Hoe vond jij dat spel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Digixz het volgende:
En hoe was ie aquila?
@ laatste post: Dan heb je een VGA HD AV kabel nodig. Is volgens mij 3 tientjes.
Morgen hopelijk GTA IV, tenzij de post het nu weer verneukt.
Ik heb GTA niet, heb op dit moment ook geen 360, het enige wat ik wil is meelezen en ik ben te lui om telkens het topic op te zoeken, daarnaast heb ik geen ene drol te melden dus vandaar dat ik eerst een tvp deedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens is het nou zo moeilijk om die lelijke TVP's verkapt te maken?
Iets in de trend van :
Goh GTA valt me 100% mee/tegen
Leest minder irritant weg dan een halve pagina godsgruwelijk irritante TVPS
Ik heb em wel gedownload maar nog niet gespeeld, net zoals de Condemned demo. Ik ben bang dat het nog wel ff gaat duren ook voordat ik em ga spelenquote:
nou speciaal voor jouw danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens is het nou zo moeilijk om die lelijke TVP's verkapt te maken?
Iets in de trend van :
Goh GTA valt me 100% mee/tegen
Leest minder irritant weg dan een halve pagina godsgruwelijk irritante TVPS
Ik vond hem voor een demo ook te ingewikkeld. Je hebt meteen iets van 8 mannetjes en je kunt de wapens aanpassen en weet ik wat nog meer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ik heb em wel gedownload maar nog niet gespeeld, net zoals de Condemned demo. Ik ben bang dat het nog wel ff gaat duren ook voordat ik em ga spelenZodra ik em getest heb laat ik het weten!
ultimate? ik denk dat je het over de elite hebt?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wil graag een Xbox 360 kopen, ben er alleen nog niet uit welke variant.
Ik begrijp dat er 3 verschillende mogelijkheden zijn, de Arcade, Core en Ultimate.
Welke moet ik hebben?! Zit nogal een verschil in qua prijs, merk je dit ook aan de console?
Sorry, jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ultimate? ik denk dat je het over de elite hebt?
Ga voor de premium/proquote:
Heb je daar nog een goede argumentatie voor. Ik zat zelf namelijk aan de Elite te denken vanwege de grote harde schijfquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga voor de premium/pro
En vergeet de arcade en de Elite !
Wat wil je met die harde schijf doen? Kijk eerst had de elite alleen hdmi dan is het misschien nog te overwegen maar dat gaat nu niet meer op.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je daar nog een goede argumentatie voor. Ik zat zelf namelijk aan de Elite te denken vanwege de grote harde schijf
Ik dacht dat een grote harde schijf nodig was om films enzo op te zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat wil je met die harde schijf doen? Kijk eerst had de elite alleen hdmi dan is het misschien nog te overwegen maar dat gaat nu niet meer op.
Je kunt films en series en alles gewoon vanaf je computer streamen of van een usb stick af lezen geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grote harde schijf nodig was om films enzo op te zetten.
En om Mediacenter te draaien ofzo...
HDMI kabeltje is los te krijgen of zit die er inmiddels ook bij in de Premium box?
Jawel die is wel tof gewoon PGR 3 + motors er in en dat geeft er wel een leuke twist aanquote:
Twijfelen tussen pgr 4 en gta 4quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:32 schreef RHCPeter het volgende:
Ja ik wil vanmiddag een spel kopen. Zit te twijfelen tussen PGR4 en GTA4. Denk dat jullie keuze GTA is?
Dat is net zoiets als de TDU demo spelen op de releasedag van GTA IVquote:
Afgezien van GTA IV is PGR4 wel écht heel erg tof, echt supergepolijste PGR ervaring. De motoren racen lekker in de SP, alles ziet er gelikter uit, online werkt makkelijk, tracks zijn mooier en vooral nog steeds erg tof, carreer en arcade zitten beter in elkaar.quote:
Daar had ik een goed excuus voorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de TDU demo spelen op de releasedag van GTA IV
Je zou gebruik moeten maken van de aanbieding van Toys R Us. 360 Elite + Halo 3 + GTA IV voor de prijs van een kale Elite (¤369,-).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht dat een grote harde schijf nodig was om films enzo op te zetten.
En om Mediacenter te draaien ofzo...
HDMI kabeltje is los te krijgen of zit die er inmiddels ook bij in de Premium box?
Ik weet het. Ik wilde hem ook kopen, maar overal issie uitverkocht!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:07 schreef Boef het volgende:
[..]
Je zou gebruik moeten maken van de aanbieding van Toys R Us. 360 Elite + Halo 3 + GTA IV voor de prijs van een kale Elite (¤369,-).
Dan heb je die 2 spellen gratis en de Elite is inderdaad de enige variant waarbij de HDMI-kabel wél inbegrepen zit in het pakket. En als dan eindelijk (als dat er al van komt) de Video Marketplace wordt geopend voor NL heb je wellicht ook nog wat aan je 120 GB HD. Een Pro aanschaffen en dan nog eens 2 spellen en een HDMI-kabel moeten kopen en later eventueel nog een 120 GB HD los, dan zit je al ruim over de ¤500,-
Als ik er nu één zou moeten aanschaffen zou ik het wel weten...
Heb jij hem al binnen van xboxhome? Ik nog steeds niet... er is verder ook nog geen post dus ik twijfel of de postbode al langs is geweest of niet...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:59 schreef Digixz het volgende:
[..]
Ik heb em wel gedownload maar nog niet gespeeld, net zoals de Condemned demo. Ik ben bang dat het nog wel ff gaat duren ook voordat ik em ga spelenZodra ik em getest heb laat ik het weten!
heb vandaag gta ontvangen van xboxhomequote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb jij hem al binnen van xboxhome? Ik nog steeds niet... er is verder ook nog geen post dus ik twijfel of de postbode al langs is geweest of niet...
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:06 schreef jorienvdherik het volgende:
GTA 4 is de beste game ooit![]()
Zeker met vrijheid/mogelijkheden
Ben op 20 procent en 17 uur
???quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb vandaag gta ontvangen van xboxhome
scherpquote:
vooral omdat meneer post ging staken, moet je nagaan dinsdag release, komt die pas op vrijdag hier aanrollenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:10 schreef Boef het volgende:
online bestellen én in de winkel kopen en dan één van de twee retourneren![]()
Zo wedden er wel meerdere mensen op meerdere paarden als het op bepaalde nieuwe spellen aankomt.
quote:Volgens Taiwanese nieuws bron Economic Daily fabriceert Pegatron Technology in opdracht van Microsoft een Xbox 360 met ingebouwde Blu-ray speler. Volgens het bericht zal de productie binnenkort plaatsvinden, en moet het nieuwe model binnen 6 maanden in de winkels liggen.
Vergeleken met Bol is ie, inclusief verzendkosten, zelfs 17 Euro goedkoper bij de MM. En mits er voorraad is bij die MM scheelt het je ook nog eens 5 tot 7 werkdagenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vooral omdat meneer post ging staken, moet je nagaan dinsdag release, komt die pas op vrijdag hier aanrollen![]()
en nog 2 euro goedkoper
Bron? Het staat namelijk pas sinds vandaag op allerlei nieuwssites, en ik heb niet eerder het gerucht gehoord dat er een Xbox 360 met ingebouwde blu-ray zou komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:28 schreef Boef het volgende:
[..]
@SackBoy: Dat is al een oud en inmiddels ontkend gerucht. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er niks van waar is![]()
De datum staat op 1 April maar het is al een ouder gerucht, getuige deze stellinge ontkenning dat er ooit een ingebouwde BR speler in een 360 zou komen, naar aanleiding van het onderstaande gerucht, wat al dateert van 14 Maart door MicroSoft. Het betreft in jouw gerucht een ander bedrijf en is recenter, maar het komt op hetzelfde neer. Hier het ontkende gerucht, met in acht name van het dik gedrukte:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bron? Het staat namelijk pas sinds vandaag op allerlei nieuwssites, en ik heb niet eerder het gerucht gehoord dat er een Xbox 360 met ingebouwde blu-ray zou komen.
Juist geen slimme zet, je naait je bestaande userbase een enorm oor aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:31 schreef koei het volgende:
Hmm, het zou op zich wel een slimme zet zijn van Microsoft om een 360 met Blu Ray en 20 GB harde schijf voor 380 euro in de markt te zetten. Veel mensen die twijfelen tussen een 360 en PS3 gaan toch voor die laatste vanwege Blu Ray. Of het invloed zal hebben op games verwacht ik niet, hooguit dat er meer games gemaakt gaan worden omdat er meer 360's verkocht worden maar daar gaat ook wel 1,5 jaar overheen ofzo.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het schijnt dat je ook een gratis GTA IV exemplaar bij aanschaf de Xbox 360 krijgt? Iemand hier een linkje, meer info over?
Talking to mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
of je speelt dead or alive 4 als gta 4 uit is
Welke maps?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
De maps zijn veels te groot, en het lagged als een hoer op zondag morgen.
Those are teh rules!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Wessiej het volgende:
Dus omdat GTA uit is mag je geen 1 ander spel meer spelen? Goh [ afbeelding ]
jammer dan ik vermaak me prima met kingdomhearts 2quote:
Regels gelden niet voor jou Aquila, jij bent net als Snak Plissken!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:36 schreef AQuila360 het volgende:
Dus ik mag de Test Drive Unlimited DEMO niet spelen
Ik vermaak me priiiima met Bully, en hierna moet ik nog eens beginnen aan Carsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:56 schreef Wessiej het volgende:
Dus omdat GTA uit is mag je geen 1 ander spel meer spelen? Goh [ afbeelding ]
Gewoon die eilanden, je weet best wat ik bedoel.quote:
Over dit gerucht hebben we op deze pagina al een kleine discussie gehadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blu Ray schijnt bevestigd te zijn voor de 360, vanaf Q3 worden ze geleverd: http://www.tomshardware.com/news/xbox-blu-ray-360,5272.html
MS
Ik snap het afkeurende niet? MS heeft het gewoon slim gespeeld met de HD DVD, wel gewoon ondersteund maar niet op zo'n manier dat de toekomst van hun eigen console er vanaf hing, gaf ze de flexibiliteit om nu blu-ray te ondersteunen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blu Ray schijnt bevestigd te zijn voor de 360, vanaf Q3 worden ze geleverd: http://www.tomshardware.com/news/xbox-blu-ray-360,5272.html
MS
Diue komt er in.quote:
Maakt het echt wat uit? Mocht ie intern komen dan verwacht ik een nieuw model 360, want het lijkt mij dat ze niet 360's met blu-ray lezer voor 199,- kunnen verkopenquote:
Dat zou stom zijn mijns inziens. Hij zou dan immers weinig meerwaarde bieden ten opzichte van de PS3, maar toch duurder zijn? Dat zie ik Microsoft niet doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht dat ze hem idd nog een duurdere klasse dan de elite gaan maken en hem dan gaan profileren als ultieme mediacenter (ofzo).
Ja blu-ray spelers lezen ook gewoon DVD's af, dus ze kunnen games gewoon in 1 format uitbrengenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:46 schreef xFriendx het volgende:
Speelt zo'n blue-ray speler ook de huidige schijfjes af? Neem aan dat ze games blijven pressen op de huidige schijfjes om de userbase niet tekort te doen, maar als die niet werken op die blue-ray spelert dan kan je nog niet gamen op die nieuwe 360 versie. Of gaan ze soms de games uitbrengen op zowel de huidige schijfjes als blue-ray? Dan kan iedereen alle games gewoon spelen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
Als iemand nog een GTA kopie wil moet ie mij ff PMen.
heb m gister binnengehad via de post. voor 65euro stuur ik m heel NL rond. de game is nog niet uit zn seal geweest. Bij geen reactie gaat ie gewoon retour.
doeii
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Je hebt hem nieuw voor 48 44 dus het is heel winstgevend voor de koper [ afbeelding ]
Lol die kerel van 2 weken heeft je 360 laten hacken nu ben je gebannendquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Kreeg denet dit bericht, meerdere mensen gehad?
ziet er heel vaag uit
[ afbeelding ]
Heb er 3 gehad van die net.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Kreeg denet dit bericht, meerdere mensen gehad?
ziet er heel vaag uit
[ afbeelding ]
65 euroquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
Als iemand nog een GTA kopie wil moet ie mij ff PMen.
heb m gister binnengehad via de post. voor 65euro stuur ik m heel NL rond. de game is nog niet uit zn seal geweest. Bij geen reactie gaat ie gewoon retour.
doeii
zo'n bericht heb ik ook gehad en die was van jouw afkomstigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol die kerel van 2 weken heeft je 360 laten hacken nu ben je gebannend![]()
Dit is niet goed Jorien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |