Canaria ben ik gaan boycotten nadat ik er alle twee de keren dat ik was ben overvallen/slachtoffer ben geworden van zakkenrollersquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Wexy het volgende:
* Wexy pakt hier ook een lekkere koude sjoko
Enneuhm zon... lekker maar niet in NL want hier is het meteen viezig warm enzo.... Ik wil weer naar canaria veel betere manier van warmte!
Ik vond het eigenlijk wel lekker, had wel een kater van de zon gisterenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:04 schreef Wexy het volgende:
* Wexy pakt hier ook een lekkere koude sjoko
Enneuhm zon... lekker maar niet in NL want hier is het meteen viezig warm enzo.... Ik wil weer naar canaria veel betere manier van warmte!
Ja afgelopen weekend heerlijk met de kop in de zon gezeten overdag en dan 's avonds afkoeling gevonden en een paar flessen witte wijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel lekker, had wel een kater van de zon gisteren
Geen wijn. Tch kater. Tenminste hetzelfde gevoel, niet genoeg gedronken, dus uitdrogingsverschijnselenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja afgelopen weekend heerlijk met de kop in de zon gezeten overdag en dan 's avonds afkoeling gevonden en een paar flessen witte wijn
Anoniem en mysterieus... Spannend!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, die heb ik, meerdere
Maar die ga ik niet posten. Hij blijft anoniem
Veel succes, post je de uitslag!?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:52 schreef Stroekie het volgende:
Sorry, maar ik moest hedenochtend eerst naar de smoelsmid
vandaar wat later dan normaal
Zet koffie/thee/water/verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Haha, jij ook al oranjefanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anoniem en mysterieus... Spannend!
ze hebben 1 kilo tandsteen weg gehaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Veel succes, post je de uitslag!?
wat is dat gemier toch met die oranjefans?? heb ik weer wat gemist?quote:
Je kunt in een of ander topic je naam oranje laten maken als je wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat is dat gemier toch met die oranjefans?? heb ik weer wat gemist?
nou berg je de komende tijd maar, want vanaf vandaag barst er natuurlijk weer Oranje gekte uit in dit land in verband met het aanstaande EK voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:26 schreef Wexy het volgende:
[..]
wat is dat gemier toch met die oranjefans?? heb ik weer wat gemist?
Als je nou gelezen had in het topic hoe het zat... dan had je geweten dat je geen andere kleuren aan kon vragen. Dat, ongeacht welke kleur je aanvraagt, het hoe dan ook overruled wordt met oranje. Posten in dat topic = oranja worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ja, ik wil geen oranje, ik wil ROOD....
Vraag hier een oranje kleurtje aan! #2
Trouwens wat vinden jullie van dit huis?
http://jaap.nl/huizen/#c=757&sort=4&start=18&min=100000&max=125000&rad=1&srch=arnhem&p=407671
Nog even en iedereen ziet oranje... zo blijven we tenminste herkenbaar in de grote massaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef Wexy het volgende:
hmz misschien bedenk ik me nog.... maar voorlopig blijf ik zwart
of gaan we een verzoek tot tegenactie indinenen en vragen of we roze mogen worden/zijn ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:18 schreef Wexy het volgende:
hmz misschien bedenk ik me nog.... maar voorlopig blijf ik zwart
ik vertik hetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog even en iedereen ziet oranje... zo blijven we tenminste herkenbaar in de grote massa
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef hierissieweer het volgende:
hmzz, indd zal voortaan eens gaan lezen...
een Oud-Hollandsch spreekwoord luidt: Bezint eer ge bemintquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:20 schreef hierissieweer het volgende:
hmzz, indd zal voortaan eens gaan lezen...
das waarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog even en iedereen ziet oranje... zo blijven we tenminste herkenbaar in de grote massa
das dan wel weer koelquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gaan we een verzoek tot tegenactie indinenen en vragen of we roze mogen worden/zijn ?
das idd ook n lekker dingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:02 schreef maedel het volgende:
gewoon om iedereen even wakker te schudden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ook
Hi Nanquote:
quote:
Zonnigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Elleuw
Hoe was je vakantie?
Anderen ook hoi natuurlijk
ik was aan het klieren.. kwam niet echt over denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:05 schreef wonderer het volgende:
Wexy, ik begreep je opmerking over Het neefje niet, een tijdje terug...
leuk!!quote:
waaaaaaaar blijft die foto dan?quote:
Indd...quote:
Dat had ik in het begin ook, maar het went snel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:08 schreef JamesBrownie het volgende:
ik heb nu die nieuwe layout (bagger)
moet er wel aan wennen moet ik zeggen.
hij is inmiddels alweer oud hoor, ik ben gewoon laat.quote:
Ik denk dat het volledig langs mij heen is gegaan want ik heb niks gemerkt...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
hij is inmiddels alweer oud hoor, ik ben gewoon laat.
das een leuke!!!! heb je nog net n leuk hoekje waar je nooit iets mee doet linksvoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaa! Meer hier: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
ow ja ik dacht dat het gewoon als scheiding, tussen woongedeelte en de rest van de kamer, zo was neergezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef wonderer het volgende:
Nee, daar komt een tafeltjeAnders zou de bank ook gewoon tegen de muur kunnen namelijk.
En katjes?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan over een tijdje ws bij mijn zus gaan logeren, tijdelijk. Met kindjes.
Oh, die hoekquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow ja ik dacht dat het gewoon als scheiding, tussen woongedeelte en de rest van de kamer, zo was neergezet.
Maar als het vanwege een tafeltje is, is het natuurlijk nog veel beterderderderderderderderderderderderderder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |