quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Met wie?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was heel dronken
Maar goed, nu weet ik iig wel dat ik niets hoef te proberen...
Ik heb ook nog gekust met iemand.
een vrouw.quote:
Goed bezig...quote:
Weet je tenminste waar je aan toe bent!quote:Maar goed, nu weet ik iig wel dat ik niets hoef te proberen...
Ik heb ook nog gekust met iemand.
klinkt goed hoe je dat nu zegt!!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef JamesBrownie het volgende:
...
Ik heb trouwens net een relatie gehad van 8enhalf jaar en twee kinderen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Dronken pubers in de trein
Maar bij Dromer was het gezelligEn ik kan me nu levendig voorstellen dat ze af en toe een beetje moe is... Wat een stel kwebbelkonten zijn die jochies
LOLquote:Op woensdag 30 april 2008 23:12 schreef wonderer het volgende:
Dronken pubers in de trein
Maar bij Dromer was het gezelligEn ik kan me nu levendig voorstellen dat ze af en toe een beetje moe is... Wat een stel kwebbelkonten zijn die jochies
Ik ga dat nu doenquote:
Koffiequote:Op donderdag 1 mei 2008 09:56 schreef Wexy het volgende:
Goedemorgen allemaal
* Wexy zet sjoko sju tee en koffie neer
hier zonquote:
Scheelt dat ik thermoskannen gebruikt heb voor de tee en koffiequote:
er zullen een aantal niet alleen zijn ontwaaktquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:30 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen! Alleen weer ontwaakt!?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
er zullen een aantal niet alleen zijn ontwaakt
denk dat je bedoelt... allen... dat snap ik wel... maar klinkt leuker om je te pesten met een tikfout
Dat heb je aan Wexy te danken...quote:
haha, je vakantie achtervolgd je!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:27 schreef Stroekie het volgende:
Dacht ik voorlopig wel weer niets van Cuba tegen te komen, loopt die Ernesto (Che) Guevarra nog als een rode draad door Evita heen![]()
Maar was wel gaaf en goed gedaan, ook al was Stanley niet aanwezig
benieuwd wat er dan morgen op het werk voor latijns amerikaase toestanden gaan uitbreken als ik mijn gezicht laat zienquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haha, je vakantie achtervolgd je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |