quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Met wie?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was heel dronken
Maar goed, nu weet ik iig wel dat ik niets hoef te proberen...
Ik heb ook nog gekust met iemand.
een vrouw.quote:
Goed bezig...quote:
Weet je tenminste waar je aan toe bent!quote:Maar goed, nu weet ik iig wel dat ik niets hoef te proberen...
Ik heb ook nog gekust met iemand.
klinkt goed hoe je dat nu zegt!!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef JamesBrownie het volgende:
...
Ik heb trouwens net een relatie gehad van 8enhalf jaar en twee kinderen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Dronken pubers in de trein
Maar bij Dromer was het gezelligEn ik kan me nu levendig voorstellen dat ze af en toe een beetje moe is... Wat een stel kwebbelkonten zijn die jochies
LOLquote:Op woensdag 30 april 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Dronken pubers in de trein
Maar bij Dromer was het gezelligEn ik kan me nu levendig voorstellen dat ze af en toe een beetje moe is... Wat een stel kwebbelkonten zijn die jochies
Ik ga dat nu doenquote:
Koffiequote:Op donderdag 1 mei 2008 09:56 schreef Wexy het volgende:
Goedemorgen allemaal
* Wexy zet sjoko sju tee en koffie neer
hier zonquote:
Scheelt dat ik thermoskannen gebruikt heb voor de tee en koffiequote:
er zullen een aantal niet alleen zijn ontwaaktquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen! Alleen weer ontwaakt!?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
er zullen een aantal niet alleen zijn ontwaakt
denk dat je bedoelt... allen... dat snap ik wel... maar klinkt leuker om je te pesten met een tikfout
Dat heb je aan Wexy te danken...quote:
haha, je vakantie achtervolgd je!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:27 schreef Stroekie het volgende:
Dacht ik voorlopig wel weer niets van Cuba tegen te komen, loopt die Ernesto (Che) Guevarra nog als een rode draad door Evita heen![]()
Maar was wel gaaf en goed gedaan, ook al was Stanley niet aanwezig
benieuwd wat er dan morgen op het werk voor latijns amerikaase toestanden gaan uitbreken als ik mijn gezicht laat zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haha, je vakantie achtervolgd je!
dat red ik nooit om zo'n hele Cohiba op te roken, daar is mijn pauze veel te kort voorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:12 schreef hierissieweer het volgende:
het is morgen nationale "rook sigaar op je werk" -dag...
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat red ik nooit om zo'n hele Cohiba op te roken, daar is mijn pauze veel te kort voor![]()
en ja het was wel duidelijk waarom het roken van sigaren mij beter af ging dan Erwin![]()
Hij zag sterretjes?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg maar visuele synoniemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en iets met kaakspieren
gaaf, goed verzorgd en zonder al te veel grote Joop toeters en belllen, al zat het decor natuurlijk wel vernuftig in elkaar met al die deurjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:05 schreef wonderer het volgende:
Veilig terug in de VS.
Stroekie, hoe vond je Evita?
Les Mis is musicalhemel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gaaf, goed verzorgd en zonder al te veel grote Joop toeters en belllen, al zat het decor natuurlijk wel vernuftig in elkaar met al die deurjes
Heb jij hem ook nog gezien?
en hoe is Les Mis???
Nee hoor, die had ik gewoon. Ik vond het alleen een vreemde rol, ik snapte niet goed wat Che was of deed.quote:
dat vond ik dat weer wel duidelijk, dat hij die andere beroemde Argentijn was die zich ook bekommerde over het lot van het volk, maar een andere weg koos om uiteindelijk net zo'n stijlicoon te worden als Evitaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, die had ik gewoon. Ik vond het alleen een vreemde rol, ik snapte niet goed wat Che was of deed.
Maar hij was wel goed, verder, ik vond de show alleen niet super geweldig. Les Mis was beter.
Maar dat haalde ik niet uit zijn rol. Hij liep haar alleen maar een beetje af te kraken de hele tijd/quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vond ik dat weer wel duidelijk, dat hij die andere beroemde Argentijn was die zich ook bekommerde over het lot van het volk, maar een andere weg koos om uiteindelijk net zo'n stijlicoon te worden als Evita
Want Ernesto (Che) Guevara is argentijns van geboorte en heeft na en tijdens zijn studie heel zuid amerika doorgereisd met z'n motor en zag overal onderdrukken en armoe
gaan idee, maar das inderdaad wat vreemd...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, ik heb al een week of twee een vreemd probleem, maar geen oplossing.
Als ik wakker word, blijk ik al een hele tijd op mijn tong te liggen bijten, ik krijg mijn tanden er dan niet zonder pijn lijden weer uitgetrokken... Ik kauw er niet op (denk ik), zet er alleen letterlijk mijn tanden in en doe mijn kaken dan (gelukkig niet helemaal) dicht. Wat kan ik hier aan doen?
Zij zijn het.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:09 schreef hierissieweer het volgende:
ben ik nou zo dom of zijn hun dat?
www.ribwavv.nl
ribwavv.nl
is het makkelijker om 2 totaal verschillende sites op te zetten, terwijl ze dezelfde inhoud hebben, en van precies dezelfde organisatie zijn...??
Ik denk eerlijk gezegd dat dat weinig zin heeft, gewoon verder zoekenquote:Overigens kreeg ik van hun, vandaag een brief dat ik afgewezen ben voor een functie omdat ik niet voldoende opleiding en ervaring had. Maar de vacature staat nog steeds op de site... Zal ik het nog eens proberen?
inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 17:40 schreef Noodly het volgende:
Jezus wat gaat dit topic langzaam.
ik vind dat je zulke bestemmingen niet met elkaar mag vergelijkenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En wauw..Cuba ziet er supermooi uit! (Antwerpen ook hoor, wonderer, maar das minder exotisch dús minder interessant)
Nou ja, een Cubaan die naar Antwerpen gaat vind het vast ook heul exotisch en bijzonderquote:Op maandag 5 mei 2008 12:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind dat je zulke bestemmingen niet met elkaar mag vergelijken
kan hij toch beter naar Antwerpen dan naar Amsterdam komenquote:Op maandag 5 mei 2008 12:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nou ja, een Cubaan die naar Antwerpen gaat vind het vast ook heul exotisch en bijzonder
Heb jij er geen meegenomen dan? Een Cubaan?quote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan hij toch beter naar Antwerpen dan naar Amsterdam komen
onze zuiderburen zijn toch wat hoffelijker dan wij![]()
en dan kan die Cubaan gelijk een salsa workshop gaan organiseren, want wij hier in Europa zijn toch wel erg stijfjes in de heugepn
het was dat de koffer vol zat, anders heb ik er wel een paar van die compacte exemplaren mee kunnen nemen. en ze zijn wel zo flexibel dat ze gemakkelijk in de overhead compartents passenquote:Op maandag 5 mei 2008 13:50 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Heb jij er geen meegenomen dan? Een Cubaan?
schrikt wakker uit z'n voorjaarsslaapjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:11 schreef JamesBrownie het volgende:
* komt even haar hoofd om het hoekje steken
tis idd rustig hier...
kan ik aan de paukenist alvast vragen om een zachte roffel te starten om de spanning op te voeren ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:08 schreef wonderer het volgende:
Ha, de definitieve titel is bekend. Nog even wachten op het ISBN en dan ga ik het officieel bekend maken
*erg benieuwd is*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:08 schreef wonderer het volgende:
Ha, de definitieve titel is bekend. Nog even wachten op het ISBN en dan ga ik het officieel bekend maken
Succes!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:Wonderer!
Ben vanmorgen bij de advocate geweest, ze zei dat ik niet met te weinig genoegen moet nemen. (ben ik toe geneigd)
Verder horen we het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |