vermoord als ik vragen mag want gek genoeg kan ik me niemand voor de geest halen, maar dat kan komen omdat ik meestal wegzap als ik bloederige taferelen zie!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hele gekke opmerking hoor, dat je met zwaaiende ellebogen en armen iemand zou verwonden. Is ook nog nooit gebeurd in het voetbal natuurlijk .
Ik heb het over structureel, dat van Sibon is 1 voorbeeld. Als iemand structureel dat soort overtredingen maakt dan duikt de media er vanzelf een keer bovenop hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Of kun jij je nog herinneren dat Gerald Sibon met 2 benen op een op de grond liggende Jan Vertonghen sprong?
Als je op zo'n onnodige manier iemand riskeer te verwonden, dan moet je ook instaan voor de consequenties. Of hij doet het bewust of hij heeft zich een verkeerde techniek aangeleerd, beide zaken zijn de fout van Huntelaar zelf, daar mag hij best goed op aangesproken worden. Het is dan aan hem om of een andere techniek aan te leren of zich te beheersen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, dus het complete voetbal is representatief voor de acties van Huntelaar, wie heeft hij allemaal verminkt, verwond en genadeloos vermoord als ik vragen mag want gek genoeg kan ik me niemand voor de geest halen, maar dat kan komen omdat ik meestal wegzap als ik bloederige taferelen zie!
Ik zeg dat de media "delicten" uitvergroot, oftewel rook zoekt waar geen vuur is. Huntelaar springt geregeld als een idioot in het rond en dat weet 99% van de Ajacieden hier ook eveneens wordt er eerlijk geconcludeerd dat als er een intentie van KJH is om iemand te verwonden(quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het over structureel, dat van Sibon is 1 voorbeeld. Als iemand structureel dat soort overtredingen maakt dan duikt de media er vanzelf een keer bovenop hoor.
Dus jij wilt zeggen dat de media mede schuldig is? Nogmaals, als Huntelaar op een normale manier de duels aangaat dan is er voor de media geen aanleiding om er aandacht aan te schenken en dan kan er geen stempel op hem worden gedrukt. De fout ligt dus wel degelijk bij Huntelaar.
Mee eens, maar ook hier geld dat er geen concreet voorbeeld is waar Huntelaar daadwerkelijk iemand verwond, maar puur en alleen omdat Klaas Jan de arme Zuiverloon duivels te grazen nam staat hier iedereen op zijn achterste poten om vooral te benadrukken wat een TBSér die dekselse Huntelaar wel niet is!quote:Als je op zo'n onnodige manier iemand riskeer te verwonden, dan moet je ook instaan voor de consequenties. Of hij doet het bewust of hij heeft zich een verkeerde techniek aangeleerd, beide zaken zijn de fout van Huntelaar zelf, daar mag hij best goed op aangesproken worden. Het is dan aan hem om of een andere techniek aan te leren of zich te beheersen.
Nou denk het niet hè.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zeg dat de media "delicten" uitvergroot, oftewel rook zoekt waar geen vuur is. Huntelaar springt geregeld als een idioot in het rond en dat weet 99% van de Ajacieden hier ook eveneens wordt er eerlijk geconcludeerd dat als er een intentie van KJH is om iemand te verwonden() dat een eventuele kaart gewoon verdient is.
quote:"Huntelaar sieraad voor voetbal"
Ajax trekt bij Henk Kesler aan bel
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax heeft bij KNVB-directeur Henk Kesler zijn vraagtekens gezet bij Jaap Uilenberg. De scheidsrechtersbaas noemde Ajacied Klaas-Jan Huntelaar woensdag tijdens de centrale arbiterbijeenkomst in Zeist ten overstaan van 24 scheidsrechters en assistenten een 'vervuiler van het voetbal'. De tukker verwijt Huntelaar tijdens luchtduels bewust met zijn ellebogen te zwaaien en wil dat zijn korps met 'geel' of 'rood' hard gaat optreden.
"Wij betreuren dat er vlak voor de cruciale wedstrijd Ajax-FC Twente - om een plaats in de voorronde van de Champions League - zoveel commotie ontstaat door de uitspraken van een KNVB-bestuurder", laten de Ajax-directeuren Henri van der Aat en Jeroen Slop via een woordvoerder van de club weten. "We kunnen ons niet voorstellen dat Uilenberg in zijn positie zulke uitspraken doet, maar kregen van verschillende kanten zo veel berichten dat Klaas-Jan wél als voorbeeld is gesteld, dat we ons geroepen voelden de telefoon te pakken."
"We hebben de afgelopen dagen reeds contact gezocht met Kesler. Over de inhoud van het onderhoud doen we uiteraard geen mededelingen, omdat we het niet chic vinden om via de media te communiceren", aldus Ajax. "We zijn druk bezig met het duel van vandaag met FC Twente, dat in onze ogen nu het allerbelangrijkste is. Komende week wordt bekeken of er nog vervolgstappen richting KNVB moeten worden ondernomen."
Slop en Van der Aat hebben te doen met Huntelaar. "Het is vervelend dat hij zó is neergezet. Als topscorer van de eredivisie en international is Klaas-Jan een sieraad voor het Nederlandse voetbal, en zeker geen vervuiler."
Jammer dat er inderdaad maar een paar zijn die de discussie aan willen gaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige reactie die de joden hier kunnen verzinnen he
Ja, kan het niet anders samenvatten. Als Huntelaar een elleboog uitdeelt moet die gewoonn een kaart krijgen, duidelijk. Maar dat verhaal van Uijlenberg vind ik wel een beetje triest.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige reactie die de joden hier kunnen verzinnen he
Of Huntelaar springt gewoon niet met zijn armen mee de lucht in zodat er gewoon helemaal geen huillies van Ajax of andere clubs kunnen reageren!quote:Op zondag 18 mei 2008 10:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Slimme diplomatie van Ajax, die proberen natuurlijk een sfeer te creeren waarbij een scheidsrechter het wel uit zn hoofd laat om Huntelaar een kaart te geven. Uilenberg heeft zijn eigen scheidsrechter dus in een onmogelijk pakket gebracht. Als ie hem wel een kaart geeft krijgt ie Ajax over zich heen wegens partijdigheid, geeft ie hem geen kaart dan krijgt ie de rest van de voetbalwereld over zich heen omdat er weer niet ingegrepen wordt.
Leuk, zo'n baas...
Op zich wel, maar als je gewend ben om op een bepaalde manier te springen leer je dat niet zomaar af...quote:Op zondag 18 mei 2008 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of Huntelaar springt gewoon niet met zijn armen mee de lucht in zodat er gewoon helemaal geen huillies van Ajax of andere clubs kunnen reageren!
Dat lijkt mij het beste plan voor Klaas-Jan!
Beetje laat dan die opmerking over Huntelaar. Had je hem niet beter even 3 a 4x op videobeelden kunnen schorsen?quote:
Dat ze hem in voorbeschouwingen laten, lekker objectiefquote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef sjimz het volgende:
Henk Spaan vind het onbegrijpelijk dat Uilenberg zo iets naar buiten brengt voor deze belangrijke wedstrijd.
Ook vind hij dat KJH meer incasseert dan uitdeelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |