Als je een topic over 'Wie zouden er in de toekomst toptrainers kunnen worden' of iets dergelijks dan zou het de discussie al wat leuker en duidelijker maken. Door de gekozen TT dachten de meesten al dat je Bert ter discussie wou stellen en dat zou dom speculeren over iets wat nog heel ver weg is veroorzaken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Tennessee het volgende:
[..]
precies, ik stel dan ook zijn positie helemaal niet ter discussie maar ooit zal hij een opvolger krijgen en het leek me interessant om daar nu al diverse meningen over te horen... leuk om te bekijken tegen de tijd dat er inderdaad een opvolger voor hem komt en tot die tijd gun ik hem alle succes van de wereld... ik begrijp dus niet waarom er een slotje op moet...
Dan had ik de topic wel "Van Marwijk moet ontslagen worden" genoemd...quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je een topic over 'Wie zouden er in de toekomst toptrainers kunnen worden' of iets dergelijks dan zou het de discussie al wat leuker en duidelijker maken. Door de gekozen TT dachten de meesten al dat je Bert ter discussie wou stellen en dat zou dom speculeren over iets wat nog heel ver weg is veroorzaken.
dus op fok is het verboden om meer dan twee jaar vooruit te kijken? sorry hoor, maar dat vind ik dus echt een onzin argument... als het niet al binnen twee jaar bekend zal worden wie hem op gaat volgen trouwens... de opvolger van Van Basten is immers ook al een aantal maanden bekend...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:15 schreef Blawh het volgende:
Het gaat er niet om of het topic anti- van Marwijk zou zijn, het gaat er vooral om dat hij nog niet eens begonnen is en dat het minstens 2 jaar gaat duren voordat zijn opvolger benoemd zal worden. Het is dus nog allemaal veel te ver weg.
Het is niet verboden, maar zoals je zelf zag waren er reacties van users die het topic een beetje voorbarig vonden. Het was helaas niet een topic waarin een duidelijke discussie te herkennen was.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dus op fok is het verboden om meer dan twee jaar vooruit te kijken? sorry hoor, maar dat vind ik dus echt een onzin argument... als het niet al binnen twee jaar bekend zal worden wie hem op gaat volgen trouwens... de opvolger van Van Basten is immers ook al een aantal maanden bekend...
naja zeg... dus nu is de reden dat er een aantal users waren die het voorbarig vonden??? Er waren blijkbaar ook een aantal users die het helemaal niet voorbarig vonden en de discussie is heel duidelijk; wie denk je dat de opvolger van Van Marwijk gaat worden.... sorry hoor, maar het komt bij mij over als weer zo'n geval van Tennesseetje pesten... en als ik dat fout zie, sorry, maar volgens mij zien jullie het minstens net zo fout... Er waren veel meer users die "Van Basten moet ontslagen worden" voorbarig vonden, om het niet te hebben over provocerend en storend... en die mocht wél gewoon doorgaan.... waarom deze dan niet???quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is niet verboden, maar zoals je zelf zag waren er reacties van users die het topic een beetje voorbarig vonden. Het was helaas niet een topic waarin een duidelijke discussie te herkennen was.
Er zijn meerdere redenen, deze heb ik in de bovenstaande posts agegeven. Dat users het voorbarig vonden is dus niet de enige reden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
naja zeg... dus nu is de reden dat er een aantal users waren die het voorbarig vonden??? Er waren blijkbaar ook een aantal users die het helemaal niet voorbarig vonden en de discussie is heel duidelijk; wie denk je dat de opvolger van Van Marwijk gaat worden.... sorry hoor, maar het komt bij mij over als weer zo'n geval van Tennesseetje pesten... en als ik dat fout zie, sorry, maar volgens mij zien jullie het minstens net zo fout...
nou, ik vroeg dus om die redenen en toen kwam jij met dat het te ver in de toekomst ligt en dat er users waren die het voorbarig vonden... Welk belang jullie hebben om mijn topic te sluiten weet ik niet, maar zoals ik al zei komt het bij mij dus over als... en zoals ik ook al zei; sorry als ik dat fout zie maar volgens mij zien jullie het fout... wat zijn dan die andere redenen? En een goede discussie kan er alleen uitkomen als jullie er geen slotje op gooien he...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn meerdere redenen, deze heb ik in de bovenstaande posts agegeven. Dat users het voorbarig vonden is dus niet de enige reden.
En je ziet inderdaad verkeerd dat het neerkomt op Tennessee pesten. Welk belang zouden wij er bij hebben om jouw topic te sluiten als er een goede discussie uit voortkomt? Het
Het is dus een opsomming van verschillende redenen, hier komt het op neer:quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:35 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nou, ik vroeg dus om die redenen en toen kwam jij met dat het te ver in de toekomst ligt en dat er users waren die het voorbarig vonden... Welk belang jullie hebben om mijn topic te sluiten weet ik niet, maar zoals ik al zei komt het bij mij dus over als... en zoals ik ook al zei; sorry als ik dat fout zie maar volgens mij zien jullie het fout... wat zijn dan die andere redenen? En een goede discussie kan er alleen uitkomen als jullie er geen slotje op gooien he...
het is niet op niets gebaseerd... Van Marwijk gaat een opvolger krijgen... misschien over anderhalf jaar, misschien over twee jaar, misschien over vier jaar, dat weet nog niemand...maar hij gaat er een krijgen, dat staat vast...quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Als we het weer openen, wat wil je ermee. Wat zijn je plannen? Het heeft weinig weg van een serieus topic nu. Als iemand anders het geopend had was het nu ook wel gesloten geweest. Het is nu onzinnig om op niets gebaseerd al wat te gaan gokken.
BS, jammer voor je dat je het niet met mijn topic eens bent maar wie heeft jou tot God benoemd dan???? Waarom mag "MvB moet ontslagen worden" anderhalf jaar doorgaan en moet mijn topic na een halve dag op slot? kan je me dat uitleggen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is hetzelfde als nu een topic openen om je af te vragen wie de opvolger van Cinton/Obama/McCain gaat worden in POL; totaal niet aan de orde, totaal niet interessant en er kan nog enorm veel veranderen. Probeer het eens daar te doen, en die zal ook worden gesloten.
Daarnaast is in mijn ogen je OP niet overeenkomstig met de TT, kom je met onzinnige namen, net zoals de reacties in het topic. Of denk je echt dat Fred Grim over 2,5 jaar op die stoel zit?
Omdat MvB al anderhalf jaar bezig was als coach en al prestaties en keuzes had gemaakt waar hij op af te rekenen was en op basis waarvan een opvolger gezocht zou kunnen worden. Onder Van Marwijk moet de eerste selectie nog bekend worden, laat staan een eerste meetbare prestatie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef Tennessee het volgende:
[..]
BS, jammer voor je dat je het niet met mijn topic eens bent maar wie heeft jou tot God benoemd dan???? Waarom mag "MvB moet ontslagen worden" anderhalf jaar doorgaan en moet mijn topic na een halve dag op slot? kan je me dat uitleggen?
ik ga mezelf niet weer 38 keer herhalen nu... jammer dat het wéér zo gelopen is nu... ik ga vanavond maar van Parijs genieten ipv me hier weer kapot te zitten ergeren... lijkt me de beste oplossing... de mazzel allemaal!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat MvB al anderhalf jaar bezig was als coach en al prestaties en keuzes had gemaakt waar hij op af te rekenen was en op basis waarvan een opvolger gezocht zou kunnen worden. Onder Van Marwijk moet de eerste selectie nog bekend worden, laat staan een eerste meetbare prestatie.
Tot God word je niet benoemd hoor, het is gewoon een gave.
Hoezo is dat een andere discussie? Bij de nieuwe generatie trainers zitten er ongetwijfeld een aantal goede trainers, trainers die het in zich hebben om in de toekomst bondscoach te worden. Het enige wat ik voorstel is om je discussie iets breder te trekken dan alleen het bondscoachschap. Wie heeft het in zich om een goede trainer te worden en daardoor in de top gaat werken (o.a als opvolger bij de KNVB bij oranje, maar ook posities bij topclubs, etc.)?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:52 schreef Tennessee het volgende:
Maar zoals ik zei, het is wel als je een ander topic opent waarin je een discussie start over welke (ex)-spelers in de toekomst een goede trainer kunnen worden. Zorg er dan alleen wel voor dat de TT duidelijk is.
Maar dat is toch een heel andere discussie??? ik mag toch zeker zélf wel bepalen waar mijn topics over gaan?
Welnee, het draait er weer op uit dat ik mijn excuses aanbied voor mijn overdreven reactie... bij deze dus...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:19 schreef RayMania het volgende:
...het draait toch weer uit op een welles-nietes-spelletje tussen Tennessee en de VBL-mods...
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Welnee, het draait er weer op uit dat ik mijn excuses aanbied voor mijn overdreven reactie... bij deze dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |