quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wel gay is dat je af en toe connection failed krijgt en dan weer vanuit singleplayer weer naar multiplayer moet. Het is kut dat je geen rooms ofzo kunt kiezen. Dus de ene keer speel je met 16 man en daarna kun je weer met 4 man in een room zitten wachten
Die lukte bij mij in 1 keer. Op het eind gewoon keihard wegracen, en net buiten de cirkel stil gaan staan. Vijf seconden wachten en je missie is geslaagd. Zo raak ik trouwens altijd de politie kwijt, meteen stil gaan staan als je buiten de cirkel komt. Als je doorrijdt kom je vaak weer nieuwe pliesies tegen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:55 schreef OMG het volgende:
Bah, The Snow Storm lukt me maar niet. Elke keer zien die coppers dat ik een Pay 'n Spray in duik.
Dat lukte me de 2e poging dus ook, net buiten de cirkel stond ik stil. Om één of andere reden stond ik toen ineens weer midden in de cirkel toen een politiewagen (die op de kaart toch wel enkele straten van me verwijderd was) me tegemoet kwam. Zojuist sprong ik in die truck en bij de eerst bocht werd ik al door 3 politiewagens omver gebeukt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die lukte bij mij in 1 keer. Op het eind gewoon keihard wegracen, en net buiten de cirkel stil gaan staan. Vijf seconden wachten en je missie is geslaagd. Zo raak ik trouwens altijd de politie kwijt, meteen stil gaan staan als je buiten de cirkel komt. Als je doorrijdt kom je vaak weer nieuwe pliesies tegen.
Hehe, hier ook visite gehad, maar zij waren wel benieuwd naar GTA4, nou dat was niet tegen dovenmansoren gezegdquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef IedeK. het volgende:
TVP!
Na een dagje visite maar weer eens verder gaan!
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:41 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een offline account op me XBOX gemaakt, maar nu heb ik dus een nieuwe gemaakt met een gratis code en dus gratis een maand internet, maar nu is dus me savegame op me andere account. Wat moet ik doen?
Was nog aan het begin, dus ben maar overnieuw begonnen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef Leonos het volgende:
Overnieuw beginnen. Of die maand niet gebruiken.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Graag gedaan, zonde van je werk anders hè
Ja dan moet je naar het PS3 GTA4 topic, oelewapperquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:37 schreef Gamer_V het volgende:
Hé bolle, daarom zeg ik ook erbij op mijn ps3, oen!
Playstation network
Gamespy arcade
Ga ik doen jij, .. uh, ... druiloor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dan moet je naar het PS3 GTA4 topic, oelewapper
Waar zie je dat percentage??quote:
Voor zover ik weet, ik had dat probleem namelijk ook, moet je gewoon kiezen. Overzetten kan niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:41 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een offline account op me XBOX gemaakt, maar nu heb ik dus een nieuwe gemaakt met een gratis code en dus gratis een maand internet, maar nu is dus me savegame op me andere account. Wat moet ik doen?
amper eigenlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoeveel last hebben jullie trouwens van framedrops? Hoor echt te veel tegenstrijdige berichten.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:30 schreef Lyzio het volgende:
Zeg Edwin, zit je nou echt al vanaf vanmorgen te GTA-en?I'm watching you on my dashboard.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef Huskybe het volgende:
Krijg net de achievement: You Won! (You have completed the story)![]()
en mn game progress staat nog op 62.5%..
en ik heb pas 225 achievements![]()
foutje; ik heb er pas 205quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef Huskybe het volgende:
Hoax! Er zijn er maar een stuk of 60quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:47 schreef Huskybe het volgende:
[..]
foutje; ik heb er pas 205
en inmiddels 225, heb de assassins missies ook af
O RLY?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:01 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
ze bedoelen de punten, niet het aantal. 1 zo'n ding kan bijvoorbeeld 30 punten zijn
Via je mobiel kom je in multiplayer..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:11 schreef Knucklezz het volgende:
hoe kan je coop doen of competitive.. aangezien deze op de gta site staan?? kan ze echter nergens vinden in t spel.. misschien is t al gevraagd, dan mijn excuses :p
hangmans noose en bomb da base is btw wel vet online.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:33 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Via je mobiel kom je in multiplayer..
Hangmans NOOSE & Bomb da Base II zijn coop missies. Alleen de singleplayer-mode uitspelen met een vriend is niet mogelijk.
haha de geweldigheid van het spel straal je ook uit.. jaboc stapt met 'mij' een taxi in.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:47 schreef Def1987 het volgende:
Echt heerlijk als je dronken bent![]()
Little Jacob stapt samen met mij een taxi in, we rijden terug naar zn huis. Hij stapt uit, valt voorover op de taxi, blijft haken en de taxi rijd zo de straat uit met LJ op zn dak![]()
![]()
Geniaal spel
quote:
Maareh,, het is wel even wennen zeg zo zonder story-mode spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef Huskybe het volgende:
Zou je es willen kijken bij stats, hoeveel missies je completed hebt? even kijken of ik er bijna ben :pquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:33 schreef Huskybe het volgende:
[..]
[..]
Maareh,, het is wel even wennen zeg zo zonder story-mode spelen
Spoiler voor aantal missies (van mij, tenminste..):quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:49 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Zou je es willen kijken bij stats, hoeveel missies je completed hebt? even kijken of ik er bijna ben :p
(heb nu 66 voltooid, 55% ongeveer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA 4 is juist een van de kickste multiplayer ooit vind ik. Het is heel mooi en je hebt vrijwel geen lag. Je kan doen wat je maar wilt en over dat je gelijk neergeschoten/omvergereden ligt ook wel aan je zelf, want ik hou het meestal redelijk lang uit.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
ongeveer alles.
je moet eerst 10km rennen om een fatsoendelijk wapen te vinden. dan moet je een auto zoeken. ben je eindelijk bij de actie wordt je kapot geschoten/gereden.
En dan begint de elende opnieuw en is de tijd afgelopen en ga je weer naar de party mode.
het is fukking traag. en na 2 dagen is er geen flikker meer aan.
de single player is wel vet ofzo. Maar ik hou meer van multiplayer. gewoon lekker met vrienden ouwehoeren enzo. Ik dacht dat ik nu eindelijk COD kon weg flikkeren. Maar ik geef GTA nog een week en ik denk dat COD dan weer live domineert.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:07 schreef Huskybe het volgende:
[..]
Spoiler voor aantal missies (van mij, tenminste..):tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je eerst 10km rent om een auto te vinden, ben je weer sneller bij de wapensquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:58 schreef _GdR_ het volgende:
ongeveer alles.
je moet eerst 10km rennen om een fatsoendelijk wapen te vinden. dan moet je een auto zoeken. ben je eindelijk bij de actie wordt je kapot geschoten/gereden.
En dan begint de elende opnieuw en is de tijd afgelopen en ga je weer naar de party mode.
Daar moet ik er volgens mij nog 1 voor. Ik heb hem alleen nog niet gevonden, dacht eerst dat het degene was in Middle Park, ik kon er net onderdoor maar kreeg niet de achievement. Nog maar ff zoeken dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:37 schreef FJD het volgende:
Is het eigenlijk ook nog mogelijk welke dingen je bv. nog moet voor een bepaalde achievement? Ben nu onder 11 van de 13 bruggen doorgevlogen maar het zou fijn zijn als ik tenminste weet welke ik al gehad heb.
Ah die archievement heb ik, bij mij was het een laag bruggetje vlakbij een hoge brug bij het 3e eiland, kon er net onderdoor :pquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:34 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Daar moet ik er volgens mij nog 1 voor. Ik heb hem alleen nog niet gevonden, dacht eerst dat het degene was in Middle Park, ik kon er net onderdoor maar kreeg niet de achievement. Nog maar ff zoeken dus.
Het einde is superstoer & ik moest hem een keer of 2 overdoen omdat ik constant iets verkeerd deedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:33 schreef SuperKnurft het volgende:
zit nu op, 80 missies, en 63%.
Is het een moeilijk/mooi/leuk einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm ik weet niet of dat bewust is.. want als je even wacht met rijden zet hij standaard een helm opquote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:43 schreef FJD het volgende:
GTA humor
Als je een motor pakt dan rijdt Nico zonder helm, als Nico vervolgens ergens tegen aan rijdt en er af wordt geslingerd dan zal hij bij het opstappen een helm opdoen
Zou jammer zijn, ik vond het een geniaal stukje humorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:47 schreef Huskybe het volgende:
hm ik weet niet of dat bewust is.. want als je even wacht met rijden zet hij standaard een helm op
Probeer het nog een keer zou ik zeggen :p als je de 2e keer weg kan rijden zonder helm op te zetten weet je of ik je 'belief' verpest hebquote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, ik vond het een geniaal stukje humormaar misschien ben ik te ongeduldig met wegrijden dan.
Inderdaad, duidelijk geïnspireerd door de scene in Heat, en dat was de tofste shootout in een film ooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:10 schreef OMG het volgende:
Zojuist Three Leaf Clover gehaald... tofste missie tot nu toe.
misschien even kort indrukkenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:58 schreef Reintji het volgende:
Ik probeer de terminal in een politewagen te bekijken, maar wanneer ik op LB duk dan schiet nico uit het raam. Sta wel gewoon stil. Raar? Of met je eerst wat anders doen?
jup, dit probleem had ik namelijk ook, blijkbaar ongeduldig haha.. gewoon kort klikken je komt in het menuquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
misschien even kort indrukken
als je m ingedrukt houdt gaat ie schieten
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:17 schreef Gamer_V het volgende:
Kuttitel, aangezien online nog steeds niet lukt (nouja, op mijn ps3 dan).
quote:Hé bolle, daarom zeg ik ook erbij op mijn ps3, oen!
Playstation network
Gamespy arcade
Na een poging of 12 toch gelukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |