quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Met wie?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was heel dronken
Maar goed, nu weet ik iig wel dat ik niets hoef te proberen...
Ik heb ook nog gekust met iemand.
een vrouw.quote:
Goed bezig...quote:
Weet je tenminste waar je aan toe bent!quote:Maar goed, nu weet ik iig wel dat ik niets hoef te proberen...
Ik heb ook nog gekust met iemand.
klinkt goed hoe je dat nu zegt!!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef JamesBrownie het volgende:
...
Ik heb trouwens net een relatie gehad van 8enhalf jaar en twee kinderen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Dronken pubers in de trein
Maar bij Dromer was het gezelligEn ik kan me nu levendig voorstellen dat ze af en toe een beetje moe is... Wat een stel kwebbelkonten zijn die jochies
LOLquote:Op woensdag 30 april 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Dronken pubers in de trein
Maar bij Dromer was het gezelligEn ik kan me nu levendig voorstellen dat ze af en toe een beetje moe is... Wat een stel kwebbelkonten zijn die jochies
Ik ga dat nu doenquote:
Koffiequote:Op donderdag 1 mei 2008 09:56 schreef Wexy het volgende:
Goedemorgen allemaal
* Wexy zet sjoko sju tee en koffie neer
hier zonquote:
Scheelt dat ik thermoskannen gebruikt heb voor de tee en koffiequote:
er zullen een aantal niet alleen zijn ontwaaktquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen! Alleen weer ontwaakt!?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
er zullen een aantal niet alleen zijn ontwaakt
denk dat je bedoelt... allen... dat snap ik wel... maar klinkt leuker om je te pesten met een tikfout
Dat heb je aan Wexy te danken...quote:
haha, je vakantie achtervolgd je!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:27 schreef Stroekie het volgende:
Dacht ik voorlopig wel weer niets van Cuba tegen te komen, loopt die Ernesto (Che) Guevarra nog als een rode draad door Evita heen![]()
Maar was wel gaaf en goed gedaan, ook al was Stanley niet aanwezig
benieuwd wat er dan morgen op het werk voor latijns amerikaase toestanden gaan uitbreken als ik mijn gezicht laat zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haha, je vakantie achtervolgd je!
dat red ik nooit om zo'n hele Cohiba op te roken, daar is mijn pauze veel te kort voorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
het is morgen nationale "rook sigaar op je werk" -dag...
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat red ik nooit om zo'n hele Cohiba op te roken, daar is mijn pauze veel te kort voor![]()
en ja het was wel duidelijk waarom het roken van sigaren mij beter af ging dan Erwin![]()
Hij zag sterretjes?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg maar visuele synoniemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en iets met kaakspieren
gaaf, goed verzorgd en zonder al te veel grote Joop toeters en belllen, al zat het decor natuurlijk wel vernuftig in elkaar met al die deurjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:05 schreef wonderer het volgende:
Veilig terug in de VS.
Stroekie, hoe vond je Evita?
Les Mis is musicalhemel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaaf, goed verzorgd en zonder al te veel grote Joop toeters en belllen, al zat het decor natuurlijk wel vernuftig in elkaar met al die deurjes
Heb jij hem ook nog gezien?
en hoe is Les Mis???
Nee hoor, die had ik gewoon. Ik vond het alleen een vreemde rol, ik snapte niet goed wat Che was of deed.quote:
dat vond ik dat weer wel duidelijk, dat hij die andere beroemde Argentijn was die zich ook bekommerde over het lot van het volk, maar een andere weg koos om uiteindelijk net zo'n stijlicoon te worden als Evitaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, die had ik gewoon. Ik vond het alleen een vreemde rol, ik snapte niet goed wat Che was of deed.
Maar hij was wel goed, verder, ik vond de show alleen niet super geweldig. Les Mis was beter.
Maar dat haalde ik niet uit zijn rol. Hij liep haar alleen maar een beetje af te kraken de hele tijd/quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vond ik dat weer wel duidelijk, dat hij die andere beroemde Argentijn was die zich ook bekommerde over het lot van het volk, maar een andere weg koos om uiteindelijk net zo'n stijlicoon te worden als Evita
Want Ernesto (Che) Guevara is argentijns van geboorte en heeft na en tijdens zijn studie heel zuid amerika doorgereisd met z'n motor en zag overal onderdrukken en armoe
gaan idee, maar das inderdaad wat vreemd...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, ik heb al een week of twee een vreemd probleem, maar geen oplossing.
Als ik wakker word, blijk ik al een hele tijd op mijn tong te liggen bijten, ik krijg mijn tanden er dan niet zonder pijn lijden weer uitgetrokken... Ik kauw er niet op (denk ik), zet er alleen letterlijk mijn tanden in en doe mijn kaken dan (gelukkig niet helemaal) dicht. Wat kan ik hier aan doen?
Zij zijn het.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:09 schreef hierissieweer het volgende:
ben ik nou zo dom of zijn hun dat?
www.ribwavv.nl
ribwavv.nl
is het makkelijker om 2 totaal verschillende sites op te zetten, terwijl ze dezelfde inhoud hebben, en van precies dezelfde organisatie zijn...??
Ik denk eerlijk gezegd dat dat weinig zin heeft, gewoon verder zoekenquote:Overigens kreeg ik van hun, vandaag een brief dat ik afgewezen ben voor een functie omdat ik niet voldoende opleiding en ervaring had. Maar de vacature staat nog steeds op de site... Zal ik het nog eens proberen?
inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 17:40 schreef Noodly het volgende:
Jezus wat gaat dit topic langzaam.
ik vind dat je zulke bestemmingen niet met elkaar mag vergelijkenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En wauw..Cuba ziet er supermooi uit! (Antwerpen ook hoor, wonderer, maar das minder exotisch dús minder interessant)
Nou ja, een Cubaan die naar Antwerpen gaat vind het vast ook heul exotisch en bijzonderquote:Op maandag 5 mei 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind dat je zulke bestemmingen niet met elkaar mag vergelijken
kan hij toch beter naar Antwerpen dan naar Amsterdam komenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja, een Cubaan die naar Antwerpen gaat vind het vast ook heul exotisch en bijzonder
Heb jij er geen meegenomen dan? Een Cubaan?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan hij toch beter naar Antwerpen dan naar Amsterdam komen
onze zuiderburen zijn toch wat hoffelijker dan wij![]()
en dan kan die Cubaan gelijk een salsa workshop gaan organiseren, want wij hier in Europa zijn toch wel erg stijfjes in de heugepn
het was dat de koffer vol zat, anders heb ik er wel een paar van die compacte exemplaren mee kunnen nemen. en ze zijn wel zo flexibel dat ze gemakkelijk in de overhead compartents passenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb jij er geen meegenomen dan? Een Cubaan?
schrikt wakker uit z'n voorjaarsslaapjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
* komt even haar hoofd om het hoekje steken
tis idd rustig hier...
kan ik aan de paukenist alvast vragen om een zachte roffel te starten om de spanning op te voeren ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:08 schreef wonderer het volgende:
Ha, de definitieve titel is bekend. Nog even wachten op het ISBN en dan ga ik het officieel bekend maken
*erg benieuwd is*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:08 schreef wonderer het volgende:
Ha, de definitieve titel is bekend. Nog even wachten op het ISBN en dan ga ik het officieel bekend maken
Succes!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:Wonderer!
Ben vanmorgen bij de advocate geweest, ze zei dat ik niet met te weinig genoegen moet nemen. (ben ik toe geneigd)
Verder horen we het nog.
Zie blog voor infoquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:Wonderer!
Ben vanmorgen bij de advocate geweest, ze zei dat ik niet met te weinig genoegen moet nemen. (ben ik toe geneigd)
Verder horen we het nog.
Het zal vast een lief beest zijn, maar ik vind het wreed dat fokkers zo'n ras hebben gecreerd. Hij heeft niet eens een snuit!quote:
Ik ben hypocriet, ik vind ook dat er eigenlijk niet mee gefokt zou moeten worden, maar ik vind het een geweldige hond, qua uiterlijk en qua karakter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal vast een lief beest zijn, maar ik vind het wreed dat fokkers zo'n ras hebben gecreerd. Hij heeft niet eens een snuit!
pakt koude sjokoquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:55 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk voor een ieder klaar
Lekker!quote:
dus ik moet eigenlijk ook gesmeerde broodjes erbij gaan serveren ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Stond dat er niet meer?
Er is niet veel opgegaan gisteren.
Ik lust wel een jus.
Gisteren eens gekeken hoeveel kaloriËn ik eigenlijk binnenkrijg de laatste tijd (ik eet heel slecht omdat ik er moeite mee heb) en dat blijkt zo'n 1000 tot 1100 te zijn, soms zelfs nog minder
Ik blijf dus aan het afvallen, op zich niet zo erg, maar ook niet erg gezond zoals ik nu leef.
Ik moet dus wat meer gaan eten.
Nee, ik moet gewoon wat meer eetlust krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik moet eigenlijk ook gesmeerde broodjes erbij gaan serveren ?
ja die 2 dingen zijn wel aan elkaar gekoppeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik moet gewoon wat meer eetlust krijgen.
En verhuizen
Weet ik wel, ik voel me ook niet zielig ofzo, dat denken mensen ogal gauw, zelfmedelijden, maar zo zit het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef hierissieweer het volgende:
Het blijft kut he JB? waarom heeft een mens zoveel pech in het leven? Maar goed onthoud: Na regen komt zonneschijn!
sorry, er is alleen een bejaarde homo beschikbaar hierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
*beef jerky knaag*
Ik heb dus EN gesport, EN het gras gemaaid. *moe is*
Waar is iedereen trouwens, dammit? Kinky, Maedel, Wexy, al die andere tommies?
Houd je er wel rekening mee dat je inschrijvingstermijn komt te vervallen bij de woningstichting zodra je verhuist? Alleen doen ald het een oplossing is voor langere tijd dus, of anders direkt ook urgentie aanvragen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben ook even een paar dagen bij mijn zusje aan het logeren, das op zich wel weer fijn.
En ik kan misschien in het appartement van een kennis, maar ik heb geen idee hoeveel huur hij vraagt en of ik dat wel op kan brengen enzo.
O, en of er beesten mogen komen.
Het komt allemaal wel weer goed. Een keer...
Ik ben er, en ik ga weer. Ik duik mijn bed in, heb vandaag 77 km gefietst, het zouden er 90 geworden zijn als de ketting van de fiets van mijn vriend niet geknapt wasquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
*beef jerky knaag*
Ik heb dus EN gesport, EN het gras gemaaid. *moe is*
Waar is iedereen trouwens, dammit? Kinky, Maedel, Wexy, al die andere tommies?
Ik zou ook alleen 'verhuizen' als ik ingeschreven kan blijven staan op M's adres.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Houd je er wel rekening mee dat je inschrijvingstermijn komt te vervallen bij de woningstichting zodra je verhuist? Alleen doen ald het een oplossing is voor langere tijd dus, of anders direkt ook urgentie aanvragen!
Ik geloof dat als je kunt aantonen dat het voor maximaal een half jaar is, ze een uitzondering kunnen maken. Vraag het eerst goed na daar, en zorg dat je het zwart op wit krijgt als ze er geen problemen van maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen 'verhuizen' als ik ingeschreven kan blijven staan op M's adres.
Van welke verhuurder is dat huisje?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet jij toevallig of er iets te regelen is als je iemand weet die gaat verhuizen?
Ik ken nl iemand die in de zomervakantie naar Breda gaat en die laat een leuk huisje in de goede buurt achter, zou ik aan kunnen geven dta ik dat huisje wil?
Ik ga het sowieso proberen, maar misschien weet iemand hier er meer van ofzo?
Officieel doen ze het natuurlijk niet, maar ik weet dat het gebeurt. Ik denk wel dat je dan inside contacten zult moeten hebben bij de verhuurder denk ik. Als je die niet hebt, zou je daar eens een afspraak kunnen maken, samen met die kennis van je, en kijken wat mogelijk is? Als je alles duidelijk aan hun kenbaar maakt?? Wie weet...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet jij toevallig of er iets te regelen is als je iemand weet die gaat verhuizen?
Ik ken nl iemand die in de zomervakantie naar Breda gaat en die laat een leuk huisje in de goede buurt achter, zou ik aan kunnen geven dta ik dat huisje wil?
Ik ga het sowieso proberen, maar misschien weet iemand hier er meer van ofzo?
Gewoon van woonbedrijf.quote:
Ik houd daar niet van, dingen achter mensen hun rug om doen, maar ik denk dat het misschien de beste oplossing zou kunnen zijn die ik heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Officieel doen ze het natuurlijk niet, maar ik weet dat het gebeurt. Ik denk wel dat je dan inside contacten zult moeten hebben bij de verhuurder denk ik. Als je die niet hebt, zou je daar eens een afspraak kunnen maken, samen met die kennis van je, en kijken wat mogelijk is? Als je alles duidelijk aan hun kenbaar maakt?? Wie weet...
Als je alles op een rijtje zet, zou het best wel kunnen werken, als je de juiste persoon voor je hebt zitten:
* situatie thuis onhoudbaar
* urgentie aanvragen afgeraden door de woningstichting, want:
* je staat al bijna bovenaan de lijst
* twee kinderen hebben last van de spanning in huis.
* je reageert al op de woning voordat die officieel vrijgegeven wordt voor verhuur, en dus nog niemand kan reageren
Succes!
Ik heb het ook ooit gedaan, en dat was bij NSAW. Was geen enkel probleem, wij waren aan de beurt/bijna aan de beurt, en we wilden de vloer en een hoop spullen van die huurder over nemen. Was tevens een kennis van ons.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd daar niet van, dingen achter mensen hun rug om doen, maar ik denk dat het misschien de beste oplossing zou kunnen zijn die ik heb.
Ik ga eerst eens even vragen wat die kennis van me ervan vindt.
Dat, en het scheelt voor hen weer een maand ofzo leegstand..dus geld. Ze hoeven er verder niets aan te doen, wat misschien wel nodig is als ik het niet neem...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb het ook ooit gedaan, en dat was bij NSAW. Was geen enkel probleem, wij waren aan de beurt/bijna aan de beurt, en we wilden de vloer en een hoop spullen van die huurder over nemen. Was tevens een kennis van ons.
Op zich best een kans van slagen.
Even je moraal opzij. Je bent sowieso bijna aan de beurt.
Hoiquote:
Ik ga voor je duimen dat je dat huisje krijgt.quote:
hoiquote:
al eventjes hoorquote:
Nooit geweten! Maaruh mag ik vragen of je een foto hebt?quote:
Ja, die heb ik, meerderequote:Op zondag 11 mei 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nooit geweten! Maaruh mag ik vragen of je een foto hebt?
Klinkt goed! Ben benieuwd naar de fotoquote:Op zondag 11 mei 2008 01:34 schreef wonderer het volgende:
We hebben een bank gekocht!Eindelijk. Een rooie, leren, sectional (hoekbank dus met een chaise). Hetzelfde type als de bank die we een half jaar geleden hadden gezien maar die hadden ze alleen in wit, en we wilde niet wachten op de bestelling (:')).
Dus zo zie je maar, all good things to those who wait.
Dinsdag komen ze hem brengen dus dan post ik foto's.
maar het weer is ook veel te mooi om binnen achter een pc te gaan zittenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
Wie heeft er stiekem een slotje op dit forum gegooid? Sjeez... ik geloof niet dat ik het hier ooit zo slap meegemaakt heb! Er is gewoon anderhalve dag voorbijgegaan sinds de laatste post!
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik dat ook heeeeel weinig doe de laatste tijd hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het weer is ook veel te mooi om binnen achter een pc te gaan zitten
Canaria ben ik gaan boycotten nadat ik er alle twee de keren dat ik was ben overvallen/slachtoffer ben geworden van zakkenrollersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Wexy het volgende:
* Wexy pakt hier ook een lekkere koude sjoko
Enneuhm zon... lekker maar niet in NL want hier is het meteen viezig warm enzo.... Ik wil weer naar canaria veel betere manier van warmte!
Ik vond het eigenlijk wel lekker, had wel een kater van de zon gisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Wexy het volgende:
* Wexy pakt hier ook een lekkere koude sjoko
Enneuhm zon... lekker maar niet in NL want hier is het meteen viezig warm enzo.... Ik wil weer naar canaria veel betere manier van warmte!
Ja afgelopen weekend heerlijk met de kop in de zon gezeten overdag en dan 's avonds afkoeling gevonden en een paar flessen witte wijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel lekker, had wel een kater van de zon gisteren
Geen wijn. Tch kater. Tenminste hetzelfde gevoel, niet genoeg gedronken, dus uitdrogingsverschijnselenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja afgelopen weekend heerlijk met de kop in de zon gezeten overdag en dan 's avonds afkoeling gevonden en een paar flessen witte wijn
Anoniem en mysterieus... Spannend!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, meerdere
Maar die ga ik niet posten. Hij blijft anoniem
Veel succes, post je de uitslag!?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:52 schreef Stroekie het volgende:
Sorry, maar ik moest hedenochtend eerst naar de smoelsmid
vandaar wat later dan normaal
Zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Haha, jij ook al oranjefanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anoniem en mysterieus... Spannend!
ze hebben 1 kilo tandsteen weg gehaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Veel succes, post je de uitslag!?
wat is dat gemier toch met die oranjefans?? heb ik weer wat gemist?quote:
Je kunt in een of ander topic je naam oranje laten maken als je wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat is dat gemier toch met die oranjefans?? heb ik weer wat gemist?
nou berg je de komende tijd maar, want vanaf vandaag barst er natuurlijk weer Oranje gekte uit in dit land in verband met het aanstaande EK voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat is dat gemier toch met die oranjefans?? heb ik weer wat gemist?
Als je nou gelezen had in het topic hoe het zat... dan had je geweten dat je geen andere kleuren aan kon vragen. Dat, ongeacht welke kleur je aanvraagt, het hoe dan ook overruled wordt met oranje. Posten in dat topic = oranja worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ja, ik wil geen oranje, ik wil ROOD....
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2
Trouwens wat vinden jullie van dit huis?
http://jaap.nl/huizen/#c=757&sort=4&start=18&min=100000&max=125000&rad=1&srch=arnhem&p=407671
Nog even en iedereen ziet oranje... zo blijven we tenminste herkenbaar in de grote massaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef Wexy het volgende:
hmz misschien bedenk ik me nog.... maar voorlopig blijf ik zwart
of gaan we een verzoek tot tegenactie indinenen en vragen of we roze mogen worden/zijn ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef Wexy het volgende:
hmz misschien bedenk ik me nog.... maar voorlopig blijf ik zwart
ik vertik hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog even en iedereen ziet oranje... zo blijven we tenminste herkenbaar in de grote massa
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef hierissieweer het volgende:
hmzz, indd zal voortaan eens gaan lezen...
een Oud-Hollandsch spreekwoord luidt: Bezint eer ge bemintquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef hierissieweer het volgende:
hmzz, indd zal voortaan eens gaan lezen...
das waarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog even en iedereen ziet oranje... zo blijven we tenminste herkenbaar in de grote massa
das dan wel weer koelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gaan we een verzoek tot tegenactie indinenen en vragen of we roze mogen worden/zijn ?
das idd ook n lekker dingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:02 schreef maedel het volgende:
gewoon om iedereen even wakker te schudden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ook
Hi Nanquote:
quote:
Zonnigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Elleuw
Hoe was je vakantie?
Anderen ook hoi natuurlijk
ik was aan het klieren.. kwam niet echt over denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef wonderer het volgende:
Wexy, ik begreep je opmerking over Het neefje niet, een tijdje terug...
leuk!!quote:
waaaaaaaar blijft die foto dan?quote:
Indd...quote:
Dat had ik in het begin ook, maar het went snel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:08 schreef JamesBrownie het volgende:
ik heb nu die nieuwe layout (bagger)
moet er wel aan wennen moet ik zeggen.
hij is inmiddels alweer oud hoor, ik ben gewoon laat.quote:
Ik denk dat het volledig langs mij heen is gegaan want ik heb niks gemerkt...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hij is inmiddels alweer oud hoor, ik ben gewoon laat.
das een leuke!!!! heb je nog net n leuk hoekje waar je nooit iets mee doet linksvoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa! Meer hier: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
ow ja ik dacht dat het gewoon als scheiding, tussen woongedeelte en de rest van de kamer, zo was neergezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef wonderer het volgende:
Nee, daar komt een tafeltjeAnders zou de bank ook gewoon tegen de muur kunnen namelijk.
En katjes?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan over een tijdje ws bij mijn zus gaan logeren, tijdelijk. Met kindjes.
Oh, die hoekquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja ik dacht dat het gewoon als scheiding, tussen woongedeelte en de rest van de kamer, zo was neergezet.
Maar als het vanwege een tafeltje is, is het natuurlijk nog veel beterderderderderderderderderderderderderder
Da's jammer, maar iig wel goed dat je straks alvast weg bent bij hem.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
katten niet, daar moet ik nog een oplossing voor zien te verzinnen
Als ik je kon helpen zou ik het doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Hmm, nu zegt ze dat hondje niet mee kan...
Ik word er smpel van allemaal. Niemand hier die me iets kan verhuren ofzo?
Gelddonaties zijn welkom!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef DR34M3R het volgende:
ajjj.. dubbelkut dan.. *knuffel* (niet dat je daar veel aan hebt...
Nee, maar wel gezien dat het een zwarte Renaut laguna was...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:31 schreef JamesBrownie het volgende:issie!
Geen getuigen die het nummerbord toevallig hebben genoteerd? (vast niet...)
da's in elk geval iets, maar wellicht dat er toch alleen maar de dagwaarde vergoed wordt, en die auto was natuurlijk voor niemand zoveel waard als voor jezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef hierissieweer het volgende:
goed nieuws, het wordt waarschijnlijk vergoed door de verzekering van sheerenloo....
Jap klopt, want zijn auto heeft mijn auto niet geraakt. Het is de bestuurder die een inschattingsfout maakt. (maar wel door een klote bestuurder...)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:28 schreef wonderer het volgende:
Kutsituatie, zeg.
Schijnt trouwens zo te zijn dat bij uitwijken de ander niet eens aansprakelijk is dus dat ie doorreed maakt geen fuck uit verder. Staan soortgelijke topics in WGR.
Dag waarde is in iedergeval wat.... Maar krijg er mijn auto dus niet voor terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's in elk geval iets, maar wellicht dat er toch alleen maar de dagwaarde vergoed wordt, en die auto was natuurlijk voor niemand zoveel waard als voor jezelf
ik hoop dat je een leuke dag hebt gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat je zegt, hierissieweer! Het is altijd beter dan niets. Goed rondkijken, wie weet wat voor leuks je toch nog terug kunt kopen?
* Dagje zee gaat doen*
ja, ik weet het, het is geen typisch strandweer, maar dat hoeft ook niet voor mij. Als het enigszins droog is ben ik al gelukkig, lekker uitwaaien op het strand en zo, dat vind ik dan weer fijn
dan moeten we snel iets afspreken zodat ik het resultaat kan horenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:53 schreef DR34M3R het volgende:Ik wel hoor, het is vanaf een uur of drie droog geweest, hebben nog lekker gefietst, en over het strand gewandeld en zo. Daarna heerlijk en gezellig tapas gegeten
En voor 3 uur? Over de markt gelopen in Middelburg, en een gitaar gekocht![]()
![]()
Nou... zullen we daar mee wachten tot ik er ook iets leuks uit krijg?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moeten we snel iets afspreken zodat ik het resultaat kan horen
een fles korenwijn doen wonderenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou... zullen we daar mee wachten tot ik er ook iets leuks uit krijg?
Arme buren.. die hebben al last van de kids die met hun speelgoed elektrische gitaartje op het balkon willen staan steeds.. Nu moeten ze mijn gejank ook nog aan gaan horen.
en moet ik die dan opdrinken, of zij?quote:
dan wens ik je een nacht vol inspiratie toequote:Op zondag 18 mei 2008 02:07 schreef DR34M3R het volgende:
whehehe... ik ga nu iig naar bed. Morgen verder tokkelen...
Oh, leuk! De katten wennen vanzelf, en als Edgar ze te veel lastigvalt, leren ze hem dat vanzelf wel afquote:Op zondag 18 mei 2008 07:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Edgar is hieren het is echt een schatje. hij heeft bijna niet gejankt vannacht en vanmorgen heeft ie netjes zijn behoefte buiten gedaan
En hij is lekker speels en vindt de katten heel leuk. De katten geven er niet zoveel om, behalve Jack, die is min of meer constant boven geweest.
Oh, die zijn wel super mooi !quote:Op zondag 18 mei 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
http://images.google.com/images?q=heilige+birmaan&um=1&ie=UTF-8
Een soort langharige siamezen.
Lijkt erop... Eng he?quote:
ik smelt weer als ik zo'n foto zie.quote:
ziet er goed uit!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Dit is een afbeelding van een soortgelijke woning.
[ afbeelding ]
Plaats: EINDHOVEN / Strijp
Wijk: Drents Dorp
Complex: Drents Dorp Oost (40)
Adres:
Postcode:
Type woning: TUSSENWONING
Bouwjaar: 1925
Aantal kamers: 5
plattegrond klopt niet qua verhoudingen enzo, maar geeft een redelijk beeld. douche is mini.
[ afbeelding ]
Wat nou weer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
ziet er goed uit!!!!
en wonder niet te hard piepen jij
het valt wel mee met dat klein hoor, het huis waar ik ben opgegroeid was kleiner en het huis waar ik hiervoor woonde ook. Jij bent die amerikaanse huizen gewendquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Oei klein. Maar vaststukken beter dan met hem samen blijven wonen.
over je zielige beentjequote:
Het doet pijnquote:
hoeveel is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, anderhalve week geleden woog ik 170 lbs, en vanochten 167.2
JB!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef die papieren niet te hebben
Dus als het goed is, is het huisje van mij
Ik ben zo blij!
En ik durf niet blij te zijn want dadelijk gaat er iets mis...
Weet ik niet, eigenlijk. Maar een pound is 0,45 kilo of zo.quote:
zo dat is wel heel goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef die papieren niet te hebben
Dus als het goed is, is het huisje van mij
Ik ben zo blij!
En ik durf niet blij te zijn want dadelijk gaat er iets mis...
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
van die kramp? Wat vreemd... Als je er spierpijn aan over gehouden hebt moet die binnen een dag of drie duidelijk verminderd zijn hoor, anders toch maar ff langs de huisarts?
ik ga slapen.. welterusten
typen valt niet mee met 4 overgevoelige vingertoppen
whehehe... een week aan een stuk minimaal een uur per dag 'gitaarspelen', maar meestal dichter bij twee uur.. En nu zijn de vintertoppen van mijn linkerhand dus overgevoelig, en gelijktijdig gevoelloos (kan je het nog volgen?) van het indrukken van de snaren..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]Wat heb jij met je vingers gedaan dan?
Dat is een stevige kramp geweest daar!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
Kuit doet nog steeds pijn... met lopen werd het wel minder.
Daar hoop ik iig opquote:Nou ja, gaat wel weer over, net als die vingers van jeOver een tijdje krijg je lekker eelt
Ik wist niet dat hij dat ook deed? Wil hij mijn gitaarleraar niet worden?quote:Brad was gister ook weer aan het pingelen.
Hij heeft zichzelf gitaar en mandoline geleerd. Niets spectaculairs hoor, maar als ie de geest krijgt is het best leuk om naar te luisterenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een stevige kramp geweest daar!
[..]
Daar hoop ik iig op
[..]
Ik wist niet dat hij dat ook deed? Wil hij mijn gitaarleraar niet worden?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gitaar en mandoline geleerd. Niets spectaculairs hoor, maar als ie de geest krijgt is het best leuk om naar te luisteren
Dat huisje van de foto ??????quote:Op maandag 26 mei 2008 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een huisje
Alleen contract nog tekenen!
(en een heleboel werk, zit een gat in de muur van de douche, dat moet ik even navragen wat ze eraan doen enzo...)
Wauwie!!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een huisje
Alleen contract nog tekenen!
(en een heleboel werk, zit een gat in de muur van de douche, dat moet ik even navragen wat ze eraan doen enzo...)
Spannend! Als het aan mij ligt wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:10 schreef Stroekie het volgende:
en gaat het ons deze week wel lukken om post nummer 300 hier geplaatst te krigjen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |