Eindelijk intelligente interviewers in dat hok.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef elcastel het volgende:
Ik zou me bescheuren als deze mensen ook weer tegen Amanda zeggen dat ze toch had gehoord dat ze zachter moest praten ...
Ballen zijn nep hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
Het is niet echt netjes van Amanda dat niet, maar ik vind het wel sterk. Ze heeft ballen en trekt zich helemaal niets van Bart aan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat riep Bart nou over ketchup??
Huub is denk ik gewoon blij dat hij even een leuk normaal gesprek kan voeren met normale mensen dan altijd maar dat geschreeuw van dat paupervolk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
Huub wil wel erg graag laten zien dat ie het beste jongetje van de klas is, hè?
Maar dat is ie in gezelschap dan ook. Van dit cluppie, dan.
Dit is ook totaal geen concurrentie voor hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
tegen Brian geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat riep Bart nou over ketchup??
Weer een steekje richting dellie want Huub en Jaap beschouwen dat als normaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Varen het volgende:
Amanda verheugt zich het meest om haar moeder te zien
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef SIRA het volgende:
Huub is denk ik gewoon blij dat hij even een leuk normaal gesprek kan voeren met normale mensen dan altijd maar dat geschreeuw van dat paupervolk.
Ik denk dat je in het normale leven ook wel met Huub door één deur kunt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
kunnen we dat scharen onder de Categorie Dromen zijn bedrog?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Varen het volgende:
Amanda verheugt zich het meest om haar moeder te zien
Bart als re-integratie coach. Tips?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef SIRA het volgende:
Is topic van/voor Bart weg ?? die van die tips zeg maar?
ja, ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub????
Huub heeft wat te vertellen, dellie niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub???? Zodra er iemand binnen komt neemt hij het gesprek over en komnt er niemand meer aan bod.
Het bezoek begint het waarschijnlijk ook zat te worden en begint vragen te stellen aan een andere bewoner, in dit geval aan Amanda.
Huub antwoord tegenwoordig ook al voor Jaap......
Ze doet net alsof ze slim is?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Marrije het volgende:
Amanda slaat altijd een andere toon aan als ze wordt geinterviewd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |