abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58458074
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Welnee, het draait er weer op uit dat ik mijn excuses aanbied voor mijn overdreven reactie... bij deze dus...
. En het is bij dezen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58458095
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

. En het is bij dezen .
mag ik het daar bij deze niet mee eens zijn?

http://www.digischool.nl/ne/nt2/LTR_D/W581.HTM

(Tennessee streep volgt bij deze...)

___________________________________________________________________________________
pi_58458331
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 6

Kan een mod hier even kijken en de vraag in de OP uitvoeren? Hartstikke tof, dank u!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58458440
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:19 schreef Blawh het volgende:
...

Maar goed, het was een voorstel, een idee. Ik zeg niet dat je het moet doen, ik denk alleen dat een topic op die manier een betere discussie zal opleveren omdat het iets breder gericht is dan alleen het bondscoachschap.
bedankt voor de suggestie, het is bij deze in overweging genomen... ik kom er nog op terug, maar niet bij deze
pi_58458577
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:24 schreef Tennessee het volgende:

[..]

bedankt voor de suggestie, het is bij deze in overweging genomen... ik kom er nog op terug, maar niet bij deze
No problemo, het kan zoals ik al zei best een leuke discussie opleveren.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:17 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/08 deel 6

Kan een mod hier even kijken en de vraag in de OP uitvoeren? Hartstikke tof, dank u!
Done.
pi_58460465
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

mag ik het daar bij deze niet mee eens zijn?

http://www.digischool.nl/ne/nt2/LTR_D/W581.HTM

(Tennessee streep volgt bij deze...)

___________________________________________________________________________________
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/

Deze is meer van toepassing.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zondag 4 mei 2008 @ 11:56:50 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_58468684
Hoe vaak heeft Appelsientje inmiddels geneukt ?

Sorry. Excuses. Ik liet me gaan. Sorry

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58468728
quote:
Zijn gekickt naar EK, dank je.
pi_58469494
Ik heb er vannacht nog eens over nagedacht, waarom ik nou precies zo boos word als er een topic van mij gesloten word als ik dat onterecht vind (jullie weten dat ik niet altijd boos word)... Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik de laatste jaren het een en ander heb meegemaakt waardoor ik extra gevoelig ben voor incidenten waarin ik het gevoel heb dat me onrecht word aangedaan... Zo heb ik de laatste jaren helaas meerdere keren het paleis van justitie van binnen mogen bekijken en heb ik tot nu toe geen gelijk gekregen terwijl ik ervan overtuigd ben dat ik wel gelijk heb... dit is ook een belangrijke oorzaak van het feit dat ik nu in het buitenland zit, ik had mijn buik helemaal vol van Nederland en ik zag geen toekomst meer voor mezelf in mijn eigen land. Hier op fok heb ik het laatste jaar ook vaak het idee gehad dat ik misschien niet helemaal gelijk had maar dan toch in ieder geval een punt en dat er niet alleen niet naar me geluisterd werd maar dat ik monddood werd gemaakt en dat ik werd weggepest... misschien ervaar ik dat alleen maar zo terwijl het helemaal niet zo is, maar zelfs dan vind ik dat ik toch wel een punt had... de mods zijn hier judge, jury en executioner zoals ze in het Engels zeggen en alleen al dat feit kan ik slecht tegen... ik zal jullie voorlopig weer even niet meer lastigvallen met mjn problemen maar ik hoop met dit verhaal tenminste iets meer begrip voor mijn (soms overdreven) reacties te krijgen...

dat bij deze of bij dezen want blijkbaar hebben Ray en ik in dit geval allebei gelijk... of wou je er nog verder over doorgaan Ray?
pi_58469677
Je moet maar onthouden dat wij geen van allen iets tegen een user hebben, totáál niet. Dus ook niet tegen jou, integendeel. Wij maken beslissingen wat voor VBL het beste, duidelijkste en overzichtelijkste is; dat kan een slotje zijn, een TT-wijziging zijn, etc. Ook bij jouw topics, dat kan voorkomen. Het komt toch ook zat voor dat wij helemaal niks doen met goede topics van jou en dat wij ook andere users aanspreken die bijvoorbeeld topics van jou verpesten? .

We reageren altijd hier, luisteren altijd en we pesten zeker niemand weg. En we zorgen er zeker voor dat users dat ook niet doen naar andere users toe.
pi_58469832
en wéér een Frans Internet café met elftal foto's van het Nederlands elftal als bureau backgrounds, hehehe, jammer dat ik geen camera heb
pi_58469860
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:54 schreef RayMania het volgende:
Je moet maar onthouden dat wij geen van allen iets tegen een user hebben...
kee, ik zal mijn best doen...
pi_58479206
VVV - ADO verdient een eigen topic.

Kan er bij 'woensdag RTL7 live' oid.
pi_58479321
TT aangepast.

Edit: Door Ray dus, ere wie ere toekomt. Foutmeldingen dus toch nog ergens goed voor.

[ Bericht 57% gewijzigd door Blawh op 04-05-2008 21:22:38 ]
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:43:33 #66
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58515470
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58515507
quote:
Done.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:28:56 #68
176521 Grulez
rasgroninger
pi_58528698
Studio Voetbal #52 Met een boze Sef

Deze 5 posts van tong in één topic is dat nou nodig? In een slowchattopic zoals hools maakt het niet uit, maar nu slaat het eigenlijk nergens op.
pi_58528756
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Grulez het volgende:
Studio Voetbal #52 Met een boze Sef

Deze 5 posts van tong in één topic is dat nou nodig? In een slowchattopic zoals hools maakt het niet uit, maar nu slaat het eigenlijk nergens op.
Alles in één bericht gegooid, verschrikkelijk irritant. Zeker als het niet live gevolgd is.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 mei 2008 @ 19:31:07 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_58538969
Zal het nooooooiiiit meer doen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58555201
Zie het nu pas, maar kan GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #8 Haast alIen de min veranderd worden in #9?
En verbeter dan meteen de 2e l in 'allen', want nu lijkt het er op dat alleen aliens deelnemen.
pi_58555322
Ik ga de boel aanpassen!
That's all folks!
pi_58555327
Hoeft niet meer knijn.
pi_58555340
Ik ga helemaal niks nee.
That's all folks!
pi_58555848
Dankjewel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties