Die subforum evaluatie komt er wel weer, maar nu nog niet (voetbal is nog niet helemaal voorbij).
Over jullie punt; ik ben het helemaal eens hoor. Ik erger mij ook dood aan het topic. Ik wil ook graag leuke discussies hebben met de serieuze Ajacieden, dus ik zie het graag ook direct verbeteren. Ik vind de slowchat niks, de offtopic niks, het topic is niks meer.
Verbeteren is alleen ontzettend lastig. Na de evaluatie van vorig jaar is er een aantal maanden geprobeerd het topic weer een positieve draai te geven (met andere mods, behalve ik), maar zoals je ziet is daar niks van gelukt. Voor een groot deel ligt dat aan de users; het overgrote deel van de users vinden het wel best, de rest ergert zich en blijft weg.
Ook de laatste tijd probeer ik de pas geopende topics een goede start te geven door actief te modden, maar niet meer aanwezig zijn in het topic (VBL is niet alleen het Ajax-topic) zorgt ervoor dat het weer fout gaat; veel offtopic, veel onzin en binnen de kortste keren is het topic weer vol. Daardoor zakt het moed je ook best wel in de schoenen, je moet zin maken om het Ajax-topic te modden en die is er natuurlijk niet altijd.
Anyway, we proberen achter in ieder geval het nodige te bedenken zoals dndiek zei. Misschien hebben jullie wel flitsende ideeën voor een verbetering. Shoot!
Hier trouwens nog een post van vijf weken terug over dezelfde discussie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.