Het is een ergerlijk kuthaantje........Brian stelt zich dan weer een stuk bescheidener op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub???? Zodra er iemand binnen komt neemt hij het gesprek over en komnt er niemand meer aan bod.
Het bezoek begint het waarschijnlijk ook zat te worden en begint vragen te stellen aan een andere bewoner, in dit geval aan Amanda.
Huub antwoord tegenwoordig ook al voor Jaap......
Het is echt verschrikkelijk, arrogantie ten top. Die mafkees is zo gek op zichzelf dat je er misselijk van wordt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een ergerlijk kuthaantje........Brian stelt zich dan weer een stuk bescheidener op.
Ik was op de kermis en bij elke attractie hing een poster van Nix die zou komen optreden...dat was pas erg!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
Dennis wordt even lekker door de mangel gehaald door Huub en Gijs.
En zijn hit uit alle speakers?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
Ik was op de kermis en bij elke attractie hing een poster van Nix die zou komen optreden...dat was pas erg!
Gijs is top maar dame Vara ook. Het ligt aan het nivo van interviewen. Vandaar dat B en A zo stil zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
Gijs wil een Lucky Strike van Huub . Ik vind Gijs echt leuk.
Zou ook zo een vriend van me kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |