Vanavond zijn Claire en Huub te gast bij Jensen .quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:35 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap gaan een lawaaiauto proberen te bouwen om de laatste wakkerhoudsessie voor Amanda (der rij-examen)
Huub wil ratels, zo'n toeter met lawaai
Jaap wil bakje voor drinken en een bakje voor m&m
Vanaf volgende week maandag gaan ze elke middag 2 uur knutselen
Jaap is ook dom, hij moet gewoon stampvoetend en huilend een bed gaan eisen achter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Goh waar is Jaap gebleven?
Zou hij van achter opeens een bed krijgen in ruil voor wat extra terror of opstappen
Voor je het weet is Jaap opeens helemaal happy met een nieuw jurkje of pruik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:10 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook dom, hij moet gewoon stampvoetend en huilend een bed gaan eisen achter.
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik alles het meest oneerlijk voor Jaap. Die krijgt dus echt nooit iets! Weinig uitstapjes, geen familie die blijft slapen, geen bezigheidstherapie. Die gast verdient een hemelbed wat mij betreft.
Nee, ik vind Jaap niet zo geweldig maar hij is wel de meest achtergestelde daar.
klopt en daarom denk ik ook dat Jaap de Mol is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
Toch vind ik alles het meest oneerlijk voor Jaap. Die krijgt dus echt nooit iets! Weinig uitstapjes, geen familie die blijft slapen, geen bezigheidstherapie. Die gast verdient een hemelbed wat mij betreft.
Nee, ik vind Jaap niet zo geweldig maar hij is wel de meest achtergestelde daar.
Dat mochten ze willen... ze slapen op Eastborn bedden, Eastborn was ook de sponsor van Gooische Vrouwen en de bedden waren hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ze slapen in de villa trouwens op Hästens.
Die bedden zijn geregeld voordat Hästens ook maar een idee had wat het programma zou worden![]()
Vergeet zijn 2 uur buiten zonder camera niet, die heeft hij ook nog te goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.
minstens 3 maatpakken (misschien wel meer)quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft ook geen rijbewijs of pruiken a 5000 euro gekregen.
Of een rode-loper-event dat daar bij hoort.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor je het weet is Jaap opeens helemaal happy met een nieuw jurkje of pruik.
Ik hoorde Huub ooit Hästens zeggen maar goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen... ze slapen op Eastborn bedden, Eastborn was ook de sponsor van Gooische Vrouwen en de bedden waren hetzelfde.
Nou is Eastborn ook wel aardig, maar het is zeker geen Hästens. Hästens bedden zijn overigens te herkennen aan het ruitpatroon op de matrassen en boxsprings en de bedden in de villa zijn daar niet van voorzien.
Ik weet het niet, Mootie!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebruikt hij dan zijn week gastspeler niet en hij heeft ook nog 1100 cp liggen.
Huub zegt wel meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub ooit Hästens zeggen maar goed
Je zult wel gelijk hebben aangezien ik naar niets anders kijk dan naar Auping.
Zou je op een Hästens nou echt lekkerder slapen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zegt wel meer
*slaapt ook op Auping maar droomt van Hästens![]()
Misschien wil hij die voor de laatste dagen gebruiken om dmv telefoontjes en bezoek nog spelinfo te kunnen krijgen, maar dan verkijkt de schaker zich een beetje want hij hij staat al veel meer op achterstand dan hij denkt. Het spel is allang voorbij en Jaap is de enige speler zonder koningin...quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is net een echte vrouw....quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Claire gaat altijd zitten mokken als ze haar zin niet krijgt of het ergens niet mee eens is (omdat ze het niet snapt).
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
Claire gaat altijd zitten mokken als ze haar zin niet krijgt of het ergens niet mee eens is (omdat ze het niet snapt).
Zo krijgt Jaap ook nooit tegenstand. Hoezo, achtergesteld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
"slaapt op een Ikea-bed en droomt van George Clooney"quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
*slaapt ook op Auping maar droomt van Hästens![]()
Oké..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Obasca het volgende:
[..]
Zo krijgt Jaap ook nooit tegenstand. Hoezo, achtergesteld?![]()
Mijn ikeabedje is ook teh pwn!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"slaapt op een Ikea-bed en droomt van George Clooney"
Ik denk dat je gelijk krijgt, dit is gewoon opgezet door de FEBO. De man gaat er heel serieus op in.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat weer bellen.
En opeens regelt hij een bed (ik wed voor 500cp).
ben ik helemaal met je eens.... de 2 uur (die hij dik betaald heeft met 600 cp ri. koningskoppel) heeft tie ook nooit gehadquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:15 schreef noekje het volgende:
180 en 90 kilo, daar hebben ze speciale matrassen voor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef Dementor het volgende:
Hemels Bed toont interesse, Jaap heeft beet.
Maaaaaaar een bed voor Jaap en Cora gaat duurder uitvallen.
Haha, die maffe Jaap! Denkt de waterbeddenboer te pakken te hebben maar andere beddengigantquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef Dementor het volgende:
Hemels Bed toont interesse, Jaap heeft beet.
Maaaaaaar een bed voor Jaap en Cora gaat duurder uitvallen.
Het fijne weet je daar niet van. We hebben dat Jaap nooit horen opeisen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens.... de 2 uur (die hij dik betaald heeft met 600 cp ri. koningskoppel) heeft tie ook nooit gehad
Ik lag me suf, deze man die hapt echt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:46 schreef mootie het volgende:
Jaap kan zich best gedragen als het moet.
Weegt Cora "maar" 90kilo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
180 en 90 kilo, daar hebben ze speciale matrassen voor!
Woohooo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat weer bellen.
En opeens regelt hij een bed (ik wed voor 500cp).
Als er een voordeeltje voor hem in zit bedoel je..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:46 schreef mootie het volgende:
Jaap kan zich best gedragen als het moet.
Heeft de FEBO toch maar weer netjes geregeld voor hem, gekke is wel dat iedereen Jaap een bed gunt maar niemand destijds een touareg voor Natasia.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik lag me suf, deze man die hapt echt!
Vind je dat echt gek? Jaap heeft wat dat betreft een veel grotere gunfactor dan die heks met teveel praatjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
Heeft de FEBO toch maar weer netjes geregeld voor hem, gekke is wel dat iedereen Jaap een bed gunt maar niemand destijds een touareg voor Natasia.
Hallo, een bed van 2000 euro of een auto van weetikveelhoeveel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Heeft de FEBO toch maar weer netjes geregeld voor hem, gekke is wel dat iedereen Jaap een bed gunt maar niemand destijds een touareg voor Natasia.
Ik snap niet wat daar gek aan isquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ik vind het top van hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat echt gek? Jaap heeft wat dat betreft een veel grotere gunfactor dan die heks met teveel praatjes.
Ja heel gek is datquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Mooi streven van Brianquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt het belangrijk om te leven zonder rancune.....Ik mute maar weer, kan echt niet naar dat stomme gelul luisteren van die ratten.
Acceptatie en relativering zijn de 2 kernpunten daar in! Dat je het even weet!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt het belangrijk om te leven zonder rancune.....Ik mute maar weer, kan echt niet naar dat stomme gelul luisteren van die ratten.
Mogelijk is Jaap door z'n enorme postuur en viesvette lichaam een interessante partij voor een bepaald beddenmerk, commercieel gezien. Dat heeft de FEBO dan inderdaad netjes geregeld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat haar siliconen door de straling aangetast kunnen worden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
De zonnebank is weer terug, zo te zien.
En HOESOW loopt Amanda buiten bij elk miezerig zonnestraaltje met haar tieten te pronken en gaat ze met bikinitopje onder de zonnehemel?
ja hoor de smoesenslaaphemel is weer boven water voor die ratten.quote:
als die te lang er op branden zakken dr tieten inquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
De zonnebank is weer terug, zo te zien.
En HOESOW loopt Amanda buiten bij elk miezerig zonnestraaltje met haar tieten te pronken en gaat ze met bikinitopje onder de zonnehemel?
ik heb die altijd op mute staan daar komt zulke domme en stomme onzin uit dat trek ik niet om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef beequeen het volgende:
Net een kont van iemand van 30 volgens zijn heiligheid zelf......quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda heeft toch echt wel een lekker kont hoor...
Zolang je haar niet ruiktquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
(Overuren)quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
Het is toch godgeklaagd dat dit zomaar kan, 4 wannabees in dat hok en niemand doet zijn muil open. Ik zeg, top tv.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:25 schreef mootie het volgende:
En Brian en Amanda slapen gewoon door. Huub en Claire net opgehaald voor Jensen. Maar who cares, wie heeft er behoefte aan pratende mensen in de villa. Ik stel voor dat Jaap en Rico ook maar gaan slapen.
Persoonlijk hoop ik dat hij de brandslang zet op Brian en Amandelquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef Dementor het volgende:
Jaap zet zijn terror hoed op maar H en C zijn er niet.
Dat moet een vergissing zijn.
Oeh, the suspence is killing me!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch godgeklaagd dat dit zomaar kan, 4 wannabees in dat hok en niemand doet zijn muil open. Ik zeg, top tv.
Oh wacht, Jaap trekt zijn terror outfit aan. Krijgen we terror op Amanda of ben ik nu te optimistisch?
Hangt er in dat halletje echt geen camera?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef Dementor het volgende:
Jaap gaat precies op een plek zitten waar we hem niet kunnen zien.
Helaas, geen terror. Ik schrok al, terror op Amanda staat niet in het script.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef Lady-night het volgende:
Amanda valt.....even afkijken, dat stemmetje van Brian...lachen
Wat is dat voor een achterlijk blad?quote:
alles voor de show, he.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is dat voor een achterlijk blad?
Jaap krijgt 2 enorme dozen spare ribs. Willen ze hem echt dood hebben?![]()
Yep, enjoy.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net weer in en zie dat de entertainers zijn achtergebleven.
volgens mij is dat een neukpopquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het blad waar die pop instaat.quote:
Amanda krijgt een pruik van 7000 euro, dan mag Jaap best een realdollquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:59 schreef miesy het volgende:
[..]
en kosten wel 6000 eurie's per stuk, ofzo.
als er iemand zo'n dure realdoll heeft vedient is het japie wel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda krijgt een pruik van 7000 euro, dan mag Jaap best een realdoll
Ricardo blijft en Jaap gaat weg?????quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:02 schreef Disana het volgende:
Mis ik iets? Waar gaat Jaap nou weer heen.
Hahaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:26 schreef Lady-night het volgende:
Snap jij het ook niet? Ricardo zei 'ik moet over twee minuten weg' en even later stond dat kennelijk ook op het scherm. En dan stapt Jaap in een auto???quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ricardo blijft en Jaap gaat weg?????
Bij Realdoll hebben ze ook een model Amanda... misschien is dat wat voor Jaap??quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
Jaap wil een realdoll.
wat een losers zijn het toch ook!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian helemaal in paniek. Wie moet er nu tv maken? Amanda is moe en zegt: Jaap is er toch?
OMG, wat een ellende de komende paar uur.
Dat wilde ik zo ook doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Heb trouwens net als een muts de Grazia doorgebladerd in de AH. "Kitsch-smurf" noemden ze Amanda
Ik ben het spoor volkomen bijster. Ricardo zou morgen Koninginnedag gaan vieren in Amsterdam en nu gaat Jaap weg. HOE DAN???quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:05 schreef Disana het volgende:
Snap jij het ook niet? Ricardo zei 'ik moet over twee minuten weg' en even later stond dat kennelijk ook op het scherm. En dan stapt Jaap in een auto???
quote:
Dan neem ik een watervaste stift mee en verander ik in elk exemplaar stories door sloeries.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:07 schreef Scandalous het volgende:Er stond helaas niet "Sloeries" maar 'stories'
Komen er spareribs?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap krijgt 2 enorme dozen spare ribs. Willen ze hem echt dood hebben?![]()
Da's dan weer jammer, het klonk wel lekker tacky.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:07 schreef Scandalous het volgende:Er stond helaas niet "Sloeries" maar 'stories'
Het stukje tekst erbij was inderdaad niet zo positief, dat de jurk maar net paste en dat ze er niet uitzag als een dame... ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer, het klonk wel lekker tacky.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan neem ik een watervaste stift mee en verander vervang ik in elk exemplaar stories door sloeries.
Het zou kunnen dat Jaap opeens bij Jensen verschijnt zonder dat Huub en Claire er vanaf wetenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef T-lex het volgende:
Moest Jaap niet stiekem ook naar Jensen? Ik dacht namelijk dat hij vorige week zoiets tegen Brian zei. Hij zou met Huub naar Jensen moeten....later werd het verhaal dat Huub en Claire moesten....snapte er toen ook al niks van als ik heel eerlijk ben. Gaan ze de huwelijkse terror bij Jensen nog is over doen?
Brian moest net naar achter trouwens.
Nou, gezellig dominoën, ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef Dementor het volgende:
B en A alleen in de villa zou natuurlijk wel top zijn.
Zonder Rico en Jaap.
Dat geluid ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ikkkkkkk zzagggggggg utttttttt.........zzzzzzzze gleeeeeeeee op der bekkkkkkkkkkkk!
Ik lig hier in een scheur om die oorverdovende vertraagde dreun van Amanda die de grond raaktquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ikkkkkkk zzagggggggg utttttttt.........zzzzzzzze gleeeeeeeee op der bekkkkkkkkkkkk!
Ga dan wel onderkoffer hè? Ik wil niet dat ze je oppakken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:09 schreef Copycat het volgende:
Dan neem ik een watervaste stift mee en verander ik in elk exemplaar stories door sloeries.
zoiets dacht ik ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef T-lex het volgende:
Moest Jaap niet stiekem ook naar Jensen? Ik dacht namelijk dat hij vorige week zoiets tegen Brian zei. Hij zou met Huub naar Jensen moeten....later werd het verhaal dat Huub en Claire moesten....snapte er toen ook al niks van als ik heel eerlijk ben. Gaan ze de huwelijkse terror bij Jensen nog is over doen?
Brian moest net naar achter trouwens.
Verschijnt de terrorhoed, neemt hij Jaap mee....quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, gezellig dominoën, ik kan niet wachten.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow god, FEBO puhlease geef dat kind de meest vervelende anti-post die jullie hebben ontvangen, dan leert ze dat gemekker misschien af......quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Dellie: mogen we post?
Gaan ze vast slapen, anders trekken ze het idd nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:20 schreef Dementor het volgende:
B en A zijn straks alleen
Eens zien of dellie het dan nog trekt.
Geloof mij, die blijven niet lang alleen. Volgens mij is de versterking al onderweg in de vorm van.....Lieke of misschien wel Natasja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:20 schreef Dementor het volgende:
B en A zijn straks alleen
Eens zien of dellie het dan nog trekt.
Hij roept ook eerst vanaf het bed Mannie what's up of zoiets, meteen opspringen om te zien wat er is gebeurt zat er niet in geloof ik......quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stem van Brain ........ Bij de weg: Ricardo is nog eerder bij Amanda dan Brian.
Dat heb jij goed gezien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:21 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda beseffen ineens dat als Ricardo ook nog weg gaat....ze helemaal alleen zijn.
Wij zullen niet kijken hoor....![]()
Zenuwachtig wat er gaat komen...ze snapt er geen yota van.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda heeft geen prettige stem, schreeuwerig.
Niet zo vreemd stel je voor dat er nu streamlocks ontstaanquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:29 schreef mootie het volgende:
Brian doet nerveus.
Vindt je het gek met de hoevelheid die ze drinkt!quote:Dellie moet weer naar het toilet
Die gaat echt 10x per dag.
Ze gaat ook maar 1 seconde hè? Dan moet je wat vaker en heb je even tijd om de plasma te checken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:29 schreef Dementor het volgende:
Dellie moet weer naar het toilet
Die gaat echt 10x per dag.
Je kunt je helemaal uitleven T-lex. They're all yours.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij moet ze d'r bikini aantrekken...en Brian checked ff de sauna. Krijgen we weer "zo'n" massage met een happy end.
Ze zijn rond hmmm 4 uur weggegaan? Toch rond 8 uur terug, hoop ik!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:36 schreef Dementor het volgende:
Zonder H en J geen Gouden Kooi.
Dit is gewoon bagger tot vanavond laat.
Hoogespannen verwachtingen kunnen alleen maar tegenvallen, me like.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:29 schreef mootie het volgende:
Brian doet nerveus.
Kga eerst ff eten als je het niet erg vindt...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt je helemaal uitleven T-lex. They're all yours.
Als Huub dan is afgetroefd door Jensen, gaat hij allemaal stomme dingen over hem vertellen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn rond hmmm 4 uur weggegaan? Toch rond 8 uur terug, hoop ik!
nee, is voor aankomende vrijdagquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
Is Jensen vanavond live?
Jensen is nooit live, de opnamen zijn sowieso altijd 's middags.quote:
Zonder camera's in een normale woning met rekeningen en vriendjes van dellie die buiten lopen zal die sfeer snel veranderen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
Smullen, deze beelden.
Er hangt een prettige, vredelievende sfeer.
Echt genieten dit...quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:41 schreef Peter6000 het volgende:
Smullen, deze beelden.
Er hangt een prettige, vredelievende sfeer.
Ja dat wist ik wel maar ik had ijdele hoop.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jensen is nooit live, vandaar dat Huub en Claire om 4 uur vertrokken zijn. De opnamen zijn altijd 's middags.
Vind ik ook heel vreemd! Jaap ging ook ongeveer een uur later weg?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
Toch weer typerend dat het hokje er zo graag aan meewerkt Huub en Claire een hak te zetten door Jaap stiekem later te laten vertrekken naar Jensen. Beetje misselijk, eigenlijk.
Indien B en A getrouwd waren dan was dat iig niet gebeurd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
Toch weer typerend dat het hokje er zo graag aan meewerkt Huub en Claire een hak te zetten door Jaap stiekem later te laten vertrekken naar Jensen. Beetje misselijk, eigenlijk.
Om precies te zijn: Huub en Claire vertrokken om 16.20. Jaap vertrok om 17.02.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook heel vreemd! Jaap ging ook ongeveer een uur later weg?
Ik denk dat Huub en Claire wel op de hoogte zijn hoor, dit komt echt niet uit de lucht vallen. Wel vreemd dat het niet op de site van Jensen staat, alleen Huub en Claire staan geplanned voor deze week.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
Alsof ze ooit zelf boodschappen deedquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:51 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda is zó benieuwd wat er tegenwoordig in een supermarkt ligt!
Als ze het wisten, waarom vertrok Jaap dan een half uur later? Of hebben wij het mis... ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Claire wel op de hoogte zijn hoor, dit komt echt niet uit de lucht vallen. Wel vreemd dat het niet op de site van Jensen staat, alleen Huub en Claire staan geplanned voor deze week.
Het staat er allang hoor. Oh wacht, je bedoelt het natuurlijk als grappige disquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeten jullie niet dat schema van "GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, ALWEER DE VILLA UIT" bij te werken?![]()
![]()
ik zat precies hetzelfde te denken........ hoop maar dat tie zich rustig houd; maar vrees nu al een ruzie tussen Huub en Claire bij terugkomstquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
Streamers verwarren, daar hou ik het maar op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:52 schreef Disana het volgende:
Als ze het wisten, waarom vertrok Jaap dan een half uur later? Of hebben wij het mis... ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda gaat weer kaas raspen! Zal mij benieuwen
Ik vind het echt wel een presentje hoor, een paar uur met zn 2-tjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
Dit lijkt mij een verkapt kadootje voor Brian en Amanda, nu kunnen ze zich even de eigenaars van de villa wanen.
Ja, daar zal de redactie behoorlijk van onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:02 schreef Lady-night het volgende:
Massaal wegwezen nu.....de eerste uren niet meer posten...goede dis naar de redactie..dag dag
't Zal mij niet verbazen dat ze na afloop er achter komt dat haar vingers 2 centimeters korter zijn geworden.......Ze is echt vaak onhandig....quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:02 schreef Eg_Wel het volgende:
JAHAA! Amanda heeft de goede kant van de rasp boven! Een prestatie op zich! Nu nog leren in de lengte ipv in de breedte te raspen en ze is klaar voor een klinkende rasp carriere na de kooi!
Koken in een balletpakjequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
Het "wij-steken-veren-in-onze-kont" uurtje is weer aan gebroken, time to say goodbye for a while, tot straks.
BTW: Plaats genoeg voor veren.
[ afbeelding ]
Niet alleen dat, we betalen er zelfs voor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even over dat beddenverhaal, het is inderdaad een eerste les voor Jaap dat DGK misschien wel niet zo geliefd en populair is als alle bewoners denken. In ieder geval een stuk minder populair als het op geld geven aankomt.
Tegelijkertijd zegt dat natuurlijk ook iets over ons, de die-hard streamers.......We zitten te kijken naar iets dat nogal bedenkelijk schijnt te zijn in de samenleving. En we blijven maar kijken
Wat een slechte kijkcijfers maar goed sinds Jensen van weekelijks naar dagelijks is gegaan is het niveau echt 0.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Claire en Huub nu bij opnames Jensen, Jaap als verrassing?
Uitzending a.s. vrijdag.
Kijkcijfers Jensen maandag 28 april.
Middag 161.000
Avond 322.000
Niemand vond ik leuk of goed uit de verf komen bij Jensen,
Huub zei alle keren bloednerveus te zijn ........
Er was wat verwarring over de volgorde eten - seks, of seks - eten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen waarom Amanda in haar onderbroek loopt?
Scherp!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap ging net de villa uit op naar Jensen ?
Of zijn eventuele nieuwe bed uitzoeken?
Ze moest van Brian iets comfortabels aantrekken, dus trok ze haar badpak aan, na een kwartier leek dat toch niet zo'n goed plan te zijn. Dus heeft ze een vestje oid aangedaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen waarom Amanda in haar onderbroek loopt?
Ja want comfortabel betekent half bloot.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moest van Brian iets comfortabels aantrekken, dus trok ze haar badpak aan, na een kwartier leek dat toch niet zo'n goed plan te zijn. Dus heeft ze een vestje oid aangedaan.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
De champage werkt aardig, Brian loopt over van begrip voor alles.
Voor Amanda wélquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja want comfortabel betekent half bloot.![]()
Als mijn vriend met een andere kerel gaat staan zoenen gaat hij wmb ook vreemdquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Brian heeft Amanda wijsgemaakt dat als zijn vriendin met een andere vrouw zoent zij vreemd gaat.
Wat een idioten zeg die twee.
Tnx.quote:
Dan ben ik daar denk ik een stuk vrijer inquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Als mijn vriend met een andere kerel gaat staan zoenen gaat hij wmb ook vreemd
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
...en waar hebben ze het weer over? Huub Huub Huub en Huub
Brian: De eerste levensbehoeften zijn eten en drinken volgens Freud.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:18 schreef Dementor het volgende:
Bwian heeft het over Freud maar hij bedoeld Maslow hij zei het ook zo snel omdat hij niet zeker was van zijn zaak.
Zielig, zijn ze een keer met z'n 2-en, kunnen ze het over alles hebben wat ze bezig houdt, over hun relatie zonder gestoord te worden en dan nog over Huub zeuren, het is maar waar je prioriteiten liggen, maar ja Huub is een veiliger onderwerp dat hun ruhlaassie......quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
...en waar hebben ze het weer over? Huub Huub Huub en Huub
Ik had het er net over.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian: De eerste levensbehoeften zijn eten en drinken volgens Freud.
Ken Uw psycho-anatytica.
Maw dat moet hij achter gaan vragen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:27 schreef Ziet het volgende:
is het eindfeest na de finale gelijk, of er na
vraagt amanda
brian komt er later op terug...:?
Brian moet waarschijnlijk even nadenken over het antwoordquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:27 schreef Ziet het volgende:
is het eindfeest na de finale gelijk, of er na
vraagt amanda
brian komt er later op terug...:?
Nee "werken".quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:30 schreef blomst het volgende:
En Ricardo is naar huis???
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:31 schreef Varen het volgende:
Het was 15 jaar geleden, dat mama Amanda een vriendje had
Tuurlijk, en de paashaas bestaat ook echt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef T-lex het volgende:
Brian verteld dat het nichtje Lisa van hem een briefje in z'n zak had gedaan tijdens het bezoek....ging over haar vriendje. En waarom het uit was gegaan...![]()
Ja hoor, meneer heiligheid zal het wel weer oplossen, met geweld.......quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:34 schreef Varen het volgende:
Brian wil het Ex vriendje van haar zijn nichtje 1 X zien, 1 keer maar.
Om hem helemaal de tering in te trappen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:34 schreef Varen het volgende:
Brian wil het Ex vriendje van zijn nichtje 1 X zien, 1 keer maar. (klinkt deigend)
Lullig hè, als je zo'n laag "boiling point" hebt, echt een handicap. Nu heb ik het niet over golfen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Brian ziet een probleem aankomen, hij kan nu niet meer zomaar mensen slaan en flippen nu hij wat bekender is.
GOH.
Ach, misschien wil hij alleen maar een partijtje sparren met die jongen, zoiets zou Brian toch nooit doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja hoor, meneer heiligheid zal het wel weer oplossen, met geweld.......
Zo te horen welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Om hem helemaal de tering in te trappen?
Ook daar ging het misquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig hè, als je zo'n laag "boiling point" hebt, echt een handicap. Nu heb ik het niet over golfen.
Zei die paarderukker dat echt zo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Brian ziet een probleem aankomen, hij kan nu niet meer zomaar mensen slaan en flippen nu hij wat bekender is.
GOH.
Yeah rightquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef T-lex het volgende:
Brian verteld dat het nichtje Lisa van hem een briefje in z'n zak had gedaan tijdens het bezoek....ging over haar vriendje. En waarom het uit was gegaan...![]()
Toch kan ik me er wel iets bij voorstellen...quote:
O Hoi o hoi Huub en Claire mogen ook een keer weg!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:51 schreef Peter6000 het volgende:
Vergeten jullie niet dat schema van "GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, ALWEER DE VILLA UIT" bij te werken?![]()
![]()
Dat achterlijke roze geval?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:39 schreef Varen het volgende:
Janiche heeft de mooiste jurk voor A gemaakt die ze heeft
en geziens Brians reactie was het dus de bedoeling van deze Lisa om Brian te vragen hem in elkaar te meppen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef Varen het volgende:
Nichtje Brian had briefje in B zijn broekzak gedaan, toen ze kwam.
In dit geval is het vast zo dat het nichtje van Brian niet zo zuiver was waardoor ze aan de kant is gezet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toch kan ik me er wel iets bij voorstellen...![]()
Mijn nichtje had ook een tijd terug een vriendje wat niet zo zuiver was...
die moet ik ook niet tegenkomen. Dan komt het niet goed denk ik.
Ben ik niet trots op, maar het enige verschil is dat ik niet op de streams zit en op tv kom.
Want hij heeft heérlijk gegeten! "Jij ook toch! Aman?!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:43 schreef Varen het volgende:
Brian ze geheim in het eten was, dat er een sinaasappel door zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |