Ze zal misschien wel op haar neus kijken. Maar vergeet niet dat iedereen z'n eigen fans heeft en die haar nog wel even een paar weken op handen gaan dragen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda denkt dat ze wereldberoemd is inmiddels...
wat zal die hard vallen!
Post, pruik, jurkjes, sieraden, make up, freebies, uitjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:07 schreef Lady-night het volgende:
Die arrogantie van Amanda is wel gevoed door achter....ze hoefde maar te kikken en hopla
Heerlijk he.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit ZO goed he. Je ZIET gewoon dat Brian met beide benen op de grond wordt gezet nu... je ziet de angst in de ogen voor 23 mei.
Heerlijk.
En nu zegt ie het ook zelf... over mensen die vooroordelen hebben voer agressieve Brian
en de heiligheid van Brian ook, ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:07 schreef Lady-night het volgende:
Die arrogantie van Amanda is wel gevoed door achter....ze hoefde maar te kikken en hopla
Hij slaat iets later.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:09 schreef cobain94 het volgende:
Brian is verbeterd in zelfbeheersing..
FUBAR.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:09 schreef avonne het volgende:
[..]
en de heiligheid van Brian ook, ja.
Die 2 zijn, vrees ik, beyond repair
Laat hem lekker denken dan!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian denkt dat hij wel geliefd is buiten.
Post met kritiek op B en A word systematisch gefilterd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef T-lex het volgende:
En dit is dus het grote verschil...BB was afgesloten van de buitenwereld...DGK is totaal anders...dus die reacties van buiten krijg je wel degelijk mee.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef Kinga het volgende:
Kijk je wel eens naar ons![]()
Zou bart niet moeten lachen nou
Ze is boos omdat Bart tegen haar zei dat ze wel wat zachter mag praten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, maar wat zit Amanda te katten tegen Bart?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
Heeeeeeeeeeeeee Bartje quote mijn onderschrift!!
![]()
Ja maar ze worden wel redelijk afgeschermd van zeer negatieve reacties. Die zullen ze ongetwijfeld wel krijgen aan de andere kant van het hek.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:13 schreef T-lex het volgende:
En dit is dus het grote verschil...BB was afgesloten van de buitenwereld...DGK is totaal anders...dus die reacties van buiten krijg je wel degelijk mee.
Even CTRL Shift doen en ze zijn weer goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef Kinga het volgende:
Waarom zijn al mijn speciale tekens opeens fucked up, toetsen verwisseld enzo, vage boel hier...
Zie je welquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub weet van de poll van de telegraaf.Hij zei het net tegen Jaap.Hij zei stond een eerluijke poll in de telegraaf,maar die kwam natuurlijk het huis niet in.
Je doet net of ze alleen contact met buiten hebben via post...er is hier een prikklok topic wat mij verteld dat ze met enige regelmaat buiten komen hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Post met kritiek op B en A word systematisch gefilterd.
Ik vraag je een vraag, heeft ze van Brian geleerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
Waarom vraagt Amanda dezelfde vragen als de vorige keer?
En wat is "fubar"?
Tijd om ook eens 'normale' post van kritische mensen door te laten dus...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar ze worden wel redelijk afgeschermd van zeer negatieve reacties. Die zullen ze ongetwijfeld wel krijgen aan de andere kant van het hek.
Je bent briljantquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even CTRL Shift doen en ze zijn weer goed
Ze komen buiten gedurende optredens en daar gaan geen criti casters heen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je doet net of ze alleen contact met buiten hebben via post...er is hier een prikklok topic wat mij verteld dat ze met enige regelmaar buiten komen hoor.Of is dat ook gescript en zitten ze dan toch ergens verstopt in de villa.
Écht hè?!?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:17 schreef schatje het volgende:
Dat stinkwijf verdient het gewoon om keihard op d'r bek te gaan.
+1quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Amanda kan er niet mee omgaan dat er een man binnen is die toch duidelijk laat blijken niet in haar geïnteresseerd te zijn. Ze moeten haar namelijk mooi en sexy vinden, niet gaan zeiken over haar grafstem.
Leuk om te zien he.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Amanda kan er niet mee omgaan dat er een man binnen is die toch duidelijk laat blijken niet in haar geïnteresseerd te zijn. Ze moeten haar namelijk mooi en sexy vinden, niet gaan zeiken over haar grafstem.
Ah, vandaar. Haha, en Brian zei niks natuurlijk want die is het daar vast mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is boos omdat Bart tegen haar zei dat ze wel wat zachter mag praten.
Hij is doodsbang.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Brian doe echt zijn kutschjmoel niet open hè?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Juitstum, ze is ook al afgetaaid.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:15 schreef mazaru het volgende:
Heeeeeeeeeeeeee Bartje quote mijn onderschrift!!
![]()
Loopt je klokt wel goed?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef T-lex het volgende:
Is het al 23:00...mogen ze naar bed.
Toch knap van Bartje....praten over een paar nieuwtjes, met niks concreets komen (Brian verwoorde dat goed)...en er nog zitten.
Ik kan mijn ogen niet geloven, ze gaat draaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |