Ze zal misschien wel op haar neus kijken. Maar vergeet niet dat iedereen z'n eigen fans heeft en die haar nog wel even een paar weken op handen gaan dragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda denkt dat ze wereldberoemd is inmiddels...
wat zal die hard vallen!
Post, pruik, jurkjes, sieraden, make up, freebies, uitjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:07 schreef Lady-night het volgende:
Die arrogantie van Amanda is wel gevoed door achter....ze hoefde maar te kikken en hopla
Heerlijk he.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit ZO goed he. Je ZIET gewoon dat Brian met beide benen op de grond wordt gezet nu... je ziet de angst in de ogen voor 23 mei.
Heerlijk.
En nu zegt ie het ook zelf... over mensen die vooroordelen hebben voer agressieve Brian
en de heiligheid van Brian ook, ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:07 schreef Lady-night het volgende:
Die arrogantie van Amanda is wel gevoed door achter....ze hoefde maar te kikken en hopla
Hij slaat iets later.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:09 schreef cobain94 het volgende:
Brian is verbeterd in zelfbeheersing..
FUBAR.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
en de heiligheid van Brian ook, ja.
Die 2 zijn, vrees ik, beyond repair
Laat hem lekker denken dan!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian denkt dat hij wel geliefd is buiten.
Post met kritiek op B en A word systematisch gefilterd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef T-lex het volgende:
En dit is dus het grote verschil...BB was afgesloten van de buitenwereld...DGK is totaal anders...dus die reacties van buiten krijg je wel degelijk mee.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef Kinga het volgende:
Kijk je wel eens naar ons![]()
Zou bart niet moeten lachen nou
Ze is boos omdat Bart tegen haar zei dat ze wel wat zachter mag praten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar wat zit Amanda te katten tegen Bart?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
Heeeeeeeeeeeeee Bartje quote mijn onderschrift!!
![]()
Ja maar ze worden wel redelijk afgeschermd van zeer negatieve reacties. Die zullen ze ongetwijfeld wel krijgen aan de andere kant van het hek.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef T-lex het volgende:
En dit is dus het grote verschil...BB was afgesloten van de buitenwereld...DGK is totaal anders...dus die reacties van buiten krijg je wel degelijk mee.
Even CTRL Shift doen en ze zijn weer goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef Kinga het volgende:
Waarom zijn al mijn speciale tekens opeens fucked up, toetsen verwisseld enzo, vage boel hier...
Zie je welquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub weet van de poll van de telegraaf.Hij zei het net tegen Jaap.Hij zei stond een eerluijke poll in de telegraaf,maar die kwam natuurlijk het huis niet in.
Je doet net of ze alleen contact met buiten hebben via post...er is hier een prikklok topic wat mij verteld dat ze met enige regelmaat buiten komen hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Post met kritiek op B en A word systematisch gefilterd.
Ik vraag je een vraag, heeft ze van Brian geleerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Waarom vraagt Amanda dezelfde vragen als de vorige keer?
En wat is "fubar"?
Tijd om ook eens 'normale' post van kritische mensen door te laten dus...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar ze worden wel redelijk afgeschermd van zeer negatieve reacties. Die zullen ze ongetwijfeld wel krijgen aan de andere kant van het hek.
Je bent briljantquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even CTRL Shift doen en ze zijn weer goed
Ze komen buiten gedurende optredens en daar gaan geen criti casters heen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je doet net of ze alleen contact met buiten hebben via post...er is hier een prikklok topic wat mij verteld dat ze met enige regelmaar buiten komen hoor.Of is dat ook gescript en zitten ze dan toch ergens verstopt in de villa.
Écht hè?!?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef schatje het volgende:
Dat stinkwijf verdient het gewoon om keihard op d'r bek te gaan.
+1quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Amanda kan er niet mee omgaan dat er een man binnen is die toch duidelijk laat blijken niet in haar geïnteresseerd te zijn. Ze moeten haar namelijk mooi en sexy vinden, niet gaan zeiken over haar grafstem.
Leuk om te zien he.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Amanda kan er niet mee omgaan dat er een man binnen is die toch duidelijk laat blijken niet in haar geïnteresseerd te zijn. Ze moeten haar namelijk mooi en sexy vinden, niet gaan zeiken over haar grafstem.
Ah, vandaar. Haha, en Brian zei niks natuurlijk want die is het daar vast mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is boos omdat Bart tegen haar zei dat ze wel wat zachter mag praten.
Hij is doodsbang.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Brian doe echt zijn kutschjmoel niet open hè?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Juitstum, ze is ook al afgetaaid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
Heeeeeeeeeeeeee Bartje quote mijn onderschrift!!
![]()
Loopt je klokt wel goed?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
Is het al 23:00...mogen ze naar bed.
Toch knap van Bartje....praten over een paar nieuwtjes, met niks concreets komen (Brian verwoorde dat goed)...en er nog zitten.
Ik kan mijn ogen niet geloven, ze gaat draaien.quote:
Een kitsch-smurf, toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Heeft Huub het trouwens al over dat stuk in dat blad gehad, waar del een Kidsmurf werd genoemd?
En dat is de kracht van Brian. Brian houdt zijn bek, stoot zo niemand tegen de borst, gaat een beetje mee met de flow en zo komt hij deze uren ook weer door zonder kleerscheuren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Brian doe echt zijn kutschjmoel niet open hè?
De Donald Duck?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Heeft Huub het trouwens al over dat stuk in dat blad gehad, waar del een Kidsmurf werd genoemd?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Vriendin voor Amanda?
Precies zoals AManda al zei: GEwoon dicht bij jezelf blijven...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen negatieve post door gelaten word...... voor geen enkele bewoner. Zo heb ik nooit bergrepen dat er totaal geen negatieve post voor het huwelijk door gekomen.
Amanda gaat gewoon beneden muziek draaien, terwijl Bart nog boven zit...
Dit is maar het begin he. Dat Brian wordt aangesproken op zijn wijf. Brian kennende vindt ie dit heul niet leuk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:27 schreef noekje het volgende:
Maar dit vindt Brian vast niet leuk van Amanda.
Dat zei Natasia ook al een keer, nadat ze die kaart had ontvangen dat Wilgo een ander had, dat ze dat soort post niet meer wenste te ontvangen en dat gebeurde ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen negatieve post door gelaten word...... voor geen enkele bewoner. Zo heb ik nooit bergrepen dat er totaal geen negatieve post voor het huwelijk door gekomen.
Amanda gaat gewoon beneden muziek draaien, terwijl Bart nog boven zit...
quote:
Dat deed ze voor de kooi ook al.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, Bart had inmiddels al gezegd dat hij geen energie in Amanda zou steken als ze dacht dat ze hem niet nodig had. Ze had zich beter even kunnen afmelden i.p.v. zomaar weglopen (staat een stuk netter), maar zo dramatisch vind ik het ook weer niet.
Feit is wel dat Amanda volledig in d'r eigen wereldje leeft op dit moment. Dat doet een goed jaar DGK dus....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
Het is niet echt netjes van Amanda dat niet, maar ik vind het wel sterk. Ze heeft ballen en trekt zich helemaal niets van Bart aan.
Oh natuurlijk.Die Gijs.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:29 schreef flubberdewups het volgende:
Gijs Groenteman, de zoon van Hanneke Groenteman...
Een erg grappige man!
Eindelijk intelligente interviewers in dat hok.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef elcastel het volgende:
Ik zou me bescheuren als deze mensen ook weer tegen Amanda zeggen dat ze toch had gehoord dat ze zachter moest praten ...
Ballen zijn nep hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
Het is niet echt netjes van Amanda dat niet, maar ik vind het wel sterk. Ze heeft ballen en trekt zich helemaal niets van Bart aan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat riep Bart nou over ketchup??
Huub is denk ik gewoon blij dat hij even een leuk normaal gesprek kan voeren met normale mensen dan altijd maar dat geschreeuw van dat paupervolk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
Huub wil wel erg graag laten zien dat ie het beste jongetje van de klas is, hè?
Maar dat is ie in gezelschap dan ook. Van dit cluppie, dan.
Dit is ook totaal geen concurrentie voor hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
tegen Brian geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat riep Bart nou over ketchup??
Weer een steekje richting dellie want Huub en Jaap beschouwen dat als normaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Varen het volgende:
Amanda verheugt zich het meest om haar moeder te zien
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef SIRA het volgende:
Huub is denk ik gewoon blij dat hij even een leuk normaal gesprek kan voeren met normale mensen dan altijd maar dat geschreeuw van dat paupervolk.
Ik denk dat je in het normale leven ook wel met Huub door één deur kunt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
kunnen we dat scharen onder de Categorie Dromen zijn bedrog?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Varen het volgende:
Amanda verheugt zich het meest om haar moeder te zien
Bart als re-integratie coach. Tips?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef SIRA het volgende:
Is topic van/voor Bart weg ?? die van die tips zeg maar?
ja, ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub????
Huub heeft wat te vertellen, dellie niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub???? Zodra er iemand binnen komt neemt hij het gesprek over en komnt er niemand meer aan bod.
Het bezoek begint het waarschijnlijk ook zat te worden en begint vragen te stellen aan een andere bewoner, in dit geval aan Amanda.
Huub antwoord tegenwoordig ook al voor Jaap......
Ze doet net alsof ze slim is?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Marrije het volgende:
Amanda slaat altijd een andere toon aan als ze wordt geinterviewd
Het is een ergerlijk kuthaantje........Brian stelt zich dan weer een stuk bescheidener op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub???? Zodra er iemand binnen komt neemt hij het gesprek over en komnt er niemand meer aan bod.
Het bezoek begint het waarschijnlijk ook zat te worden en begint vragen te stellen aan een andere bewoner, in dit geval aan Amanda.
Huub antwoord tegenwoordig ook al voor Jaap......
Het is echt verschrikkelijk, arrogantie ten top. Die mafkees is zo gek op zichzelf dat je er misselijk van wordt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een ergerlijk kuthaantje........Brian stelt zich dan weer een stuk bescheidener op.
Ik was op de kermis en bij elke attractie hing een poster van Nix die zou komen optreden...dat was pas erg!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
Dennis wordt even lekker door de mangel gehaald door Huub en Gijs.
En zijn hit uit alle speakers?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
Ik was op de kermis en bij elke attractie hing een poster van Nix die zou komen optreden...dat was pas erg!
Gijs is top maar dame Vara ook. Het ligt aan het nivo van interviewen. Vandaar dat B en A zo stil zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
Gijs wil een Lucky Strike van Huub . Ik vind Gijs echt leuk.
Zou ook zo een vriend van me kunnen worden.
Dat is wel een beetje de top, ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht, zij is Aaf Brandt Corstius.
Die mag zichzelf met recht een zeer goed journalist noemen.
Net alsGijs
.
Zuurstok gekocht met de naam Nadiaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn hit uit alle speakers?
Jaja, daar gaan we weer. Een rondje zwieren en zwaaien en Laaaaat me vrijjjjjj!!!
Ik zou ook wel zo'n groenteman als vriend willen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
Gijs wil een Lucky Strike van Huub . Ik vind Gijs echt leuk.
Zou ook zo een vriend van me kunnen worden.
En Aaf is de dochter van Hugo Brandt-Corstius toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:56 schreef flubberdewups het volgende:
Gijs heeft ook een onwijs goed programma Spraakmakers op de zender Het Gesprek met Teun van de Keuken, voor wie weet wie dat is. Een aanrader!
En ja Gijs is cool, en ik vind haar ook erg grappig!Leuk stel.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:00 schreef cobain94 het volgende:
Amanda wil zoveel mogelijk doen, en als laats wil ze op tv iets doen als presentatrice...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:00 schreef cobain94 het volgende:
Amanda wil zoveel mogelijk doen, en als laats wil ze op tv iets doen als presentatrice...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En Aaf is de dochter van Hugo Brandt-Corstius toch?
Jeuzus !quote:
Nog even zo'n gezicht en we gaan getuigen zijn van levitatiequote:
Ze komen echt droog en sympathiek over.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:07 schreef flubberdewups het volgende:
Ik lig in een deuk om die journalisten
Goffer de goffer, ben je verliefd op die pauper of wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Dark het volgende:
A - Ik heb veel opleidingen hier gedaan.
Gijs - Je bent dus hoog opgeleid als je hier uit komt!
Nee joh, ik kan er niets aan doen dat hij er zo goed op staatquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer, ben je verliefd op die pauper of wat?
Ze staat toch zo voor joker en ze heeft het niet in de gaten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
Aaf tegen Amanda: Maar jij hebt altijd een vriendin nodig, he...
Die dacht lekker een avondje niks en nam er nog eentje. Bij Bart was hij als stil, nu is hij duidelijk een fase verder.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:12 schreef Lady-night het volgende:
Na dit alles is duidelijk...B&A zijn niet representatief als winnaar.....ze hebben gen verhaal....kijk hoe B erbij zit.....voor dood
Vooral als ze hoog in die paal hangt met d'r poekie naar het publiek en de floeptepels die een weg zoeken naar de buitenluchtquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Dark het volgende:
A - Ik heb veel opleidingen hier gedaan.
Gijs - Je bent dus hoog opgeleid als je hier uit komt!
Ja hoor, dat wordt heel vilein, dat artikel, heerlijk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:08 schreef cobain94 het volgende:
Die lui praten nu mooi mee, in het artikel/item worden ze straks tot de grond toe afgebrand..
Hé jij, wat leuk om je weer te zien!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
hehe net een cos of 6 zitten lezen![]()
Heb je in de nieuwe gids Buis en Haard al gelezen?
Nou, die zitten daar nog tot de zon weer tevoorschijn komt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Amanda noemt alle negatieve dingen van Huub op....oeps
Hij is idd gewoon een leuk object om te cappen en daar maakt ie het zelf naarquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan er niets aan doen dat hij er zo goed op staat
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef Kinga het volgende:
Ik moet Amanda echt even muten. Kuthoer.
Klopt, jij hebt ook vaak heel leuke van hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is idd gewoon een leuk object om te cappen en daar maakt ie het zelf naar
Poekie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral als ze hoog in die paal hangt met d'r poekie naar het publiek en de floeptepels die een weg zoeken naar de buitenlucht![]()
Fuck!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef Sporti het volgende:
hehe net een cos of 6 zitten lezen![]()
Heb je in de nieuwe gids Buis en Haard al gelezen?
Het is toch niet te geloven hè? Het is een indirecte bedreiging.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef Disana het volgende:
Theo van Gogh wordt er ook maar even bij gehaald.
Het is maar goed dat dit geen PoekieRoekies zijn.
Slim toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:20 schreef Lady-night het volgende:
Waarom praten journalisten mee? Ze moeten toch alleen vragen stellen?
Omdat ze met meepraten meer bereiken, dan vertelt Amanda (of ongeacht wie geïnterviewd wordt) meer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:20 schreef Lady-night het volgende:
Waarom praten journalisten mee? Ze moeten toch alleen vragen stellen?
Dezelfde demonisering waardoor Van Gogh het loodje legde, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven hè? Het is een indirecte bedreiging.
OMG, ik zie het nu pas...dat jurkje van Naad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |