Als ik je kon helpen zou ik het doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Hmm, nu zegt ze dat hondje niet mee kan...
Ik word er smpel van allemaal. Niemand hier die me iets kan verhuren ofzo?
Gelddonaties zijn welkom!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef DR34M3R het volgende:
ajjj.. dubbelkut dan.. *knuffel* (niet dat je daar veel aan hebt...
Nee, maar wel gezien dat het een zwarte Renaut laguna was...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:31 schreef JamesBrownie het volgende:issie!
Geen getuigen die het nummerbord toevallig hebben genoteerd? (vast niet...)
da's in elk geval iets, maar wellicht dat er toch alleen maar de dagwaarde vergoed wordt, en die auto was natuurlijk voor niemand zoveel waard als voor jezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef hierissieweer het volgende:
goed nieuws, het wordt waarschijnlijk vergoed door de verzekering van sheerenloo....
Jap klopt, want zijn auto heeft mijn auto niet geraakt. Het is de bestuurder die een inschattingsfout maakt. (maar wel door een klote bestuurder...)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:28 schreef wonderer het volgende:
Kutsituatie, zeg.
Schijnt trouwens zo te zijn dat bij uitwijken de ander niet eens aansprakelijk is dus dat ie doorreed maakt geen fuck uit verder. Staan soortgelijke topics in WGR.
Dag waarde is in iedergeval wat.... Maar krijg er mijn auto dus niet voor terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's in elk geval iets, maar wellicht dat er toch alleen maar de dagwaarde vergoed wordt, en die auto was natuurlijk voor niemand zoveel waard als voor jezelf
ik hoop dat je een leuke dag hebt gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 07:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Wat je zegt, hierissieweer! Het is altijd beter dan niets. Goed rondkijken, wie weet wat voor leuks je toch nog terug kunt kopen?
* Dagje zee gaat doen*
ja, ik weet het, het is geen typisch strandweer, maar dat hoeft ook niet voor mij. Als het enigszins droog is ben ik al gelukkig, lekker uitwaaien op het strand en zo, dat vind ik dan weer fijn
dan moeten we snel iets afspreken zodat ik het resultaat kan horenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:53 schreef DR34M3R het volgende:Ik wel hoor, het is vanaf een uur of drie droog geweest, hebben nog lekker gefietst, en over het strand gewandeld en zo. Daarna heerlijk en gezellig tapas gegeten
En voor 3 uur? Over de markt gelopen in Middelburg, en een gitaar gekocht![]()
![]()
Nou... zullen we daar mee wachten tot ik er ook iets leuks uit krijg?quote:Op zondag 18 mei 2008 01:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moeten we snel iets afspreken zodat ik het resultaat kan horen
een fles korenwijn doen wonderenquote:Op zondag 18 mei 2008 01:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou... zullen we daar mee wachten tot ik er ook iets leuks uit krijg?
Arme buren.. die hebben al last van de kids die met hun speelgoed elektrische gitaartje op het balkon willen staan steeds.. Nu moeten ze mijn gejank ook nog aan gaan horen.
en moet ik die dan opdrinken, of zij?quote:
dan wens ik je een nacht vol inspiratie toequote:Op zondag 18 mei 2008 02:07 schreef DR34M3R het volgende:
whehehe... ik ga nu iig naar bed. Morgen verder tokkelen...
Oh, leuk! De katten wennen vanzelf, en als Edgar ze te veel lastigvalt, leren ze hem dat vanzelf wel afquote:Op zondag 18 mei 2008 07:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Edgar is hieren het is echt een schatje. hij heeft bijna niet gejankt vannacht en vanmorgen heeft ie netjes zijn behoefte buiten gedaan
En hij is lekker speels en vindt de katten heel leuk. De katten geven er niet zoveel om, behalve Jack, die is min of meer constant boven geweest.
Oh, die zijn wel super mooi !quote:Op zondag 18 mei 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
http://images.google.com/images?q=heilige+birmaan&um=1&ie=UTF-8
Een soort langharige siamezen.
Lijkt erop... Eng he?quote:
ik smelt weer als ik zo'n foto zie.quote:
ziet er goed uit!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Dit is een afbeelding van een soortgelijke woning.
[ afbeelding ]
Plaats: EINDHOVEN / Strijp
Wijk: Drents Dorp
Complex: Drents Dorp Oost (40)
Adres:
Postcode:
Type woning: TUSSENWONING
Bouwjaar: 1925
Aantal kamers: 5
plattegrond klopt niet qua verhoudingen enzo, maar geeft een redelijk beeld. douche is mini.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |