quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Welnee, het draait er weer op uit dat ik mijn excuses aanbied voor mijn overdreven reactie... bij deze dus...
mag ik het daar bij deze niet mee eens zijn?quote:
bedankt voor de suggestie, het is bij deze in overweging genomen... ik kom er nog op terug, maar niet bij dezequote:Op donderdag 1 mei 2008 19:19 schreef Blawh het volgende:
...
Maar goed, het was een voorstel, een idee. Ik zeg niet dat je het moet doen, ik denk alleen dat een topic op die manier een betere discussie zal opleveren omdat het iets breder gericht is dan alleen het bondscoachschap.
No problemo, het kan zoals ik al zei best een leuke discussie opleveren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
bedankt voor de suggestie, het is bij deze in overweging genomen... ik kom er nog op terug, maar niet bij deze
Done.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:17 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 6
Kan een mod hier even kijken en de vraag in de OP uitvoeren? Hartstikke tof, dank u!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:03 schreef Tennessee het volgende:
[..]
mag ik het daar bij deze niet mee eens zijn?
http://www.digischool.nl/ne/nt2/LTR_D/W581.HTM
(Tennessee streep volgt bij deze...)
___________________________________________________________________________________
Zijn gekickt naar EK, dank je.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijgen we weer een oranje username tijdens het EK? en Rugnummer van Persie
Naar EK?
kee, ik zal mijn best doen...quote:Op zondag 4 mei 2008 12:54 schreef RayMania het volgende:
Je moet maar onthouden dat wij geen van allen iets tegen een user hebben...
Done.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:43 schreef MarkNMGN het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #372: Met Bosz & co. aan het werk
Moet #372 zijn.
Alles in één bericht gegooid, verschrikkelijk irritant. Zeker als het niet live gevolgd is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Grulez het volgende:
Studio Voetbal #52 Met een boze Sef
Deze 5 posts van tong in één topic is dat nou nodig? In een slowchattopic zoals hools maakt het niet uit, maar nu slaat het eigenlijk nergens op.
Dit lijkt me een goed idee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:08 schreef twi het volgende:
Dan openen ze voor de meerderheid maar gewoon een special Ajax SC topic..
Leuk dat het nu lijkt of venom dat als mod heeft gezegd, maar toen was hij geen modquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Subforum VBL Evaluatie
Subforum VBL Evaluatie.
Maar dat was wel zijn mening - of verandert dat door een blauw jasje?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Leuk dat het nu lijkt of venom dat als mod heeft gezegd, maar toen was hij geen mod
niet per se, maar het kan wel zijn dat je anders tegen dingen aan gaat kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar dat was wel zijn mening - of verandert dat door een blauw jasje?
Een apart, serieus Ajax-topic zou een mogelijkheid kunnen zijn. De groep Ajacieden hier op het forum is zo groot dat twee topics best gerechtvaardigd is. In de rest van de clubtopics loopt alles prima, af en te wat slowchat tussen de vaste users, maar niet zo extreem als in het Ajax-topic. Dan volstaat één topic.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:26 schreef twi het volgende:
Tsja, een speciaal SC-topic is eigenlijk te achterlijk voor woorden, maar het zou wel een hoop irritatie wegnemen bij mensen die daadwerkelijk over de club willen discussieren. Bovendien zal 't weer een hoop extra modwerk met zich meebrengen omdat een zgn Vak 410-SC & Wannabe's reeks ook weer fans en supporters van andere clubs aan zal trekken om lekker te trollen.
Maarja, misschien is het het proberen waard. Zet bovenaan het Transfers, Nieuws & Discussies topic een nieuw Ajax-logo en bovenaan de Vak 410 SC & Wannabe's reeks een oud Ajax-logo en de filtering is geschied.
Als het zeker is pas ik het aanquote:Op zondag 11 mei 2008 17:49 schreef borisz het volgende:
Manchester United topic #6: klopt de arbitrage wel ?
TT change naar kampioen 2008 oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |