Een kitsch-smurf, toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Heeft Huub het trouwens al over dat stuk in dat blad gehad, waar del een Kidsmurf werd genoemd?
En dat is de kracht van Brian. Brian houdt zijn bek, stoot zo niemand tegen de borst, gaat een beetje mee met de flow en zo komt hij deze uren ook weer door zonder kleerscheuren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Brian doe echt zijn kutschjmoel niet open hè?
De Donald Duck?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Heeft Huub het trouwens al over dat stuk in dat blad gehad, waar del een Kidsmurf werd genoemd?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
Vriendin voor Amanda?
Precies zoals AManda al zei: GEwoon dicht bij jezelf blijven...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen negatieve post door gelaten word...... voor geen enkele bewoner. Zo heb ik nooit bergrepen dat er totaal geen negatieve post voor het huwelijk door gekomen.
Amanda gaat gewoon beneden muziek draaien, terwijl Bart nog boven zit...
Dit is maar het begin he. Dat Brian wordt aangesproken op zijn wijf. Brian kennende vindt ie dit heul niet leuk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:27 schreef noekje het volgende:
Maar dit vindt Brian vast niet leuk van Amanda.
Dat zei Natasia ook al een keer, nadat ze die kaart had ontvangen dat Wilgo een ander had, dat ze dat soort post niet meer wenste te ontvangen en dat gebeurde ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef coldstar het volgende:
Ik denk dat er helemaal geen negatieve post door gelaten word...... voor geen enkele bewoner. Zo heb ik nooit bergrepen dat er totaal geen negatieve post voor het huwelijk door gekomen.
Amanda gaat gewoon beneden muziek draaien, terwijl Bart nog boven zit...
quote:
Dat deed ze voor de kooi ook al.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, Bart had inmiddels al gezegd dat hij geen energie in Amanda zou steken als ze dacht dat ze hem niet nodig had. Ze had zich beter even kunnen afmelden i.p.v. zomaar weglopen (staat een stuk netter), maar zo dramatisch vind ik het ook weer niet.
Feit is wel dat Amanda volledig in d'r eigen wereldje leeft op dit moment. Dat doet een goed jaar DGK dus....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
Het is niet echt netjes van Amanda dat niet, maar ik vind het wel sterk. Ze heeft ballen en trekt zich helemaal niets van Bart aan.
Oh natuurlijk.Die Gijs.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:29 schreef flubberdewups het volgende:
Gijs Groenteman, de zoon van Hanneke Groenteman...
Een erg grappige man!
Eindelijk intelligente interviewers in dat hok.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef elcastel het volgende:
Ik zou me bescheuren als deze mensen ook weer tegen Amanda zeggen dat ze toch had gehoord dat ze zachter moest praten ...
Ballen zijn nep hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
Het is niet echt netjes van Amanda dat niet, maar ik vind het wel sterk. Ze heeft ballen en trekt zich helemaal niets van Bart aan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat riep Bart nou over ketchup??
Huub is denk ik gewoon blij dat hij even een leuk normaal gesprek kan voeren met normale mensen dan altijd maar dat geschreeuw van dat paupervolk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
Huub wil wel erg graag laten zien dat ie het beste jongetje van de klas is, hè?
Maar dat is ie in gezelschap dan ook. Van dit cluppie, dan.
Dit is ook totaal geen concurrentie voor hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
tegen Brian geloof ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:34 schreef Lady-night het volgende:
Wat riep Bart nou over ketchup??
Weer een steekje richting dellie want Huub en Jaap beschouwen dat als normaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Varen het volgende:
Amanda verheugt zich het meest om haar moeder te zien
Dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef SIRA het volgende:
Huub is denk ik gewoon blij dat hij even een leuk normaal gesprek kan voeren met normale mensen dan altijd maar dat geschreeuw van dat paupervolk.
Ik denk dat je in het normale leven ook wel met Huub door één deur kunt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
kunnen we dat scharen onder de Categorie Dromen zijn bedrog?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Varen het volgende:
Amanda verheugt zich het meest om haar moeder te zien
Bart als re-integratie coach. Tips?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:35 schreef SIRA het volgende:
Is topic van/voor Bart weg ?? die van die tips zeg maar?
ja, ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub????
Huub heeft wat te vertellen, dellie niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef coldstar het volgende:
Wordt er nou nooit eens iemand moe van dat geouwenhoer van Huub???? Zodra er iemand binnen komt neemt hij het gesprek over en komnt er niemand meer aan bod.
Het bezoek begint het waarschijnlijk ook zat te worden en begint vragen te stellen aan een andere bewoner, in dit geval aan Amanda.
Huub antwoord tegenwoordig ook al voor Jaap......
Ze doet net alsof ze slim is?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Marrije het volgende:
Amanda slaat altijd een andere toon aan als ze wordt geinterviewd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |