abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58419778
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

precies, ik stel dan ook zijn positie helemaal niet ter discussie maar ooit zal hij een opvolger krijgen en het leek me interessant om daar nu al diverse meningen over te horen... leuk om te bekijken tegen de tijd dat er inderdaad een opvolger voor hem komt en tot die tijd gun ik hem alle succes van de wereld... ik begrijp dus niet waarom er een slotje op moet...
Als je een topic over 'Wie zouden er in de toekomst toptrainers kunnen worden' of iets dergelijks dan zou het de discussie al wat leuker en duidelijker maken. Door de gekozen TT dachten de meesten al dat je Bert ter discussie wou stellen en dat zou dom speculeren over iets wat nog heel ver weg is veroorzaken.
pi_58419868
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als je een topic over 'Wie zouden er in de toekomst toptrainers kunnen worden' of iets dergelijks dan zou het de discussie al wat leuker en duidelijker maken. Door de gekozen TT dachten de meesten al dat je Bert ter discussie wou stellen en dat zou dom speculeren over iets wat nog heel ver weg is veroorzaken.
Dan had ik de topic wel "Van Marwijk moet ontslagen worden" genoemd...

Nogmaals, ik gun hem alle succes van de wereld en ik hoop van harte dat hij het beter doet dan Van Basten, Michels en alle andere BC's tot nu toe... dat hij alles mag winnen dat er te winnen valt zolang hij bondscoach is wat hij zeker maar een bepaalde tijd zal blijven.. van mijn part 20 jaar als hij het goed doet... Maar zoals ik al zei, ooit zal hij een opvolger krijgen en waarom mag er niet nu al gespeculeerd worden over wie dat zal worden?
pi_58420028
de enige reactie van de 19 die ook maar een heeeel klein beetje als anti-van marwijk uitgelegd zou kunnen worden als je veel fantasie hebt is notabene van een moderator...

en een topic over wie er in de toekomst toptrainers zouden kunnen worden is een heel andere discussie dan wie Van Marwijk op gaat volgen....
pi_58420101
Het gaat er niet om of het topic anti- van Marwijk zou zijn, het gaat er vooral om dat hij nog niet eens begonnen is en dat het minstens 2 jaar gaat duren voordat zijn opvolger benoemd zal worden. Het is dus nog allemaal veel te ver weg.
pi_58420129
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:15 schreef Blawh het volgende:
Het gaat er niet om of het topic anti- van Marwijk zou zijn, het gaat er vooral om dat hij nog niet eens begonnen is en dat het minstens 2 jaar gaat duren voordat zijn opvolger benoemd zal worden. Het is dus nog allemaal veel te ver weg.
dus op fok is het verboden om meer dan twee jaar vooruit te kijken? sorry hoor, maar dat vind ik dus echt een onzin argument... als het niet al binnen twee jaar bekend zal worden wie hem op gaat volgen trouwens... de opvolger van Van Basten is immers ook al een aantal maanden bekend...
pi_58420249
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dus op fok is het verboden om meer dan twee jaar vooruit te kijken? sorry hoor, maar dat vind ik dus echt een onzin argument... als het niet al binnen twee jaar bekend zal worden wie hem op gaat volgen trouwens... de opvolger van Van Basten is immers ook al een aantal maanden bekend...
Het is niet verboden, maar zoals je zelf zag waren er reacties van users die het topic een beetje voorbarig vonden. Het was helaas niet een topic waarin een duidelijke discussie te herkennen was.
pi_58420327
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het is niet verboden, maar zoals je zelf zag waren er reacties van users die het topic een beetje voorbarig vonden. Het was helaas niet een topic waarin een duidelijke discussie te herkennen was.
naja zeg... dus nu is de reden dat er een aantal users waren die het voorbarig vonden??? Er waren blijkbaar ook een aantal users die het helemaal niet voorbarig vonden en de discussie is heel duidelijk; wie denk je dat de opvolger van Van Marwijk gaat worden.... sorry hoor, maar het komt bij mij over als weer zo'n geval van Tennesseetje pesten... en als ik dat fout zie, sorry, maar volgens mij zien jullie het minstens net zo fout... Er waren veel meer users die "Van Basten moet ontslagen worden" voorbarig vonden, om het niet te hebben over provocerend en storend... en die mocht wél gewoon doorgaan.... waarom deze dan niet???
pi_58420414
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

naja zeg... dus nu is de reden dat er een aantal users waren die het voorbarig vonden??? Er waren blijkbaar ook een aantal users die het helemaal niet voorbarig vonden en de discussie is heel duidelijk; wie denk je dat de opvolger van Van Marwijk gaat worden.... sorry hoor, maar het komt bij mij over als weer zo'n geval van Tennesseetje pesten... en als ik dat fout zie, sorry, maar volgens mij zien jullie het minstens net zo fout...
Er zijn meerdere redenen, deze heb ik in de bovenstaande posts agegeven. Dat users het voorbarig vonden is dus niet de enige reden.

En je ziet inderdaad verkeerd dat het neerkomt op Tennessee pesten. Welk belang zouden wij er bij hebben om jouw topic te sluiten als er een goede discussie uit voortkomt?
pi_58420467
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:

[..]

Er zijn meerdere redenen, deze heb ik in de bovenstaande posts agegeven. Dat users het voorbarig vonden is dus niet de enige reden.

En je ziet inderdaad verkeerd dat het neerkomt op Tennessee pesten. Welk belang zouden wij er bij hebben om jouw topic te sluiten als er een goede discussie uit voortkomt? Het
nou, ik vroeg dus om die redenen en toen kwam jij met dat het te ver in de toekomst ligt en dat er users waren die het voorbarig vonden... Welk belang jullie hebben om mijn topic te sluiten weet ik niet, maar zoals ik al zei komt het bij mij dus over als... en zoals ik ook al zei; sorry als ik dat fout zie maar volgens mij zien jullie het fout... wat zijn dan die andere redenen? En een goede discussie kan er alleen uitkomen als jullie er geen slotje op gooien he...
pi_58420495
Als we het weer openen, wat wil je ermee. Wat zijn je plannen? Het heeft weinig weg van een serieus topic nu. Als iemand anders het geopend had was het nu ook wel gesloten geweest. Het is nu onzinnig om op niets gebaseerd al wat te gaan gokken.
That's all folks!
pi_58420513
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:35 schreef Tennessee het volgende:

[..]

nou, ik vroeg dus om die redenen en toen kwam jij met dat het te ver in de toekomst ligt en dat er users waren die het voorbarig vonden... Welk belang jullie hebben om mijn topic te sluiten weet ik niet, maar zoals ik al zei komt het bij mij dus over als... en zoals ik ook al zei; sorry als ik dat fout zie maar volgens mij zien jullie het fout... wat zijn dan die andere redenen? En een goede discussie kan er alleen uitkomen als jullie er geen slotje op gooien he...
Het is dus een opsomming van verschillende redenen, hier komt het op neer:

- TT wekt een verkeerde indruk
- Bert moet zijn eerste wedstrijden nog spelen
- Het duurt nog minstens 2 jaar voordat er een opvolger benoemd zal worden
- We zien geen discussie in het topic (wel reacties van users die de insteek blijkbaar niet goed begrijpen en het een voorbarig topic vinden). Dit komt dus eigenlijk neer op punt 1.

Maar zoals ik zei, het is wel als je een ander topic opent waarin je een discussie start over welke (ex)-spelers in de toekomst een goede trainer kunnen worden. Zorg er dan alleen wel voor dat de TT duidelijk is.
pi_58420579
En het EK is ook nog eens lang en ver weg....
pi_58420614
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Als we het weer openen, wat wil je ermee. Wat zijn je plannen? Het heeft weinig weg van een serieus topic nu. Als iemand anders het geopend had was het nu ook wel gesloten geweest. Het is nu onzinnig om op niets gebaseerd al wat te gaan gokken.
het is niet op niets gebaseerd... Van Marwijk gaat een opvolger krijgen... misschien over anderhalf jaar, misschien over twee jaar, misschien over vier jaar, dat weet nog niemand...maar hij gaat er een krijgen, dat staat vast...

mijn bedoeling met de topic is discussie over wie die opvolger moet gaan worden/gaat worden en waarom... het interessante aan die discussie lijkt mij duidelijk... en ik vind dat niet té vroeg... ik vind het inderdaad wél te vroeg om nu al te gaan roepen dat hij ontslagen moet worden... maar dat die topic eraan zit te komen is al een paar maanden geleden aangekondigd, waarschijnlijk o.a. door die users die nu roepen dat mijn topic voorbarig is...

en nogmaals; ik wens Van Marwijk alle succes van de wereld alsbondscoach en hopelijk een titel of twee... maar ooit gaat hij opgevolgd worden en ik wil graag nu al in discussie over wie die opvolger gaat worden... dat vind ik een interessante discussie en sorry voor de users die dat niet met me eens zijn... ik ben het ook niet overal mee eens zoals bekend maar dat is toch geen reden om die discussie te verbieden? dat is het in ieder geval niet geweest voor de discussies die ik voorbarig vond
pi_58420737
- TT wekt een verkeerde indruk

ik vind de TT juist bijzonder helder, namelijk; speculeren over de opvolger van Van Marwijk...

- Bert moet zijn eerste wedstrijden nog spelen

dat heeft er toch niets mee te maken? ik roep toch niet dat hij ontslagen moet worden of zo?

- Het duurt nog minstens 2 jaar voordat er een opvolger benoemd zal worden

Dat staat helemaal niet vast, kan ook al eerder zijn als hij heel slecht zou presteren (geen kwalificatie)... maar dan nog, al is het vier jaar... waarom zou er dan niet gespeculeerd mogen worden over wie hem op gaat volgen?

- We zien geen discussie in het topic (wel reacties van users die de insteek blijkbaar niet goed begrijpen en het een voorbarig topic vinden). Dit komt dus eigenlijk neer op punt 1.

De topic is maar een paar uur open geweest en inderdaad zijn er van de 19 reacties een stuk of drie die het voorbarig vinden... de andere 15 users vinden het blijkbaar helemaal niet voorbarig en begrijpen wél waar het over gaat... ik heb bovendien helemaal geen kans gehad er verder enige richting aan te geven...

Maar zoals ik zei, het is wel als je een ander topic opent waarin je een discussie start over welke (ex)-spelers in de toekomst een goede trainer kunnen worden. Zorg er dan alleen wel voor dat de TT duidelijk is.

Maar dat is toch een heel andere discussie??? ik mag toch zeker zélf wel bepalen waar mijn topics over gaan?
pi_58420871
uhm, ik heb niet goed geteld... dat 15/3 is uit de lucht gegrepen, sorry, ben weer even een beetje boos dat ik nu alweer in zo'n soort discussie zit ipv gewoon gezellig op het EK forum... het is ook gvd elke keer weer hetzelfde verhaal... laat mijn topics toch een keer met rust gvd... ik doe toch niks tegen de policy of zo?!?!?!

serieus, ik heb van alles geregeld om vanmiddag/vanavond lekker te kunnen fokken en nu draait het weeeeer op deze discussie uit.... jullie weten dat ik zo reageer als jullie mijn topics op slot gooien en wees nou eerlijk, dat was toch gewoon helemaal nergens voor nodig???? So what als er wat mensen zijn die het voorbarig vinden??? dat kreeg ik toch ook steeds te horen ivm "MvB moet ontslagen worden" en daar was toch veel meer reden om in te grijpen??? waarom dan die van mij wél op slot en "MvB moet ontslagen" worden gewoon door laten gaan????
pi_58420893
Het is hetzelfde als nu een topic openen om je af te vragen wie de opvolger van Cinton/Obama/McCain gaat worden in POL; totaal niet aan de orde, totaal niet interessant en er kan nog enorm veel veranderen. Probeer het eens daar te doen, en die zal ook worden gesloten.

Daarnaast is in mijn ogen je OP niet overeenkomstig met de TT, kom je met onzinnige namen, net zoals de reacties in het topic. Of denk je echt dat Fred Grim over 2,5 jaar op die stoel zit?
pi_58421008
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is hetzelfde als nu een topic openen om je af te vragen wie de opvolger van Cinton/Obama/McCain gaat worden in POL; totaal niet aan de orde, totaal niet interessant en er kan nog enorm veel veranderen. Probeer het eens daar te doen, en die zal ook worden gesloten.

Daarnaast is in mijn ogen je OP niet overeenkomstig met de TT, kom je met onzinnige namen, net zoals de reacties in het topic. Of denk je echt dat Fred Grim over 2,5 jaar op die stoel zit?
BS, jammer voor je dat je het niet met mijn topic eens bent maar wie heeft jou tot God benoemd dan???? Waarom mag "MvB moet ontslagen worden" anderhalf jaar doorgaan en moet mijn topic na een halve dag op slot? kan je me dat uitleggen?
pi_58421106
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef Tennessee het volgende:

[..]

BS, jammer voor je dat je het niet met mijn topic eens bent maar wie heeft jou tot God benoemd dan???? Waarom mag "MvB moet ontslagen worden" anderhalf jaar doorgaan en moet mijn topic na een halve dag op slot? kan je me dat uitleggen?
Omdat MvB al anderhalf jaar bezig was als coach en al prestaties en keuzes had gemaakt waar hij op af te rekenen was en op basis waarvan een opvolger gezocht zou kunnen worden. Onder Van Marwijk moet de eerste selectie nog bekend worden, laat staan een eerste meetbare prestatie.

Tot God word je niet benoemd hoor, het is gewoon een gave .
pi_58421250
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat MvB al anderhalf jaar bezig was als coach en al prestaties en keuzes had gemaakt waar hij op af te rekenen was en op basis waarvan een opvolger gezocht zou kunnen worden. Onder Van Marwijk moet de eerste selectie nog bekend worden, laat staan een eerste meetbare prestatie.

Tot God word je niet benoemd hoor, het is gewoon een gave .
ik ga mezelf niet weer 38 keer herhalen nu... jammer dat het wéér zo gelopen is nu... ik ga vanavond maar van Parijs genieten ipv me hier weer kapot te zitten ergeren... lijkt me de beste oplossing... de mazzel allemaal!
pi_58421259
Als je niet weer wilt beginnen over de "Van Basten moet ontslagen worden #xx", doe dat dan ook gewoon niet. Een discussie over de opvolging van Van Marwijk is nu nog te vroeg, is op dit moment nog zeker niet aan de orde en is niet interessant. Het topic heeft een kans gehad, niet een paar uurtjes zoals jij beweert, maar ruim 36 uur. Aan de reacties kun je zien dat bijna niemand het topic serieus neemt, er worden alleen namen gedropt zonder enkele motivatie of mogelijkheid tot discussie.

Meer is er niet te vertellen, het draait toch weer uit op een welles-nietes-spelletje tussen Tennessee en de VBL-mods en daar heb ik geen zin in. Topic blijft dicht. En ik maak een shmoopy-lijn:
pi_58421260
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:52 schreef Tennessee het volgende:

Maar dat is toch een heel andere discussie??? ik mag toch zeker zélf wel bepalen waar mijn topics over gaan?
Hoezo is dat een andere discussie? Bij de nieuwe generatie trainers zitten er ongetwijfeld een aantal goede trainers, trainers die het in zich hebben om in de toekomst bondscoach te worden. Het enige wat ik voorstel is om je discussie iets breder te trekken dan alleen het bondscoachschap. Wie heeft het in zich om een goede trainer te worden en daardoor in de top gaat werken (o.a als opvolger bij de KNVB bij oranje, maar ook posities bij topclubs, etc.)?

Ik kwam met dat voorstel omdat je in je OP de namen gaf van veel voetballers die kort geleden gestopt zijn (o.a. Dennis Bergkamp, Phillip Cocu, Patrick Kluivert en Michael Reiziger).

Maar goed, het was een voorstel, een idee. Ik zeg niet dat je het moet doen, ik denk alleen dat een topic op die manier een betere discussie zal opleveren omdat het iets breder gericht is dan alleen het bondscoachschap.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:18:54 #48
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58437801

thanks
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58458010
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:19 schreef RayMania het volgende:
...het draait toch weer uit op een welles-nietes-spelletje tussen Tennessee en de VBL-mods...
Welnee, het draait er weer op uit dat ik mijn excuses aanbied voor mijn overdreven reactie... bij deze dus...
pi_58458066
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Welnee, het draait er weer op uit dat ik mijn excuses aanbied voor mijn overdreven reactie... bij deze dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')