Wat nou weer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
ziet er goed uit!!!!
en wonder niet te hard piepen jij
het valt wel mee met dat klein hoor, het huis waar ik ben opgegroeid was kleiner en het huis waar ik hiervoor woonde ook. Jij bent die amerikaanse huizen gewendquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:17 schreef wonderer het volgende:
Oei klein. Maar vaststukken beter dan met hem samen blijven wonen.
over je zielige beentjequote:
Het doet pijnquote:
hoeveel is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, anderhalve week geleden woog ik 170 lbs, en vanochten 167.2
JB!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef die papieren niet te hebben
Dus als het goed is, is het huisje van mij
Ik ben zo blij!
En ik durf niet blij te zijn want dadelijk gaat er iets mis...
Weet ik niet, eigenlijk. Maar een pound is 0,45 kilo of zo.quote:
zo dat is wel heel goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik hoef die papieren niet te hebben
Dus als het goed is, is het huisje van mij
Ik ben zo blij!
En ik durf niet blij te zijn want dadelijk gaat er iets mis...
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
van die kramp? Wat vreemd... Als je er spierpijn aan over gehouden hebt moet die binnen een dag of drie duidelijk verminderd zijn hoor, anders toch maar ff langs de huisarts?
ik ga slapen.. welterusten
typen valt niet mee met 4 overgevoelige vingertoppen
whehehe... een week aan een stuk minimaal een uur per dag 'gitaarspelen', maar meestal dichter bij twee uur.. En nu zijn de vintertoppen van mijn linkerhand dus overgevoelig, en gelijktijdig gevoelloos (kan je het nog volgen?) van het indrukken van de snaren..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]Wat heb jij met je vingers gedaan dan?
Dat is een stevige kramp geweest daar!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
Kuit doet nog steeds pijn... met lopen werd het wel minder.
Daar hoop ik iig opquote:Nou ja, gaat wel weer over, net als die vingers van jeOver een tijdje krijg je lekker eelt
Ik wist niet dat hij dat ook deed? Wil hij mijn gitaarleraar niet worden?quote:Brad was gister ook weer aan het pingelen.
Hij heeft zichzelf gitaar en mandoline geleerd. Niets spectaculairs hoor, maar als ie de geest krijgt is het best leuk om naar te luisterenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is een stevige kramp geweest daar!
[..]
Daar hoop ik iig op
[..]
Ik wist niet dat hij dat ook deed? Wil hij mijn gitaarleraar niet worden?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gitaar en mandoline geleerd. Niets spectaculairs hoor, maar als ie de geest krijgt is het best leuk om naar te luisteren
Dat huisje van de foto ??????quote:Op maandag 26 mei 2008 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een huisje
Alleen contract nog tekenen!
(en een heleboel werk, zit een gat in de muur van de douche, dat moet ik even navragen wat ze eraan doen enzo...)
Wauwie!!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb een huisje
Alleen contract nog tekenen!
(en een heleboel werk, zit een gat in de muur van de douche, dat moet ik even navragen wat ze eraan doen enzo...)
Spannend! Als het aan mij ligt wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:10 schreef Stroekie het volgende:
en gaat het ons deze week wel lukken om post nummer 300 hier geplaatst te krigjen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |